T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
No to ja mam pytanie... Czy Magic Resistance działa też na Augmenty?
Działa tylko na przeciwnika.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Za dużo AP - niedobrze.Slayer Zabójców pisze:Z jednej strony dobrze, że znerfili Pyro ale z drugiej nie wiem czy nie pojechali trochę za bardzo po bandzie Fakt kiedyś pyro miażdżyła elfy, ale na krasnoludy czy rozpiskę kawaleryjską nie była jakaś świetna - teraz to już w ogóle będzie kiepawa...
Za mało AP - niedobrze.
Nie dogodzisz
pyro dalej tyra elfy - jak komuś nie pasuje, że mało uniwersalna, to zawsze można wziąć Essence i po sprawieswieta_barbara pisze:Za dużo AP - niedobrze.Slayer Zabójców pisze:Z jednej strony dobrze, że znerfili Pyro ale z drugiej nie wiem czy nie pojechali trochę za bardzo po bandzie Fakt kiedyś pyro miażdżyła elfy, ale na krasnoludy czy rozpiskę kawaleryjską nie była jakaś świetna - teraz to już w ogóle będzie kiepawa...
Za mało AP - niedobrze.
Nie dogodzisz
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Wiesz, bardziej liczyłem na ogarnięcie całej gry pod tym względem a nie jednego Lore Ale i tak jest super! tak trzymać, im mniej AP tym lepiej ^^swieta_barbara pisze:Za dużo AP - niedobrze.Slayer Zabójców pisze:Z jednej strony dobrze, że znerfili Pyro ale z drugiej nie wiem czy nie pojechali trochę za bardzo po bandzie Fakt kiedyś pyro miażdżyła elfy, ale na krasnoludy czy rozpiskę kawaleryjską nie była jakaś świetna - teraz to już w ogóle będzie kiepawa...
Za mało AP - niedobrze.
Nie dogodzisz
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Jako gracz KoE. Sprzedane!!
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
A zabieraj Pan ten złom z podwórka i dawej mnie 3+ grimrol armurStan pisze:Organki s5 ap0 hot or not ?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Oficjalny przeciek? Slayer musi być zachwycony.Stan pisze:Organki s5 ap0 hot or not ?
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Organki pozostają bez zmian (w sumie są ciut tańsze), ale tak jak wcześniej pisałem gdyby wszystkim jednostkom w grze zabrali 1 ap to bym był zachwycony
Edit: Jeszcze wprowadzić zasadę, że as 2+ to max i nie można wycisnąć więcej i to byłyby dobre fundamenty żeby sprawić, że heavy i light armour wrócą do gry
Edit: Jeszcze wprowadzić zasadę, że as 2+ to max i nie można wycisnąć więcej i to byłyby dobre fundamenty żeby sprawić, że heavy i light armour wrócą do gry
Mały trailer księgi WDG:
https://youtu.be/8DzN3wFwVvY
https://youtu.be/8DzN3wFwVvY
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Marki diabełków i worków:
Favour of Kuulima
Attack Attribute - Melee:
Right before the battle (during step 7 of the Deployment Phase Sequence), if you have one or more models with Favour of Kuulima, choose 2 units from the opponent's Army List. If playing Warbands choose 1 unit instead. If playing Grand Armies choose 3 units instead.
Attacks from model parts with Favour of Kuulima must reroll failed to-hit rolls with attacks allocated towards models in a chosen unit and against Characters in the same unit as a chosen model.
Favour of Akaan
Attack Attribute - Melee:
Attacks from model parts with this Favour must reroll failed to-wound rolls. This can only be used if the model was Engaged in Combat in the previous Melee Phase.
Favour of Sugulag
Attack Attribute - Melee
The attack gains Battle Focus (against Scoring).
Units that lose a combat while in base contact with a non-Charging opposing model with Favour of Sugulag lose Scoring until the start of the next Player Turn.
Favour of Cibaresh
Universal Rule
Models with this Favour gains Strider.
Enemy units suffer -1 Offensive Skill for each opposing unit in base contact with it that has at least one model with this Favour.
