DE 2.0 newsy

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Re: DE 2.0 newsy

Post autor: Klaudel »

Jakby ktos mial watpliwosci jak dziala altar na jednostki ze swifstridem, to zrobili specjalne dopisekw nowej wersji rulebooka :)

Sometimes two (or more) effects allow a player to roll an additional D6 each and discard the lowest resp. highest D6 rolled. In this case, remove a number of lowest resp. highest D6 rolled equal to the number of effects (e.g. if there are 2 such rules affecting a dice roll, you add 2 D6 and discard the 2 lowest/highest D6 rolled).

str. 8
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

ok, zagralem 3 bitewki na Witchcrafcie przeciwko VC, SA i WDG.
ten lore to bol glowy. sytuacyjnosc spelli wola o pomste do nieba.
random movement dobrze rzucony w pierwszej lub drugiej turze moze ci wygrac gre, ale przeciwnik o tym wie i bedzie trzymac kostki. natomiast od trzeciej w naporowej rozpisce ten czar nie istnieje. atrybut jest bardzo fajny i dla niego samego chociazby ten path sie oplaca. ale tak czy siak od 3ciej tury trzeba sie mocno napocic, zeby w 100% wykorzystac magie.
takze dla witchcrafta trzeba miec imo specjalnie przygotowana rozpiske z minimum jednym duzym blokiem spearow. i grac spokojnie, raczej defensywnie. do tgego dolozyc warlockow, zeby miec jakikolwiek pocisk w zanadrzu.
na Krakow poki co przesiadam sie na alchemie, ktora bedzie znacznie prostsza w uzyciu, a potem byc moze wroce do testowania na witchcrafcie.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Dzięki za spostrzeżenia Klauduś ;)
Ja z kolei rozkminiam też build na wypasionym smoku Glegiego.
Ostatni raz na smoku grałem w Wejherowie. Łohohoho i jeszcze trochę lat temu.

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

I jak testujesz tego smoczura?
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Będę napiżdżał tego smoczóra na masterach jak wyjdzie nowa Moraśka :>

Awatar użytkownika
Rince
Ciśnieniowiec
Posty: 7202
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Rince »

NO patrz, DE maja smoka t6 3+ save 6 ran, a VC maja coacha, ktory jest takim de facto 8 woundowym somkiem :D
Obrazek
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Druchii pisze:Dzięki za spostrzeżenia Klauduś ;)
Ja z kolei rozkminiam też build na wypasionym smoku Glegiego.
Ostatni raz na smoku grałem w Wejherowie. Łohohoho i jeszcze trochę lat temu.
Testuj i dawaj znaka bo to jedyny aspekt dla którego mógłbym powrócić do DE 8)

smpa
Wałkarz
Posty: 64

Post autor: smpa »

Jak rozpatrywać blessing z altara jeśli dopiero w drugiej rundzie włączył bym dead trance? Nie działa na ten oddział bo jest to druga runda walki, czy działa bo dopiero został błogosławiony?

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Nie działa, bo oddział jest w drugiej rundzie.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Nie wydaje mi się.

Death trance działa tak że masz +1 to wound w pierwszej turze cc. Jak masz więcej niż jedną taką zasadę to masz ten bonus zawsze. Jak daje x blessa death trance na oddział który już ma tą zasadę to masz +1 to wound.
Obrazek

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Jeśli oddział posiada już Death Trance i otrzymuje w drugiej turze dodatkowy od ołtarza to jak najbardziej to działa, ale to już są specyficzne sytuacje (matysia, mieczyk lub combo z Banner of Gar Daecos). Ja pytanie zrozumiałem tak, że oddział otrzymuje pierwszy raz tę zasadę dopiero w drugiej turze walki, a wtedy nie daje ona bonusu.

smpa
Wałkarz
Posty: 64

Post autor: smpa »

Dzięki

A co do covera: standardowy szczur strzela za pleców innych standardowych szczurów do moich standardowych elfów z altarem w środku, w związku z tym szczury
A) w ogóle nie mają widzenia
B) widzą altar więc widzą cały oddział i mogą walić
C) widzą ale maja -1 za swój oddział który daje mi soft cover
Ostatnio zmieniony 31 sty 2018, o 14:48 przez smpa, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Radian
Mudżahedin
Posty: 203
Lokalizacja: Londyn; Białystok FRONT

Post autor: Radian »

Cześć, zobaczyłem, że przejawił się wątek grania na smoku. Nabyłem model jakiś czas temu, ale jako niedoświadczony gracz nie wiem jak składać armię opartą na smoku... celuję długodystansowo na granie turniejowe, obecnie już uczęszczam na lokale więc chcę od tego smoka trochę powymagać. Podpowie mi ktoś doświadczony jak złożyć najlepiej smoka? Jaką rolę ma grać w rozpisce, jakie oddziały będą go dobrze wspierać? I też jak nim grać i na co jest on najlepszy w grach :D
Nie powiem, niecierpliwie czekam na odpowiedzi na powyższe pytania, najchętniej rozszerzone jeszcze o dodatkowe doświadczenia i uwagi
~Biegnący z Berserkerami

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

I jak tam wrazenia po hotfixie?
W sumie chyba calkiem spoko :)
Hydra za 435 pkt troche boli, ale poza tym nie ma na co narzekac.
Chyba nawet Meduza sie w koncu pojawi na stolach pierwszy raz w dziejach :)
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 611

Post autor: Magnus »

Wazystko na czym gram podrozalo, ehhh... hydra, kraken, manti, midnight cloack, altar... Mi smutno ;)

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Kraken i Altar byly za tanie. co do reszty - przezyjemy.
chyba ugrywalnili w koncu witchki :)
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Witchki ugrywalnione bo tańsze i z razorką mogą smigac, ale Meduza nadal kupa. Dopoki nie zmienia bouda nie bedzie grana :/
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

imo meduza sie za te pieniadze zrobila ciekawa odginaczka, ktora cos tam moze jeszcze possuportowac. nawet z tymi byle jakimi umiejetnosciami czy spellami.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Radian
Mudżahedin
Posty: 203
Lokalizacja: Londyn; Białystok FRONT

Post autor: Radian »

Mnie za to boli ten straszny nerf całej armii dodający jej kulty, a wciąż blokujący "cult generala" jeśli weźmiesz jakiś inny kult. Głównie boli że dodali stale wpisani kult na DR i na TG zamiast OPCJĘ wzięcia tych kultów (jak u np kuszników). Mocno to ogranicza robienie rozpjsek bo gra bez DR to żadna gra :D
A już wtedy nabhem ani yemą się nie pogra wcale :/
~Biegnący z Berserkerami

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Ograniczyli mono-armie, ale wciaz sie da grac.
Jak wezmiesz harpie zamiast DR, to mozesz cos tam wykombinowac.
Ja od pol roku gram tylko na full yema :)
We can't stop here. This is bat country.

ODPOWIEDZ