Demony w wersji 2.0
Moderator: KrzysiekW
Re: Demony w wersji 2.0
Poczekaj na rework lizaków, będzie autocast każdego czaru z jednej kostki i zamiana 1 token -> 1 kostka.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Spokojnie, w planach na wersje 3.0 jest, żeby artyleria działała tak samo jak magia, tylko zamiast kostek mocy i rozproszenia są kostki prochu strzelniczego i sabotażu... także za kilka lat i krasnoludy doczekają się swoich inżynierów z +2 do casta!WarX pisze:Powinieneś cieszyć, się że nie grasz krasnoludamilwieserce85 pisze:A na slanie nie mozna wykręcić plus 2 do casta oraz zamiany dwóch tokenów na kostkę mocy jednocześnie...#gdziesprawiedliwosc?
Ogólnie to mega dziwny ten book - Bloodthrister z inicjatywą 0 oraz Daemon Prince którego można thunderstompować...
Siedzę troche na UB ostatnimi czasy i już jakieś testy widziałem. Można złożyć straszne strzelanie typu 4x 10 horrorów, 3x flamery, 2x grinder z voley gunem, jakich duży monster (chyba ten od magii) + 2x2 nurglingi i coś tam jeszcze. To strzela mocniej niż jakakolwiek inna armia.
ktoś coś już składał?
ja coś takiego rozkminiłem
Unnamed4500 Pts - Daemonic Legions Army
Courtesan of Cibaresh Master @ 990 Pts
General; Wizard Master Divination;
Tarskin [75]
Roaming Hands [40]
Living Shield [25]
Harbinger of Father Chaos @ 285 Pts
Daemonic Vomit [45]
Dexterous Tentacles [15]
Hot Blood - Guiding [35]
Cloven Hooves [40]
Harbinger of Father Chaos @ 300 Pts
Daemonic Vomit [45]
Dexterous Tentacles [15]
Living Shield - Guiding [55]
Unnatural Roots [35]
25 Succubi @ 613 Pts
Talon Scythes; FCG; Mesmerizing Plumage
Rending Banner [45]
6 Hoarders @ 794 Pts
Standard; Musician; Tarskin; Smothering Coils; Tightening Grasp;
#Tarskin [0]
#Smothering Coils [0]
6 Hoarders @ 794 Pts
Standard; Musician; Tarskin; Smothering Coils; Tightening Grasp
#Tarskin [0]
#Smothering Coils [0]
10 Imps @ 335 Pts
Energy Bolts (4+); Sorcerous Antennae
#Sorcerous Antennae [0]
10 Imps @ 335 Pts
Energy Bolts (4+); Sorcerous Antennae
#Sorcerous Antennae [0]
Models in Army: 55
Total Army Cost: 4488
heraldy idą w sukubusy które w szarży biją pierwsze, bijemy z rendingiem, opalamy rzyganie, mamy parry liczymy że wpierdol i przeżyjemy
suka wspomaga i daje +2 ruchu do szarży
ślimaki za zadanie mają dojść i trzymać
horrory dają tokeny i ściągają kości pociskami
ja coś takiego rozkminiłem
Unnamed4500 Pts - Daemonic Legions Army
Courtesan of Cibaresh Master @ 990 Pts
General; Wizard Master Divination;
Tarskin [75]
Roaming Hands [40]
Living Shield [25]
Harbinger of Father Chaos @ 285 Pts
Daemonic Vomit [45]
Dexterous Tentacles [15]
Hot Blood - Guiding [35]
Cloven Hooves [40]
Harbinger of Father Chaos @ 300 Pts
Daemonic Vomit [45]
Dexterous Tentacles [15]
Living Shield - Guiding [55]
Unnatural Roots [35]
25 Succubi @ 613 Pts
Talon Scythes; FCG; Mesmerizing Plumage
Rending Banner [45]
6 Hoarders @ 794 Pts
Standard; Musician; Tarskin; Smothering Coils; Tightening Grasp;
#Tarskin [0]
#Smothering Coils [0]
6 Hoarders @ 794 Pts
Standard; Musician; Tarskin; Smothering Coils; Tightening Grasp
#Tarskin [0]
#Smothering Coils [0]
10 Imps @ 335 Pts
Energy Bolts (4+); Sorcerous Antennae
#Sorcerous Antennae [0]
10 Imps @ 335 Pts
Energy Bolts (4+); Sorcerous Antennae
#Sorcerous Antennae [0]
Models in Army: 55
Total Army Cost: 4488
heraldy idą w sukubusy które w szarży biją pierwsze, bijemy z rendingiem, opalamy rzyganie, mamy parry liczymy że wpierdol i przeżyjemy
suka wspomaga i daje +2 ruchu do szarży
ślimaki za zadanie mają dojść i trzymać
horrory dają tokeny i ściągają kości pociskami
Syrenki to dopiero (o ile wogole) to od 3ciej tury ale bardzo latwo to kontrowac.JarekK pisze:Kometa, syrenki na steedach, ambush, pociski z magii, strzelanie...
