Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Re: Ogrowe rozpiski
No to popróbuję grać nimi agresywnie. Ale jako, że znudziła mi się thaumaturgy to wracam do piromancji i weteranów
Shaman General, Pyromancy Master
4 Spells, Book of Arcane Power
Ring of Fire, Blind Eye of Nyiangai
650
Khan Bsb, Yeti Furs, Gem of Fortune
Brace of Ogre Pistols
345
(2)3x Bruisers, Musician
(370)185
(2)15x Scraplings, Musician
(200)100
9x Tribesmen, Full Command
Iron Fists, Banner of Discipline
705
7x Mercenary Veterans, FCG
Brace of Ogre Pistols
Accurate, Poisoned Attacks
Dragonskin Banner
990
2x Tusker Cavalry, Iron Fists
320
2x Yeti
160
1x Sabertooth Tigers
80
1x Thunder Cannon
300
1x Frost Mammoth
Ogre Crossbows
380
Do zastanowienia się jest Ślepe Oko, ale często gęsto ratuje Veteranów przed jakimiś głupimi 2d6 str4 czy hexami z dupy w kluczowej turze. Działo jedno, bardziej jako chariot i straszak, nie chcą mi grać w parach
Sugestie?
Shaman General, Pyromancy Master
4 Spells, Book of Arcane Power
Ring of Fire, Blind Eye of Nyiangai
650
Khan Bsb, Yeti Furs, Gem of Fortune
Brace of Ogre Pistols
345
(2)3x Bruisers, Musician
(370)185
(2)15x Scraplings, Musician
(200)100
9x Tribesmen, Full Command
Iron Fists, Banner of Discipline
705
7x Mercenary Veterans, FCG
Brace of Ogre Pistols
Accurate, Poisoned Attacks
Dragonskin Banner
990
2x Tusker Cavalry, Iron Fists
320
2x Yeti
160
1x Sabertooth Tigers
80
1x Thunder Cannon
300
1x Frost Mammoth
Ogre Crossbows
380
Do zastanowienia się jest Ślepe Oko, ale często gęsto ratuje Veteranów przed jakimiś głupimi 2d6 str4 czy hexami z dupy w kluczowej turze. Działo jedno, bardziej jako chariot i straszak, nie chcą mi grać w parach
Sugestie?
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
No to w końcu mogę pokazać co próbuję :
Szaman Master Traumaturia, lightining vambraces ( bound ), book of arcane power ( +1 cast ), GutRoarer ( Fear, Channel )
Siedzi w 5 Tribsmenach z Pariedami i Sztandarem Dyscypliny
BSb, Mammoth Hide ( redukcja siły w posiadacza ), Lygurs's Tongue ( redukcja ataków w styku ), Hoardmaster ( weaponmaster, bronie o plate armour )
Siedzi w bruiserach z Great Grass Sky ( swifstride )
2x2 Yeti z championami by wrzucać zioniecie
2x5 Traperzy
Gigant z dwurakiem
4 Tuskery z GW z speed banner
4 Tuskery z GW z gyengget ( przerzuty 1 )
Nie jestem pewien tylko Maga i domeny. Co myślicie?
Szaman Master Traumaturia, lightining vambraces ( bound ), book of arcane power ( +1 cast ), GutRoarer ( Fear, Channel )
Siedzi w 5 Tribsmenach z Pariedami i Sztandarem Dyscypliny
BSb, Mammoth Hide ( redukcja siły w posiadacza ), Lygurs's Tongue ( redukcja ataków w styku ), Hoardmaster ( weaponmaster, bronie o plate armour )
Siedzi w bruiserach z Great Grass Sky ( swifstride )
2x2 Yeti z championami by wrzucać zioniecie
2x5 Traperzy
Gigant z dwurakiem
4 Tuskery z GW z speed banner
4 Tuskery z GW z gyengget ( przerzuty 1 )
Nie jestem pewien tylko Maga i domeny. Co myślicie?
