Semi HE
Re: Semi HE
Ja ostatnio gram na takim:
Commander
Gryf
Dragonforged armour
Diadem of protection
Alchemist's alloy
Lanca
Shield
505
Jest kozacki, szczególnie, że ja nie gram do przodu wiec moge go sobie kitrać gdzieś bezpiecznie, a wygar ma spory i sam kosi jakieś oddziały typu crushery itp.
Commander
Gryf
Dragonforged armour
Diadem of protection
Alchemist's alloy
Lanca
Shield
505
Jest kozacki, szczególnie, że ja nie gram do przodu wiec moge go sobie kitrać gdzieś bezpiecznie, a wygar ma spory i sam kosi jakieś oddziały typu crushery itp.
2 to chyba przesada. Feniks to jednak kozak w fazie ruchu. Raczej bym maga z pyro wywalił + banner of becalming i w ten sposób kombinował. Jak już masz fenie, to pyro robi się chyba mało potrzebne.
Ja się teraz bawię czymś takim na UB:
1 Mage Master @ 510 Pts
General; Wizard Master; Asfad Scholar; The Divination; Wizard Master item
allowance; Hand Weapon; Master of Spellcrafting
#Drain Magic [0]
Magical Heirloom [45]
1 Commander @ 315 Pts
Queen's Companion; Hand Weapon; Longbow (1+); Moonlight Arrows; Light
Armour; Battle Standard
Binding Scroll [55]
1 Commander @ 285 Pts
Lance; Dragonforged Armour; Shield
Diadem of Protection [85]
Alchemist's Alloy [15]
1 Mount: Griffon (Prince/Commander) @ 220 Pts
5 Elein Reavers @ 180 Pts
2x5 Elein Reavers @ 190 Pts
bows
33 Citizen Spears @ 569 Pts
Rending Banner [45], FCG
17 Queen's Guard @ 508 Pts Musician
20 Flame Wardens @ 633 Pts
Rending Banner [45], FCG
5 Knights of Ryma @ 360 Pts
3x1 Sea Guard Reaper @ 180 Pts
Ostatnia zmiana to wrzucenie binding scrolla, bo jednak te elfy to miękkie są, a teraz biega dużo armii z kometą i czasem ciężko to zbić z 5 kostek
Ostatnio dostałem do 0, od takich hajów:
2 fire fenie, lord na koniu, lord z dzidą motc, mag adept z fire, kloc 40 spearów, 3 bolce, 22WL champ muz, 1 fast, 18 łuków
Aż się zdziwiłem że tyle tego wchodzi na 4500 jak to rozstawił.
Ja się teraz bawię czymś takim na UB:
1 Mage Master @ 510 Pts
General; Wizard Master; Asfad Scholar; The Divination; Wizard Master item
allowance; Hand Weapon; Master of Spellcrafting
#Drain Magic [0]
Magical Heirloom [45]
1 Commander @ 315 Pts
Queen's Companion; Hand Weapon; Longbow (1+); Moonlight Arrows; Light
Armour; Battle Standard
Binding Scroll [55]
1 Commander @ 285 Pts
Lance; Dragonforged Armour; Shield
Diadem of Protection [85]
Alchemist's Alloy [15]
1 Mount: Griffon (Prince/Commander) @ 220 Pts
5 Elein Reavers @ 180 Pts
2x5 Elein Reavers @ 190 Pts
bows
33 Citizen Spears @ 569 Pts
Rending Banner [45], FCG
17 Queen's Guard @ 508 Pts Musician
20 Flame Wardens @ 633 Pts
Rending Banner [45], FCG
5 Knights of Ryma @ 360 Pts
3x1 Sea Guard Reaper @ 180 Pts
Ostatnia zmiana to wrzucenie binding scrolla, bo jednak te elfy to miękkie są, a teraz biega dużo armii z kometą i czasem ciężko to zbić z 5 kostek
Ostatnio dostałem do 0, od takich hajów:
2 fire fenie, lord na koniu, lord z dzidą motc, mag adept z fire, kloc 40 spearów, 3 bolce, 22WL champ muz, 1 fast, 18 łuków
Aż się zdziwiłem że tyle tego wchodzi na 4500 jak to rozstawił.
Potwierdzam. Kadra w skirmiszu piechoty to coś pięknego.
