T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
a te przegiete tk ze swarmami to gdzies sa, ale ich z topu nie widac
Litości, to tylko 3 graczy hajami.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
A jak mówiłem, że nowy WDG jest mocny i konie są najlepsze, to śmiali się ze mnie
We can't stop here. This is bat country.
Naprawdę uważasz, że chosen knights są za mocni? Proponujesz ich nerfy na forum T9A.swieta_barbara pisze:A jak mówiłem, że nowy WDG jest mocny i konie są najlepsze, to śmiali się ze mnie
Wg mnie są kompetentni i grywalni, jako jedna z nielicznych jednostek w obecnej księdze - stąd ich popularność. Ale żeby wymagali nerfów? Nie zgodzę się z tym.
Warrior Knights są ok jako oddział do transportu lorda na koniu, najlepiej z Favour of Envy. Lordowie inni niż na zwykłym koniu nie występują. Wg Ciebie lord chaosu za 700-800 punktów jest przegięty? Czy nadal będzie taki dobry jeśli Favour of Envy się zmieni?
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Tak uważam. Książka jest za mocna, a wszyscy abusują te trzy oddziały. Więc trzeba je trochę znerfić.
I nie uważam, że Envy jest najlepsze na CL - po prostu jeszcze nie odkryto wszystkich OP buildów. Na CL gięte jest 5 puli kustomizacji: mounty, kosy, faworki, gifty i artefakty. Wywaliłbym gifty ale nie mam jaj pisaćt tego na T9A.
I nie uważam, że Envy jest najlepsze na CL - po prostu jeszcze nie odkryto wszystkich OP buildów. Na CL gięte jest 5 puli kustomizacji: mounty, kosy, faworki, gifty i artefakty. Wywaliłbym gifty ale nie mam jaj pisaćt tego na T9A.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1051
>każda jednostka poza kilkoma jest: absolutnym gównem lub za droga, czasen oba naraz
>wszyscy "absują" te same jednostki
>wszyscy "absują" te same jednostki
Zrobić to co proponowali kilka razy - wyrzucić dwóch Dark Gods - np. jednego do ID, drugiego do VS. 5-tka powinna w zupełności wystarczyć.
Nie masz jak wywierać presji na przeciwniku więc co bierzesz? To co działa czyli w tym wypadku co jest najszybsze - knights, chosen knights i chosen lord na koniach.
Albo wewnętrzny balans jest całkowicie zrąbany. Za dużo "piekielnie" słabych stron - praktycznie całe strzelanie, special deployment i synergie/buffy.swieta_barbara pisze:Tak uważam. Książka jest za mocna, a wszyscy abusują te trzy oddziały. Więc trzeba je trochę znerfić.
Nie masz jak wywierać presji na przeciwniku więc co bierzesz? To co działa czyli w tym wypadku co jest najszybsze - knights, chosen knights i chosen lord na koniach.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Feldraki szybsze, a i tak gra się na jurkach.
Zresztą Choseni z Orb of Nukuja też byliby ok.
Ale wewnętrzny balans trzeba poprawić, zgadzam się.
Zresztą Choseni z Orb of Nukuja też byliby ok.
Ale wewnętrzny balans trzeba poprawić, zgadzam się.
Bo ciągle jedna rzecz jest nieuwzględniana (ktoś już o tym pisał - nie pamiętam kto) - Agility (które elfy praktycznie mają za darmo). Jurki mają lepszą Agility od Feldraków (i przy szarży mogą bić przed elfami) plus dodaj do tego pancerz (4+ vs 2+).
A i tak najlepiej to opisał @Krokz - osoby które nie grały WoC wiedzą lepiej jak ta armia powinna grać - elitarna armia bez możliwości presji z grinding - śmieszne połączenie. Grind wymaga czasu, a nie masz go za wiele, bo zanim dotrzesz do przeciwnika to stracisz 2-3 tury. A poza walką to raczej ciężko o pkty.
