[4500] Demony Marka

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Re: [4500] Demony Marka

Post autor: Tirit »

Cześć!
wczoraj (04.02) odbył się w Katowicach kolejny local Szybki gnom. Frajda była przednia i chciałbym podzielić się z Wami moimi przemyśleniami. Turniej niestety skończył się dla mnie bardzo niekorzystnie w aspekcie punktów ale to nie jest dla mnie istotne akurat :)

Wystawiłem:
DP Slaa - bicz, ASv2+
DP Slaa - bicz, regena 4+
12 horrorów (fcg)
11 horrorów (fcg)
11 horrorów (fcg)
2x4 fiendy
2x5 furie
5 bestii
burning chariot

Idea rozpiski to raczej unikanie bezpośredniej walki.

Pierwsza walka: VC
2 Mortis engine
2 couch
2 klocki zombiakow + necrus
1 kloc szkieletow z wampirem
2 x 6 varghaist
10 psów

Grało się świetnie ponieważ Bober nie miał strzelania więc DP biegały i biczowały jednak mocno nie doceniłem couchów które w połączeniu z leczeniem zrobiły grę. Skupiłem się na varghaistach ale ciągle były dowskrzeszane. Efektem było 3:17. Mogłem to zagrać lepiej jak bym oba bicze skupił na jednym celu a nie rozdzielał je na różne cele.

Druga walka: Emp
Klepacz z autowoundami na koniu
Mag na huricanum
cannon
rakietnica
steamtank
2x5 raiterów
duzy oddział konnicy (z klepaczem)
38 halabardnikow z magiem, bsb i klepaczem

Kolega mnp21 (jak ja) jest początkującym graczem do czego się otwarcie przyznaje i rozpiskę składał z tego co ma. Niestety dla mnie gra rozpoczęła się bardzo źle, w pierwsze turze jeden DP dostał 3 rany z cannona i poprawił ze steamtanka i było GG dla jednego z biczowników. Drugi w trzeciej turze miał już wbite 3 rany i do końca gry chował się za impasem. Tu wyszło bardzo moje niedoświadczenie w stylu próba odginania steamtanka który ma random mvm i po prostu mnie wymanewrował. Powianiem zagrać całkiem inaczej tj. chować DPki aż fiendy nie dobiegną do maszyn.
Problemem był także tank i na nim powinienem skupić bicze. Efektem było 7:13

Trzecia walka: HE
Szef na wielkim smoku
2 oddziały spearmenów ze sztandarem Rymha (chyba się to inaczej pisze)
1 oddział fenix guardow ze sztandarem i klepaczem
5 luczkow z misma
2 oddzialy lepszych lukow
1 duzy oddzial zwyklych lukow

Przeciwnikiem był Miszta i już wiedziałem, że będę mieć słabo. W pierwszej turze straciłem burning chariot. Jedne DP poleciał do smoka go biczować a drugi po drugiej stronie mapy (to był błąd ponieważ powinny oba być razem. DP od smoka wbił w jedne turze 2 rany, w drugiej jedna...a smok to 8W...więc wiedziałem że straciłem tu już tylko czas i potencjał. Drugi DP niby podchodził, niby nie...nie miałem pomysłu na tą grę. Postanowiłem zrobić podpuchę na fenixy więc ustawiłem żaby na 8+ i z boku gotowego DP. Niestety doszły chociaż zabiły tylko jedną żabę. Dopchałem wtedy od boku DP i zaczęły się jaja. Kolega rzucał głównie 2 czary: rasowy albo +2S więc któryś musiałem wpuścić. Oba mnie bolały ale uznałem, że siła bardziej. Efekt był taki, że jak juz nabiłem jakiś CR to on niwelował co turę 4CR za pomocą vailtokenów. To było po prostu śmieszne i "so fucking unfair". Ten pojedyńczy oddział rozbroił mi bestie a DP jak nawet nabił CR z tych swoich 5 ataków to i tak przegrywał ponieważ elfy się wskrzeszały....jak to nie jest przegięte to nie wiem co jest. Potem podleciał smok i nie dość, że wskrzeszał elfy to jeszcze leczył smoka z atrybutu :D
Wiedziałem, że będzie przegrana ale nie sądziłem, że aż tak. Fiendy wbiegły na tyły i zjadły łuki. Efekt oczywiście 0:20


Podsumowanie:
Rozpiska mi się podoba i to bardzo.

