T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Ja dobrze widzę że u skavenków mieści sie teraz demon pendulum i 2 abomki a to wszystko w pakiecie z stormbannerem ?
Bo jeśli tak to znowu tam kogoś pogrzało. Ze strzeleckiej armii do mega ofensu przez jeden patch
Bo jeśli tak to znowu tam kogoś pogrzało. Ze strzeleckiej armii do mega ofensu przez jeden patch
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
I ten ruch blokuje się dosłownie o każdą jednostkę czy teren więc nawet nie wejdziesz do lasu ani nie ustawisz się obok jak chcesz go ruszyć. A las dostawiam z armijnych zasad, nie z wizardowych. Leśny ciągle zostaje w tyle.JarekK pisze:Za to leśniak za 1 veil tokena rusza las 6" i z bazy dostawia sobie dodatkowy na stół.
Ward gówno daje forest spiritom. Dasz warda jednej jednostce, odstrzeli drugą, jest w czym wybierać. Duża wersja ma taki casting że to poezja. Wolałbym coś fajnego jak mają sa, hbe czy de.JarekK pisze:Herdinar też jest mocny, 5+ ward na zasięgowe i magiczy ruch 6" ?!
Biegacza jeszcze można, szkoda że wtedy wciąga 25% całej kategorii na solo. Póki co mam build na niego z 2+, 4++ z trinketów i dwurak z zapalniczką/+2ws agi. Szkoda też że light troopsa nie ma, przydałby się na nim.JarekK pisze:Lorda też się da fajnie złożyć jako biegacza, ale jakąś klamkę trzeba mu wymyślić. Odstrzelić go się nie da, a biega 18".
Cóż, w końcu special deployment/mobility/cośtam to siła naszej armii.JarekK pisze:Pół armii może mieć vanguarda i scouta. Brzmi jakby się mocno skupili na opcji shoot and run.
Jedyne co zyskało vanguarda to biegacz i rangersi, ale ugrywalnili też odrobinę fasta z core to póki co ludzie chętniej biorą.
Jak to upchasz w 30% ograniczeniu potworów to daj mi znać :]Eltharion pisze:Ja dobrze widzę że u skavenków mieści sie teraz demon pendulum i 2 abomki a to wszystko w pakiecie z stormbannerem ?
Bo jeśli tak to znowu tam kogoś pogrzało. Ze strzeleckiej armii do mega ofensu przez jeden patch
A gdzie Ty widziałeś strzeleckie VS w 1.3? Ale fakt przesunięcie ostre jest tylko nie od strzelania a od MSU na Disciplach w kierunku 3 hord vermin guard bijących z 4 szeregów S4 AP3... ech zaczynam się zastanawiać, czy nie zaparkować rozwoju mojej kolekcji szczurów. Nie mam ani jednego VG, armia straciła większość bajerów które czyniły ją tym czym była.Eltharion pisze:Bo jeśli tak to znowu tam kogoś pogrzało. Ze strzeleckiej armii do mega ofensu przez jeden patch
@Shino
Odnośnie gigantow - nie piszę że wyglądają źle ale nie jestem pewien czy S5 Ap2 to będzie wystarczająco. Dawniej nie było, zobaczymy teraz czy coś się w tej materii zmieniło.
RM - to zamiana ataków na grinda a mi "H" spell się podoba -więc to pozbycie się synergii
Z punktu widzenia KoE S5AP2 mogę być gorsze niż S6AP3, nie wiem, nie liczłyłem.
Odnośnie gigantow - nie piszę że wyglądają źle ale nie jestem pewien czy S5 Ap2 to będzie wystarczająco. Dawniej nie było, zobaczymy teraz czy coś się w tej materii zmieniło.
RM - to zamiana ataków na grinda a mi "H" spell się podoba -więc to pozbycie się synergii
Z punktu widzenia KoE S5AP2 mogę być gorsze niż S6AP3, nie wiem, nie liczłyłem.
