Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Re: Ogrowe rozpiski
Albo wyporność, albo support, takie jest moje zdanie. Przy oczywistej średniej wartości bojowej, jaką prezentuje mały Khan wydaje mi się, że raczej support. Przypuszczam, iż nawet z mammoth-hide cloack i wardem na 5+ nie chciałbym wciskać go do walki z kimś, kto i tak potrafiłby go zamieść (wampir, dragon slayer, minotaur czy jaszczurka) bez większych problemów. Dodatkowo, mamuci płaszczyk w żaden wymierny sposób nie pomaga temu wagonowi ogrów, jęzor już tak. King's Guard, Necropolis Guard, Dread Judges czy Swordmasters nie są już takie straszne, monstrous cavalry też, bo tacy Karkadani tracą w sumie po 2 ataki na model (jeśli dobrze kombinuję). A tak ogólnie wielkiego szału w tym płaszczu nie widzę.
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
3300 Ogre Wildheart Khans
Mammoth Hunter Wildheart
General, +1 Armour,
Leader of the Pack, Scout
Death Cheater, Wrestler's Belt
Hunting Spear, Iron Fist
440
Mammoth Hunter Trolleater
Bsb, +1 Armour, Vanguard,
Mammoth-hide Cloack,
Touch of Greatnes,
Hunting Spear, Iron Fist
470
Shaman
Pyromancy Adept,
Magical Heirloom, Fire Blessing
350
5x Tribesmen
Paired Weapons, Musician, Banner
310
8x Tribesmen
Paired Weapons, Musician, Banner
475
(2)2x Yeti
(350)175
(2)1x Kin-Eater
(350)175
1x Sabertooth Tigers
80
1x Rock Aurochs
475
Poratujcie teoretycznie, szaman w małych trybkach wkur...a gdzieś z boku, ogarniając śmieci, łowcy i krowa na współ z kin-eaterami zarabiają punkty, wspomagane przez duże tryby. Tyle z teorii.
Mammoth Hunter Wildheart
General, +1 Armour,
Leader of the Pack, Scout
Death Cheater, Wrestler's Belt
Hunting Spear, Iron Fist
440
Mammoth Hunter Trolleater
Bsb, +1 Armour, Vanguard,
Mammoth-hide Cloack,
Touch of Greatnes,
Hunting Spear, Iron Fist
470
Shaman
Pyromancy Adept,
Magical Heirloom, Fire Blessing
350
5x Tribesmen
Paired Weapons, Musician, Banner
310
8x Tribesmen
Paired Weapons, Musician, Banner
475
(2)2x Yeti
(350)175
(2)1x Kin-Eater
(350)175
1x Sabertooth Tigers
80
1x Rock Aurochs
475
Poratujcie teoretycznie, szaman w małych trybkach wkur...a gdzieś z boku, ogarniając śmieci, łowcy i krowa na współ z kin-eaterami zarabiają punkty, wspomagane przez duże tryby. Tyle z teorii.
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Osobiście uważam że złożenie takiego bsb
Khan bsb heavy armour iron fist lygur's tounge mammoth hide cloak big band trolleater wychodzi mu SV na 3+ regena na 4 i oprócz tego że ma tylko siłę 5 to jest bardzo wyporny zawsze coś zrobi i taki wypakowany dragon Slayer już się go boi i raczej ginie jak dochodzi do chellangu/combatu
Khan bsb heavy armour iron fist lygur's tounge mammoth hide cloak big band trolleater wychodzi mu SV na 3+ regena na 4 i oprócz tego że ma tylko siłę 5 to jest bardzo wyporny zawsze coś zrobi i taki wypakowany dragon Slayer już się go boi i raczej ginie jak dochodzi do chellangu/combatu
Sorin, o ile dobrze kojarzę iron fista nie można enchantowac podstawowymi zakleciami broni z rulebooka, co dotyczy Twojego BSB - if + Touch of Greatness. Albo Heart-ripper na IF albo Touch i Paired weapon.
A na pierwszym masz jednocześnie Death Cheater-a i Wrestler's Belt? Dwa zaklęcia pancerza - tego samego elementu.
