9 Age

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Re: 9 Age

Post autor: Laik »

Słabo że nasze jednostki blokują ruch, słabo że przeciwnik może to z łatwością zablokować, słabo że nie ma konsekwencji, super że 6", świetnie że tanio i nie castuje się.

Ogółem na minus.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Arrander
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 119

Post autor: Arrander »

Osobiscie nie wiem, czy zwiekszona mobilnosc lasu zastapi strach przed wejsciem do niego przeciwnika i np. niemoznosc chowania tam artylerii. Ogolem popelnili blad publikujac info o zmianach w tak rozdrobnionej formie (bez pokazania traitu.)

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

Czar armii SE to 6" magical move, generalnie teraz to przesuwanie lasu może byc zupełnie bezuzyteczne, skoro nasze oddziały go blokuja
_______________________________

mamut1986
Pseudoklimaciarz
Posty: 30

Post autor: mamut1986 »

Jezeli to bedzie magical move 6" to rzeczywisie smiesznie to wyglada

mamut1986
Pseudoklimaciarz
Posty: 30

Post autor: mamut1986 »

Ciara pisze:Widzieliście nowy treesinging? Wersja którą dostałem do testów była całkiem spoko. To co jest teraz to jakaś... pomyłka? Dowolna jednostka, w tym oczywiście nasza która jest w lesie albo po drodze blokuje ruch lasu.


Nice.
A jak wygladala poprzednia wersja?

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

Chieftain @316
BSB, LA, GW, Bow of Wyscan?

Druid @360
4spells, general, Druidism, Obsidian Rock

10x Sylvan Archers @280
M

10x Sylvan Archers @280
M

8x Dryads @170
Skirmishers

Treefather @480

3x Kestrel Knights @311
Shields

9x Sylvan Sentinels @282

8x Blade Dancers @320

@2799

Mag do skirmisha bo tam mu najbezpieczniej, bsb juz różnie zależnie od potrzeby, ma to jakiś sens? ew druga wersja corów

20x Forest Guard @280
M

17x Sylvan Archers @448
M
_______________________________

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Ddrugie cory lepsze (tylko przydałoby się trochę większe wlocznie i FCG (czempion z druidyzmem jest super).
BSB lepiej zamiast łuku Forest Guardian kindred i magiczna dzida
hawki mają jakiś dziwny koszt - powinny być za 307.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

jak sie robi taki blok dzid na te punkty to potem juz nic wiecej nie ma :) to jest właśnie największy problem, bo potem trzeba rezygnowac albo z drzewa, albo z kestreli albo z tancerzy

ok sprawdze koszt kestreli
_______________________________

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Jak trzeba powiększyć dzidy to kosztem innych corów a nie drzewa czy czegokolwiek co nie jest core.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Jak wrażenia po nowym booku, co się podoba a co nie? Nowe strzelanie leśnych to niezły pornolek.

Moja najnowsza rozpiska na której zamierzam trochę pograć, wcześniej używałem, a przynajmniej próbowałem używać naszych magicznych łuków ale za drogie to jest na to co robi i kary które daje w porównaniu do sylvan bowa.
Dudu
master, cosmo, sylvan bow, mistwalker mirror, dorzut kostki

Chieftain
sylvan blades, sylvan bow, bsb, pathfinder, flaming banner, banner of relentless company

2x5 heath riders scoring muzyk
5 heath riders fast cavalry
2x8 driad
10 driad w skirmiszu

10 sentinelsów
2x10 pathfindersów

5 maidenek z conclawe
2x3 kastraci
5 wildów
orzeł
Obrazek

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

Zagrałem jedną gre na Tomb Kingi na 3k, niestety źle zagrałem i w drugiej turze już nie miałem BSB na orle, ale generalnie armia nie wydaje się taka zła, miałem jeszcze dwoch druidow z dwoma czarami, jeden cosmo (super, zwłaszcza ice and fire), drugi shamanizm (chilling howl tez super na Tomb Kingi, tak samo jak swarm of insects), dalej miałem 10 i 11 łuczników oni sie akurat nie zmienili, są do wywałk, lepiej dać draidy w core, jeszcze 5 heath riderów z łukiem ale ich 2 w szarzy nie przepycha 3 fasta od Tomb Kingów (wiem, że powinni jednak strzelać, a nie próbować szarży). W spacjalach miałem 5 thicekt beastów, które sprawuja się dobrze jako scoring, dodatkowo 8 tancerzy do trzymania magów ale po grze doszedłem do wniosku, że w sumie to mogłem ich trzymać w łucznikach, bo hard target z tancerzy przeciez nic nie daje na Tomb Kingi, 5 Brair Maidens, które jak zawsze są tanie i są super (bez conclave), i oczywiście drzewo :)