Tylko ta piechota nic nie robi a płacisz za nią 245 pkt. W sumie ta kadra kosztuje jakieś chore punkty z tym klocem, a poza magią nic nie robi.
W tej rozpie najbardziej mi brakuje strzelania. To jest tak komfortowa sytuacja, kiedy sobie stoję i strzelam, a to przeciwnik musi kombinować jak tu podjechać i wejść w kombat i wie, że z każdą turą ma w tym kombacie mniej argumentów.
Tej 10 skirmisza nie możesz zamienić na grey watcherów, bo szybko ci zniknął jak trafisz na fire czy inną traumę.
Jak już nie masz tego strzelania, to te 2 feniksy nie brzmią głupio, bo w najgorszym przypadku dadzą czas, żeby klocki nienaruszone doszły do cc.
W tej rozpie najbardziej mi brakuje strzelania. To jest tak komfortowa sytuacja, kiedy sobie stoję i strzelam, a to przeciwnik musi kombinować jak tu podjechać i wejść w kombat i wie, że z każdą turą ma w tym kombacie mniej argumentów.
Tej 10 skirmisza nie możesz zamienić na grey watcherów, bo szybko ci zniknął jak trafisz na fire czy inną traumę.
Jak już nie masz tego strzelania, to te 2 feniksy nie brzmią głupio, bo w najgorszym przypadku dadzą czas, żeby klocki nienaruszone doszły do cc.
Owszem 245pkt ktore zazwyczaj nic nie robi ale jest to najtanszy skirmish i naprawde robi robote. Ten oddzial nie musi sie splacac w cc on sie splaca w ruchu:)
Brak strzelania troche boli ale da sie grac. Zreszta elfie strzelanie jakies mega nie jest. 2 sloopy czy 3 bolce nie zmusza aby do ciebie poszedl. Covery mocno ograniczaja maszyny bs'owe.
Brak strzelania troche boli ale da sie grac. Zreszta elfie strzelanie jakies mega nie jest. 2 sloopy czy 3 bolce nie zmusza aby do ciebie poszedl. Covery mocno ograniczaja maszyny bs'owe.
Serio co gre z magii robisz 1100 pkt?
Co do strzelania racja. Elfy ciagle maja problem z pozbywaniem się modeli z dużym savem i tafem, ale nie branie, nawet przeciętnych, kontr na to uważam za błąd.
Dla przykładu. Popatrz na rozpe gleguta z DMP. Przecież on to twoje złożenie wciąga nosem, a to przecież armia tier 4.
Wydaje mi się, że jak już chcesz grać bez strzelania to jednych FW na duży kloc LG trzeba zamienić. Musisz mieć czym zabijać. Jak nie duży to może 2x15 na kontry? Bo wydaje mi się, że jak widzisz po drugiej stronie 2 modele taf 6 to możesz tylko płakać.
Co do strzelania racja. Elfy ciagle maja problem z pozbywaniem się modeli z dużym savem i tafem, ale nie branie, nawet przeciętnych, kontr na to uważam za błąd.
Dla przykładu. Popatrz na rozpe gleguta z DMP. Przecież on to twoje złożenie wciąga nosem, a to przecież armia tier 4.
Wydaje mi się, że jak już chcesz grać bez strzelania to jednych FW na duży kloc LG trzeba zamienić. Musisz mieć czym zabijać. Jak nie duży to może 2x15 na kontry? Bo wydaje mi się, że jak widzisz po drugiej stronie 2 modele taf 6 to możesz tylko płakać.
Owszem. Magia w tej rozpie wygrywa bitwe. Oczywiscie nie zadajac dmg ale boostujac klocki. W kazdej fazie magi wchodzi mi przynajmniej jeden z 3 czarow (sila, sila, mieczyki) + cos malego. Przewage w kosciach mam 2-3 na najslabszych kartach 5/2 i 4/3. Na pozostalych 3-4 kosci.
Z ciekawych rzeczy ktore zaobserwowalem to bsb jest glownym casterem on napedza cala faze. Dobrzez zaprojektowany honor:)
FW nie maja wygaru jak inne elity ale schodza b powoli co pozwala im atakowac dluzej, a dzieki boosta robia sie juz ciekawi. Taki mam plan na gre ta rozpiska.