Horrory są obecnie świetne i 3 oddziały robią robotę.
Fiendy są świetne i 4 w mojej ocenie to optymalna ilość ponieważ nawet jak ktoś je ostrzela to nie boją się wpaść w jakieś łuki czy inne dziadostwo
Burning chariot jest świetny ale bardzo podatny na pestki. Wiec jedna tura strzelania go zdejmuje. Ale tu nic się nie zrobi.
5 bestii to świetny bloker i zajmuje markery.
DPki...hmmm... ten z 2ASv jest świetny a ten z regeną jednak odstaje od niego. Fajnie mieć 2 bicze ale trudno go utrzymać przy życiu.
Furie zawsze fajne :)

Brakuje mi działa do zdejmowania innych dział więc jak przeciwnik ma cannona + jakąś tam obstawę tego to jest problem. Ale brakuje pkt na niego i nie wiem co bym musiał zastąpić.

zachęcam do dyskusji :)
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Jeśli dobrze rozumiem to burning chariot wypada najsłabiej z tej rozpy, może jego wymień na cannona?
Bicz jest bardzo fajny i jak tylko pojawił się ten item kusił mnie żeby nim pograć na keeperze. Teraz jak można mieć dwa to rzeczywiście warto.
Może jeszcze trzeci na heraldzie na steedzie? Nie wiem ile punktów kosztuje.

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

W przypadku heralda to masz S4 a koszt itemu jest niezależny czy to GD czy herald czyli 50pkt.
Chariot świetnie się dopełnia z horrorami bo bije volletem ze średnią siła 4. Może faktycznie zamiast niego wejdzie cannon.

Jeśli chodzi o KOSa to uważam (moim skromnym zdaniem), że jest to niewarte ponieważ keeper nie wchodzi wtedy do CC więc traci się jego największy atut.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

KOS miał lepszego bsa i coś tam jeszcze.
A sam herald może się chować w fiendach więc jest wytrzymalszy, s4 jak sam zauwazyłeś daje radę na chariocie to na biczu już za mało ;) ?

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Juz nie ma czegos takiego jak strzelanie z BS. Bicz na giganticu trafia na 2+ (KOS/DP) a 3+ na reszcie.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

witam serdecznie,
w niedzielę miałem okazję (dzięki Klubowi Szybki Szpil) zagrać kolejny z serii turniej lokalny w Katowicach.
Wystawiłem nową koncepcję focusując się na boofowaniu Wrony + oddziały naporowe.

Wrona - supremeA, rozdzka, HT&MR1, +1kość (raz), thaumaturgia
Herald nurgla na muszce, general, aura, regena, halka
29 plagusy FCG + poisony
10 horrory czemp
5 furii
4 muchy
cannon
3x2 fiendy.

Pierwsza walka z Dwarfami (9:11)
Krol, Than, runesmith
kowadlo
longi (coś koło 20)
kusznicy
minersi
6 golemow
organy
cannon
flamethrower
klopa
zyrek
Grało mi się świetnie, wrona stała za gorka i dawala warda cannonowi ktory probowal ustrzelic klope (chowajac sie przed innym ostrzalem). Kolega wystawil się pierwszy wiec mialem mozliwosc ustawienia sie po za zasiegiem organek. Od lewej flanki wlecialem muchami i 2 fiendow a od drugiej plagusy i 2x3 fiendy. Strzelanie nie szło Koledze poniewaz w jednej turze rzucil dwa misfire (ale dzieki zasadzie dostawal tylko rany zamiast powazniejszych efektow). Za pomoca niszczarki zniszczyl mi czar podnoszacy warda wiec zostala mi glownie kometa. w drugiej turze udalo sie zasadzic komete dokladnie w jego park maszynowy + kadre, do tego fiendy wpadly w cannona, plagi zlapaly klope. Poczulem ze jest dobrze...i tu popelnilem blad poniewaz pozwolilem na szarze longow z kadra na muchy z generalem. Efekt byl taki ze wyszedl druga strona i mialem jedna flanke odslonieta. Po zwiazaniu maszyn w CC wyszedlem wrona (miala 13 atakow) i wpadlem plagami + wrona w golemy. Udalo sie rozbic.