Ten Shaman dziwny, ale skoro Ci się sprawdza. Może przedbuduj generała za szamana daj 3 huntera. Generałowi np. Magical Heirlom a 3 hunterowi Lightning Vambraces. Potencjał magiczny zbliżony a masz 3 wypornego huntera na te pkt.
A na pierwszym masz jednocześnie Death Cheater-a i Wrestler's Belt? Dwa zaklęcia pancerza - tego samego elementu.
Ten Shaman dziwny, ale skoro Ci się sprawdza. Może przedbuduj generała za szamana daj 3 huntera. Generałowi np. Magical Heirlom a 3 hunterowi Lightning Vambraces. Potencjał magiczny zbliżony a masz 3 wypornego huntera na te pkt.
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Na początku było 3 hunterów, tylko stwierdziłem, że piromancja dobrze mi zrobi. A czy hunter generał może mieć magical heirloom nie będąc magiem i castować go normalnie??? Chyba, że mówisz o upchnięciu trzeciego huntera wraz z szamanem...
To można tak
Mammoth Hunter Headhunter
Talisman of Shielding/Basalt Infusion, Armour +1
If, Heart-ripper,
Scout/Vanguard
395/380
Mammoth Hunter Wildheart
Deatch Cheater, Lightning Vambraces
If, Armour +1, Scout/Vanguard
420
Mammoth Hunter Trolleater
Armour +1, Wrestler's Belt
If, Scout/Vanguard
380
Jaku, taki khan ginie w pierwszej rundzie kombatu z dragonslayerem. 7-8 ataków trafiających na 2+, siła 10 i multiple na big infantry. Nie wspominając o lethal strike, który omija regenke. I wystarczą dwa zranienia i naszego chucherka nie ma
To można tak
Mammoth Hunter Headhunter
Talisman of Shielding/Basalt Infusion, Armour +1
If, Heart-ripper,
Scout/Vanguard
395/380
Mammoth Hunter Wildheart
Deatch Cheater, Lightning Vambraces
If, Armour +1, Scout/Vanguard
420
Mammoth Hunter Trolleater
Armour +1, Wrestler's Belt
If, Scout/Vanguard
380
Jaku, taki khan ginie w pierwszej rundzie kombatu z dragonslayerem. 7-8 ataków trafiających na 2+, siła 10 i multiple na big infantry. Nie wspominając o lethal strike, który omija regenke. I wystarczą dwa zranienia i naszego chucherka nie ma
Ostatnio zmieniony 27 mar 2018, o 13:52 przez sorinmarkov, łącznie zmieniany 3 razy.
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Hunter może mieć magical heirlooma ale nic mu to nie da
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1051
Nie znasz własnej armii?sorinmarkov pisze:[...]
Jaku, taki khan ginie w pierwszej rundzie kombatu z dragonslayerem. 7-8 ataków trafiających na 2+, siła 10 i multiple na big infantry. Nie wspominając o lethal strike, który omija regenke. I wystarczą dwa zranienia i naszego chucherka nie ma
Slejer z S10 bijący w gościa z Mammoth-Hide Cloak ma S5, zgodnie z "Priority of Modifiers". Statystycznie robi ~2 rany, 3 z lethalem więc trochę daleko do pewnego łan szotowania grubasa.
Później mogę wstawić jak wyglądała wtedy moja cała rozpiska ale ten sleyer nie chciał się bić ani z tym bsb anibz GK którego wtedy miałem
Wyglądał mniej więcej tak: GK generał headhunter, titanic might, death cheater, aurochs charm,heavy armour (SV niby tylko 4+ i regena ale i tak był w miarę mocny)
Wyglądał mniej więcej tak: GK generał headhunter, titanic might, death cheater, aurochs charm,heavy armour (SV niby tylko 4+ i regena ale i tak był w miarę mocny)
Great Khan ma jakąś klamkę? Czy tylko Titanic might na hand weapona? Jak tak to daj mu lepiej dwuraka, mniej więcej na to samo wyjdzie a więcej ap
Teraz zrezygnowałem z GK i generalnie całą rozpędza zmieniłem bo mieć połowę pkt armii w 1 oddziale to trochę słabo i prze tamto złożenie jakoś mało było tego na stole teraz mam taką że nie ma takiego odczucia i można wywrzeć sporą presję na przeciwniku na samym starcie w zasadzie
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Panowie, znam armię Nie doczytałem mammoth-hide. Tylko taki slayer kosztuje 400 punktów, GK pewnie z 600. No i Bsb od groma. Zdarzało mi się zabić takiego gościa z impactów (np. Szczurka z doomblade zjadłem z brzuszka), ale raczej nie kitowałbym bsb do walki ze slayerem. Zbyt duże ryzyko, za mała nagroda :p Ale wracając do tematu Wildheart'a, co byście tam widzieli innego bądź lepszego?
