Podsumowanie imperialnych rozpisek na podstawie wyników z mastera w Krakowie.
Większość rozpisek wyglądało bardzo podobnie, podstawą była gwardia z wózkiem -1 to hit. Tylko dwie rozpiski były czysto kawaleryjskie. Najwyższe miejsce z imperium w składzie mieli Rosjanie z bardzo indywidualną rozpiską.
Kolejność według zajętych miejsc.
PS jak przeczytacie swoje rozpiski to napiszcie ile mieliście punktów indywidualnie !!!
ROSJA 2 – miejsce 5 Sergey Klimenko ( jak dla mnie fajne i tanie złożenie maga – być może Exemplar's Flame nie jest konieczny na piechocie )
265 - Marshal: General; Shield; Death Warrant; The Black Steel
230 - Marshal: Shield; Battle Standard; Household Standard; Alchemist's Alloy
390 - Wizard Master: Wizard Master; The Cosmology; Magical Heirloom
140 - Artificer: Long Rifle (3+)
220 – 5x Electoral Cavalry: Lance; Shield; Musician
310 – 20x Light Infantry: Crossbow (4+); Musician; Champion; Long Rifle (4+)
110 – 10x State Militia: Bow (4+); Skirmish
110 – 10x State Militia: Bow (4+); Skirmish
375 – 35x Heavy Infantry: Halberd; Standard; Musician
685 – 35x Imperial Guard: FCG; Rending Banner
180 – 5x Reiters: Brace of Pistols (4+)
495 – 4x Knights of the Sun Griffon: Lance; Shield; Standard; Musician; Banner of Discipline
255 - Imperial Artillery: Cannon (4+)
255 - Imperial Artillery: Cannon (4+)
200 - Imperial Artillery: Volley Gun (4+)
280 - Arcane Engine: Foresight
4500
SS1 Schwarze Pferd – miejsce 10 ( moja rozpiska - Pawlak, 16 + 0 + 14 + 5 + 12 )
770 – Prelate: General; Shield; Plate Armor; Altar; Hammer of Witches; Alchemist’s Alloy, Crown of Autocracy, Locket of Sunna
260 - Marshal: Shield; Battle Standard; The Black Steel, Dusk Forged
465 – Wizard Master: Cosmology; Exemplar's Flame ; Binding Scroll
220 – 5x Electoral Cavalry: Musican; Shield
220 – 5x Electoral Cavalry: Musican; Shield
110 – 10x State Militia: Bow (4+); Skirmish
119 – 11x State Militia: Bow (4+); Skirmish
461 – 41x Heavy Infantry: Halberd; FCG
739 – 38x Imperial Guard: FCG; Rending Banner
280 - Arcane Engine: cosmology
255 - Imperial Artillery: Cannon (4+)
180 - Imperial Artillery: Rocketeer (4+)
420 – Steam Tank
4499
Nemezis 2 – miejsce 13 Lohost
780 – Prelate: General; Paired Weapons; Fullplate; Altar; Heroe’s Heart;, Crown of Autocracy, Locket of Sunna
265 - Marshal: Shield; Battle Standard; The Black Steel, Death Warrant
465 – Wizard Master: Cosmology; Exemplar's Flame ; Binding Scroll
220 – 5x Electoral Cavalry: Musican; Shield
703 – 36x Imperial Guard: FCG; Rending Banner
210 – 20x Heavy Infantry: Swordmen, FCG
472– 42x Heavy Infantry: Halberd; FCG
110 – 10x State Militia: Bow (4+); Skirmish
119 – 11x State Militia: Bow (4+); Skirmish
420 – Steam Tank
280 - Arcane Engine: cosmology
255 - Imperial Artillery: Cannon (4+)
200 - Imperial Artillery: Mortar (4+)
4499
Czarne Wrony 1 – miejsce 19 Helion
395 – Knight Comander: General; Shield; Lucky Charm; Potion of Swiftness; Sonnstahl
345 - Marshal: Shield; Battle Standard; Lance; Horse; Banner of Speed, Karadon Curser
440 – Prelare: Horse; Paired Weapon, Plate Armor; The Black Steel; Dragonfire Gem; Hero's Heart; Locket of Sunna
370 – Wizard Master: Cosmology; Horse
420 – Steam Tank
200 - Imperial Artillery: Mortar (4+)
200 - Imperial Artillery: Mortar (4+)
330 – 3xKnights Griffon: Musican, Lance
330 – 3x Knights Griffon: Musican, Lance
330 – 3x Knights Griffon: Musican, Lance
696 – 12x Knightly Orders: FCG; Banner of Speed
220 – 5x Electoral Cavalry: Musican; Shield
220 – 5x Electoral Cavalry: Musican; Shield
4496
Legion 1 – miejsce 25 DarekH
395 – Knight Comander: General; Shield; Lucky Charm; Potion of Swiftness; Sonnstahl
310 - Marshal: Shield; Battle Standard; Banner of Discipline; Binding Scroll
390 – Wizard Master: Cosmology; Magical Heirloom
