Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 23 wrz 2019, o 21:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 21 gru 2017, o 00:50 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 12:40
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków
Hmmm... właśnie zauważyłem że teraz rozkaz "Ready! Aim! Fire!" daje accurate zamiast zwiększyć dystans. Nie wiem czy ktoś grał na light infantry, ale mi się zdarzało i IMO zmiana lekko na plus, bo chociaż mniejszy zasięg to jednak trafiać na 4+... niestety milicji już z tego co się orientuję rozkazu nie wydamy :cry:

Co o tym myślicie? Bez znaczenia, bo i tak kusznikami nikt nie będzie grał, czy jest potencjał?

_________________
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 21 gru 2017, o 06:30 
Masakrator

Dołączył(a): 1 lis 2007, o 10:45
Posty: 2493
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila
Miałem w rozpie 2 x 10 kusz, trochę postrzelały, zabiły kilka ogrów. Spróbuj rozstawić na stole figurki. Dla mnie problemem było ułożyć sensownie armię, żeby kluczowe elementy miały zasięgi i były w zasięgu generalskiej dyscypliny. No i jeśli cokolwiek wejdzie na tyły, to pozamiatane. U mnke przeciwnik miał dwa gorgery. Wyszedł jeden, przeżył działo, rakietnicę, kartacz z drugiego działa i 10 pistoletów, a potem rozwalił towarzystwo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 21 gru 2017, o 12:35 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 12:40
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków
W sumie pytałem tylko co sądzisz o nowym wordingu rozkazu "Ready! Aim! Fire!", ale dzięki za pouczającą historię :wink:

No Gorgery zdecydowanie bolą strzelanie
Wiem bo sam sporo grałem ogrami :D

_________________
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 21 gru 2017, o 12:40 
Chuck Norris

Dołączył(a): 10 paź 2016, o 08:17
Posty: 402
Czołg widze tylko jak wsparcie flanki piechoty, calkiem konkretne wsparcie, jesteraz tak blisko srodka uzytecznosci i kosztu. Cos tam podjedzie i strzeli, cos tam zablokuje, raczej jest reaktywny jesli chodzi o szarze wiec albo wjedzie w cos co utknelo w jakims klocku obok, albo to cos w niego wjedzie.

Fajnie, ze chociaz jeden klocek jazdy moze byc parentem i czerpac z rozkazow. Całkiem fajne przedmioty.

Boli mnie, że nadal nic nie zrobili z wózkami, koszt 280pkt, sejw 5+ i gigantic na potrzeby strzelania...no zle. Dolozyliby ze 20pkt i dali sejwa 3+ a w najgorszym razie chociaż Aegis 6+, lub zmniejszyli koszt modelu do ok 230pkt.

Fajna rakietnica, pojedyncze modele mozna nareszcie postraszyc czyms innym niz dzialo. Z drugiej strony po 5 galkach gwarantuje ona nam panike na tylach. Znowu z drugiej strony fajnie rozwiazany misfire nie kasujacy pozostalych strzalow. I kolejna bolaczka, nie wchodzi inzynier czolg i 2 maszyny.

Książka jest lepsza. Natomiast osiągnięcie czegoś lepszego z zepsutego nie jest wyczynem.

Obecnie zafiksowałem się na gwardię wspiraną 2 boostami sily kosmologii z kontra w postaci czolgu i kawy. Ze wszystkiego co bym chciał w rozpisce nie mieści mi się tylko jakies 450pk ;)

_________________
Gremlin napisał(a):
Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 21 gru 2017, o 14:01 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 10:11
Posty: 568
Lokalizacja: Kraków
Z jakiej zasady wózek ma Gigantic?
Zasada Tall odnosi się jedynie do LoS'a i Coverów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 21 gru 2017, o 14:36 
Chuck Norris

Dołączył(a): 10 paź 2016, o 08:17
Posty: 402
Przecież napisałem że na potrzeby strzelania. Chociaż właściwie mógłby równie dobrze mieć na stałe.

_________________
Gremlin napisał(a):
Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 21 gru 2017, o 15:16 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 10:11
Posty: 568
Lokalizacja: Kraków
Takie trochę podpatrzone...

