T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
ChomikZKF
Pseudoklimaciarz
Posty: 30

Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja

Post autor: ChomikZKF »

Ok doszukalem sie:
W opisie wheele masz osobno zapisany limit 90 stopni.
W opisie szarzy masz doslownie wykreslone zdanie o limicie 90 stopni przy wheele
W opisie skirmishers masz znowu przypomnienie ze w szarzy nie mozesz 90 stopni przekroczyc

Troche duzo bo trzy miejsca zapisują to troszke inaczej i przynajmniej mnie to wprowadziło w błąd ;). Natomiast nie wiem skad wam sie wziela nagla reakcja o ilosci wheele ;-) bo nie o to pytalem.

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

Dla przykładu biorę halabardę i item z +1 do S i +1 do AP z tego wychodzi mi na bohaterze +2s i +2 AP ?

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Post autor: Dancaarkiiel »

DarekH pisze:Dla przykładu biorę halabardę i item z +1 do S i +1 do AP z tego wychodzi mi na bohaterze +2s i +2 AP ?
Tak. Bierzesz wszystkie właściwości normalnej klamki i dodajesz do tego wszystkie właściwości magicznego enchanta.
Ciesz się swoim GW po inicjatywie. :^)
Obrazek

Dziedzic
Chuck Norris
Posty: 571

Post autor: Dziedzic »

swieta_barbara pisze:
Dziedzic pisze:Denerwuje mnie to dzielenie tych podręczników, w efekcie to blisko tydzień mniej grania...
Każdy negatywny komentarz z Twojej strony utwierdza mnie w przekonaniu, że ekipa T9A obrała właściwą ścieżkę.
Weź się nareszcie odpierdol. Jak tak Ci nie pasuję to po co mnie czepiasz?

Fear teraz daje shaken(jesli niezdany) i -1ld, nie zmienia wsa do 1, tylko daje bonusy do trafienia w i -1 do trafienia przez.
In addition, its Close Combat Attacks suffer -1 to hit, while Close Combat Attacks allocated against Shaken models
gain +1 to hit.
A nawet więcej, oddział który nie zdał fear nie może gonić ani overrynować jeśli wygra walkę. O.O
Ostatnio zmieniony 18 gru 2017, o 11:25 przez Dziedzic, łącznie zmieniany 2 razy.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Dancaarkiiel pisze:
DarekH pisze:Dla przykładu biorę halabardę i item z +1 do S i +1 do AP z tego wychodzi mi na bohaterze +2s i +2 AP ?
Tak. Bierzesz wszystkie właściwości normalnej klamki i dodajesz do tego wszystkie właściwości magicznego enchanta.
Ciesz się swoim GW po inicjatywie. :^)
Wszystkie oprócz właściwości Hand Weapon które nie wiadomo dlaczego - przepadają jako jedyne :D
Dla klimaciarzy można zrobić teraz lorda chaosu czy ogrzego khana z siłą boga = Great Weapon + Titanic Might = plomby z S10 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

swoja droga jest jeszcze kilka baboli w podreczniku. Jak rozumiem w Krakowie trzeba bedzie grac, ze mount protection (2) daje save 6+? ;)

kilka fajnych zmian widze, jak i kilka istotnych zmian w grze, ktore pewnie wyjda dopiero po pol roku lub pozniej ;)

ogolnie bardzo fajnie to wstepnie wyglada, tylko rzeczywiscie teraz trzeba dlugo czekac na co kolejne wychodzace podreczniki :D
Natomiast nie wiem skad wam sie wziela nagla reakcja o ilosci wheele ;-) bo nie o to pytalem.
jakby nie patrzec bylo to odpowiedzia na twoje pytanie, mimo zenie chcialo Ci sie wstepnie sprawdzic dlaczego. Niemniej juz to powinienes wiedziec

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

Dancaarkiiel pisze:
DarekH pisze:Dla przykładu biorę halabardę i item z +1 do S i +1 do AP z tego wychodzi mi na bohaterze +2s i +2 AP ?
Tak. Bierzesz wszystkie właściwości normalnej klamki i dodajesz do tego wszystkie właściwości magicznego enchanta.
Ciesz się swoim GW po inicjatywie. :^)
Hehehe to nie tędy droga...
czyli na inkwizytorze biorę 2 pistolety + Hero’s Heart i mam w sumie 4 ataki z S5 AP3 z zasadą Lethal Strike i Devastating Blow (D3)?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Note that Shooting Weapons that count as a Melee Weapon
in Close Combat (such as a Pistol) cannot normally be Enchanted with a Melee Weapon enchantment (unless stated
otherwise).

