T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Spokojnie, po prostu sie jaramy
We can't stop here. This is bat country.
Przecież nikt do Ciebie nie ma pretensji - sam zresztą przyznałeś nam rację pisząc, że można wydać najpierw wszystkie slimy a potem bawić się w wydania pełne...Stan pisze:Jak czytam te komentarze to mam wrażenie, że sami tu sponsorzy the9Age.
Jeśli grupa ludzi poświęca swój prywatny czas na robienie dla nas zasad, to nie ma sensu ich popędzać.
Powiecie komuś, że ma pracować godzinę extra dziennie, żebyście szybciej mogli sobie zagrać w nowe zasady?
Zwolnić managera? Na pewno jest kolejka ludzi którzy poświęcą w cholerę czasu za frajer.
Proponuję żeby opublikować CV i community mogło wybrać najlepszą osobę.
Jak naprawdę chcieliście mieć swój wpływ na zasady, można się było zgłaszać do tych rules teamów czy innych.
Może teraz siedzielibyście czwartą godzinę nad czymś związanym z bookiem.
A jakiś random by wam wrzucał na forum, że jak nie skończycie w tym miesiącu, to wasza robota nie jest nic warta, bo nikt w to już nie zagra a projekt upadnie.
Nagash is coming...
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Ja w ogóle nie rozumiem ciśnienia na wydanie wszystkich booków jednocześnie - według mnie jeżeli rulebook jest gotowy to można wypuścić chociażby 2 armie + główny rulebook, a nad resztą niech sobie teamy pracują, jeżeli potrzebują czasu... w ten sposób już ludzie będą mogli przetestować dwie książki, a jak będą wydawane następne to będą mogli zacząć testować kolejne... W końcu to ma być BETA, a nie full release.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Niech wrzucają, przynajmniej coś się na forum dziejeStan pisze:Jak naprawdę chcieliście mieć swój wpływ na zasady, można się było zgłaszać do tych rules teamów czy innych.
Może teraz siedzielibyście czwartą godzinę nad czymś związanym z bookiem.
A poza tym przecież jest całkiem sporo Polaków w zespołach różnych.
Ja jestem na książkach, Kołata robi Bestie i Orki i chyba Chadecję, slivek to już nawet nie wiem co robi, ale coś z zasadami.
debelial pyka ArmyBuildera, Kanadian figurki, jest jeszcze (nieznany mi osobiście) Arturius.
Oprócz tego od niedawna dołączyli do zespołu playtesterów Ciara i Odoamar, od dawna jest już tam Abrasus.
Niedawno Rotten Factory pyknął ze 2 arty, tekstury pod nagłówki i kilka małych ornamentów do booka WDG.
Nie wiem, może kogoś pominąłem. W każdym razie Polaków jest ok. 10 osób w zespole.
Można się zgłaszać, zwłaszcza do playtestów i do backgroundu.
Ale jak to, że tylko 4 armie, rb i ścieżki wychodzą? Na jakie zasady byś robił turnieje? Przecież nikt by nie chciał grać na stare zasady.JimMorr pisze:Ja tam bym w ogóle wydał betę z 4 najbardziej gotowymi slimami. A potem dorzucał co tydzień ze dwa. Zaczynamy od trzęsienia ziemi a potem napięcie stopniowo wzrasta.
A pozostałe 12 czeka i się robi? Piękne byłyby komentarze tych którzy muszą czekać
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Stan pisze:Jak czytam te komentarze to mam wrażenie, że sami tu sponsorzy the9Age.
Jeśli grupa ludzi poświęca swój prywatny czas na robienie dla nas zasad, to nie ma sensu ich popędzać.
Powiecie komuś, że ma pracować godzinę extra dziennie, żebyście szybciej mogli sobie zagrać w nowe zasady?
Zwolnić managera? Na pewno jest kolejka ludzi którzy poświęcą w cholerę czasu za frajer.
