T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3796
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: debelial »

Ale ja mam książki ;) Przynajmniej te które już udostępniono Tool Supportowi.

Mam nadzieję, że patchowanie będzie szło sprawnie, przyzwoity balans który był osiągnięty w 1.3 jednak zajął nieco czasu (a i tak były babole)

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

debelial pisze:Ale ja mam książki ;) Przynajmniej te które już udostępniono Tool Supportowi.
Czyli, już pracujesz nad AB :D to oznacza że za chwilę wersja testowa będzie dostępna...!?

Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Tak z ciekawości, w tym pdf: https://www.dropbox.com/s/b8bzwmar7k6hy ... t.pdf?dl=0
na początku strony 4 mamy zapis, że full ranki są od 3 modeli dla large. Czy to oznacza, że każda kawaleria będzie miała ranki od 3 modeli?
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Zwykła kawaleria ma rozmiar standard. Widać to m.in po Green Knightcie

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1537
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

large = monstrous. Mniej więcej.
Obrazek

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Przy czym kawaleria zapewne będzie się liczyć jako Large ale tylko no potrzeby LoS.

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1053

Post autor: Dancaarkiiel »

Slayer Zabójców pisze:Nadejdzie kiedyś czas gdy zobaczymy ataki z S4 AP0?
pw me :^)
Obrazek

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2974
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Tak czytam sobie te zmiany i pytanie czy nadal będzie dało grać sie bez magii ?
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

kangur pisze:Tak czytam sobie te zmiany i pytanie czy nadal będzie dało grać sie bez magii ?
To jest dobre pytanie :) Już w wersji 1.3 magia wydaje się jednak obowiązkowa, ciekawe jak będzie w wersji 2.0.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Slayer Zabójców pisze:Już w wersji 1.3 magia wydaje się jednak obowiązkowa
WDG akurat sobie dobrze bez magii radził.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

No to 1 armia na 16, bo cała reszta topowych rozpisek grała na magii - nawet krasnoludy :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1053

Post autor: Dancaarkiiel »

SA też nawet jechało, 4 frajerów na "zimnych jednych", w opór guerilli+thunderów i wsio.

Czy na 2.0 będzie się dało grać bez magii? Pewnie tak, ale nie z takim sukcesem jak teraz imo. [-X
Obrazek

Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mnp21 »

Sporo pomniejszych spoilerów z imperialnej części forum 9th age:

Najpierw nowe frenzy, które chyba wyciekło już wcześniej, ale dla pewności wstawiam:
Frenzy -
A unit with at least half its models with Frenzy (or a model inside such a unit) cannot choose Flee as Charge Reaction, and when it takes Discipline tests other than Break Tests, apply the following:
- if it is a Panic Test, Decimated Test or Fear Test: the unit gains +2 Discipline.
- if it is any other Discipline Test, the unit suffers -2 Discipline.

At the start of the Charge Phase, each of your units with at least one model with Frenzy that could Declare a Charge against an enemy unit within the unit's Advance Rate +7 (using the lowest Advance Rate among the unit’s models) must take a Discipline Test, called a Frenzy Test. If the test is failed, the whole unit must Declare a Charge this Player Turn (note that a Character is never forced to charge out of its unit).
Pojawi się nowa zasada specjalna Battle Focus:
Battle Focus -
If an attack hits with a natural to-hit roll of '6', the attack causes two hits instead of one.
Jeśli dobrze zrozumiałem to dostanie ją większość oddziałów, które ma Frenzy jako małe wynagrodzenie utraty +1at. Na pewno będą ją mieć flagellants. Warto zauważyć że Battle Focus elegancko combuje się z Hatred od Prałata.

Flagellants dostają Great Weapon zamiast flail. Ogólnie taka broń jak flail wylatuje z rulebooka. Flagellants będą mieli tylko 1 Defensywy. Maksymalna ilość modeli w oddziale Flagellants wzrośnie do 30.

Nowy Shield of Volund
Shield of Volund - Shield Enchantment - While using this Shield, attacks against the bearer with Lethal Strike and/or Battle Focus lose these Attack Attributes.
Na koniec bardzo potężna (w mojej skromnej opinii) nowa magiczna broń imperium...
Death Warrant - Hand Weapon Enchantment - Attacks made with this weapon gain Battle Focus. If a hit is scored with it against an enemy unit, friendly models with Parent Unit or Support Unit gain Battle Focus with attacks allocated against the same enemy unit in the same Phase.
Zwłaszcza ciekawi mnie jak wycenią Death Warrant, bo moim zdaniem ma to potencjał ;)
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

Awatar użytkownika
JimMorr
Chuck Norris
Posty: 445

Post autor: JimMorr »

Bez magii powinno się grać łatwiej niż w 1.3 - ostatnie 6 stron dyskusji o zmianach w magii poszły na próby wyjaśnienia od strony Background dlaczego armia bez maga dispeluje tak samo dobrze jak armia z trzema... Stanęło na tym, że interweniują bogowie lub kolektywna świadomość armii przeciwnika broni praw fizyki przed gwałtem na rzeczywistości jakim jest rzucenie każdego zaklęcia.

Channel generuje veil tokeny a te można zamieniać wyłącznie na kości magii, nie na kości dispella. Zatem czy ma się maga, czy nie dispelluje się tak samo. Jedyna słabość przy braku maga w armii to brak dostępu do przedmiotów 'tylko dla magów' a niektóre z nich będą zapewne ułatwiały dispell'a.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Wow ta broń będzie naprawdę potężna, szczególnie w połączeniu z hatred :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Czy chaos knights jest jedyną jednostką, która dostała -1in w związku z nowymi bonusami szarży, czy objęło to też inne kawalerie?
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Jak to się nie da co ty kłamiesz Klaudel :P?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

No wiedziałem, że ktoś mi pomoże :)

Ale będę się bał na dwie lodówy teraz grać :roll: :mrgreen:
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2332
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Ognisty miał być znerfiony i zabrali mu 5+ warda a dostał 4+ save i D6 grindow... hmm ciekawa koncepcja nerfów w armii HBE :P

A tak odnośnie Imperium :D
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