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

DarekH pisze:
Dancaarkiiel pisze:
DarekH pisze:Dla przykładu biorę halabardę i item z +1 do S i +1 do AP z tego wychodzi mi na bohaterze +2s i +2 AP ?
Tak. Bierzesz wszystkie właściwości normalnej klamki i dodajesz do tego wszystkie właściwości magicznego enchanta.
Ciesz się swoim GW po inicjatywie. :^)
Hehehe to nie tędy droga...
czyli na inkwizytorze biorę 2 pistolety + Hero’s Heart i mam w sumie 4 ataki z S5 AP3 z zasadą Lethal Strike i Devastating Blow (D3)?
Trzeba poczekać na podręcznik do Imperium, ale wydaje mi się, że takiego dobrego Inkwizytora jak ten z Axe of Battle już nie złożysz :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

DarekH pisze:
Dancaarkiiel pisze:
DarekH pisze:Dla przykładu biorę halabardę i item z +1 do S i +1 do AP z tego wychodzi mi na bohaterze +2s i +2 AP ?
Tak. Bierzesz wszystkie właściwości normalnej klamki i dodajesz do tego wszystkie właściwości magicznego enchanta.
Ciesz się swoim GW po inicjatywie. :^)
Hehehe to nie tędy droga...
czyli na inkwizytorze biorę 2 pistolety + Hero’s Heart i mam w sumie 4 ataki z S5 AP3 z zasadą Lethal Strike i Devastating Blow (D3)?
pistolety =/= paired weapon
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Kosmologia wreszcie z normalnymi zasięgami wydaje się teraz całkiem fajnym wyborem, bo z 4 czarów w zasadzie masz 8 na 24 cali każdy :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Post autor: Dancaarkiiel »

Kosmologia jest mocarna teraz, potwierdzam.
Obrazek

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Rozumiem ,że przy rzuceniu Bewitching Glare przeciwnik w CC musi z automatu wybrac efekt Shaken?
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

wlasnie sie tez nad tym zastanawialem, ale chyba nie musi, gdyz oddzial w walce jedynie "nie musi" zdawac panik, a nie "nie moze". Nie wiem czy moze efekt czaru zignorowac, choc powinni to jakos ujednoznacznic chyba
Kosmologia wreszcie z normalnymi zasięgami wydaje się teraz całkiem fajnym wyborem, bo z 4 czarów w zasadzie masz 8 na 24 cali każdy :)
mimo wszystko mam wrazenie, ze czasami wartoby rzucac niektore czary podwojnie, wiec nie ma do konca tych 8 czarow. Ale tez wydaje mi sie, ze poprawienie witchcrafta i cosmologii sprawi, ze wroca do gry

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Witchcraft zostanie poprawiony jeśli zmienią opis tej 6. Teoretycznie najlepszy spell w ścieżce ,ale robi sie bezuzyteczny na modele Fearless i w CC teraz. :(
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

ale 6tki nie sa najlepszymi czarami teraz w co najmniej kilku lore'ach ;)

inna sprawa, ze gdyby ten czar z automatu dawal shaken na oddzialach w cc, to bylby niesamowicie dobry

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Wątpie, żeby przeszło to, że z Bewitching Glare masz z automatu shaken w cc - ten spell ma taki sam cast jak Break the Spirit z shamanismu ale ma większy zasięg i zamiast DT(2) dawałby wtedy dodatkowo +1 to hit dla twojego oddziału :)
Z drugiej strony nigdy nie byłem fanem zaklęć, które nie działają na takie armie jak wampiry czy demony - ale teraz zaklęcia możesz wybierać przed bitwą także - łatwo :D
Ostatnio zmieniony 18 gru 2017, o 12:11 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Niby tak ,ale wygląda lepiej niz poprzednia wersja. Jedyny minus to brak damage spelli.
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Shino pisze:ale 6tki nie sa najlepszymi czarami teraz w co najmniej kilku lore'ach ;)

inna sprawa, ze gdyby ten czar z automatu dawal shaken na oddzialach w cc, to bylby niesamowicie dobry

Taki jest zapis spella . Target must choose. Skoro w CC unit nie zdaje panik testów to nie moze tego wybrac . Zastanawia mnie dlaczego po kilku miesiącach playtestów nikt tego nie sklaryfikował?
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

jeszcze raz wiec napisze, ze nie jest, ze nie zdaje tylko, ze nie musza zdawac:
Units do not need to take Panic Tests if they are Engaged in Combat, if they are already Fleeing or if they already
passed a Panic Test during this Phase.

ODPOWIEDZ