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Skoro małe tryby są bunkrem dla maga to bannera od discipline jest tam must have, ld 7 to mało skoro przy 8 można nie zdać w kluczowym punkcie a generał nie będzie przecież koło nich latał i ich nianczył, no i przemyślałbym tą piromancje, thaumaturgia ma za fajne czary dla ogrów (między innymi chodzi mi tu o -1do res/-1 do str i ap), jeżeli się na to nie zdecydujesz to hereditka też musi być jak coś w razie czego wjedzie w ten oddział to duża hereditary bardzo pomaga w przetrwaniu oddziału ale i maga jak mu się zrobi 6 res o jeszcze ma -1 to wound w niego to raczej nic go wtedy nie zabije
jak powiedziałem tak zrobię, to była moja rozpiska jakiś miesiąc temu i mogę śmiało powiedzieć że gutstar w którym mieści się w zasadzie połowa pkt armii niestety się nie sprawdza tak samo zresztą jak i działo
Unnamed4500 Pts - Ogre Khans Army
1 Great Khan - Headhunter @ 615.0 Pts
General; Hand Weapon; Heavy Armour; Sons of the Avalanche
Titanic Might [70.0]
Death Cheater [90.0]
Aurochs Charm [40.0]
Big Name - Headhunter [50.0]
1 Khan- Trolleater @ 460.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Battle Standard; BSB Magic Items; Scrapling
Lookout; Sons of the Avalanche
Mammoth-Hide Cloak [50.0]
Lygur's Tongue [50.0]
Big Name - Trolleater [85.0]
1 Shaman - Gut Roarer Master @ 570.0 Pts
Wizard Master; Magic Item allowance; The Thaumaturgy; Hand Weapon; Sons of
the Avalanche
Big Name - Gut Roarer [45.0]
Lightning Vambraces [50.0]
Magical Heirloom [40.0]
7 Bruisers @ 715.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Scrapling Lookout; Sons of
the Avalanche
Pennant of the Great Grass Sky [50.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
5 Bruisers @ 431.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Scrapling Lookout; Sons of
the Avalanche
Banner of Discipline [35.0]
2 Tusker Cavalry @ 598.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Standard; Musician
Banner of the Gyengget [80.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
3 Tusker @ [0.0] Pts
3 Tusker Cavalry @ 548.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Standard; Musician
Banner of Speed [50.0]
3 Tusker @ [0.0] Pts
1 Sabretooth Tigers @ 80.0 Pts
1 Sabretooth Tigers @ 80.0 Pts
1 Sabretooth Tigers @ 80.0 Pts
1 Thunder Cannon @ 320.0 Pts
Thunder Cannon (4+)
1 Bombardier Crew @ [0.0] Pts
1 Scrapling Crew @ [0.0] Pts
1 Woolly Rhino @ [0.0] Pts
Models in Army: 0
Total Army Cost: 4497.0
Unnamed4500 Pts - Ogre Khans Army
1 Great Khan - Headhunter @ 615.0 Pts
General; Hand Weapon; Heavy Armour; Sons of the Avalanche
Titanic Might [70.0]
Death Cheater [90.0]
Aurochs Charm [40.0]
Big Name - Headhunter [50.0]
1 Khan- Trolleater @ 460.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Battle Standard; BSB Magic Items; Scrapling
Lookout; Sons of the Avalanche
Mammoth-Hide Cloak [50.0]
Lygur's Tongue [50.0]
Big Name - Trolleater [85.0]
1 Shaman - Gut Roarer Master @ 570.0 Pts
Wizard Master; Magic Item allowance; The Thaumaturgy; Hand Weapon; Sons of
the Avalanche
Big Name - Gut Roarer [45.0]
Lightning Vambraces [50.0]
Magical Heirloom [40.0]
7 Bruisers @ 715.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Scrapling Lookout; Sons of
the Avalanche
Pennant of the Great Grass Sky [50.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
5 Bruisers @ 431.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Scrapling Lookout; Sons of