Niestety Kolega kadra + minerami wszedl w moj deploy a ja tylko plagusami wiec wygral scenariusz. Z punktow wynikalo 12:8 dla mnie jednak -3VP za scenariusz.
Dwarfy sa trudnym przeciwnikiem wiec jestem zadowolony z wyniku, chociaz moglem zagrac bezpieczniej i szachowac muchami kadre i zatrzymac go po jego stronie stolu.

Druga walka vs Demony (16:4)
Bitty
DP z biczem adept div
horda letterow
10 horrorow
cannon
altar
2x2 fiendy
4 crushery

Kolega Marek B wystawił się odrazu w rogu stolu cannonem, altarem, letterami i crusherami a po drugiej stronie bitty, dp i 2 fiendy. Takie ustawienie mnie ucieszylo poniewaz nie zalezalo mi na szybkim konflikcie. Ustawilem sie w przeciwnym rogu aby cannon nie mial zasiegu nawet po ruchu do nic sensownego. Wrona stanalem sobie w ruinach i czulem sie juz fajnie. Pierwsza tura Marka i wszystko do przodu - ku chwale Pana Krwi. Przed bittego wystawilem plagi, kolo nich muchy, cannon i wrona bezpieczne w rogu. Fiendy wypuscilem na plecy aby zlapaly horrory. Crashery pobiegly w strone horrorow ktore wystawilem w domku (myslalem ze utrzymaja sie dluzej niz 1 tura vs crasher). Bitty utknal w plagach i nabily mu 3 rany co bylo super. DP nie mial nic sensownego do zrobienia poniewaz musial maszerowac aby dogonic bittego. W efekcie aby nie dostac much na bok Marek postanowil odgiac za pomoca DP.
Tutaj niestety popelnilem blad ktory zepsuł mi cała dalsza gre...zaszarzowalem muchami na DP i liczylem ze wyjde druga strona z overunem na bittego...niestety zapomnialem o stubornie. Efekt niestety był taki ze muchy wygraly jednak na stabornie DP ustal. W kolejnej turze Marek dopchal w muchy lettery (były odgiete przez furie ale bylo tak malo miejsca ze utkniete muchy byly w zasiegu), altar i cannon. Efekt neistety byl do przewidzenia.
W tym momencie wiedzialem, ze dalem ciala i przegram wysoko. Powinienem muchami szachowac a nie pchac sie i wiazac na dlugi CC.
Potem już tylko dożynki. Na koniec została mi tylko wrona...slabo.

Gralo sie fajnie, zwlaszcza chcialbym pokreslic heroizm fienda ktoremu zostala 1 rana a przeciw siebie mial 4 crasherow...nie dosc ze nie padl to wbil 3 rany i wygral 2 tury na ostatniej ranie :D sam rozmontowal 3 crasherow :D jak bym mogl to bylby moim generalem.

Trzecia gra HE - (13:7)
Prince pieszo - jakiś przekoks
Swordmasterzy
2x fasty
2x chlopki z pikami
2x10 sisterki
2 bolce
fenio na boostcie

Kolega wystawil sie praktycznie caly w rogu wiec wystawilem sie na przeciw gdzie mialem gorke. Kolega zanim do mnie doszedl to juz byla 4 tura - rzucalem komete pod nogi swordom. Moje muchy i plagi poszly po sisterki i jeden bolec. Fenio dostal 2 rany ze sniperki i wystawil sie na szarze na 8" od wrony. Kolega nie spodziewal sie szarzy z mojej strony i dal flee - dystans 20" i udalo sie rzucic 6,6 i fenio do piachu - nie wstal.
Praktycznie do konca gry byly podchody i niewiele sie dzialo.
W przed ostatniej turze wystawil mi pikinierow na szarze dziala i tak tez zrobilem. Niestety przez magie HE i wskrzeszanie chlopkow cannon przegrywal ciagle CR i po 2 turach padl. Szkoda poniewaz co ture zabijal po 4 modele...

HE to bardzo trudny paring dla mnie z racji na mocny ostrzal i wysokie agility. Z efektu jestem zawodolony poniewaz z punktow wyszedl remis 10-10 jednak Kolega przejal object.