Bardzo fajne. Wydaje mi sie, ze szamanizm lepiej sie bedzie kombowal z tymi czwórkami tuskerow. Atrybut, jedynka, trójka nawet, czy szóstka. No i do tego hereditary jeszcze jest. Bardzo wyporni sie skubańcy robią. Moze na drugich zamiast tych jedynek dac jednak swifta? Zeby szybciej dopchnąć ich w kombat.
@ Odoamar
Może pytanie o szczegół, ale jak traperzy po zmianie zasady działania pułapek? Jest większa presja na unikanie chodzenia po nich, czy tak jak w 1.3 większość przeciwników nie miała oporów przed nimi?
Może pytanie o szczegół, ale jak traperzy po zmianie zasady działania pułapek? Jest większa presja na unikanie chodzenia po nich, czy tak jak w 1.3 większość przeciwników nie miała oporów przed nimi?
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM
Fluffy TM
Na pewno są lepsze niż były, mimo że potencjalnie gorzej strzelają ( S&S taki sam, a głównie to robili )
Zaletą jest to, że każdy ruch powoduje aktywacje plapek i to, że można je wrzucić dotykając terenu jednym modelem nawet gdy przeciwnik jest w terenie. Na pewno będzie łatwiej je wykorzystać bez kaleczenia swoich oddziałów
Mi się sprawdzają
Zaletą jest to, że każdy ruch powoduje aktywacje plapek i to, że można je wrzucić dotykając terenu jednym modelem nawet gdy przeciwnik jest w terenie. Na pewno będzie łatwiej je wykorzystać bez kaleczenia swoich oddziałów
Mi się sprawdzają
Ja wstępnie myślę nad czymś takim:
2 x 2 Yeti 350 pkt.<br>
2 x Frost Mammoth 820 pkt.
4 Tusker Cavalry m, st, gw, Banner of Speed 751 pkt.
4 Mercenary Veterans m, brace of ogre pistol, swiftstride, poison 488 pkt.
5 Scrapling Trappers 80 pkt.
Razem: 2489
Core 1130
8 Bruisers
fcg + Great Grass Sky 715 pkt.
5 Tribesman
fcg + Banner of Discipline, if 415 pkt.
Heroes:
Shaman (shamanism) 430 pkt.
General, Adept, Magical Heirloom, Lightning Vambraces, Git Roarer, if
Khan 450 pkt.
Bsb, Trolleater, if, Heart-Reaper, Lygur's Tongue
4499 pkt.
Myślę jeszcze czy w miejsce Mercenary nie wrzucić sobie gigantów;)
2 x 2 Yeti 350 pkt.<br>
2 x Frost Mammoth 820 pkt.
4 Tusker Cavalry m, st, gw, Banner of Speed 751 pkt.
4 Mercenary Veterans m, brace of ogre pistol, swiftstride, poison 488 pkt.
5 Scrapling Trappers 80 pkt.
Razem: 2489
Core 1130
8 Bruisers
fcg + Great Grass Sky 715 pkt.
5 Tribesman
fcg + Banner of Discipline, if 415 pkt.
Heroes:
Shaman (shamanism) 430 pkt.
General, Adept, Magical Heirloom, Lightning Vambraces, Git Roarer, if
Khan 450 pkt.
Bsb, Trolleater, if, Heart-Reaper, Lygur's Tongue
4499 pkt.
Myślę jeszcze czy w miejsce Mercenary nie wrzucić sobie gigantów;)
Wg mnie masz za mało czarów by coś sensownie rzucać, ja przy 4 + bound czułem się lekko ograniczony.
Przewaga Hoardmastera nad Trolleaterem jest cena modelu wg mnie.
I przy takiej rozpie, nie wiem czy jest sens mieć pistolety i poisony. Czy nie lepiej wejść w kombat?
Przewaga Hoardmastera nad Trolleaterem jest cena modelu wg mnie.
I przy takiej rozpie, nie wiem czy jest sens mieć pistolety i poisony. Czy nie lepiej wejść w kombat?