Favour of Savar
Universal Rule
If a unit has at least one model with Favour of Savar, when taking Discipline Tests, roll one additional D6 and remove the highest D6 rolled.
Favour of Nukuja
Universal Rule
Attacks against models with Favour of Nukuja suffer -1 to wound. If a model with Favour of Nukuja Declares a Charge or performs a March Move, this effect is lost until the start of its owner's next Player Turn.
Favour of Vanadra
Attack Attribute - Melee
Attacks from model parts with this Favour gains +1 Offensive Skill in the first Round of Combat. Units with a majority of their models with this Favour must reroll failed Charge Range rolls.
Favour of Kuulima
Attack Attribute - Melee:
Right before the battle (during step 7 of the Deployment Phase Sequence), if you have one or more models with Favour of Kuulima, choose 2 units from the opponent's Army List. If playing Warbands choose 1 unit instead. If playing Grand Armies choose 3 units instead.
Attacks from model parts with Favour of Kuulima must reroll failed to-hit rolls with attacks allocated towards models in a chosen unit and against Characters in the same unit as a chosen model.
Favour of Akaan
Attack Attribute - Melee:
Attacks from model parts with this Favour must reroll failed to-wound rolls. This can only be used if the model was Engaged in Combat in the previous Melee Phase.
Favour of Sugulag
Attack Attribute - Melee
The attack gains Battle Focus (against Scoring).
Units that lose a combat while in base contact with a non-Charging opposing model with Favour of Sugulag lose Scoring until the start of the next Player Turn.
Favour of Cibaresh
Universal Rule
Models with this Favour gains Strider.
Enemy units suffer -1 Offensive Skill for each opposing unit in base contact with it that has at least one model with this Favour.
Favour of Savar
Universal Rule
If a unit has at least one model with Favour of Savar, when taking Discipline Tests, roll one additional D6 and remove the highest D6 rolled.
Favour of Nukuja
Universal Rule
Attacks against models with Favour of Nukuja suffer -1 to wound. If a model with Favour of Nukuja Declares a Charge or performs a March Move, this effect is lost until the start of its owner's next Player Turn.
Favour of Vanadra
Attack Attribute - Melee
Attacks from model parts with this Favour gains +1 Offensive Skill in the first Round of Combat. Units with a majority of their models with this Favour must reroll failed Charge Range rolls.
Tak się będą oficjalnie nazywać - od bogów a nie grzechów?
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
To są bogowie czy ich avatary? W sumie fajnie by było jak każdy mógłby dostąpić zaszczytu bycia avatarem jak by się dostatecznie dobrze naparzał. Można by pchać fluff do przodu i nawet zasady specjalne ;P No i ludzie dostali by w końcu imiennych bohaterów.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Fajnie, tak jest lepiej
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Nie no ktoś krasnoludom urazy podwędził i jeszcze je ulepszył
Tylko dla mnie byłoby lepiej gdyby nazwy marków wywodziły się prosto od grzechu? Imiona tych bóstw brzmią zbyt afrykańsko Myślę, że łatwiej byłoby zapamiętać jaki efekt posiada Favour of Greed niż Kuulima czy inny Savar
W ogóle fajnym pomysłem byłoby gdyby nie istnieli bogowie związani z poszczególnymi grzechami tylko same grzechy zostałyby własnym ucieleśnieniem
Tylko dla mnie byłoby lepiej gdyby nazwy marków wywodziły się prosto od grzechu? Imiona tych bóstw brzmią zbyt afrykańsko Myślę, że łatwiej byłoby zapamiętać jaki efekt posiada Favour of Greed niż Kuulima czy inny Savar
W ogóle fajnym pomysłem byłoby gdyby nie istnieli bogowie związani z poszczególnymi grzechami tylko same grzechy zostałyby własnym ucieleśnieniem
Ostatnio zmieniony 5 gru 2017, o 14:04 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14639
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
To są bogowie. Część bogów jest kobietą.MikiChol pisze:To chyba nie są bogowie, bo 2 postać musiałaby być kobietą xD
A imiona Bogów nie są afrykańskie, wzięli je z sanskrytu.