Podsumowanie:
Fajna rozpa i daje wiele satysfakcji. Wrona jest swietnym straszakiem i jak wejdzie do CC to iloscia atakow moze zasypac przeciwnika. Jestem otwarty na dyskusje i sugestie od Was.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Unnamed4500 Pts - Daemonic Legions Army

1 Weaver of Change @ 1185 Pts
Daemon of Change; General; Wizard Master; The Thaumaturgy; SupremeA: Power
Vortex; General of Change
Aether Wand [55]
Veil of Shadows [70]
Black Orb [20]

1 Daemon Engine of Change @ 490 Pts
Daemon of Change; Paired Weapons; Hellish Bolt (3+)

1 Harbinger of Change @ 255 Pts
Daemon of Change; Wizard Adept; The Witchcraft; Firebolts (3+)
Witch1: Raven’s Wing [0]
Witch3: Twisted Effigy [0]
1 Disc of Change @ [0] Pts

9 Horrors @ 365 Pts
Daemon of Change; Firebolts (4+); Musician; Aspect: Far Seeing; Gate of
the Gods
1 Champion @ [140] Pts
#Thaum1: Hand of Heaven [0]
#Thaum4: Cleansing Fire [0]

9 Horrors @ 365 Pts
Daemon of Change; Firebolts (4+); Musician; Aspect: Far Seeing; Gate of
the Gods
1 Champion @ [140] Pts
#Thaum1: Hand of Heaven [0]
#Thaum4: Cleansing Fire [0]

17 Tallymen @ 417 Pts
Daemon of Pestilence; Standard; Musician
Banner of Relentless Company [35]

5 Hellhounds @ 330 Pts
Daemon of Wrath; Ambush

4 Pestilent Beasts @ 480 Pts
Daemon of Pestilence

1 Blazing Chariot @ 260 Pts
Daemon of Change; Searing Firestorm (3+); Blazing Chariot crew
1 Exalted Igniter @ [0] Pts
2 Sky Serpent @ [0] Pts

1 Blood Chariot @ 345 Pts
Daemon of Wrath; Blood Sword; Brass Cannon (4+)
2 Slaughterer @ [0] Pts
Blood Sword
1 Crusher @ [0] Pts

Models in Army: 48


Total Army Cost: 4492

Update2: calkiem zmiana koncepcji :D
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
mnp21
Chuck Norris
Posty: 533
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mnp21 »

Czyżby znowu bez furii? Uważaj żeby ich odruchowo nie wystawić jak ostatnio :mrgreen:
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

ot taki ich biedny los :) ale czas na breaking the habits
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Mamut
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Post autor: Mamut »

Nie do końca rozumiem sens tego heralda na dysku, i tak masz już 3 chanela a ten gość nie robi nic poza rzucaniem tych 2 spelli (których pewnie i tak nie rzucisz jako że masz taumaturgie). Do walki nigdy nie wejdzie a pada od byle salwy z łuków. Za niego masz 5 furii i 110 pkt do wydania na lepsze rzeczy.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Bzyk ma najważniejszy czar tj. zakaz strzelania. Jest to czar co ture rzucany na wszelkiej masci cannony. Bzyk chowa sie za grinderem wiec luki potencjalnie nie powinny go ruszac. Srenio z 8 kosci używa sie na ten czar z 2 kosci (max3) wiec zostaje calkiem sporo na komety i inne bajery.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Czyli wychodzisz wrona czy czymś na cannony, ale tym czasie rzucasz zakaz strzelania na działa. Jak nie wejdzie albo zostanie dispelowane albo binding to co się dzieje? Inaczej nie ma sensu rzucac zakazu na działa jak nie ma celów?
Obrazek

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

W idei wrona stoi za grinderem ktory jest swojego rodzaju zywa tarcza. Jeśli przeciwnik zdispeluje zakaz strzelania to nie zbije komety i na odwrot. A wrona sie boostuje.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Wydajesz połowę punktów rozpiski na magię, żeby rzucać kometę która będzie zbijana a z pozostałych kostek wejdzie Ci zakaz strzału na jedną maszynę i jeden pocisk d6?

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Co sądzicie o takiej rozpisce?