Ambush ma chyba tylko nurglingi i cos tam obostrzenia do magikow.
Pociski i strzelanie to zasieg 24"?
Obawiam sie, ze bedzie jak w 8ed ze GD beda staly za gorka do 4 tury...
@Szamot Demony nie mogą brać magicznych sztandarów, mają swoje specjalne magiczne przedmioty, którymi są manifestacje.
Co do podręcznika to nie jest tak źle, podoba mi się wreszcie możliwość wyboru na jednostkach. Poprzednie demony były strasznie 0-1.
Co do podręcznika to nie jest tak źle, podoba mi się wreszcie możliwość wyboru na jednostkach. Poprzednie demony były strasznie 0-1.
Sam demonami nie gram, ale branie mastera na tych greaterach wydaje mi się osobiście bez sensu - rasowy jest strasznie mocny, i można bez problemu zabrać z 3/4(zwykłe można rzucać na jednej kostce, bo na 3+ wychodzą, do tego boundy na impach) do tego jakiś adept czy dwóch(np. z witchcraftu na kurtyzanie).Szamot pisze:ktoś coś już składał?
ja coś takiego rozkminiłem
Unnamed4500 Pts - Daemonic Legions Army
Courtesan of Cibaresh Master @ 990 Pts
General; Wizard Master Divination;
Tarskin [75]
Roaming Hands [40]
Living Shield [25]
Harbinger of Father Chaos @ 285 Pts
Daemonic Vomit [45]
Dexterous Tentacles [15]
Hot Blood - Guiding [35]
Cloven Hooves [40]
Harbinger of Father Chaos @ 300 Pts
Daemonic Vomit [45]
Dexterous Tentacles [15]
Living Shield - Guiding [55]
Unnatural Roots [35]
25 Succubi @ 613 Pts
Talon Scythes; FCG; Mesmerizing Plumage
Rending Banner [45]
6 Hoarders @ 794 Pts
Standard; Musician; Tarskin; Smothering Coils; Tightening Grasp;
#Tarskin [0]
#Smothering Coils [0]
6 Hoarders @ 794 Pts
Standard; Musician; Tarskin; Smothering Coils; Tightening Grasp
#Tarskin [0]
#Smothering Coils [0]
10 Imps @ 335 Pts
Energy Bolts (4+); Sorcerous Antennae
#Sorcerous Antennae [0]
10 Imps @ 335 Pts
Energy Bolts (4+); Sorcerous Antennae
#Sorcerous Antennae [0]
Models in Army: 55
Total Army Cost: 4488
heraldy idą w sukubusy które w szarży biją pierwsze, bijemy z rendingiem, opalamy rzyganie, mamy parry liczymy że wpierdol i przeżyjemy
suka wspomaga i daje +2 ruchu do szarży
ślimaki za zadanie mają dojść i trzymać
horrory dają tokeny i ściągają kości pociskami
Ogólnie te demony jak teraz mają 5T to nie wychodziłbym powyżej 700/800 pkt bo jest to strasznie ryzykowne.