Glowna taktyka: zdawac wardy:D
Z ciekawych rzeczy ktore zaobserwowalem to bsb jest glownym casterem on napedza cala faze. Dobrzez zaprojektowany honor:)
FW nie maja wygaru jak inne elity ale schodza b powoli co pozwala im atakowac dluzej, a dzieki boosta robia sie juz ciekawi. Taki mam plan na gre ta rozpiska.
Glowna taktyka: zdawac wardy:D
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Mam wrażenie, że przy 2 czarach +1S (Shamiasm z BSB i Cosmology z Adepta) i do tego +1 to Wound (Pyromancy z drugiego Adepta) to jakiegoś wielkiego problemu z Monsterami nie ma. Myślę, że spokojnie 2 z 3 tych czarów powinny wejść przy 4 channelach, a zazwyczaj nawet 1 wystarczy. Jak inwestuję w Magię, to też biorę BSB + 2xAdept tak jak tutaj lub ewentualnie zamieniam obu Magów na Wizard Mastera z Divination/Pyromancy, ale to kosztuje 165pkt więcej, jeśli chcę wcisnąć zabawki. Bardzo dobrze wspominam Kolegium Światła w 8ED i bardzo fajne Odginaczki są z tych Adeptów w razie czego, co się przydaje bo Phoenix Guardzi nie mogą uciekać
P.S.: Taktyka zdawania Wardów to sympatyczna taktyka. Zawsze przed rzutem mówisz przeciwnikowi:"They know when they die", a po rzucie:"And that's not that day". Zawsze działało
P.S.: Taktyka zdawania Wardów to sympatyczna taktyka. Zawsze przed rzutem mówisz przeciwnikowi:"They know when they die", a po rzucie:"And that's not that day". Zawsze działało
Troche pozmienialem i udalo sie wcisnac smoka do rozpy. Poprzednia wersja smiga elegancko ale czasem brakuje troche fantazji a smok powinien wypelnic ta luke:)
Magia odrobine slabsza i mniej smietnika.
Commander [420pts]: Battle Standard Bearer, Great Weapon, Light Armour, Longbow (1+), Master of Canreig Tower, Banner of Becalming
High Prince [725pts]: Army General, Dragon, Halberd, Light Armour
Mage [225pts]: Cosmology, Wizard Adept
30 Citizen Spears [505pts]: FCG, Rending Banner
20 Citizen Spears [260pts]: Musician
5 Elein Reavers [180pts]:
5 Elein Reavers [180pts]:
20 Flame Wardens [605pts]: FCG, Rending Banner
20 Flame Wardens [605pts]: FCG, Rending Banner
10 Lion Guard [265pts]: Champion, Gain Skirmish
Sky Sloop [265pts]
Sky Sloop [265pts]
++ Total: [4500pts] ++
Magia odrobine slabsza i mniej smietnika.
Commander [420pts]: Battle Standard Bearer, Great Weapon, Light Armour, Longbow (1+), Master of Canreig Tower, Banner of Becalming
High Prince [725pts]: Army General, Dragon, Halberd, Light Armour
Mage [225pts]: Cosmology, Wizard Adept
30 Citizen Spears [505pts]: FCG, Rending Banner
20 Citizen Spears [260pts]: Musician
5 Elein Reavers [180pts]:
5 Elein Reavers [180pts]:
20 Flame Wardens [605pts]: FCG, Rending Banner
20 Flame Wardens [605pts]: FCG, Rending Banner
10 Lion Guard [265pts]: Champion, Gain Skirmish
Sky Sloop [265pts]
Sky Sloop [265pts]
++ Total: [4500pts] ++
Ja też bym nie dawał dodatkowych modeli. Tak to masz ładne, prostokątne, symetryczne klocki eleganckiej piechoty. Nie psuj tego.
Wgl ładna rozpa estetycznie, okrągłe liczby modeli, symetryczna, mniam.
Wgl ładna rozpa estetycznie, okrągłe liczby modeli, symetryczna, mniam.
Zgadzam się z Tobą choć, tak między Bogiem a prawdą, w KoW wszystko tak wyglądaCiara pisze:Ja też bym nie dawał dodatkowych modeli. Tak to masz ładne, prostokątne, symetryczne klocki eleganckiej piechoty. Nie psuj tego.
Wgl ładna rozpa estetycznie, okrągłe liczby modeli, symetryczna, mniam.
Uprawa warzyw od 1997 roku