T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Ok doszukalem sie:
W opisie wheele masz osobno zapisany limit 90 stopni.
W opisie szarzy masz doslownie wykreslone zdanie o limicie 90 stopni przy wheele
W opisie skirmishers masz znowu przypomnienie ze w szarzy nie mozesz 90 stopni przekroczyc
Troche duzo bo trzy miejsca zapisują to troszke inaczej i przynajmniej mnie to wprowadziło w błąd . Natomiast nie wiem skad wam sie wziela nagla reakcja o ilosci wheele bo nie o to pytalem.
W opisie wheele masz osobno zapisany limit 90 stopni.
W opisie szarzy masz doslownie wykreslone zdanie o limicie 90 stopni przy wheele
W opisie skirmishers masz znowu przypomnienie ze w szarzy nie mozesz 90 stopni przekroczyc
Troche duzo bo trzy miejsca zapisują to troszke inaczej i przynajmniej mnie to wprowadziło w błąd . Natomiast nie wiem skad wam sie wziela nagla reakcja o ilosci wheele bo nie o to pytalem.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1039
Tak. Bierzesz wszystkie właściwości normalnej klamki i dodajesz do tego wszystkie właściwości magicznego enchanta.DarekH pisze:Dla przykładu biorę halabardę i item z +1 do S i +1 do AP z tego wychodzi mi na bohaterze +2s i +2 AP ?
Ciesz się swoim GW po inicjatywie. :^)
Weź się nareszcie odpierdol. Jak tak Ci nie pasuję to po co mnie czepiasz?swieta_barbara pisze:Każdy negatywny komentarz z Twojej strony utwierdza mnie w przekonaniu, że ekipa T9A obrała właściwą ścieżkę.Dziedzic pisze:Denerwuje mnie to dzielenie tych podręczników, w efekcie to blisko tydzień mniej grania...
Fear teraz daje shaken(jesli niezdany) i -1ld, nie zmienia wsa do 1, tylko daje bonusy do trafienia w i -1 do trafienia przez.
A nawet więcej, oddział który nie zdał fear nie może gonić ani overrynować jeśli wygra walkę. O.OIn addition, its Close Combat Attacks suffer -1 to hit, while Close Combat Attacks allocated against Shaken models
gain +1 to hit.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2017, o 11:25 przez Dziedzic, łącznie zmieniany 2 razy.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Wszystkie oprócz właściwości Hand Weapon które nie wiadomo dlaczego - przepadają jako jedyneDancaarkiiel pisze:Tak. Bierzesz wszystkie właściwości normalnej klamki i dodajesz do tego wszystkie właściwości magicznego enchanta.DarekH pisze:Dla przykładu biorę halabardę i item z +1 do S i +1 do AP z tego wychodzi mi na bohaterze +2s i +2 AP ?
Ciesz się swoim GW po inicjatywie. :^)
Dla klimaciarzy można zrobić teraz lorda chaosu czy ogrzego khana z siłą boga = Great Weapon + Titanic Might = plomby z S10
swoja droga jest jeszcze kilka baboli w podreczniku. Jak rozumiem w Krakowie trzeba bedzie grac, ze mount protection (2) daje save 6+?
kilka fajnych zmian widze, jak i kilka istotnych zmian w grze, ktore pewnie wyjda dopiero po pol roku lub pozniej
ogolnie bardzo fajnie to wstepnie wyglada, tylko rzeczywiscie teraz trzeba dlugo czekac na co kolejne wychodzace podreczniki
kilka fajnych zmian widze, jak i kilka istotnych zmian w grze, ktore pewnie wyjda dopiero po pol roku lub pozniej
ogolnie bardzo fajnie to wstepnie wyglada, tylko rzeczywiscie teraz trzeba dlugo czekac na co kolejne wychodzace podreczniki
jakby nie patrzec bylo to odpowiedzia na twoje pytanie, mimo zenie chcialo Ci sie wstepnie sprawdzic dlaczego. Niemniej juz to powinienes wiedziecNatomiast nie wiem skad wam sie wziela nagla reakcja o ilosci wheele bo nie o to pytalem.
Hehehe to nie tędy droga...Dancaarkiiel pisze:Tak. Bierzesz wszystkie właściwości normalnej klamki i dodajesz do tego wszystkie właściwości magicznego enchanta.DarekH pisze:Dla przykładu biorę halabardę i item z +1 do S i +1 do AP z tego wychodzi mi na bohaterze +2s i +2 AP ?
