Opcja full klimat - no gunpowder
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hehe....w sumie anti-tank i anti- WE..powinno dać radę
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Uwaga! Koncepcje opatentowane, chronione prawem autorskim:
- kusznicy z dwurakami i sztandarem
czyli "albo doszła ciężka kawaleria, albo spadaj"
- 2x rune of burning na maszynie (AB nie puszcza, ale to nie znaczy, że AB nie ma błędów)*
* tak naprawdę to koncepcja Niedziela
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
1 Thane @ 121 Pts Generał, +1 sv, challenge, magiczny dwurak
1 Thane @ 135 Pts BSB, S5, save 1+
12 Quarrellers @ 183 Pts + Great Weapon; Crossbow; Light Armour; Shield; Standard; Musician
12 Quarrellers @ 183 Pts + Great Weapon; Crossbow; Light Armour; Shield; Standard; Musician
15 Longbeards @ 245 Pts + Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [50]Rune of Battle,Rune of Stoicism
15 Warriors @ 150 Pts + Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
8 Miners @ 88 Pts
1 Bolt Thrower @ 50 Pts Rune of Burning
1 Bolt Thrower @ 55 Pts - Rune of Burning x2
1 Bolt Thrower @ 45 Pts
1 Bolt Thrower @ 45 Pts
Dispel Pool: 4
Casting Pool: 2
Models in Army: 80
Total Army Cost: 1300
Na czołg bolce chowamy za górkę, lub linie wojska i mamy free-fraga za 300 pkt.
Na WE mamy duże, mocne klocki z bohaterami z magiczną bronią. Driady powinny się odbić, a Treeman, jak wyjdzie, to też nie poszaleje przez bolce.
Chaos, VC i Skaveny, Bretka trochę bolą, ale jakoś sobie poradzimy - mamy challenge, jesteśmy twardzi i całkiem, całkiem strzlamy.
4 DD wystarczy żeby zlikwidować 1 czar + bound spell, a drugi czar...cóż, nie zawsze wyjdzie. Przeżyjemy