T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: Klaudel »

Spokojnie, po prostu sie jaramy 8)
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Vesemirus
Mudżahedin
Posty: 278

Post autor: Vesemirus »

Stan pisze:Jak czytam te komentarze to mam wrażenie, że sami tu sponsorzy the9Age.
Jeśli grupa ludzi poświęca swój prywatny czas na robienie dla nas zasad, to nie ma sensu ich popędzać.
Powiecie komuś, że ma pracować godzinę extra dziennie, żebyście szybciej mogli sobie zagrać w nowe zasady?
Zwolnić managera? Na pewno jest kolejka ludzi którzy poświęcą w cholerę czasu za frajer.
Proponuję żeby opublikować CV i community mogło wybrać najlepszą osobę.
Jak naprawdę chcieliście mieć swój wpływ na zasady, można się było zgłaszać do tych rules teamów czy innych.
Może teraz siedzielibyście czwartą godzinę nad czymś związanym z bookiem.
A jakiś random by wam wrzucał na forum, że jak nie skończycie w tym miesiącu, to wasza robota nie jest nic warta, bo nikt w to już nie zagra a projekt upadnie.
Przecież nikt do Ciebie nie ma pretensji - sam zresztą przyznałeś nam rację pisząc, że można wydać najpierw wszystkie slimy a potem bawić się w wydania pełne...
Nagash is coming...

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Ja tam bym w ogóle wydał betę z 4 najbardziej gotowymi slimami. A potem dorzucał co tydzień ze dwa. Zaczynamy od trzęsienia ziemi a potem napięcie stopniowo wzrasta.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Ja w ogóle nie rozumiem ciśnienia na wydanie wszystkich booków jednocześnie - według mnie jeżeli rulebook jest gotowy to można wypuścić chociażby 2 armie + główny rulebook, a nad resztą niech sobie teamy pracują, jeżeli potrzebują czasu... w ten sposób już ludzie będą mogli przetestować dwie książki, a jak będą wydawane następne to będą mogli zacząć testować kolejne... W końcu to ma być BETA, a nie full release.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Stan pisze:Jak naprawdę chcieliście mieć swój wpływ na zasady, można się było zgłaszać do tych rules teamów czy innych.
Może teraz siedzielibyście czwartą godzinę nad czymś związanym z bookiem.
Niech wrzucają, przynajmniej coś się na forum dzieje :)

A poza tym przecież jest całkiem sporo Polaków w zespołach różnych.
Ja jestem na książkach, Kołata robi Bestie i Orki i chyba Chadecję, slivek to już nawet nie wiem co robi, ale coś z zasadami.
debelial pyka ArmyBuildera, Kanadian figurki, jest jeszcze (nieznany mi osobiście) Arturius.
Oprócz tego od niedawna dołączyli do zespołu playtesterów Ciara i Odoamar, od dawna jest już tam Abrasus.
Niedawno Rotten Factory pyknął ze 2 arty, tekstury pod nagłówki i kilka małych ornamentów do booka WDG.

Nie wiem, może kogoś pominąłem. W każdym razie Polaków jest ok. 10 osób w zespole.
Można się zgłaszać, zwłaszcza do playtestów i do backgroundu.
JimMorr pisze:Ja tam bym w ogóle wydał betę z 4 najbardziej gotowymi slimami. A potem dorzucał co tydzień ze dwa. Zaczynamy od trzęsienia ziemi a potem napięcie stopniowo wzrasta.
Ale jak to, że tylko 4 armie, rb i ścieżki wychodzą? Na jakie zasady byś robił turnieje? Przecież nikt by nie chciał grać na stare zasady.
A pozostałe 12 czeka i się robi? Piękne byłyby komentarze tych którzy muszą czekać :D

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Stan pisze:Jak czytam te komentarze to mam wrażenie, że sami tu sponsorzy the9Age.
Jeśli grupa ludzi poświęca swój prywatny czas na robienie dla nas zasad, to nie ma sensu ich popędzać.
Powiecie komuś, że ma pracować godzinę extra dziennie, żebyście szybciej mogli sobie zagrać w nowe zasady?
Zwolnić managera? Na pewno jest kolejka ludzi którzy poświęcą w cholerę czasu za frajer.
Proponuję żeby opublikować CV i community mogło wybrać najlepszą osobę.
Jak naprawdę chcieliście mieć swój wpływ na zasady, można się było zgłaszać do tych rules teamów czy innych.
Może teraz siedzielibyście czwartą godzinę nad czymś związanym z bookiem.
A jakiś random by wam wrzucał na forum, że jak nie skończycie w tym miesiącu, to wasza robota nie jest nic warta, bo nikt w to już nie zagra a projekt upadnie.

