Nasze rozpiski
Moderator: esgaroth
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
Re: Nasze rozpiski
rakietnica ssie.
imo teraz tylko bolce i ew. małe flamery mają sens.
reszta za droga i zbyt zawodna.
ja bez małych kadajów z domu nie wychodzę. Wg mnie najlepsza jednostka w booku.
imo teraz tylko bolce i ew. małe flamery mają sens.
reszta za droga i zbyt zawodna.
ja bez małych kadajów z domu nie wychodzę. Wg mnie najlepsza jednostka w booku.
Popieram zdanie Offspringmana. Rakietnica to wielkie nieporozumienie...
Kadimy są obecnie najlepszym unitem w cały armybook'u. Co do Titana to ja go osobiście lubię i szanuję, ale często wymięka w stosunku do innych monsterów w tej grze .
Próbowałem ogrywać lorda na małym byczku, ale przy obecnych zasadach jest jeszcze bardziej niegrywalny niż był wcześniej.
Kadimy są obecnie najlepszym unitem w cały armybook'u. Co do Titana to ja go osobiście lubię i szanuję, ale często wymięka w stosunku do innych monsterów w tej grze .
Próbowałem ogrywać lorda na małym byczku, ale przy obecnych zasadach jest jeszcze bardziej niegrywalny niż był wcześniej.
Chciałbym wrócić do Chadecji i pograć w 9 edycję.
Jak składać rozpę?
Co mamy mocne, a co słabe?
W mojej armii mogę wystawić:
6 małych kadimów
1 duży kadim
1 ciuchcia
3 rakiety
1/2 mortary
1 helupa
2 flamery
120 piechoty
30 taurków annoited
10 tauruków
3 kloce hobgoblinów
2 dychy wilczej jazdy
lammasu z magiem i overlordzi na małych i dużych bykach
Co z tego mogę zbudować?
Jak składać rozpę?
Co mamy mocne, a co słabe?
W mojej armii mogę wystawić:
6 małych kadimów
1 duży kadim
1 ciuchcia
3 rakiety
1/2 mortary
1 helupa
2 flamery
120 piechoty
30 taurków annoited
10 tauruków
3 kloce hobgoblinów
2 dychy wilczej jazdy
lammasu z magiem i overlordzi na małych i dużych bykach
Co z tego mogę zbudować?
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
masz 30 figurek dużych byków?
Tak, kiedyś grałem tylko dużymi bulami w 8 edycji.
Natomiast mam z piechoty ChD
20 halabard strzelających
60 gości zwykłych z dwurakami
20 infernali z tarczami
20 zwykłych z tarczą
Z hobosów:
40 z dwoma brońmi
20 z tarczami
20 z łukami
Co z tego mogę ułożyć sensownego?
Natomiast mam z piechoty ChD
20 halabard strzelających
60 gości zwykłych z dwurakami
20 infernali z tarczami
20 zwykłych z tarczą
Z hobosów:
40 z dwoma brońmi
20 z tarczami
20 z łukami
Co z tego mogę ułożyć sensownego?
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
generalnie to zobacz sobie na forum 9thAge jakie są aktualne trendy, przeklejam tutaj pięć przykładowych rozp z English Championships 14/15th April 2018
Callum Mellis
Overlord, Great Bull of Shamut: Onyx Core, Potion of Swiftness, 840
Vizier,Bull of Shamut: BSB, Crown of the Wizard King, Ghostly Guard, Talisman of Shielding, Infernal Weapon, Shield, 595
Prophet: Adept wizard, Alchemy, Magical Heirloom, Alchemist's Alloy, Willow's Ward, 355
22 Citadel Guard: FCG, Banner of Speed, 576
10 Citadel Guard: Musician, Flintlock Axes, Shields, 300
10 Citadel Guard: Musician, Replace Shield with Flintlock Axe, 290
2 x 10 Taurukh: FCG, Banner of Shamut, Infernal Weapons, Shields, 435 (870)
2x Armoured Giant: Giant club, 335 (670)
Total: 4496
Oli Mather
Prophet general wizard master alchemy shield rod of battle death cheater magical heirloom 625
Chosen of lugar bsb banner of shamut lugars dice dragon staff GW 440
3x 10 citadel guard flintlock axes shields muso 3× 300
23 hobgoblins with bows and shields muso 230
20 immortals infernal weapon shield FCG icon of the inferno 665
5 disciples of lugar 140
23 disciples of lugar champ standard rending banner 675
5 kadim incarnates 565
2x gunnery team flamethrowers 2x 130
Total: 4500
Adam Lake, Team Wales
Overlord: General, Shield, Death Cheater, Onyx Core, 475
Prophet: Wizard Master, Alchemy, Shield, Magical Heirloom, Ring of Desiccation, 550
Vizier: Battle Standard Bearer, Infernal Weapon, Shield, Alchemist's Alloy, Flaming Standard, 255
3x 10 Citadel Guard: Flintlock Axe, Musician 290
31 Hobgoblins: Bows, 259
25 Immortals: FCM, Icon of the Inferno, Infernal Weapon, Shield, 825
5 Kadim Incarnates: 565
2x Volcano Cannon, Bound Daemon: 350
Total: 4499
Chris Bond
Prophet; General, Wizard Master, Alchmey, Shield, Alchemists Alloy, Magical Heirloom, Willows Ward. 505
Vizier; Bull of Shamut, BSB, Infernal Weapon, Shield, Ghostly Guard, Talisman of Shielding, Crown of the Wizard King. 595
3x 10 Citadel Guard; Flinlock Axes, Shields, Musician. 300 (900)
23 Hobgoblins; Bows, Shields, Musician. 230
23 Immortals; Infernal Weapons, Shields, Full Command, Icon of the Inferno. 761
10 Taurukh; Infernal Weapons, Shields. 245
2x Gunnery Team; Flamethrower. 130 (260)
2x 4 Kadim
Incarnates. 450 (900)
Total: 4496
Gary Quirk
Overlord – Burning Steel, Ring Desiccation, Destinys Call - 495
Vizier – Shield, Bsb, Icon Of The Inferno, Essence Of Mithril -355pts
Prophet Master (Alchemey) Shield, Talisman Of The Void -475pts
Engineer Apprentice (Alchemy) Lightning Vambraces, Talisman Of Shielding –320pts
Hobgolin Chieftan - Backstabber 130pts
10 Infernal Warriors Shield Blunderbuss -175pts
10 Infernal Warriors Shield Blunderbuss - 175pts
10 Infernal Warriors Shield Blunderbuss - 175pts
20 Hobgoblins Bows -160pts
20 Hobgoblins Bows - 160pts
20 Hobgoblins Backstabbers -180pts
20 Orc Slaves - 115pts
20 Orc Slaves - 115pts
23 Immortals, Shield, Infernal Weapons, Full Command, Banner Of Shamut-726pts
Volcano Cannon - 150pts
Flamethrower - 130pts
Infernal Engine - Shrapnel Guns - 450pts
Callum Mellis
Overlord, Great Bull of Shamut: Onyx Core, Potion of Swiftness, 840
Vizier,Bull of Shamut: BSB, Crown of the Wizard King, Ghostly Guard, Talisman of Shielding, Infernal Weapon, Shield, 595
Prophet: Adept wizard, Alchemy, Magical Heirloom, Alchemist's Alloy, Willow's Ward, 355
22 Citadel Guard: FCG, Banner of Speed, 576
10 Citadel Guard: Musician, Flintlock Axes, Shields, 300
10 Citadel Guard: Musician, Replace Shield with Flintlock Axe, 290
2 x 10 Taurukh: FCG, Banner of Shamut, Infernal Weapons, Shields, 435 (870)
2x Armoured Giant: Giant club, 335 (670)
Total: 4496
Oli Mather
Prophet general wizard master alchemy shield rod of battle death cheater magical heirloom 625
Chosen of lugar bsb banner of shamut lugars dice dragon staff GW 440
3x 10 citadel guard flintlock axes shields muso 3× 300
23 hobgoblins with bows and shields muso 230
20 immortals infernal weapon shield FCG icon of the inferno 665
5 disciples of lugar 140
23 disciples of lugar champ standard rending banner 675
5 kadim incarnates 565
2x gunnery team flamethrowers 2x 130
Total: 4500
Adam Lake, Team Wales
Overlord: General, Shield, Death Cheater, Onyx Core, 475
Prophet: Wizard Master, Alchemy, Shield, Magical Heirloom, Ring of Desiccation, 550
Vizier: Battle Standard Bearer, Infernal Weapon, Shield, Alchemist's Alloy, Flaming Standard, 255
3x 10 Citadel Guard: Flintlock Axe, Musician 290
31 Hobgoblins: Bows, 259
25 Immortals: FCM, Icon of the Inferno, Infernal Weapon, Shield, 825
5 Kadim Incarnates: 565
2x Volcano Cannon, Bound Daemon: 350
Total: 4499
Chris Bond
Prophet; General, Wizard Master, Alchmey, Shield, Alchemists Alloy, Magical Heirloom, Willows Ward. 505
Vizier; Bull of Shamut, BSB, Infernal Weapon, Shield, Ghostly Guard, Talisman of Shielding, Crown of the Wizard King. 595
3x 10 Citadel Guard; Flinlock Axes, Shields, Musician. 300 (900)
23 Hobgoblins; Bows, Shields, Musician. 230
23 Immortals; Infernal Weapons, Shields, Full Command, Icon of the Inferno. 761
10 Taurukh; Infernal Weapons, Shields. 245
2x Gunnery Team; Flamethrower. 130 (260)
2x 4 Kadim
Incarnates. 450 (900)
Total: 4496
Gary Quirk
Overlord – Burning Steel, Ring Desiccation, Destinys Call - 495
Vizier – Shield, Bsb, Icon Of The Inferno, Essence Of Mithril -355pts
Prophet Master (Alchemey) Shield, Talisman Of The Void -475pts
Engineer Apprentice (Alchemy) Lightning Vambraces, Talisman Of Shielding –320pts
Hobgolin Chieftan - Backstabber 130pts
10 Infernal Warriors Shield Blunderbuss -175pts
10 Infernal Warriors Shield Blunderbuss - 175pts
10 Infernal Warriors Shield Blunderbuss - 175pts
20 Hobgoblins Bows -160pts
20 Hobgoblins Bows - 160pts
20 Hobgoblins Backstabbers -180pts
20 Orc Slaves - 115pts
20 Orc Slaves - 115pts
23 Immortals, Shield, Infernal Weapons, Full Command, Banner Of Shamut-726pts
Volcano Cannon - 150pts
Flamethrower - 130pts
Infernal Engine - Shrapnel Guns - 450pts
W żadną z nich nie za bardzo wierzę. Nie ma tutaj ani 2 iron deamów albo kloców piechoty po 30 chłopa ;(
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Cześć, wracam po długiej przerwie do grania i stąd moje pytanie:
Przejrzałem wiele rozpisek ID na różnych forach, rozpiski turniejowe i towarzyskie i bardzo rzadko pojawiają się w nich orki a za to często hobgobliny. Stąd moje pytanie z czego to wynika? Z czysto teoretycznych rozważań hobgobliny będą zwykle strzelać po ruchu na daleki zasięg więc na 6+ a jeśli chcemy strzelić wszystkimi to mamy oddział, który zajmuje dużo miejsca (2x10 w szeregu). Orki za to mają 4 wytrzymałosci więc mogą trochę przetrzymać i 4 siły w pierwszej turze więc też jakieś rany wbiją. Proszę wytłumaczyć świeżakowi jak grać tymi hobgoblinami i dlaczego nie brać orków
Przejrzałem wiele rozpisek ID na różnych forach, rozpiski turniejowe i towarzyskie i bardzo rzadko pojawiają się w nich orki a za to często hobgobliny. Stąd moje pytanie z czego to wynika? Z czysto teoretycznych rozważań hobgobliny będą zwykle strzelać po ruchu na daleki zasięg więc na 6+ a jeśli chcemy strzelić wszystkimi to mamy oddział, który zajmuje dużo miejsca (2x10 w szeregu). Orki za to mają 4 wytrzymałosci więc mogą trochę przetrzymać i 4 siły w pierwszej turze więc też jakieś rany wbiją. Proszę wytłumaczyć świeżakowi jak grać tymi hobgoblinami i dlaczego nie brać orków
gracze zazwyczaj mają figurki goblinów albo night goblinów z bitwy o przełęcz czaszki, no to ich używają, 20 orków z tarczami też są spoko, przynajmniej na małe punkty 2500
tak przy okazji, aktualnie jest tworzony kolorowy armybook do Infernal Dwarfów, w grudniu będzie wypuszczony, chyba na gwiazdkę, coś tam stanie się mocniejsze, coś słabsze, jakieś zmiany mety itp, więc rozpiski do przebudowy będą
tak przy okazji, aktualnie jest tworzony kolorowy armybook do Infernal Dwarfów, w grudniu będzie wypuszczony, chyba na gwiazdkę, coś tam stanie się mocniejsze, coś słabsze, jakieś zmiany mety itp, więc rozpiski do przebudowy będą
No i jeszcze zostawe opcja 35-40 backstaberów zbufowanych do płonących atakówKrzaczek pisze:Cześć, wracam po długiej przerwie do grania i stąd moje pytanie:
Przejrzałem wiele rozpisek ID na różnych forach, rozpiski turniejowe i towarzyskie i bardzo rzadko pojawiają się w nich orki a za to często hobgobliny. Stąd moje pytanie z czego to wynika? Z czysto teoretycznych rozważań hobgobliny będą zwykle strzelać po ruchu na daleki zasięg więc na 6+ a jeśli chcemy strzelić wszystkimi to mamy oddział, który zajmuje dużo miejsca (2x10 w szeregu). Orki za to mają 4 wytrzymałosci więc mogą trochę przetrzymać i 4 siły w pierwszej turze więc też jakieś rany wbiją. Proszę wytłumaczyć świeżakowi jak grać tymi hobgoblinami i dlaczego nie brać orków
Witam kolegów. Trochę odświeżam temat bo - tak sobie myślę - by zrobić armię Chaos Dwarfów. Ostatni post jest sprzed dwóch lat. Jak wygląda meta? Mi się zawsze podobał mix piechoty potworów i maszyn. Hobgoblinki wiadomo, jako mięsko zawsze spoko, no i z tego co słyszałem to scorują? (wdrażam się w zasady). Proszę o jakieś przykłady