1 Miser of Sugulag Adept @ 930 Pts
General; Wizard Adept; Dominion of Greed; The Divination; Abyssal Armour;
Half Off
Grasping Proboscis [15]
Hammer Hand [35]
Charged Tendrills [30]
Kaleidoscopic Flesh [45]

1 Sentinel of Nukuja Master @ 760 Pts
Wizard Master; The Divination/lub Taumatologia; Omniscience
Charged Tendrills [30]
Living Shield - Guiding [55]
1 Throne of the Oracle @ [0] Pts

18 Myrmidons @ 540 Pts
Standard; Musician; Bronze Backbone
#Bronze Backbone [0]
1 Champion @ [20] Pts

10 Imps @ 335 Pts
Energy Bolts (4+); Sorcerous Antennae
#Sorcerous Antennae [0]

10 Imps @ 335 Pts
Energy Bolts (4+); Sorcerous Antennae
#Sorcerous Antennae [0]

3 Brazen Beasts (Daredevils) @ 556 Pts
Standard; Musician; Whipcrack Tail
#Whipcrack Tail [0]
1 Champion @ [20] Pts
4 Beast @ [0] Pts

5 Furies @ 160 Pts
Kaleidoscopic Flesh
#Kaleidoscopic Flesh [0]

1 Hope Harvester @ 260 Pts
Aether Battery (3+)

1 Hope Harvester @ 260 Pts
Aether Battery (3+)

1 Threshing Engine - Legion Thresher @ 355 Pts
Divining Snout
#Divining Snout [0]
4 Tillers @ [0] Pts
4 Draft Beasts @ [0] Pts

Models in Army: 47


Total Army Cost: 4491
Ostatnio zmieniony 27 gru 2018, o 21:02 przez Tirit, łącznie zmieniany 2 razy.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Mamut
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Post autor: Mamut »

Chitinous Scales nic ci nie daje XD
Kaleidoscopic Flesh ​weź, najlepsze co można mu dać.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Mamut pisze:Chitinous Scales nic ci nie daje XD
Kaleidoscopic Flesh ​weź, najlepsze co można mu dać.
Zbija ASv z 5+ na 4+?
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 663
Lokalizacja: Katowice

Post autor: WarX »

Tirit pisze:
Mamut pisze:Chitinous Scales nic ci nie daje XD
Kaleidoscopic Flesh ​weź, najlepsze co można mu dać.
Zbija ASv z 5+ na 4+?
Ej! Przeczytajcie uważnie co i jak...

Mikser ma magiczny plate armour.
Chitinous scales daje Armour +2, max 3.

To drugie oznacza wpisanie +2 (max 3) do kolumny Arm Miksera.

Więc z chitynowymi łuskami Mikser ma ASv 2+ i redukuje AP o liczbę Veil Tokenów, które posiada...

Przerażające. Jak masz 6 tokenów to zostaje ci ASv 6+ nawet po trafieniu z armaty!

Mówimy o gościu z R7 i 6HP.

Mamut
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Post autor: Mamut »

WarX pisze:
Tirit pisze:
Mamut pisze:Chitinous Scales nic ci nie daje XD
Kaleidoscopic Flesh ​weź, najlepsze co można mu dać.
Zbija ASv z 5+ na 4+?
Ej! Przeczytajcie uważnie co i jak...

Mikser ma magiczny plate armour.
Chitinous scales daje Armour +2, max 3.

To drugie oznacza wpisanie +2 (max 3) do kolumny Arm Miksera.

Więc z chitynowymi łuskami Mikser ma ASv 2+ i redukuje AP o liczbę Veil Tokenów, które posiada...

Przerażające. Jak masz 6 tokenów to zostaje ci ASv 6+ nawet po trafieniu z armaty!

Mówimy o gościu z R7 i 6HP.
Arturze kochany przeczytaj proszę rulesbooka :P
Pancerz płytowy daje +3 do sava, chitynus daje +2(max 3), czyli 5(2+ save), ALE! w tym momencie wchodzi "max 3", czyli maksymalny save to 4+.
Trit po co ci zbijać do 4+ skoro już masz 4+ XD
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Arturze kochany przeczytaj proszę rulesbooka :P
Pancerz płytowy daje +3 do sava, chitynus daje +2(max 3), czyli 5(2+ save), ALE! w tym momencie wchodzi "max 3", czyli maksymalny save to 4+.
Trit po co ci zbijać do 4+ skoro już masz 4+ XD
Masz rację, wkreciłem sobie, że plate=heavy armor.

No to mam dodatkowe pkt :D i HT nie wygląda źle. Zwłaszcza że mieści się w tych samych pkt.


No a co z resztą rozpiski?

@WarX: Idea jest ciągle trzymać conajmniej 3Veile aby miec "warda 4+ i 5+"
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

ODPOWIEDZ