Uwielbiam myślenie: robię coś za free, więc nie muszę tego robić dobrze. Jeżeli robisz coś dla siebie, bardzo proszę. Jeżeli robisz coś dla innych, sorry kolego. Będziesz poddawany ocenie i oceniający (jeżeli nie robią tego w sposób niekulturalny a merytoryczny) nie robią nic złego, a wręcz przeciwnie. Sam w swoim życiu robiłem wiele rzeczy w postaci wolontariatu i czasem jako organizator, nie zauważałem potrzeb osób, dla których de facto pracuję. Dlatego nie obrażałem się, nie mówiłem "chcesz lepiej to se zrób" tylko słuchałem i wyciągałem wnioski bo często były tam dobre pomysły.

Apropo personalnej wycieczki, postawiłeś któremuś z chłopaków, którzy pracują przy T9A chociaż piwko? Ja nikogo nie popędzam, niech robią swoje, ale jeżeli robią złą decyzję to wszyscy mamy prawo to skomentować

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Przeglądam od czasu do czasu przecieki i zapowiada się to ciekawie. Trudność moja polega na tym, że nijak nie rozumiem tabelek postaci ani statystyk, bo skończyłem przygodę z WFB na 8ed. Jeśli największą bolączkę community można streścić w słowach: czemu to nie jest już gotowe (+ nieśmiertelne: to jest imba/to jest słabe - kierowane do pojedynczych zasad, nie znając obrazu całości i zapominając, że to nie są ostatecznie uformowane zasady), to uważam, że jest nienajgorzej. Bardzo dobrą robotę tam odwalacie, i przecież zupełnie pro bono i na tym pro bono jedziecie już tyle miesięcy,
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Wy tu gadu gadu a tu przeciek nowego dzwonka. Wygląda ciekawe.

Obrazek

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

Fajny (a co oznacza C? w defensywie)

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Chyba, że bierze charakterystykę charaktera, która na nim jeździ.

Awatar użytkownika
Qsownik
Chuck Norris
Posty: 397
Lokalizacja: Swarzędz/Poznań

Post autor: Qsownik »

Trzeci kult w DE :shock:
I znowu jednostki tracą KI, ale tym razem dostają +1 to hit do strzelania na krótkim zasięgu (jednostki należące do kultu - Dark Riders, Raven Cloaks).
Z dwoma nie dali rady, a kolejne dokładają :mrgreen:

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

I będą cztery :)
Obrazek

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Dzwonek i czołg uproszczone dramatycznie. I to byłoby na tyle jeżeli chodzi o zapowiedzi, że skończyliśmy z usuwaniem zasad na rzecz streamliningu. Brzytwa tnie dalej, teraz po jednostkach kultowych.

Napadzior
Chuck Norris
Posty: 547

Post autor: Napadzior »

JimMorr pisze: Brzytwa tnie dalej, teraz po jednostkach kultowych.
Ale to wszystkich potną ;) i gdzieś tam ostatecznie się to zbilansuje. Osobiście nie podoba mi się ten trend , no ale cóż zrobić . Do tej pory cały czas tylko tną i tną i gra się balansuje.

Ogólnie dobrze , że coś się dzieje . Zauważyłem że środowiskowe marudzenie do którego się podpinam powoduje ruch, zainteresowanie. Będzie Boom , mówię wam ;)
Obrazek

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

Resy na dzwonie i stuborn były tak kozacki, że wszyscy go brali... zobaczymy jak to wycenią, ale wystawienie szaraka jako generała będzie ryzykowne.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

JimMorr pisze:Dzwonek i czołg uproszczone dramatycznie. I to byłoby na tyle jeżeli chodzi o zapowiedzi, że skończyliśmy z usuwaniem zasad na rzecz streamliningu. Brzytwa tnie dalej, teraz po jednostkach kultowych.
Gram od 6tej edycji - uproszczenie zasad czołgu, a głównie wywalenie bzdurnego psucia się to jest to na co czekałem. Ani fluffowo anie grywalnie nie miało to sensu. (Bo to tylko jedna machina w grze się psuje, a żaden heros/monster ranny nie walczy gorzej...)

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Akurat duże potwory mogłyby mieć dwa profile - drugi po stracie połowy punktów życia, zakładając że punkty życia potworów skoczyłyby nieco do góry. Ale to kwestia preferencji.

Ja wolę gdy armie mają jednostkę wyjątkową 0-1, nawet jak jest trochę bardziej skomplikowana w użyciu.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Odoamar pisze:I będą cztery :)
#-o

Ktos juz napisal na forum, ze powinni zmienic nazwe frakcji na Cult Elves :)
We can't stop here. This is bat country.


AndrzejAndrzej
Chuck Norris
Posty: 531

Post autor: AndrzejAndrzej »

Parry makes your Defensive skill the higher of your Defensive skill plus one or the attacking model Offensive skill when attacked to the front.
Obrazek

ODPOWIEDZ