Link:
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post889690
A i tak najlepiej to opisał @Krokz - osoby które nie grały WoC wiedzą lepiej jak ta armia powinna grać - elitarna armia bez możliwości presji z grinding - śmieszne połączenie. Grind wymaga czasu, a nie masz go za wiele, bo zanim dotrzesz do przeciwnika to stracisz 2-3 tury. A poza walką to raczej ciężko o pkty.
Link:
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post889690
Ostatnio zmieniony 2 mar 2018, o 15:02 przez Qsownik, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1051
Plus Feldraki z epickim Disci8, brakiem odporności na psychologię czy cokolwiek innego. :")
Chosen knighci są brani, bo:
1. Mają 3d6 LD co pozwala temu unitowi trzymać się w combacie, nawet jak się robi słabo.
2. Mają 2+ save, co w kombacie jest ważniejsze niż 5T feldraków, na shooting jest to w miarę wyrównane
3. Mają 5 inicjatywy! Mega kluczowe.
4. 6WS! klepanie elitarnych kloców na 3+ jest bardzo ważne. Szczególnie widzę to po SMach.
Kawaleria zaczęła grać, bo jest tania w porównaniu z wszystkim innym co jest w booku.
Barbara może i masz rację, że coś warto by było przyciąć, ale przy takim słabym balansie wewnętrznym i po doświadczeniach poprzednich patchy, które wcale nie poprawiały wystarczająco dobrze unitów nie branych, reakcja będzie tylko jedna. Ten book przeszedł już swoje i przydałoby się wziąć kogoś, kto znajdzie dla każdego unitu zastosowanie i wyceni go w miarę poprawnie, a nie przyjdzie i przytnie to co "gra", bo "gra", a reszta zostanie po staremu. W tym momencie ważniejsze jest ugrywalnienie, tych rzeczy, które nie grają w cale (3/4 booka) niż pocięcie najlepszego złożenia.
1. Mają 3d6 LD co pozwala temu unitowi trzymać się w combacie, nawet jak się robi słabo.
2. Mają 2+ save, co w kombacie jest ważniejsze niż 5T feldraków, na shooting jest to w miarę wyrównane
3. Mają 5 inicjatywy! Mega kluczowe.
4. 6WS! klepanie elitarnych kloców na 3+ jest bardzo ważne. Szczególnie widzę to po SMach.
Kawaleria zaczęła grać, bo jest tania w porównaniu z wszystkim innym co jest w booku.
Barbara może i masz rację, że coś warto by było przyciąć, ale przy takim słabym balansie wewnętrznym i po doświadczeniach poprzednich patchy, które wcale nie poprawiały wystarczająco dobrze unitów nie branych, reakcja będzie tylko jedna. Ten book przeszedł już swoje i przydałoby się wziąć kogoś, kto znajdzie dla każdego unitu zastosowanie i wyceni go w miarę poprawnie, a nie przyjdzie i przytnie to co "gra", bo "gra", a reszta zostanie po staremu. W tym momencie ważniejsze jest ugrywalnienie, tych rzeczy, które nie grają w cale (3/4 booka) niż pocięcie najlepszego złożenia.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Łatwiej ściąć 2 oddziały niż wzmocnić 29 - a książka jest zbyt mocna (external).JarekK pisze:Barbara może i masz rację, że coś warto by było przyciąć, ale przy takim słabym balansie wewnętrznym i po doświadczeniach poprzednich patchy, które wcale nie poprawiały wystarczająco dobrze unitów nie branych, reakcja będzie tylko jedna. Ten book przeszedł już swoje i przydałoby się wziąć kogoś, kto znajdzie dla każdego unitu zastosowanie i wyceni go w miarę poprawnie, a nie przyjdzie i przytnie to co "gra", bo "gra", a reszta zostanie po staremu. W tym momencie ważniejsze jest ugrywalnienie, tych rzeczy, które nie grają w cale (3/4 booka) niż pocięcie najlepszego złożenia.
Logiczny wniosek nasuwa się jeden.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie rozumiem - wyjaśnisz?JarekK pisze:I dlatego właśnie nie grasz WDG.