the Avalanche
Banner of Discipline [35.0]
2 Tusker Cavalry @ 598.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Standard; Musician
Banner of the Gyengget [80.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
3 Tusker @ [0.0] Pts
3 Tusker Cavalry @ 548.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Standard; Musician
Banner of Speed [50.0]
3 Tusker @ [0.0] Pts
1 Sabretooth Tigers @ 80.0 Pts
1 Sabretooth Tigers @ 80.0 Pts
1 Sabretooth Tigers @ 80.0 Pts
1 Thunder Cannon @ 320.0 Pts
Thunder Cannon (4+)
1 Bombardier Crew @ [0.0] Pts
1 Scrapling Crew @ [0.0] Pts
1 Woolly Rhino @ [0.0] Pts
Models in Army: 0
Total Army Cost: 4497.0
natomiast to jest rozpiska, która aktualnie jest w fazie testowej choć jak na razie na dwie rozegrane nią bitwy sprawuje się całkiem nieźle co prawda były już w niej kosmetyczne zmiany i dalej pewnie jakieś będę wprowadzał, (może coś podpowiecie) największą była zmiana działa na giganta
Unnamed4500 Pts - Ogre Khans Army
1 Shaman - Gut Roarer Master @ 575.0 Pts
General; Wizard Master; Magic Item allowance; The Thaumaturgy; Hand
Weapon; Light Armour; Sons of the Avalanche
Big Name - Gut Roarer [45.0]
Magical Heirloom [40.0]
Crystal Ball [50.0]
1 Khan- Cult Leader @ 410.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Battle Standard; BSB Magic Items; Scrapling
Lookout; Sons of the Avalanche
Big Name - Cult Leader [45.0]
Lygur's Tongue [50.0]
Ghostly Guard [40.0]
1 * Mammoth Hunter- Trolleater @ 430.0 Pts
Iron Fist; Hunting Spear (2+); Armour +1; Light Armour; BSB Magic Items;
Vanguard; Animal Master; Light Troops; Loner; Not a Leader; Sons of the
Avalanche
Big Name - Trolleater [85.0]
Mammoth-Hide Cloak [50.0]
Heart-Ripper [50.0]
1 Mammoth Hunter - Headhunter @ 385.0 Pts
Iron Fist; Hunting Spear (2+); Armour +1; Light Armour; BSB Magic Items;
Vanguard; Animal Master; Light Troops; Loner; Not a Leader; Sons of the
Avalanche
Big Name - Headhunter [50.0]
Death Cheater [90.0]
7 Bruisers @ 715.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Scrapling Lookout; Sons of
the Avalanche
Pennant of the Great Grass Sky [50.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
5 Bruisers @ 431.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Scrapling Lookout; Sons of
the Avalanche
Banner of Discipline [35.0]
1 Sabretooth Tigers @ 80.0 Pts
1 Sabretooth Tigers @ 80.0 Pts
3 Tusker Cavalry @ 548.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Standard; Musician
Banner of Speed [50.0]
3 Tusker @ [0.0] Pts
3 Tusker Cavalry @ 548.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Standard; Musician
Banner of Speed [50.0]
3 Tusker @ [0.0] Pts
1 Slave Giant @ 290.0 Pts
Iron Fist; Giant See, Giant Do; Sons of the Avalanche; Rage
Models in Army: 0
Total Army Cost: 4492.0
Unnamed4500 Pts - Ogre Khans Army
1 Shaman - Gut Roarer Master @ 575.0 Pts
General; Wizard Master; Magic Item allowance; The Thaumaturgy; Hand
Weapon; Light Armour; Sons of the Avalanche
Big Name - Gut Roarer [45.0]
Magical Heirloom [40.0]
Crystal Ball [50.0]
1 Khan- Cult Leader @ 410.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Battle Standard; BSB Magic Items; Scrapling
Lookout; Sons of the Avalanche
Big Name - Cult Leader [45.0]
Lygur's Tongue [50.0]
Ghostly Guard [40.0]
1 * Mammoth Hunter- Trolleater @ 430.0 Pts
Iron Fist; Hunting Spear (2+); Armour +1; Light Armour; BSB Magic Items;
Vanguard; Animal Master; Light Troops; Loner; Not a Leader; Sons of the
Avalanche