Co do booka to oczywiście żarcik-kosmonaucik z tańcem tancerzy ignorującym parry, nie wiem jak to wgl mogło przejść, nikt tego nie czyta?
Armour enchanty dające innate def, przez co mamy jedną rasową rzecz bezużyteczna - sylvan cloak,
Bardzo drogie nowe łuki :(
Brak możliwości przesuwania oddziałów razem z lasem

Aseoks
_______________________________

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Aseoks pisze:Co do booka to oczywiście żarcik-kosmonaucik z tańcem tancerzy ignorującym parry, nie wiem jak to wgl mogło przejść, nikt tego nie czyta?
Armour enchanty dające innate def, przez co mamy jedną rasową rzecz bezużyteczna - sylvan cloak,
Bardzo drogie nowe łuki :(
Brak możliwości przesuwania oddziałów razem z lasem
Taniec kasowania pary tłumaczą tym że jest to supportowy taniec do multicombatów a nie tylko dla tancerzy więc niby zostaje jak jest.
Armory to też nieporozumienie, jako jedyni dostajemy innate defense z armora (wtf) i przez to mamy problem złożyć normalnego sejva na postaci z naszymi przedmiotami.
Łuki drogie i przez to imo średnie.
Przesuwanie jednostek razem z lasem za tokeny byłoby gięte. Mi wystarczyłoby przesuwanie lasu i nie blokowanie się o własne jednostki. :)

Przesuwanie lasu to super sprawa na scenariusz king of the hill. Ostatnio grałem, wybrałem las mniej więcej na środku stołu, miałem pierwszą turę i sobie przesuwałem ten las aż w końcu dopchałem go do swojego deploya, przeciwnik miał problem tam dopchać scoring i zrobiłem scenariusz. Faza. :P
Obrazek

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

Faktycznie tez uważam, że byłoby gięte przesuwanie lasu za tokeny z oddziałęm i rozwiazanie zeby nie blokował sie o nasze oddziały by wystarczyło. Imo tancerze mają jeden max dwa użyteczne tańce, jestem ciekaw czy ktokolwiek kiedykolwiek wykorzysta ignorowanie parry, przy multikombacie i tak w większosci wypadków coś wpadnie od boku to i tak zignoruje parry...
_______________________________

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Trzeci taniec (fear i kasowanie szeregów) też się przydaje, pomaga czasem złamać jakieś gówna na flance z steadfastem ale bez bsbka czy coś. Z kolei kasowanie pary niestety mocno sytuacyjne. Powinni ten taniec mimo to usunąć albo go zmienić na coś innego.
Obrazek

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

kasuje zupełnie? tzn usuwa steadfasta?
_______________________________

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

O ile nic się nie zmieniło to jedynie kasuje rank bonus (czyli coś jak nowe zasady hordy)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

Faktycznie tylko rank bonus do Combat Score, czy to usuwa tylko te max +3 za każdy szereg, czy np. w momencie szarży od boku/tyłu usuwa tez dodatkowe +1 jesli przeciwnik ma dodatkowe szeregi?
_______________________________

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Po prostu koleś nie dodaje bonusów za szeregi i tyle, nic więcej nic ponad.

Chodziło mi o fear, -1LD na steadfascie może być kluczowe w łamaniu przeciwnika w pierwszej turze. Plus fear na 8ld łatwo oblać bez bsb.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Jakieś ciekawe złożenia magii? Maidenki na pewno spoko, będę chyba zawsze wrzucał do rozpiski. Póki co gram na dużym trybsonie cosmo z różnymi trinketami i chyba daje radę. Szkoda że koleś nie ma lajt armora to byłbym nawet skłonny wrzucić go na orła z blessed armorem czy coś.
Obrazek

Marian
Chuck Norris
Posty: 488

Post autor: Marian »

Gralem dopiero jedna bitwe z ofensywnymi orkami, wyszlo remisowo ale jestem zadowolony z potencjalu armi. Bardzo mi sie podoba to ze wszystkie luki maja 4s na bliskim i bez kar za ruch, czyli tak jak powinno byc zawsze :D gralem na herosie z bolcem, jest bardzo fajny, uzupelnia strzelanie bardzo ladnie i jest generalem wiec super. Magia to cosmos bo jest najbardziej uniwersalnie. Zastanawiam sie jeszcze nad rozpiska ale trzeba pograc, wiadomo. Jestem pozytywnie nastawiony wiec bede grał 8)
Obrazek

ODPOWIEDZ