Co do złożeń, to Miser of Sugulag Kaleidoscopic Flesh Centipede Legs - potwór za 765 praktycznie odporny na strzelanie(działa, maszyny itd),
3 Clawed Fiends Broodmother 315 pkt które przeciwnik musi zabić bo inaczej mogą się mocno powskrzeszać jak do walki wejdą
3 Brazen Beasts Red Haze MC 430 - mordercy w szarży, można też 5 za 666 ale to już tylko dla memów raczej
Threshing Engine Horns of Hubris rydwan slanesha z vanguardem 6" też uber mocny
no i Courtesan of Cibaresh Centipede Legs Darkhide Chitinous Scales 705 za kurtyzane z 10 adv i scouta żeby dobrze się ustawić w pierwszej turze.
Harbinger of Father Chaos jako supportujący mag też jest super(ze szkół magii najlepsze to chyba witchcraft dla popychaczki i wyłączania dział oraz evo dla obniżenia resa - bo mała siła w tej armii teraz jest)
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
Księga demonów ma na pewno efekt WOW i to bardzo dobrze.
Tego właśnie mi brakowało w WDG, nuda, wszystko okrojone, połowa zasad okraszona negatywnym dodatkiem albo warunkiem. Na szczęście nieco się poprawili, także jest znów nadzieja
Uważam, że skomplikowanie jest spore. Niby się mówi, że WDG ma więcej opcji, ale są to opcje bardzo proste, najczęściej dające zasady z Rulebooka. Często jednostki są całkowicie pozbawione zasad specjalnych - choćby taka Chimera czy Behemot. W demonach natomiast są one dość skomplikowane, zwykle całkiem nowe. Może to tylko szok nowości, ale takie jest pierwsze wrażenie.
Ja grałem jedną grę, na WDG.
Maw of Akaan jest mięciutki jak kaczuszka. Zginął od zdrowości w jedną turę. Jedna tuba z armijnego + zionięcie z feldraka. Co ciekawe na zionięcie płonące Maw nie ma ŻADNEGO sejwa. Oczywiście było to nieco fartowne ze strony przeciwnika, ale normalnie i tak zostałbym na 2-3 ranach i zginął w przyszłej turze. T5 i regena 5+ to zdecydowanie za mało.
Sukuby (demonetki piesze) właściwie bez zmian.
Impy (Horrory) straciły QTF więc również słabo trafiają, ale być może na cele nieopancerzone będą dawać radę. Na WDG nie dają
Eidolony słabo trafiają, przy zasięgu 18 lepsze byłoby QTF niż accurate.
Syreny - Konne demonetki - są praktycznie takie same, nieco wolniejsze ale za to mają Hard Target
Treshing Engine (Siren Chariot) taki se, siła 4 ap 3, kruchy jeszcze bardziej niż był
Furie to furie, tylko bardziej kruche (aegis 6+)
Brazen Beasty (Crusherzy) z Red Hazem mają solidnego kopa w szarży, poza nią już nie bardzo, ale należy ich traktować bardziej jako rydwan. Stracili pancerz co bardzo boli, choć jest to częściowo rekompensowane przez 4 rany.
Blazing Glories (Daemon Prince) wyglądają obiecująco. Są w niezłej cenie, a z AP5 są naprawdę groźni. No i jest opcja żeby wystawić garść modeli Daemon Princów.
Hoarders (Pestilent Beasts) są świetni To jest ultimate anvil. Def6 Res5 Aegis5+, -1 do ataków w styku, -2 do sypanka, grindy. Trójeczka trzymała feldraka tak, że każdy z hoarderów (wtedy już pozostały 2) miał po 7 grindów ;p
Hope Harvester (Blood Chariot na przykład) to pestkownica, choć jej zasięg jest słabiutki. Niezgorzej walczy w razie czego.