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Pierwsza gra ogrami na zasady 2.0 za mną
Rozpa która grałem wyglądała tak:
Master shaman (pyromancja) gut roarer(fear +1channel), book(+1cast), channel trinket(+1channel), death cheater(+1 save, 4+ regena) LA, GW
GK headhunter(heal na 3+ po zabiciu modelu), kagadai(GW D3 woundy), mammoth cloak(+1save max S5), 5+ ward, HA, GW
BSB trolleater(4+ regenka), stomp trinket(D3+1 stompów i reroll stompów na oddziale), ghostly guard, IF, HA
10 Tribesmen IF FCG swiftstride banner
3 bruiserów
3 bruiserów
5 mournów FCG banner z przerzutami 1
cannon
cannon
Rozpa zrobiona na szybko z której nie byłem zadowolony, ale nie miałem już czasu na żadne poprawki ponieważ przeciwnik czekał
Brak odginaczek + zainwestowanie połowy punktów w jeden oddział to zły pomysł, ale jakimś cudem udało się rozjechać DE 20-0, także mimo nerfów nie ma takiej tragedii
Stomp trinket(nie pamiętam nazwy) to naprawdę fajny przedmiot, pyromancja nie jest taka zła a zaklęcie rasowe ogrów potrafi uratować Szamanowi jego grube dupsko (Szaman z T7 i regenką). 3 dodatkowe tokeny co turę konkretnie ustawiają fazę magii.
Rozpa która grałem wyglądała tak:
Master shaman (pyromancja) gut roarer(fear +1channel), book(+1cast), channel trinket(+1channel), death cheater(+1 save, 4+ regena) LA, GW
GK headhunter(heal na 3+ po zabiciu modelu), kagadai(GW D3 woundy), mammoth cloak(+1save max S5), 5+ ward, HA, GW
BSB trolleater(4+ regenka), stomp trinket(D3+1 stompów i reroll stompów na oddziale), ghostly guard, IF, HA
10 Tribesmen IF FCG swiftstride banner
3 bruiserów
3 bruiserów
5 mournów FCG banner z przerzutami 1
cannon
cannon
Rozpa zrobiona na szybko z której nie byłem zadowolony, ale nie miałem już czasu na żadne poprawki ponieważ przeciwnik czekał
Brak odginaczek + zainwestowanie połowy punktów w jeden oddział to zły pomysł, ale jakimś cudem udało się rozjechać DE 20-0, także mimo nerfów nie ma takiej tragedii
Stomp trinket(nie pamiętam nazwy) to naprawdę fajny przedmiot, pyromancja nie jest taka zła a zaklęcie rasowe ogrów potrafi uratować Szamanowi jego grube dupsko (Szaman z T7 i regenką). 3 dodatkowe tokeny co turę konkretnie ustawiają fazę magii.
Huss pisze:To jakbyś Odoamar widział takiego shamana z shamanismem?;)
Combat- zmiana wyposażenia najemników czy gigant?
Wizard Master to takie mininum dla mnie na tą chwilę. Wychodzi fajnie punktowo. Znacznie lepiej niż dwóch magów.
Graty wyniku. Ja też nie przepadam za taką skarbonka. Największym minusem tej armii jest, to że mając 3 herosów ( klepacz, mag, bsb ) każdy z nich ma ten sam troop type, nie chcemy ich w jednym oddziale ale nie mamy innych fajnych unitów wg mnie ( maneaterzy za drodzy, solo nie dadzą rady, bombardierzy to ewentualnie dla maga ) więc pozostają tylko corySlayer Zabójców pisze:Pierwsza gra ogrami na zasady 2.0 za mną
Rozpa która grałem wyglądała tak:
Master shaman (pyromancja) gut roarer(fear +1channel), book(+1cast), channel trinket(+1channel), death cheater(+1 save, 4+ regena) LA, GW
GK headhunter(heal na 3+ po zabiciu modelu), kagadai(GW D3 woundy), mammoth cloak(+1save max S5), 5+ ward, HA, GW
BSB trolleater(4+ regenka), stomp trinket(D3+1 stompów i reroll stompów na oddziale), ghostly guard, IF, HA
