T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
chosen knigtci ze slothem to takie tuskgery na sterydach
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
No tak, zapomniałem, my bad.Slayer Zabójców pisze:Przecież to dalej tylko łuki z s3 ap0 i res3
To spoko, niech coś takiego mają, we cool.
prosz
https://www.dropbox.com/s/pesmdghjkjj8z ... 1.pdf?dl=0
btw Jak czarka na smoku? Bo mnie ten build interesuje.
https://www.dropbox.com/s/pesmdghjkjj8z ... 1.pdf?dl=0
btw Jak czarka na smoku? Bo mnie ten build interesuje.
We can't stop here. This is bat country.
popularnosc armii w 5ciu duzych masterach ostatnio (w tym Herford i Swidkon)
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post939157
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... post939157
We can't stop here. This is bat country.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1052
Kwiecień/maj - standardowo nikt nic nie wie, nie słyszał, nie widział. :^)
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Tak na moje, to patrząc na stopień zaawansowania fluffu to diabełki wyjdą w okolicach świąt. Bożego Narodzenia.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Taka rzeczywistość. Zapłać mi, pisarzom i artystom, to będziemy robić. Za frajer to mnóstwo osób się wypala, a decyzja ExB co do wydawania booków wyłącznie z fluffem jest bez zmian.
W tej chwili 1 book rocznie to najwyraźniej nasz max.
W tej chwili 1 book rocznie to najwyraźniej nasz max.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Zastanawialiscie sie kiedys jak zaczac trzepac z tego hajs? Na przyklad wykupienie jakiegos abonementu albo sprzedawanie ksiazkowych bookow?
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie wiem, pewnie tak. Ale nigdy do tego nie dojdzie.
Wygląda jakbyś pisał serio to też serio ci odpiszę:
Nie ma szans w najbliższej przyszłości.
Obecnie jest dużo osób w projekcie. Więc jakiekolwiek zyski by były trzeba dzielić przez dużo. Nie wiem jak większość ale abym ja poświęcał na projekt więcej czasu niż teraz to bym musiał dostawać sensowny hajs. Niestety skoki są dyskretne u mnie w tym momencie i jeśli to nie będzie zlecenie za ładna kasę to nijak dla tego nie rzucę doktoratu czy obecnego projektu w którym siedzę. Strzelam że u wielu jest naprawdę podobnie. Taki fjugin Giladis czy Frederick naprawdę spędzają na t9a każdą chwilę poza robotą. Aby zrezygnowali z pracy musieli by dostać sporo hajsu.
Niby można powiedzieć- zmniejszenie ilości osób. Niby super sprawa w praktyce niekoniecznie bo jakby to był sensowny pieniądz to każdy nagle by się deklarował ile to on czasu nie znajdzie i jakim to on nie jest skarbem dla projektu.
W związku z tym wszystkim oraz z czysto wizerunlowych pobudek także (cześć osób by się obraziła jakby nagle projekt przestał być w pełni darmowy) zdecydowano dawno temu że to wszystko ma być non profit a wszystkie darowizny idą na serwery domeny i inne takie czysto projektowe rzeczy (gdzieś jest nawet wgląd w tabelki z wydatkami i wpływami ale nie wiem gdzie i czy nie tajne).
Porównaj sobie ile osób pracuje dla mantica nad kow, ile w gw pracowało nad samymi zasadami i ile pracuje. Nie wiem na ile dokładne mam oszacowania ale strzelam że jednak parokrotnie więcej osób siedzi w projekcie w dziale PRO niż w podobnych działach w firmach i zarabiają tam u konkurencji normalne pensje. A zarabiają nie tylko na zasadach
Nie ma szans w najbliższej przyszłości.
Obecnie jest dużo osób w projekcie. Więc jakiekolwiek zyski by były trzeba dzielić przez dużo. Nie wiem jak większość ale abym ja poświęcał na projekt więcej czasu niż teraz to bym musiał dostawać sensowny hajs. Niestety skoki są dyskretne u mnie w tym momencie i jeśli to nie będzie zlecenie za ładna kasę to nijak dla tego nie rzucę doktoratu czy obecnego projektu w którym siedzę. Strzelam że u wielu jest naprawdę podobnie. Taki fjugin Giladis czy Frederick naprawdę spędzają na t9a każdą chwilę poza robotą. Aby zrezygnowali z pracy musieli by dostać sporo hajsu.
Niby można powiedzieć- zmniejszenie ilości osób. Niby super sprawa w praktyce niekoniecznie bo jakby to był sensowny pieniądz to każdy nagle by się deklarował ile to on czasu nie znajdzie i jakim to on nie jest skarbem dla projektu.
W związku z tym wszystkim oraz z czysto wizerunlowych pobudek także (cześć osób by się obraziła jakby nagle projekt przestał być w pełni darmowy) zdecydowano dawno temu że to wszystko ma być non profit a wszystkie darowizny idą na serwery domeny i inne takie czysto projektowe rzeczy (gdzieś jest nawet wgląd w tabelki z wydatkami i wpływami ale nie wiem gdzie i czy nie tajne).
Porównaj sobie ile osób pracuje dla mantica nad kow, ile w gw pracowało nad samymi zasadami i ile pracuje. Nie wiem na ile dokładne mam oszacowania ale strzelam że jednak parokrotnie więcej osób siedzi w projekcie w dziale PRO niż w podobnych działach w firmach i zarabiają tam u konkurencji normalne pensje. A zarabiają nie tylko na zasadach
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Piszę serio. Nie widzę nic złego w trzepaniu na tym hajsu. Z drugiej strony, gdyby ktoś chcial się zająć tworzeniem gier w życiu, to doświadczenie z t9a jest chyba dobrym startem
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Ale i tak odwalany jest kawał dobrej roboty. Sposób pisania zasad jest bardzo profesjonalny, leszy niż GW. A jakością artów np. chaosu byłem bardzo pozytywnie zaskoczony. Do GW akurat w tej kwestii trudno dociągnąć, co jak co, ale grafików mają świetnych (i opłaconych ).
Największy minus to brak promocji w sensie fizycznym, w sklepie, klubie. A promocja 9th age w gruncie rzeczy byłaby korzystna dla sklepów - do jednego systemu można sprzedać modele od wielu producentów, jednocześnie mając te modele na półce i sprzedając je graczom 'domyślnych' gier.
Imho to wielki sukces, że gra żyje i rozwija się tylko i wyłącznie dzięki inicjatywie graczy.
Największy minus to brak promocji w sensie fizycznym, w sklepie, klubie. A promocja 9th age w gruncie rzeczy byłaby korzystna dla sklepów - do jednego systemu można sprzedać modele od wielu producentów, jednocześnie mając te modele na półce i sprzedając je graczom 'domyślnych' gier.
Imho to wielki sukces, że gra żyje i rozwija się tylko i wyłącznie dzięki inicjatywie graczy.