Tego właśnie mi brakowało w WDG, nuda, wszystko okrojone, połowa zasad okraszona negatywnym dodatkiem albo warunkiem. Na szczęście nieco się poprawili, także jest znów nadzieja
Uważam, że skomplikowanie jest spore. Niby się mówi, że WDG ma więcej opcji, ale są to opcje bardzo proste, najczęściej dające zasady z Rulebooka. Często jednostki są całkowicie pozbawione zasad specjalnych - choćby taka Chimera czy Behemot. W demonach natomiast są one dość skomplikowane, zwykle całkiem nowe. Może to tylko szok nowości, ale takie jest pierwsze wrażenie.
Ja grałem jedną grę, na WDG.
Maw of Akaan jest mięciutki jak kaczuszka. Zginął od zdrowości w jedną turę. Jedna tuba z armijnego + zionięcie z feldraka. Co ciekawe na zionięcie płonące Maw nie ma ŻADNEGO sejwa. Oczywiście było to nieco fartowne ze strony przeciwnika, ale normalnie i tak zostałbym na 2-3 ranach i zginął w przyszłej turze. T5 i regena 5+ to zdecydowanie za mało.
Sukuby (demonetki piesze) właściwie bez zmian.
Impy (Horrory) straciły QTF więc również słabo trafiają, ale być może na cele nieopancerzone będą dawać radę. Na WDG nie dają
Eidolony słabo trafiają, przy zasięgu 18 lepsze byłoby QTF niż accurate.
Syreny - Konne demonetki - są praktycznie takie same, nieco wolniejsze ale za to mają Hard Target
Treshing Engine (Siren Chariot) taki se, siła 4 ap 3, kruchy jeszcze bardziej niż był
Furie to furie, tylko bardziej kruche (aegis 6+)
Brazen Beasty (Crusherzy) z Red Hazem mają solidnego kopa w szarży, poza nią już nie bardzo, ale należy ich traktować bardziej jako rydwan. Stracili pancerz co bardzo boli, choć jest to częściowo rekompensowane przez 4 rany.
Blazing Glories (Daemon Prince) wyglądają obiecująco. Są w niezłej cenie, a z AP5 są naprawdę groźni. No i jest opcja żeby wystawić garść modeli Daemon Princów.
Hoarders (Pestilent Beasts) są świetni To jest ultimate anvil. Def6 Res5 Aegis5+, -1 do ataków w styku, -2 do sypanka, grindy. Trójeczka trzymała feldraka tak, że każdy z hoarderów (wtedy już pozostały 2) miał po 7 grindów ;p
Hope Harvester (Blood Chariot na przykład) to pestkownica, choć jej zasięg jest słabiutki. Niezgorzej walczy w razie czego.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Kuulima's Deceiver = brak konkretnego odpowiednika, model wielkości Standard, więc po jakimś Harbingerze można używać modeli
Maw od Akaan = Father of Pestilence, tylko podstawka zwiększona do 150x100
Miser of Sugulag = brak konkretnego odpowiednika, model wielkości Gigantic na rydwanówce
Courtesan of Cibaresh = Courtesan of Lust
Omen of Savar = Może być model Daemon Prince, bo podstawka 50x50, ale wielkość tylko Standard. Może dosiadać Throne of Overwhelming Splendour, tu modelem jest Blazing Chariot
Sentinel of Nukuja = W wersji Strixian Spirit to Weaver of Change, a w wersji z Throne of The Oracle brak odpowiednika, to jakiś palankin na rydwanówce.