Ciesz się swoim GW po inicjatywie. :^)
czyli na inkwizytorze biorę 2 pistolety + Hero’s Heart i mam w sumie 4 ataki z S5 AP3 z zasadą Lethal Strike i Devastating Blow (D3)?
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Trzeba poczekać na podręcznik do Imperium, ale wydaje mi się, że takiego dobrego Inkwizytora jak ten z Axe of Battle już nie złożyszDarekH pisze:Hehehe to nie tędy droga...Dancaarkiiel pisze:Tak. Bierzesz wszystkie właściwości normalnej klamki i dodajesz do tego wszystkie właściwości magicznego enchanta.DarekH pisze:Dla przykładu biorę halabardę i item z +1 do S i +1 do AP z tego wychodzi mi na bohaterze +2s i +2 AP ?
Ciesz się swoim GW po inicjatywie. :^)
czyli na inkwizytorze biorę 2 pistolety + Hero’s Heart i mam w sumie 4 ataki z S5 AP3 z zasadą Lethal Strike i Devastating Blow (D3)?
pistolety =/= paired weaponDarekH pisze:Hehehe to nie tędy droga...Dancaarkiiel pisze:Tak. Bierzesz wszystkie właściwości normalnej klamki i dodajesz do tego wszystkie właściwości magicznego enchanta.DarekH pisze:Dla przykładu biorę halabardę i item z +1 do S i +1 do AP z tego wychodzi mi na bohaterze +2s i +2 AP ?
Ciesz się swoim GW po inicjatywie. :^)
czyli na inkwizytorze biorę 2 pistolety + Hero’s Heart i mam w sumie 4 ataki z S5 AP3 z zasadą Lethal Strike i Devastating Blow (D3)?
Kosmologia wreszcie z normalnymi zasięgami wydaje się teraz całkiem fajnym wyborem, bo z 4 czarów w zasadzie masz 8 na 24 cali każdy
wlasnie sie tez nad tym zastanawialem, ale chyba nie musi, gdyz oddzial w walce jedynie "nie musi" zdawac panik, a nie "nie moze". Nie wiem czy moze efekt czaru zignorowac, choc powinni to jakos ujednoznacznic chyba
mimo wszystko mam wrazenie, ze czasami wartoby rzucac niektore czary podwojnie, wiec nie ma do konca tych 8 czarow. Ale tez wydaje mi sie, ze poprawienie witchcrafta i cosmologii sprawi, ze wroca do gryKosmologia wreszcie z normalnymi zasięgami wydaje się teraz całkiem fajnym wyborem, bo z 4 czarów w zasadzie masz 8 na 24 cali każdy
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Wątpie, żeby przeszło to, że z Bewitching Glare masz z automatu shaken w cc - ten spell ma taki sam cast jak Break the Spirit z shamanismu ale ma większy zasięg i zamiast DT(2) dawałby wtedy dodatkowo +1 to hit dla twojego oddziału
Z drugiej strony nigdy nie byłem fanem zaklęć, które nie działają na takie armie jak wampiry czy demony - ale teraz zaklęcia możesz wybierać przed bitwą także - łatwo
Z drugiej strony nigdy nie byłem fanem zaklęć, które nie działają na takie armie jak wampiry czy demony - ale teraz zaklęcia możesz wybierać przed bitwą także - łatwo
Ostatnio zmieniony 18 gru 2017, o 12:11 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
Shino pisze:ale 6tki nie sa najlepszymi czarami teraz w co najmniej kilku lore'ach
inna sprawa, ze gdyby ten czar z automatu dawal shaken na oddzialach w cc, to bylby niesamowicie dobry
Taki jest zapis spella . Target must choose. Skoro w CC unit nie zdaje panik testów to nie moze tego wybrac . Zastanawia mnie dlaczego po kilku miesiącach playtestów nikt tego nie sklaryfikował?
''If you show your teeth, bite''
jeszcze raz wiec napisze, ze nie jest, ze nie zdaje tylko, ze nie musza zdawac:
Units do not need to take Panic Tests if they are Engaged in Combat, if they are already Fleeing or if they already
passed a Panic Test during this Phase.