Tez mysle, ze siatki beda lepsze. Pamietaj, ze giganty to mimo wszystko s6wpierwszej turze, a czasami moze byc dluzej, choc nie za czesto. Czar rasowy jest ok
Tez mysle, ze orki nie maja az tak dobrze na tle wszystkich, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce
Tez mysle, ze orki nie maja az tak dobrze na tle wszystkich, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce
No co ty, armia szczurów poniżej 150 modeli to nie armia :]JimMorr pisze:A gdzie Ty widziałeś strzeleckie VS w 1.3? Ale fakt przesunięcie ostre jest tylko nie od strzelania a od MSU na Disciplach w kierunku 3 hord vermin guard bijących z 4 szeregów S4 AP3... ech zaczynam się zastanawiać, czy nie zaparkować rozwoju mojej kolekcji szczurów. Nie mam ani jednego VG, armia straciła większość bajerów które czyniły ją tym czym była.Eltharion pisze:Bo jeśli tak to znowu tam kogoś pogrzało. Ze strzeleckiej armii do mega ofensu przez jeden patch
Ale fakt, zabawki zostały wykastrowane, niektóre nerfy są dla mnie wręcz niezrozumiałe. Nerfa globków się spodziewałem, ale nie zmniejszenia zasięgu o połowę... Zasięg rottary guna też zmniejszony bez sensu przy zwiększeniu jego ceny. To co zrobili z Tunder Hulkami to też jakaś pomyłka.
Nie mniej Jest nad czym się zastanawiać :]
no ze 100 styknie, 2x50 :]
Ale też nie przesadzajmy, inżynier z Multifocale , demon z Divination, czy dzwonnik z Witchcraftem? Niestety brakuje bonusu dla włóczni.
Ale ogólnie zgadzam się, że zabawki są za bardzo przycięte, tak naprawdę wystarczyło zmniejszyć dostępną ilość takich jak były.
Ale też nie przesadzajmy, inżynier z Multifocale , demon z Divination, czy dzwonnik z Witchcraftem? Niestety brakuje bonusu dla włóczni.
Ale ogólnie zgadzam się, że zabawki są za bardzo przycięte, tak naprawdę wystarczyło zmniejszyć dostępną ilość takich jak były.
W sensie, że Lightning Rod? Są inne ciekawe opcje :] Choć fakt, nagle robi się kloc za 1000pkt.
Co do Hulków, to jest to jedna z tych zmian których oczekiwałem - wreszcie scoring w sekcji Special. Natomiast awans na Thunder Hulka wydaje mi się strasznie drogi. Nie mniej jest to opcja do przetestowania.
W temacie kółka - przez dlugi czas miało zasięg 15 cali, w efekcie podjechanie do czegokolwiek na zasięg strzału kończył się zazwyczaj stratą kółka. Fakt, że można zasięg zwiększyć, nie mniej ryzyko zważywienia jest spore. Dodatkowo straciło impakty i jest droższe. Słabo to widzę, aczkolwiek, stół pokaże :]
Co do Hulków, to jest to jedna z tych zmian których oczekiwałem - wreszcie scoring w sekcji Special. Natomiast awans na Thunder Hulka wydaje mi się strasznie drogi. Nie mniej jest to opcja do przetestowania.
W temacie kółka - przez dlugi czas miało zasięg 15 cali, w efekcie podjechanie do czegokolwiek na zasięg strzału kończył się zazwyczaj stratą kółka. Fakt, że można zasięg zwiększyć, nie mniej ryzyko zważywienia jest spore. Dodatkowo straciło impakty i jest droższe. Słabo to widzę, aczkolwiek, stół pokaże :]
"When a friendly Wizard casts Death is Only the Beginning while within 12'' of a Hierophant with Wizard Master, and the target of the spell has Resurrected 4 or more, it Raises 1 additional Health Point."
Czy sama zasada działa także na Hierofantę, czy tylko na innego magodzieja w zasięgu?
Czy sama zasada działa także na Hierofantę, czy tylko na innego magodzieja w zasięgu?
ID: 2477
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
opowiedzialbym Ci smutną historię o kupieniu i pomalowania 120 chlopow, Ale mi się nie chce.JimMorr pisze:A teraz co, mam kupić 120 VG?
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
To ja wykorzystam najbardziej poczytny temat.
Radosnych i błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia.
Aby system sie stabilizował i nikt nie musiał opowiadać takich historii
Radosnych i błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia.
Aby system sie stabilizował i nikt nie musiał opowiadać takich historii
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Dziwnym zbiegiem okoliczności ludzie którzy podchodzą bardziej hobbistycznie do tej gry nie mają takich problemówwind_sower pisze:opowiedzialbym Ci smutną historię o kupieniu i pomalowania 120 chlopow, Ale mi się nie chce.JimMorr pisze:A teraz co, mam kupić 120 VG?
@Pawlak dziękujemy :* Dużo szczęścia zarówno w życiu jak i na stole
Ostatnio zmieniony 24 gru 2017, o 15:34 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 2 razy.