Total War: Warhammer potwierdzony
Moderator: Zaklinacz Kostek
Re: Total War: Warhammer potwierdzony
Mega! Z tego co widziałem, to w kampanii będą dostępni ich wszyscy legendarni lordowie: Settra the Imperishable, High Queen Khalida, Grand Hierophant Khatep i Arkhan the Black.
"Choć występują w kampanii „Oko Wiru”, królowie grobowców nie walczą o kontrolę nad Wirem, dlatego też nie biorą bezpośredniego udziału w desperackim wyścigu pozostałych ras. Ich celem jest odnalezienie dziewięciu przeklętych Ksiąg Nagasha. Kulminacją ich zmagań będzie ostateczna bitwa o Czarną Piramidę Nagasha."
Do Arkhana pasowałoby wskrzeszenie swojego mistrza.
Do Arkhana pasowałoby wskrzeszenie swojego mistrza.
No więc w końcu wysyp gameplay’ów... Totalne pozytywne zaskoczenie, tak jakby w ogóle inna jakość. Nowe mechaniki kampani, crafting o jakim mogą pomarzyć krasnoludy, całkowicie inny system nieumarłych uwzględniający posłuszeństwo ale i autonomie TK. A tutaj kompilacja animacji. https://youtu.be/EjgrcqZjTlE
Latający rydwan Arkhana i to, że posiada on też niektóre jednostki Wampirów... No super!
Latający rydwan Arkhana i to, że posiada on też niektóre jednostki Wampirów... No super!
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Jak to w końcu jest w Totalem 1 i 2. Mając 1 i kupując 2 chcąc zagrać kampanie imperium dostaje się taką jak w 1 z ulepszoną mechaniką i grafiką czy to co innego jest? Nie wiem czy po kupieniu 2 wracac na niezagrane kampanie do 1 czy od razu ciąć w 2.
Jeśli masz TW 1 i 2, dostajesz możliwość zagrania kampanii Mortal Empires na połączonej mapie z obu części. Polepszona grafika, trochę inaczej rozłożone prowincje (chociaż akurat w Imperium widziałem najmniej zmian, jeśli w ogóle). Od czasu kupienia dwójki nie odpalałem jedynki, więc nie wiem czy jest opcja zagrania mapy z pierwszej części i jeśli tak, to czy ta mapa została poprawiona.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
II część posiada wyłącznie kampanię Wiru dla HE, DE, SK i Liz oraz osobną kampanię dla TK. Jeśli posiadasz I i II część, masz też dostęp do kampanii Mortal Empires, która zawiera w sobie wszystkie rasy obydwóch gier i kampanie do nich na obszarze całego Starego Świata, Southlandów, Ulthuanu, Lustrii i Naggarond.Od czasu kupienia dwójki nie odpalałem jedynki, więc nie wiem czy jest opcja zagrania mapy z pierwszej części i jeśli tak, to czy ta mapa została poprawiona.
Według mnie lepiej jest zagrać w Mortal Empires, jeśli już chce się przechodzić długie kampanie i dążyć do władzy nad światem.
Uprzedzam, że baaardzo długie, a przynajmniej na Very Hard. Generalnie zależy jeszcze jakie objectivy ma rasa (są chyba trochę mniej wymagające) i od dyplomacji, bo dużą część świata można "zająć" poprzez sojusze. Pierwsza kampania DE to było chyba ok. 480 tur (cały świat zajęty na spółę z Malekithem i Mazdamundim), a druga to już ok. 550 tura i lecę zająć wszystko sam. Jak komuś przeszkadza długość, między innymi przez czas oczekiwania między turami to zdecydowanie odradzam, chociaż inwazja chaosu i w ogóle kwestia Archaona jest naprawdę dobrze zrobiona po patchach. Tylko akurat z imperium to możesz poczekac do maja, wtedy ma wyjść cały patch, który w jedynce był z Norscą i im się zepsuł i dlatego jest opóźniony. Już nie pamiętam co dokładnie tam było, ale na pewno lordowie legendarni byli tam odświeżani.
Od dziś można grać w nowy dodatek, podzieli się ktoś wrażeniami? Ogólnie dużo zmian też w nowej łatce. Ja zaczynam w końcu królem slayerów:
Ungrim Ironfist now begins the Mortal Empires campaign at Karak Kadrin and gains the ability Red Ruin.
Dwarves now gain the Giant Slayers unit.
Dwarf Forging: Dwarven factions may now craft unique magic items, weapons and more using a new resource called Oathgold.
Ungrim Ironfist now begins the Mortal Empires campaign at Karak Kadrin and gains the ability Red Ruin.
Dwarves now gain the Giant Slayers unit.
Dwarf Forging: Dwarven factions may now craft unique magic items, weapons and more using a new resource called Oathgold.
Wielkie lol. Sam nie wiem co o tym myśleć. Niby Zombie Pirates, z drugiej strony wraki statków jako mechy...
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
@Dziedzic
Obejrzałem raz i wtf? Nie pasuje mi to. Obejrzałem drugi i trzeci. Panowie z T9A proszę!!! GW samo wam pokazało nową armię do dzieła
Obejrzałem raz i wtf? Nie pasuje mi to. Obejrzałem drugi i trzeci. Panowie z T9A proszę!!! GW samo wam pokazało nową armię do dzieła
Ostatnio zmieniony 5 paź 2018, o 07:05 przez Gokish, łącznie zmieniany 1 raz.
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Ja tam widzę w tym klimaty halloweenu, ale troche przesada imo. Nie ma ogrów...jak kurka moze nie byc ogrow? Nie ma dogs of war...ska nie ma jeszcze demonów...WTF!
Z tego co wiem ma kiedyś tam wyjść TWWH3, i rozumiem, że kilka ras musi tam się pojawić, ale kurcze...tak na siłę?
Z tego co wiem ma kiedyś tam wyjść TWWH3, i rozumiem, że kilka ras musi tam się pojawić, ale kurcze...tak na siłę?
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
Tyle że dwójka jest strasznie biedna pod względem dlc w porównaniu do jedynki. Narazie wyszła tylko jedna rasa
A piraci wampiry są zajebiste. Taki mocny klimat piratów z Karaibów tyle że faktycznie są raczej zbędni
A piraci wampiry są zajebiste. Taki mocny klimat piratów z Karaibów tyle że faktycznie są raczej zbędni
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Sam trailer fajny, miło się go oglądalo. Tak mechostatki, plus jakiś gigantyczny potwór z tyłu na końcu dla mnie na minus. Kolejne DLC to ogromny mechorycerz dla Imperium, Golem krasnoludzki, bo wszyscy muszą mieć mechy
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Może przygotowują grunt pod pojawienie się sigmarinsow , aelfow, urukow i elfów latających na rekinach
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki