9 Age

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: 9 Age

Post autor: Ciara »

- musisz dokupić Princowi sylvan blades jeśli chcesz mieć Spirit of the Wirlwind
- 8 driad styka, resztę pakuj w łuki lub duże driady
- czempion na kawie w core niepotrzebny, daj muzyka lub nic.
- to samo na wildach, tarcze żeby dojechali gdzieś lub nic
- gienek nie może dołączyć do driad, bsb to samo. Zasada forest spirit tego zabrania.
Obrazek

Zaprojektowany
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 39

Post autor: Zaprojektowany »

Prince ma sylvan blades, wildzi i heath riders mają tarcze - z rozpędu to wykasowałem przy obróbce, już poprawiam.
Skasowałem czempionów w kawaleriach, dodałem muzyka w heath riders.
O zasadzie forest spirit zapomniałem #-o

Zostanie mi 80 pts na duze driady, nie wejdzie mi nic więcej łuków.
Zobaczymy w praktyce czego muszę się z tą rozpiską bać, a na co jest najłatwiej.

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

Maga możesz trzymać w skirmishu łuków, bsb tak samo, tam się mogą czuć całkiem bezpieczni
_______________________________

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

Maga możesz trzymać w skirmishu łuków, bsb tak samo, tam się mogą czuć całkiem bezpieczni
_______________________________

Zaprojektowany
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 39

Post autor: Zaprojektowany »

Ściąłem 1 pathfindera, dowódców z kawalerii oraz jedną driadę z małego odzdziału - dopchałem za to małe łuki i duże driady.

Forest Prince - Shapeshifter @ 435.0 Pts
Sylvan Blades; Light Armour;
Destiny's Call [70.0]
Spirit of the Whirlwind [60.0]

Druid Master @ 465.0 Pts
General; The Shamanism; Sylvan Longbow
Magical Heirloom [40.0]
Binding Scroll [55.0]

Chieftain BSB Pathfinder @ 330.0 Pts
Sylvan Longbow;
Binding Scroll [55.0]

Chieftain - Pathfinder @ 225.0 Pts
Sylvan Longbow;

25 Dryads w tym champ @ 476.0 Pts

15 Sylvan Archers w tym muzyk @ 395.0 Pts

8 Dryads + champ @ 170.0 Pts

5 Heath Riders + tarcze @ 180.0 Pts

2 x 5 Wild Huntsmen + tarcze @ 325.0 Pts

10 Sylvan Sentinels @ 335.0 Pts
9 Pathfinders @ 396.0 Pts
10 Pathfinders @ 440.0 Pts

Total Army Cost: 4497.0


Bohaterowie idą tam gdzie będą potrzebni w zależności od przeciwnika, a reszta jak wcześniej - łucznicy z magiem oczyszczają stół z niewygodnych jednostek, po czym wychodzą Wildzi i próbują niszczyć w akompaniamencie driad i heathów.


Gdybyście tym grali - na co byście przede wszystkim uważali i zwracali uwagę, jakieś porady?

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

Na pewno na magiczne pociski, które niszczą wildów i łuki w skirmishu, właściwie to na każdy ostrzał ;)
_______________________________

Zaprojektowany
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 39

Post autor: Zaprojektowany »

To prawda, dlatego muszę strzelić pierwszy i spamować moimi 2x binding scroll. Niestety nie mam wskrzeszania i niwelowania ran :D

Marian
Chuck Norris
Posty: 488

Post autor: Marian »

Rozpiska wyglada dobrze ale generalem lepiej gdy bedzie chieftain, 9 ld na generale duzo lepsze od 8 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Chieftain nie może być generałem bo jest już bsbkiem ;)

Jak już to prince ale nie wiem czy skorzysta z tego, koleś będzie biegał gdzieś daleko i będzie częściej oddawał 200 za generała niż dudu.
Obrazek

Marian
Chuck Norris
Posty: 488

Post autor: Marian »

Przeciez ma dwoch w rozpisce :) biegacz oczywiscie odpada, to ze teraz moze byc generalem jest chyba takim żarcikiem podpuszczaczem :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3687
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

SE - Heptun 4500 Pts - Sylvan Elves Army

1 Druid Master @ 425 Pts
General; Wizard Master; The Druidism; Tree-singing; Wizard Master point
allowance; Hand Weapon; Sylvan Longbow (3+); Sylvan Longbow; Miscast Table
Binding Scroll [55]
1 Chieftain - Pathfinder @ 290 Pts
Great Weapon; Sylvan Longbow (1+); Sylvan Longbow; Elven Cloak; Light
Armour; Kindred - Pathfinder
Bow of Wyscan [55]
1 Dryad Ancient Apprentice @ 230 Pts
Wizard Apprentice; Tree-singing
Scarred Bark [80]
1 Chieftain @ 235 Pts
Hand Weapon; Sylvan Longbow (1+); Sylvan Longbow; Battle Standard
Banner of Discipline [35]

17+1 Dryads @ 350 Pts
Scoring
8 Dryads @ 150 Pts
Scoring
8 Dryads @ 150 Pts
Scoring

5 Heath Riders @ 220 Pts
Sylvan Lance; Light Armour; Standard; Musician; Devastating Charge
(+1St,+1AP); Scoring
10 Sylvan Archers @ 280 Pts
Sylvan Longbow; Standard; Musician
5 Wild Huntsmen @ 375 Pts
Sylvan Blades; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Battle Focus;
Frenzy

1 Treefather @ 465 Pts
Tree-singing; Impaling Roots

4+1 Briar Maidens @ 330 Pts
Poisoned Thorn (2+); Musician
1 Champion Adept @ [120] Pts


10 Pathfinders @ 500 Pts
Sylvan Blades; Sylvan Longbow; Master Archer
10 Pathfinders @ 500 Pts
Sylvan Blades; Sylvan Longbow; Master Archer

Models in Army: 77

Total Army Cost: 4500

Po modyfikacjach i wersji 204 to moja druga rozpiska po próbie powrotu do gry.
Z chęcią poznam Wasze sugestie lub rażące bzdury dotyczące tej rozpiski.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Vermin Swarm-turnieje - sezon 2024 W:2/D:1/L:5
Dread Elves-turnieje - sezon 2024 W:0/D:0/L:0
Infernal Dwarves-turnieje - sezon 2024 W:3/D:0/L:3

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Złe koszta puntkowe masz.

Sylvan archersi 305
Maidenki 325
Pathfinderzy 460

Jaki lore na dryszce? Sylvan lance>sylvan blades na dzikusach. Średnio masz gdzie postacie trzymać, wizard master, bsb i pathfinder a największy bunkier bez scouta to 10 modeli elfów. Elven cloak, light armour i muzyk na wildach zbędny.

Mógłbyś rozpiskę obrobić aka wyrzucić rzeczy które są z automatu, aka każdy wie że łuki z core mają łuki, drzewko ma treesinging i rootsy, dwa razy longbow na druidzie, mistast table i milion innych niepotrzebnych rzeczy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3687
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

@Ciara -dzięki za podpowiedzi ale rozpiska już nie aktualna :D Po weekendzie wstawię nową przetestowaną :D

Poczyniłem kilka poprawek - Blade Dancerzy do trzymania maga oraz dwie dryady bohaterki z dużym oddziałem dryad

Teraz mam pytania odnośnie magii:

1. Jak wezmę na Dryadzie Druidism i jest Adeptem to oprócz 2 czarów normalnie mam Tron oraz Atrybut domeny ???
2. Na Maidenkach biorę czar z Druidyzmu to Tron mam za free czy tutaj Champion Adept bierze tylko 2 czary z pakietu dostępnego ??? I jak będzie TAK to atrybut druidyzmu też temu championowi Adeptowi przysługuje ???
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Vermin Swarm-turnieje - sezon 2024 W:2/D:1/L:5
Dread Elves-turnieje - sezon 2024 W:0/D:0/L:0
Infernal Dwarves-turnieje - sezon 2024 W:3/D:0/L:3

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

1. Tak jak mówisz. Wybierasz dwa czary z druidysmu i znasz dodatkowo tron. Atrybut normalnie się odpala.
2. Champion maidenek wybiera 2 z 4 dostępnych zaklęć, jeśli jednym z nich jest pocisk z druidysmu to zna tron. Ale to trochę słaba opcja bo nawet rany nie wyleczy tym tronem :(

Druida mimo wszystko nie polecam trzymać w tancerzach. Kiedy trzeba wejść do cc nie możesz tańcow używać a jak chcesz mieć mobilny oddział dla druida to polecam sentinelsow lub mounty.
Obrazek

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3687
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Ok-dzięki.

Odnośnie pkt. 2 i czarów na czempionkę -to jak pocisk wejdzie to wtedy atrybut chyba działa czy tutaj atrybut jednak nie będzie działał ? No zawsze jest opcja wzięcia "6 "z Cosmology także tutaj to nie ma problemu :D

Z tańcami w kombacie -no ok nie zatańczy ale ten odział ma trzymać maga i w razie co gdzieś na flance dobije małe oddziały. Do walki to nimi nie będę raczej szedł tylko gdy już będzie napór. Poza tym oni też są w miarę mobilni jako skirmish. A branie sentineli dodatkowo do 2x patfinderów ? Nie wiem chyba do przetestowania. U mnie mounty odpadają z magiem bo trzeba by wpakować go w większy oddział min. 8+ by go zaraz nie odstrzelili. W weekend przetestuje tancerzy z magiem w lesie i zobaczymy jak się uchowają. Poza tym powoli klaruje się rozpiska i w końcu będzie wiadomo co domalować :)
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Vermin Swarm-turnieje - sezon 2024 W:2/D:1/L:5
Dread Elves-turnieje - sezon 2024 W:0/D:0/L:0
Infernal Dwarves-turnieje - sezon 2024 W:3/D:0/L:3

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Tak, jak rzucisz pocisk z druidyzmu to normalnie triggerujesz atrybut, dlaczego nie?

Imo tancerze to zbyt fajna jednostka i zabranie możliwości tańczenia bardzo ich ogranicza i szkoda nimi grać jak zwykłym bunkrem. Nie zrobisz z nich anvila, nie przyjmiesz problematycznych rzeczy, nie wpadniesz w jakieś fajne combaty bo Ci jeszcze mag zdechnie. Z nowym tańcem ap+kb są bardzo uniwersalni. Ja bym wziął sentinelsów dla maga, od jakiegoś czasu tak gram i jest spoko, ale ja akurat maksuję strzelanie ile wlezie bo mnie podnieca ;)

W aktualnej rozpie mam 55/55 łuków i 1330/1350 unseen arrows ;)

ew nawet eternale dadzą radę, kiedyś testowałem wizard mastera w 15tce z banner of deception. Jedyny niemobilny element rozpiski nie licząc driad. Sprawdziło się ok.
Obrazek

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3687
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

@Ciara - wracając do tancerzy to czemu piszesz, że zabieram im możliwość "tańczenia" wstawiając maga ? Normalnie mogą przecież używać swych tańców podczas Walki. No chyba,że coś przeoczyłem :) Możesz rozwinąć tą myśl.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Vermin Swarm-turnieje - sezon 2024 W:2/D:1/L:5
Dread Elves-turnieje - sezon 2024 W:0/D:0/L:0
Infernal Dwarves-turnieje - sezon 2024 W:3/D:0/L:3

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Nie mogą tańczyć jeśli jest wśród nich bohater nie tancerz.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Szypul
Mudżahedin
Posty: 282

Post autor: Szypul »

Ciara pisze: 2. Champion maidenek wybiera 2 z 4 dostępnych zaklęć, jeśli jednym z nich jest pocisk z druidysmu to zna tron. Ale to trochę słaba opcja bo nawet rany nie wyleczy tym tronem :(
Czemu ma nie wyleczyc rany? W 12" trzeba tylko pamietac zeby cos sie do leczenia znalazlo.
@ Heptun
6tki z comsology maidenki niestety nie maja tylko truth of time - jest blad w army builderze.

Ale hereditary i stara klatwa to imho bardzo sympatyczny zestaw czarów:)

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Tak jak laik mówi. W zasadzie baletnic jest napisane że jeżeli cała jednostka składa się z modeli z tą zasadą to mogą tańczyć. Jesli mamy druida bez tej zasady no to niestety nie tańczymy tylko stoimy spokojnie i łapiemy w zęby :)

@Szypul:
Bo tron dostał nerfa i rzucenie go nie triggeruje atrybutu. Mocno to osłabiło maidenki które mogły biegać za smokiem/drzewem i go leczyć dwoma zaklęciami.
Successfully casting The Oaken Throne does not trigger the Attribute Spell.
Po nerfie atrybutu cosmo, tronu, zmiany truth of time i wrzuceniu maidenek do UA mocno dostały. Wcześniej prawie zawsze miałem jeden oddział.

Nowa heroina ma tyle synergii że to bania mała
- cover dla jednostki na którą rzucamy i jednostek za nimi
- stubborn dla baletnic, pathfinderów, sentinelsów, driad w skirmiszu, treekinów czy shepherda
- dangerous testy dla pierwszego szeregu szarżującego naszą jednostkę
- reroll 1 to wound na całą armię (działa na crush atack czy thunderstomp drzewka ;) )
- reroll 6 to hit w połączeniu z cadaronem/divination to niezłe gęcie
- teleport z dowolnego miejsca na stole jeśli posiadamy mistwalker mirror
Obrazek

ODPOWIEDZ