Ogry w 9 edycji

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Re: Ogry w 9 edycji

Post autor: Odoamar »

Hellfist jest czymś co nie powinno ujrzeć światła dziennego. Założeniem było otwarcie jakiegoś innego stylu gry podobnie jak WildHeart. Nerf jest oczywisty, podobno mamy zyskać jakieś nowe imię kosztem itemu, bo będziemy mieli ich 14 ( reszta armii ma mieć po 15, chyba za wyjątkiem O&G )

Ironfist jest prawie, oczywistym upgrade dwóch broni co też jest złym designem. Ironfist i Dwie klamki będą rownozednym wyborem dla zwykłych Trybsmenow. Ale nie ma jeszcze info jak to będzie wyglądać. Nowe zasady dwóch broni też raczej na plus dla naszych Ogrow :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Dzięki;) A kiedy możemy się spodziewać tych zmian?

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Jak będą gotowe :) taka jest oficjalna wersja, ale gdzieś ktoś chyba się wygadał, że chcą w listopadzie wypuścić publiczne play testy
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Rozumiem, że aby sobie poczytac newsy trzeba sie zarejestrować na 9th;p
Ponudzę jescze: a można prosić o przybliżenie tych nowych zasad dwóch broni?
A coś słychać/przecieki o Ironblasterze? jednostkę tę również uważano za nieporozumienie za te pkt.

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Zasady nie są jeszcze dostępne więc nie mam czym się podzielić. Wszystkie informacje powoli są ujawniane, więc trzeba cierpliwie czekać.


Warto tam się zarejestrować, bo informują też o zasadach głównego podręcznika.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Przedstawili propozycję dwóch magicznych przedmiotów:
1.Venom Sting (name very much not final!)
Brace of Ogre Pistols or Ogre Crossbows only.
The wielder can shoot 4 shots with S4 AP2 that always hit on 4+ regardless of any modifiers. These shots have Poison and Magical Attacks

2.Trample Trinket (we were really bad with names in the TT....)
The bearer gains Stomp(D3+1), and additionally all models in it’s unit may re-roll unsuccessful to wound rolls from Stomp.

Co sądzicie?

Awatar użytkownika
Albo_Albo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Krakow Legion
Kontakt:

Post autor: Albo_Albo »

strzelanie wg mnie calkiem ok

stopmp[y coz to ostatni atak wiec zawsze cos pytanie teraz o koszta

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

Strzelanie raczej tylko dla khan siedzącego w strzelających maneaterach.
Stompy jak to stompy zawsze się przydadzą ale kwestia kosztu.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Albo dla huntera?
Obrazek

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

Ciara pisze:Albo dla huntera?
Raczej nie. Patrząc pod kontem obecnych zasad, bo niewiadomo jakie będzie miał łowca w 2.0 to
- pieszy łowca jest zupełnie nie opłacalny.
- łowca na mournie nie jest od strzelania tylko od jak najszybszego wejścia w cc. Punkty na magiczna przedmioty idą w nim maksymalna ochronę.

Dokładnie taki sam bulit można uzyskać obecnie łącząc wielkie imię i magiczną kuszę z RB i jedynymi którzy go używali to mag siedzący w strzelających maneaterach. Grałem na tym przez jakiś czas, dla maga żeby coś robił w fazie strzelania jest niezły, choć drogi. Branie bohatera tylko dla tych strzałów jest zupełnie nieopłacalne.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

To że tak się gra teraz nie znaczy że tak się będzie grało w 2.0...

Dla huntera jest lepsza bo koleś ma po prostu więcej bsa, light troopsy (strzela po marszu) i biega zwykle solo więc jego strzały są tam gdzie są potrzebne najbardziej.

Branie huntera który biega marszem po ~14", strzela i coś tam walczy może być już opłacalne...
Obrazek

Awatar użytkownika
Kaszalot
Mudżahedin
Posty: 254

Post autor: Kaszalot »

Hunter obecnie, z bazy biega i strzela z S6 + bonus antymonsterowy.

Marek_W
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101

Post autor: Marek_W »

Hunterowi można dać za free leader of the pack, dostawić go do kota za 80 pts i mieć vanguarda, co w połączeniu z 14 cali marszu i light troops daje całkiem ciekawe opcje (maksymalnie 26 cali ruchu w pierwszej turze + strzał).

Ale na temat: Czy są może planowane zmiany w zakresie limitów procentowych z Army Organisation, lub zmiany limitów poszczególnych jednostek (units per army)?
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Docelowo nie, ale w tych podręcznikach które wyszły do wewnętrznych playtestow jest parę zmian.

Niektóre armię dostały nową domenę magii kosztem najmniej pasujacej lub gdzieś +5/-5% w army specific slotach.

Na pewno Wild Heart i Hellfist zostaną mocno zmienione więc można się spodziewać zmian w slotach ale tylko w przypadku tych kompozycji armii.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Odoamar pisze: Na pewno Wild Heart i Hellfist zostaną mocno zmienione więc można się spodziewać zmian w slotach ale tylko w przypadku tych kompozycji armii.
Czyli chyba większości rozpisek ;p biorąc pod uwagę popularność choćby Hellfista. To raczej będzie duża zmiana, przynajmniej w myśleniu ogrzych generałów.

Mnie bardzo ciekawi jak będzie wyglądać Thunder Cannon? Czy bardzo go znerfia? W ogóle jak armaty planują.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

I dobrze. Hellfist to pomyłka sama w sobie. A działo ma śmieszny koszt punktowy, coś jest nie tak.

Najlepiej to niech usuną ogry całkowicie. :^)
Obrazek

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Na temat dział nic nie wiem, ale myślę że mogą je w jakiś sposób zmodyfikować.

Na korzyść jest zmiana w warmaszynach bo nie będą już trafiane z automatu w CC.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Nie będę komentował nawet Ciara Twojego ostatniego postulatu;p

Odoamar - a o co chodzi z rozdziałem iron fista i dwóch broni? Iron fist straci zasadę dwóch broni,będzie w miejsce hand weapona? Może Tribsmeni dostaną na powrót heavy armour w standardzie. A co sie zmienia w zasadzie dwóch broni - wiadomo już?
Nie śledzę aż tak dokładnie wątków na oficjalnej stronie.

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Jak będę wiedział więcej to się podzielę.

Dwie bronie będą działać trochę inaczej, na tą chwilę mogę powiedzieć, że będą mocną kontra przeciwko goblinom/szkieletom z tarczami.

O ironfistach wiadomo tyle, że je przebuduja raczej w coś bardziej defensywnego i mniej ofensywnego niż dwie bronie. Więc raczej będzie to coś pomiędzy dwoma bronmi i tarczą niż dwie bronie i zasady tarczy razem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Z tego co widziałem w nocy uzupelnili background gotów.

Faktycznie dwie bronie podrasują Tribsmenow, szczególnie w walce z hordami taniej corowej piechoty.

Paired weapons: The wielder gains +1 Attack Value when using this weapon. Attacks made with a Paired Weapons gain +1 Offensive Skill and ignore Parry. A model using this weapon cannot simultaneously use a Shield against Melee Attacks .

W tym kontekście jeszcze Najmenicy z brace of ogre pistol będą bardzo mocno i uniwersalni zarówno na dystans jak i w cc.

Zobaczymy co wymyśla w ramach iron fista.

ODPOWIEDZ