Big Name - Trolleater [85.0]
Mammoth-Hide Cloak [50.0]
Heart-Ripper [50.0]
1 Mammoth Hunter - Headhunter @ 385.0 Pts
Iron Fist; Hunting Spear (2+); Armour +1; Light Armour; BSB Magic Items;
Vanguard; Animal Master; Light Troops; Loner; Not a Leader; Sons of the
Avalanche
Big Name - Headhunter [50.0]
Death Cheater [90.0]
7 Bruisers @ 715.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Scrapling Lookout; Sons of
the Avalanche
Pennant of the Great Grass Sky [50.0]
1 Champion @ [20.0] Pts
5 Bruisers @ 431.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Scrapling Lookout; Sons of
the Avalanche
Banner of Discipline [35.0]
1 Sabretooth Tigers @ 80.0 Pts
1 Sabretooth Tigers @ 80.0 Pts
3 Tusker Cavalry @ 548.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Standard; Musician
Banner of Speed [50.0]
3 Tusker @ [0.0] Pts
3 Tusker Cavalry @ 548.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Standard; Musician
Banner of Speed [50.0]
3 Tusker @ [0.0] Pts
1 Slave Giant @ 290.0 Pts
Iron Fist; Giant See, Giant Do; Sons of the Avalanche; Rage
Models in Army: 0
Total Army Cost: 4492.0
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Mi się podoba, szybkie tuskery to to, co tygryski lubią najbardziej No i hunterzy robią masywną robotę tutaj.
Bruisers i tak się do niczego nie nadają, jest ich ciut mało
Bruisers i tak się do niczego nie nadają, jest ich ciut mało
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Może dać hunterom Leader of the Pack zamiast Vanguard (zwalniasz 40 pts), i po przyklejeniu huntera do kota masz vanguarda za free. Dajesz pod każdego podkładkę 50mmx50mm i jest git.
W core masz 1146 pts. Może zamiast 5 bruiserów daj 6 trybsonów z IF i baner of discipline (6 typów z if i banerem to 420 pts, więc zwalniasz 11 punktów, a giną tak samo jak briusery), jeżeli uda się wyjść bliżej 1125 punktów, to może mieć to sens. Zakładam, że ten oddział robi tylko za bunkier dla szamana i ma chwilę postać.
Tych myśliwych to masz na niezłym koksie - przy takich złożeniach po co komu rock aurochy
W core masz 1146 pts. Może zamiast 5 bruiserów daj 6 trybsonów z IF i baner of discipline (6 typów z if i banerem to 420 pts, więc zwalniasz 11 punktów, a giną tak samo jak briusery), jeżeli uda się wyjść bliżej 1125 punktów, to może mieć to sens. Zakładam, że ten oddział robi tylko za bunkier dla szamana i ma chwilę postać.
Tych myśliwych to masz na niezłym koksie - przy takich złożeniach po co komu rock aurochy
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM
Fluffy TM
Uważam że bruserzy są lepsi od trybów między innymi przez ld i siłę od dużej ilości ataków są mourny ci hunterzy są dość mocno mogę powiedzieć, ostatnio ten z headhunterem trzymał kloc 30 tenpleguardów przez 3 tury co prawda od boku ale skoro dopiero jak obrzucił się do niego przodem i przegrywał o 4 a niebo 3 ten combat to dopiero wtedy uciekł a tak to każdy z nich potrafi coś przetrzymać bardzo długo mimo że czasem nie powinni natomiast mały oddział bruserów czasem też służy jako support dla większego lub dla mournów i jak na razie tego złożenia forów nie żałuję
Hunterzy już od drugiej tury potrafią być na tyłach przeciwnika i robić zamieszanie/trzymać jakieś oddziały myślę że 20 piechoty miałby szansę rozkręcić mniejszą od aurocha ale zawsze jak raz wpadł na 10 worriorów chaosu to można powiedzieć że szanse na przepchnięcie go ma 50/50 wszystko wtedy zależy od rzutów na impacty i ataki