335 – Prelare: Horse; Horse; Shield; Death Warrant; Potion of Strength
155 – 10x Imperial Rangers
155 – 10x Imperial Rangers
110 – 10x State Militia: Bow (4+); Skirmish
550 – 10x Knightly Orders: Musican; Standard
330 – 3x Knights Griffon: Musican, Lance
330 – 3x Knights Griffon: Musican, Lance
255 - Imperial Artillery: Cannon (4+)
255 - Imperial Artillery: Cannon (4+)
180 - Imperial Artillery: Rocketeer (4+)
180 - Imperial Artillery: Rocketeer (4+)
4500
Animosity 3 – miejsce 29 Chester
335 – Prelare: Horse; Plate Armor; Death Warrant, Imperial Seal, Lucky Charm
265 - Marshal: Shield; Battle Standard; Great Tactician; The Black Steel,
410 - Wizard Master: Alchemy; Exemplar's Flame
220 – 5x Electoral Cavalry: Musican; Shield
200 – 5x Electoral Cavalry; Shield
200 – 5x Electoral Cavalry; Shield
335 – 30x Heavy Infantry: Swordmen; FCG; Legion Standard
176 – 17 x State Militia: Bow (4+);
543 - 31 x Imperial Guard: FCG
330 – 3x Knights Griffon: Musican, Lance
330 – 3x Knights Griffon: Musican, Lance
420 – Steam Tank
280 - Arcane Engine: cosmology
255 - Imperial Artillery: Cannon (4+)
200 - Imperial Artillery: Mortar (4+)
4499
Nemesis 3 – miejsce 30 Voodoo
760 – Prelate: General; Shield; Plate Armor; Altar; Basalt Infusion; Crown of Autocracy; Locket of Sunna
265 - Marshal: Shield; Battle Standard; The Black Steel, Death Warrant
410 - Wizard Master: Cosmology; Exemplar's Flame
200 – 5x Electoral Cavalry; Shield
200 – 5x Electoral Cavalry; Shield
540 – 45x Heavy Infantry: Spirmens; FCG; Flaming Standard
119 – 11x State Militia: Bow (4+); Skirmish
80 – 10x State Militia: Paired Weapons
80 – 10x State Militia: Paired Weapons
685 - 35 x Imperial Guard: FCG ; Rending Banner
420 – Steam Tank
280 - Arcane Engine: cosmology
255 - Imperial Artillery: Cannon (4+)
200 - Imperial Artillery: Mortar (4+)
4499
8 Bila 2 – miejsce 35 WWsek
770 – Prelate: General; Great Weapon; Shield; Plate Armor; Altar; Basalt Infusion; Crown of Autocracy; Locket of Sunna
260 - Marshal: Shield; Battle Standard; The Black Steel, Banner of Speed
420 - Wizard Master: Cosmology; Book of Arcane Power
210 – 20x Heavy Infantry: Swordmen; FCG;
210 – 20x Heavy Infantry: Swordmen; FCG;
450 – 40x Heavy Infantry: Halberds; FCG;
137 – 13x State Militia: Bow (4+); Skirmish
128 – 12x State Militia: Bow (4+); Skirmish
757 - 39 x Imperial Guard: FCG; Rending Banner
420 – Steam Tank
280 - Arcane Engine: cosmology
255 - Imperial Artillery: Cannon (4+)
200 - Imperial Artillery: Mortar (4+)
4497
Empire w KRK - rozpiski
Moderator: #helion#
Empire w KRK - rozpiski
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Czy ja dobrze rozumiem, że nikt nie gra na gwardii z wielkimi mieczami? A jeśli tak to dlaczego?
Pytam, bo właśnie kupiłem sobie 5 boxów greatswordów ale może powinienem skleić ich z tarczami i mieczami z zestawu stare troops? Co myślicie?
A w ogóle to przechodzą na turniejach zwykli swordmeni jako gwardia?
Pytam, bo właśnie kupiłem sobie 5 boxów greatswordów ale może powinienem skleić ich z tarczami i mieczami z zestawu stare troops? Co myślicie?
A w ogóle to przechodzą na turniejach zwykli swordmeni jako gwardia?
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
Swoją rozpiską miałem: połowę elektorskiego kawalerzysty(+-1) z orkami rosja1, połowę elektorskiego kawalerzysty(+-1) z dwarfami animosity3, halabardnika z HE ukraina1 (powinienem to przynajmniej o 2 milicjantow w skirmiszu), połowę elektorskiego kawalerzysty z lizakami rosja3, połówę elektorskiego kawalerzysty z wdg underdogs2.
Dlaczego szyfrem? Żeby jakaś menda nie doniosła na forum dziewiątki bo nam znowu armię obetną. Z wyniku jestem zadowolony(około 10 milicjantów z łukami), z działania już mniej. Gwardia jest swietna, natomiast w wiekszosci przypadkow i tak gralem bez wozka przy niej.