Proponuję żeby opublikować CV i community mogło wybrać najlepszą osobę.
Jak naprawdę chcieliście mieć swój wpływ na zasady, można się było zgłaszać do tych rules teamów czy innych.
Może teraz siedzielibyście czwartą godzinę nad czymś związanym z bookiem.
A jakiś random by wam wrzucał na forum, że jak nie skończycie w tym miesiącu, to wasza robota nie jest nic warta, bo nikt w to już nie zagra a projekt upadnie.
Uwielbiam myślenie: robię coś za free, więc nie muszę tego robić dobrze. Jeżeli robisz coś dla siebie, bardzo proszę. Jeżeli robisz coś dla innych, sorry kolego. Będziesz poddawany ocenie i oceniający (jeżeli nie robią tego w sposób niekulturalny a merytoryczny) nie robią nic złego, a wręcz przeciwnie. Sam w swoim życiu robiłem wiele rzeczy w postaci wolontariatu i czasem jako organizator, nie zauważałem potrzeb osób, dla których de facto pracuję. Dlatego nie obrażałem się, nie mówiłem "chcesz lepiej to se zrób" tylko słuchałem i wyciągałem wnioski bo często były tam dobre pomysły.
Apropo personalnej wycieczki, postawiłeś któremuś z chłopaków, którzy pracują przy T9A chociaż piwko? Ja nikogo nie popędzam, niech robią swoje, ale jeżeli robią złą decyzję to wszyscy mamy prawo to skomentować
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Przeglądam od czasu do czasu przecieki i zapowiada się to ciekawie. Trudność moja polega na tym, że nijak nie rozumiem tabelek postaci ani statystyk, bo skończyłem przygodę z WFB na 8ed. Jeśli największą bolączkę community można streścić w słowach: czemu to nie jest już gotowe (+ nieśmiertelne: to jest imba/to jest słabe - kierowane do pojedynczych zasad, nie znając obrazu całości i zapominając, że to nie są ostatecznie uformowane zasady), to uważam, że jest nienajgorzej. Bardzo dobrą robotę tam odwalacie, i przecież zupełnie pro bono i na tym pro bono jedziecie już tyle miesięcy,
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Ale to wszystkich potną i gdzieś tam ostatecznie się to zbilansuje. Osobiście nie podoba mi się ten trend , no ale cóż zrobić . Do tej pory cały czas tylko tną i tną i gra się balansuje.JimMorr pisze: Brzytwa tnie dalej, teraz po jednostkach kultowych.
Ogólnie dobrze , że coś się dzieje . Zauważyłem że środowiskowe marudzenie do którego się podpinam powoduje ruch, zainteresowanie. Będzie Boom , mówię wam
Gram od 6tej edycji - uproszczenie zasad czołgu, a głównie wywalenie bzdurnego psucia się to jest to na co czekałem. Ani fluffowo anie grywalnie nie miało to sensu. (Bo to tylko jedna machina w grze się psuje, a żaden heros/monster ranny nie walczy gorzej...)JimMorr pisze:Dzwonek i czołg uproszczone dramatycznie. I to byłoby na tyle jeżeli chodzi o zapowiedzi, że skończyliśmy z usuwaniem zasad na rzecz streamliningu. Brzytwa tnie dalej, teraz po jednostkach kultowych.
Akurat duże potwory mogłyby mieć dwa profile - drugi po stracie połowy punktów życia, zakładając że punkty życia potworów skoczyłyby nieco do góry. Ale to kwestia preferencji.
Ja wolę gdy armie mają jednostkę wyjątkową 0-1, nawet jak jest trochę bardziej skomplikowana w użyciu.
Ja wolę gdy armie mają jednostkę wyjątkową 0-1, nawet jak jest trochę bardziej skomplikowana w użyciu.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Parry makes your Defensive skill the higher of your Defensive skill plus one or the attacking model Offensive skill when attacked to the front.