1 Wizard Master @ 445.0 Pts
Wizard Master; Light Armour; Death Cheater [90.0]
1 Mount: Arcane Engine of Arcane Shield @ 220.0 Pts
Arcane Shield

Razem daje 665pkt, to się podleczy, to wrzuci siłę, co o tym myśleć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 21 gru 2017, o 15:18 
Masakrator

Dołączył(a): 1 lis 2007, o 10:45
Posty: 2493
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila
mnp21 napisał(a):
W sumie pytałem tylko co sądzisz o nowym wordingu rozkazu "Ready! Aim! Fire!", ale dzięki za pouczającą historię :wink:

No Gorgery zdecydowanie bolą strzelanie
Wiem bo sam sporo grałem ogrami :D


Rozkaz pozwolił zabić te kilka ogrów (2 albo 3 w całej grze, przeciwnik miał czar +1T). Jak na 20 modeli strzelających na 4+ 3 fazy jakoś niespecjalnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 21 gru 2017, o 15:24 
Masakrator

Dołączył(a): 1 lis 2007, o 10:45
Posty: 2493
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila
DarekH napisał(a):
Takie trochę podpatrzone...

1 Wizard Master @ 445.0 Pts
Wizard Master; Light Armour; Death Cheater [90.0]
1 Mount: Arcane Engine of Arcane Shield @ 220.0 Pts
Arcane Shield

Razem daje 665pkt, to się podleczy, to wrzuci siłę, co o tym myśleć?


Mi się nie podoba, zajmuje punkty hero i sunna's fury, ma mało ruchu, mniej niż w piechocie z rozkazami. No i zgarnia cały ostrzał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 21 gru 2017, o 16:37 
Chuck Norris

Dołączył(a): 10 paź 2016, o 08:17
Posty: 402
Ja skladalem go jeszcze drozszego, jak wypas to wypas :)

_________________
Gremlin napisał(a):
Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 21 gru 2017, o 16:57 
Masakrator

Dołączył(a): 1 lis 2007, o 10:45
Posty: 2493
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila
No dobrze, ale czy działał? Bo można go napompować jeszcze za 100 pkt oczywiście.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 25 gru 2017, o 10:18 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2007, o 01:03
Posty: 597
Czy tylko mi sie wydaje czy flagusie z 1 at to totalny nerf tej edycji?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 25 gru 2017, o 10:24 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2009, o 15:27
Posty: 3618
Lokalizacja: Tychy
Oni generalnie nie mają prawa bytu z dwurakami (nie działa na nich wózek) i z rewelacyjnymi statystykami walki wręcz. Także ten atak to kropla w morzu nerfow

_________________
Mówi się trudno i idzie się dalej ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 25 gru 2017, o 15:55 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2007, o 17:08
Posty: 1658
Lokalizacja: Gliwice
Flagelanci to chyba największa bieda tego booka, obok witch huntera, helblastera i strzelców.

_________________
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 25 gru 2017, o 16:38 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2007, o 01:03
Posty: 597
Nie ogarniam, sa testy, jest baza itp i wychodzi taki shit co z miejsca wiadomo ze plewi? Wypróbuję wkrótce pewnie ale nie wyobrażam sobie zeby jakkolwiek w praktyce mialo zaskoczyć coś co tak biednie widnieje na papierze... zobaczymy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 29 gru 2017, o 23:51 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2006, o 16:43
Posty: 950
Lokalizacja: Nowy Sącz
Hej,

Korzystając z chwili wolnego czasu postanowiłem zaproponować co nie co na forum 9tki, a mianowicie pomysł przebudowy koncepcji Inkwizytora.

Pomysł znajduje się pod poniższym linkiem:

https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post855185

Zainteresowanych proszę o wsparcie, z góry przepraszam za moje kaleczenie angielskiego.

Poniżej streszczenie mojego pomysłu:
Inkwizytor (lub łowca czarownic) jest zbyt słabą i wyspecjalizowaną jednostką aby wrzucać ją do bohaterów jako pojedynczy model.
Zamiast tego proponuje zrobić mały oddział łowców czarownic od 3 do 5 modeli maks, 0-1 oddział na armie, tak aby było to ciekawe i przydatne wsparcie, nie zaś oddział ustawiający gre.
Mam nadzieje że nie ukradłem nikomu pomysłu, pierwszy raz się udzielam na tamtym forum.

Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 30 gru 2017, o 00:24 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2007, o 01:03
Posty: 597
Magnus napisał(a):
Nie ogarniam, sa testy, jest baza itp i wychodzi taki shit co z miejsca wiadomo ze plewi? Wypróbuję wkrótce pewnie ale nie wyobrażam sobie zeby jakkolwiek w praktyce mialo zaskoczyć coś co tak biednie widnieje na papierze... zobaczymy


Odnośnie mojego własnego wpisu dot. flagusiów :D

Zagrałem na nich bitewkę vs VC, i spisali się genialnie (tak, jestem w szoku). Prawda też jest taka, ze paring pod nich pasował bo brak strzelania a i gdzieś tam na uboczu stali to i pestek nie zgarniali, aleeee... Generalnie, bedąc lekcaważeni byli nietknięci (24 w hordzie),przyjęli szarżę hordy ghouli, jakos z 32 ghoule moze. Mieli w srodku kaplana i za plecami buff distracting, i totalnie zaorali ghule w ture :D myślalem ze sie poskładają od poisonów ale padło jakoś z 13 a ja zabiłem chyba 21 (trochę 6'tek z battle focusa weszło i zrobiło robotę), posypane, pozamiatane. Potem dawni grave guardzi (sorry, nie ogarniam nowych nazw armii jeszcze) wpadli w nich, to sie wytlukli fest, zostalo moze z 6 flagów i tez sporo do piachu zgarneli modeli przeciwnika. Dzieki unbreakable, poczekali na wsparcie i przetrwali do konca w liczbie bodaj 4 :)

Ogólne wnioski:

+ Battle Focus to niezła zasada a z hate naprawdę świetnie się łączy
+ Fanatical jest mega zasadą, zmienia oblicze tej jednostki
+ Unbreakable potrafi wpłynąć na grę

Oczywiście, to tylko na podstawie jednej bitwy, ale naprawdę chłopaki zrobili robotę. Tym bardziej, że gdyby w ich miejscu byli np imperial guardzi, to różnie mogloby być (najpierw malo kto by oddal ghoulom a potem bez unbreaka tylko ze stubbornem mogliby prysnac lub/i nie zdac fear'a)

Polecam przetestować :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 30 gru 2017, o 00:39 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2012, o 11:15
Posty: 551
Lokalizacja: Poznań
Tak czytam ten dział i ewidentnie brakuje tutaj pytania -ile gier na tej jednostce, złożeniu zagrałeś. To by pozwoliło teamowi 9th Agę wyciągać znacznie lepsze wnioski. :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 30 gru 2017, o 15:48 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2007, o 01:03
Posty: 597
Napisalem ze to tylko na podst 1 bitwy. Nie oszukujac sie, to tez zarowno paring jak i przebieg bitwy im posłużył. Wiadomo, imperial guardzi sa znacznie bardziej uniwersalni, myslac turniejowo nie widze dla flagow szansy. Ale na domowych bitkach z wiadomym paringiem mozna sie nimi pobawic bez totalnej frustracji i tlumaczenia ze sa wystawieni tylko dla klimatu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Empire the 9th Age
PostNapisane: 16 lut 2018, o 11:41 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 12:40
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków
Moim zdaniem najważniejsze zmiany w hotfix:
1)1 oddział konnicy można upgradeować na rycerzy bez KO
2)Konnica nie musi brać teraz lancy i kosztuje bez niej tylko 30pkt/model (ma wtedy gratisowo "pikę" która daje AP 2). Dodatkowo można konnicy dać wielką broń po 5pkt/model (ale nie rycerzom)
3)Czołg zdrożał o 40pkt ale za to może pojechać 5d3 (tylko wtedy nie strzela)
4)Zasięg synergii parent - support zwiększony do 8''. Niestety rozkazy dalej w 6''
5)Rakietnica staniała o 15pkt

Chociaż liczyłem na ugrywalnienie inżyniera to imo zmiany na plus, zwłaszcza czołgowi łatwiej będzie w coś teraz wjechać. Co myślicie?

_________________
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.030s | 11 Queries | GZIP : Off ]