10 Tribesmen IF FCG swiftstride banner
3 bruiserów
3 bruiserów
5 mournów FCG banner z przerzutami 1
cannon
cannon
Rozpa zrobiona na szybko z której nie byłem zadowolony, ale nie miałem już czasu na żadne poprawki ponieważ przeciwnik czekał
Brak odginaczek + zainwestowanie połowy punktów w jeden oddział to zły pomysł, ale jakimś cudem udało się rozjechać DE 20-0, także mimo nerfów nie ma takiej tragedii
Stomp trinket(nie pamiętam nazwy) to naprawdę fajny przedmiot, pyromancja nie jest taka zła a zaklęcie rasowe ogrów potrafi uratować Szamanowi jego grube dupsko (Szaman z T7 i regenką). 3 dodatkowe tokeny co turę konkretnie ustawiają fazę magii.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
DziękujeOdoamar pisze: Graty wyniku. Ja też nie przepadam za taką skarbonka. Największym minusem tej armii jest, to że mając 3 herosów ( klepacz, mag, bsb ) każdy z nich ma ten sam troop type, nie chcemy ich w jednym oddziale ale nie mamy innych fajnych unitów wg mnie ( maneaterzy za drodzy, solo nie dadzą rady, bombardierzy to ewentualnie dla maga ) więc pozostają tylko cory
Bądźmy szczerzy - maneaterzy radzą sobie sami, a tribesmani nie nadają się do niczego innego niż podcieranie dupska lepszym od siebie (czyt. bohaterom )
Ale fakt, przydałby się jakiś tańszy unit ogrów w specialach który miałby do zaoferowania coś innego niż reszta.
Z tym to będziemy musieli poczekać do nowego booka :/
Kolejna sprawa to jak się wyksztaltuje meta, bo maneaterzy są naprawdę mocni, lecz dla mnie za dużo rzeczy ich kara.
Lecz gdzieś z tyłu głowy chodzi mi jedno złożenie, bo w porównaniu do poprzedniej wersji w dużym oddziale zuskujemy impakty, a nie siłę.
Kolejna sprawa to jak się wyksztaltuje meta, bo maneaterzy są naprawdę mocni, lecz dla mnie za dużo rzeczy ich kara.
Lecz gdzieś z tyłu głowy chodzi mi jedno złożenie, bo w porównaniu do poprzedniej wersji w dużym oddziale zuskujemy impakty, a nie siłę.
Po sugestiach zdecyduje się na combat, korzystając z koncepcji bohaterów by Odoamar;)
2 x 2 Yeti 350 pkt.
Frost Mammoth 410 pkt.
4 Tusker Cavalry m, st, gw Banner of Speed 751 pkt.
6 Mercenary Veterans m, st, pw, swiftstride, dewasteting charge, Rending Banner 758 pkt.
5 Scrapling Trappers 80 pkt./Sabretooth Tiger 80 pkt.
8 Bruisers 715 pkt.
fcg + Great Grass Sky
5 Tribesman 415 pkt.
fcg + Banner of Discipline, if
Heroes:
Shaman (shamanism) 610 pkt.
General, Master 225, Book of Arcane Power 70, Lightning Vambraces 50, Git Roarer 45, gw 10
Khan 410 pkt.
Bsb, Hoardmaster, Mammoth Hide-Cloak, Lygur's Tongue
Suma; 4499
Zastanawiam się czy bardziej przyda mi się Tygrys czy Traperzy?
2 x 2 Yeti 350 pkt.
Frost Mammoth 410 pkt.
4 Tusker Cavalry m, st, gw Banner of Speed 751 pkt.
6 Mercenary Veterans m, st, pw, swiftstride, dewasteting charge, Rending Banner 758 pkt.
5 Scrapling Trappers 80 pkt./Sabretooth Tiger 80 pkt.
8 Bruisers 715 pkt.
fcg + Great Grass Sky
5 Tribesman 415 pkt.
fcg + Banner of Discipline, if
Heroes:
Shaman (shamanism) 610 pkt.
General, Master 225, Book of Arcane Power 70, Lightning Vambraces 50, Git Roarer 45, gw 10
Khan 410 pkt.
Bsb, Hoardmaster, Mammoth Hide-Cloak, Lygur's Tongue
Suma; 4499
Zastanawiam się czy bardziej przyda mi się Tygrys czy Traperzy?