Vanadra's Scourge = Scourge of Wrath
Harbinger of Father Chaos = to Harbinger. Mounty: Great Beast of Prophecy = Crusher, Pale Horse = Steed of Lust, Burning Wheel = Disc of Change, Dark Pulpit = Pestilent Palanquin
CORE:
Lemures = Tallymen
Succubi = Sirens
Imps = Horrors
Myrmidons = Slaughterers
SPECIAL:
Eidolons = Igniters
Hellhounds = Hellhounds
Threshing Engine = Siren Chariot
Threshing Engine z ulepszeniem Fly = Blazing Chariot (jak sądzę)
Threshing Engine z Horde Tresher = Carnal Chariot, tylko podstawka rośnie do 100x100mm
Threshing Engine z Legion Tresher = Shrine of Temptation
Titanslayer Chariot = Altar of Slaughter
Clawed Fiends = Clawed Fiends
Hoarders = Pestilent Beasts
Sirens = Mounted Sirens
Blazing Glories = Daemon Prince
Hope Harvester = Blood Chariot
Hope Harvester z ulepszeniem = Daemon Engine
Brazen Beasts = Crusher Cavalry
AVES:
Furies = Furies
Veil Serpents = Sky Serpents
Bloat Flies = Blight Flies
Maw od Akaan = Father of Pestilence, tylko podstawka zwiększona do 150x100
Miser of Sugulag = brak konkretnego odpowiednika, model wielkości Gigantic na rydwanówce
Courtesan of Cibaresh = Courtesan of Lust
Omen of Savar = Może być model Daemon Prince, bo podstawka 50x50, ale wielkość tylko Standard. Może dosiadać Throne of Overwhelming Splendour, tu modelem jest Blazing Chariot
Sentinel of Nukuja = W wersji Strixian Spirit to Weaver of Change, a w wersji z Throne of The Oracle brak odpowiednika, to jakiś palankin na rydwanówce.
Vanadra's Scourge = Scourge of Wrath
Harbinger of Father Chaos = to Harbinger. Mounty: Great Beast of Prophecy = Crusher, Pale Horse = Steed of Lust, Burning Wheel = Disc of Change, Dark Pulpit = Pestilent Palanquin
CORE:
Lemures = Tallymen
Succubi = Sirens
Imps = Horrors
Myrmidons = Slaughterers
SPECIAL:
Eidolons = Igniters
Hellhounds = Hellhounds
Threshing Engine = Siren Chariot
Threshing Engine z ulepszeniem Fly = Blazing Chariot (jak sądzę)
Threshing Engine z Horde Tresher = Carnal Chariot, tylko podstawka rośnie do 100x100mm
Threshing Engine z Legion Tresher = Shrine of Temptation
Titanslayer Chariot = Altar of Slaughter
Clawed Fiends = Clawed Fiends
Hoarders = Pestilent Beasts
Sirens = Mounted Sirens
Blazing Glories = Daemon Prince
Hope Harvester = Blood Chariot
Hope Harvester z ulepszeniem = Daemon Engine
Brazen Beasts = Crusher Cavalry
AVES:
Furies = Furies
Veil Serpents = Sky Serpents
Bloat Flies = Blight Flies
Ostatnio zmieniony 27 gru 2018, o 11:35 przez debelial, łącznie zmieniany 1 raz.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Miser nie może brać ulepszenia +1 Res, bo jest Gigantic.Kołata pisze:Zwłaszcza Miser z 7T, polowieniem multiwoundow i podwójnym wardem jest mięciutki.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Według mnie Omen of Savar to stary Daemon Prince
A fakt, może być. Chociaż wielkość ma tylko Standard.Slayer Zabójców pisze:Według mnie Omen of Savar to stary Daemon Prince
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Faktycznie!Kołata pisze:7 ma z bazy.debelial pisze:Miser nie może brać ulepszenia +1 Res, bo jest Gigantic.Kołata pisze:Zwłaszcza Miser z 7T, polowieniem multiwoundow i podwójnym wardem jest mięciutki.
Nie zauważyłem - zwracam honor.
Mam cichą nadzieję, że Maw dostanie Res6, albo chociaż lepsze sejwy...
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Dlatego mówiłem, że teraz można rozdeptać Daemon Princa Śmieszne jest w ogóle to, że bazowo Wrona ma podstawkę 50x100 i standard size... rozumiem, że ona jest taaaaaka gruba i niziutka do tego