Pozytywem jest magia, której nie udawało się przeciwnikowi zatrzymać i głownie tego najbardziej będzie mi brakowało w nowej rozpisce. Zmiany sa konieczne, bo distract wozek oddalem w kazdej jednej grze. Papa jest celem numer 1 i doplacanie z niego 400pkt tylko sprawia ze jeszcze wiecej srodkow jest inwestowane w to zeby go zajechac. Jesli sie sprawdzi nowa rozpiska, to bede musial przyznac ze tworcy eosu osiagneli swoj cel i da sie zlozyc mix.
Dlaczego szyfrem? Żeby jakaś menda nie doniosła na forum dziewiątki bo nam znowu armię obetną. Z wyniku jestem zadowolony(około 10 milicjantów z łukami), z działania już mniej. Gwardia jest swietna, natomiast w wiekszosci przypadkow i tak gralem bez wozka przy niej.
Pozytywem jest magia, której nie udawało się przeciwnikowi zatrzymać i głownie tego najbardziej będzie mi brakowało w nowej rozpisce. Zmiany sa konieczne, bo distract wozek oddalem w kazdej jednej grze. Papa jest celem numer 1 i doplacanie z niego 400pkt tylko sprawia ze jeszcze wiecej srodkow jest inwestowane w to zeby go zajechac. Jesli sie sprawdzi nowa rozpiska, to bede musial przyznac ze tworcy eosu osiagneli swoj cel i da sie zlozyc mix.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
Jak ja grałem ta rozpiską to mam podobne wrażenia.
Niestety te wózki są piętą achillesową tej rozpiski bo mimo ze zajebiste to są tak naprawdę miękkie i oddają mnóstwo pk(szczególnie altar). Za to klocek gwardii to jest jeden z lepszych unitów w grze. Musze ci tez lohost przyznać racje. Kusze są jednak must have w tych corach . Za to halabardy okazały sie przynajmniej u mnie totalna porażką. Ich jedyna zaleta było to ze było ich dużo (więc teraz po prostu mam swordsmenów)
Niestety te wózki są piętą achillesową tej rozpiski bo mimo ze zajebiste to są tak naprawdę miękkie i oddają mnóstwo pk(szczególnie altar). Za to klocek gwardii to jest jeden z lepszych unitów w grze. Musze ci tez lohost przyznać racje. Kusze są jednak must have w tych corach . Za to halabardy okazały sie przynajmniej u mnie totalna porażką. Ich jedyna zaleta było to ze było ich dużo (więc teraz po prostu mam swordsmenów)
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
U mnie tez halabardy rotuja, podobnie exeplars flame i maly wozek.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
Stan pisze:
Tytuł: Re: Empire w KRK - rozpiski
Na logikę wszystko przechodzi za wszystko.
Grejty nie mają pancerza 3+ i tracą dobrą inicjatywę
Super, dzięki. Wygląda na to że greatswordzi na razie na półkę. No ale w końcu zbieram armię, nie rozpiskęEltharion pisze:Kij z ta inicjatywą (szczerze mówiąc3 to raczej mało) bardziej chodzi o parry i to ze do grejta trzeba dopłacać
Bardzo zdziwiło mnie użycie w najlepszej rozpie Volley Gun i Artificera, o których myślałem że są niewarci wystawienia.
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
Przyjacielu, to sa rozpiski z gry drużynowej...więc powiedz mi dlaczego najlepsza rozpiska ma byc na górze? Lepsza jest ta, która ugrała sama dużo pkt ale np wybierała sobie przeciwnika czy ta, która jest wyżej bo drużyna zrobiła więcej pkt (a roziska np regularnie oddawał pkt)?
Sprawdziłem wszystkie maszyny i obecnie nie ma maszyny w Eos ktora jest na tyle elastyczna zeby byla z zamknietymi oczami brana do rozpiski. Poza tym inzynier moze wspomoc dowolna maszyne i nie sadze zeby w pierwszych 2 rundach wybieral voleya.
Sprawdziłem wszystkie maszyny i obecnie nie ma maszyny w Eos ktora jest na tyle elastyczna zeby byla z zamknietymi oczami brana do rozpiski. Poza tym inzynier moze wspomoc dowolna maszyne i nie sadze zeby w pierwszych 2 rundach wybieral voleya.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
Też nie widzę halabard jako głównego oddziału, ale może w detkach? Bez rozkazu 15 ataków z S4, z rozkazem 20 z oddziału 5 x 4.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Jak wszystkim i u mnie halabardy nie robiły nic. Raz zbustowane z 5s robiły 10 warriors chaos.
Też chce wywalić duże halabardy kosztem 20 swordmenów i może 10 kawalerzystów może kusze
Na + :
Gwardia z parry
Cosmologia
5 Kawaleri ( ale o tym wie każdy)
milicja w skormish'u
Na -:
400 pkt za oddanie generała
wózek z 5++ był by o niebo lepszy
Też chce wywalić duże halabardy kosztem 20 swordmenów i może 10 kawalerzystów może kusze
Na + :
Gwardia z parry
Cosmologia
5 Kawaleri ( ale o tym wie każdy)
milicja w skormish'u
Na -:
400 pkt za oddanie generała
wózek z 5++ był by o niebo lepszy
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr