Good, fajny klimatSemi pisze:Oldschool... tak sie malowalo jak zaczynalem zabawe z pacynami i juz mi tak zostalo;)
Semi HE
Re: Semi HE
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
I jak tam śmiga?
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
niestety nie mialem czasu pozadnie przetestowac rozpiski, poki co jedna przegrana z VS, ale wynik byl troche nie miarodajny bo w 3 turze gdzie zaparkowalem wszystkim w lini szczorow, podstepny demon rzucil obszarowe distracting i rerolle z divine attackami na cala swoja armie wiec sie poprostu odbilem:)
Wydaje mi się że w takiej rozpie BSB obowiązkowy, za dużo klocków do walki, no i brak Divinacji. BSB pozwala też na stworzenie szerszej linii dzieląc armię na tych z LD10 i tych z rerollem od BSB.Tocz pisze:zastanawiam się czy BSB jest taki must have na duże pkt w armii gdy mamy LD 10 od generała, jak myślicie ?
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
Smok jest fajny ale brakuje kopa w magii, jednak musi byc maly od divinacji. brakuje groznych czarow a kolejny pocisk z div albo rerolle daja takie zagrozenie wiec przeciwnik ma na co kisic kosci.
smok wypada i po dolozeniu maga zostaje 520 pkt za ktore mozna wcisnac ktoras z opcji:
1. 21 SM
2. feniks na wypasie
3. 2 lion charioty i orzel
4. 2+2+1 tiranoci
najbardziej podoba mi sie 2 i 3.
smok wypada i po dolozeniu maga zostaje 520 pkt za ktore mozna wcisnac ktoras z opcji:
1. 21 SM
2. feniks na wypasie
3. 2 lion charioty i orzel
4. 2+2+1 tiranoci
najbardziej podoba mi sie 2 i 3.
feniks przetestowany i dziala fajnie ale mimo wszystko za drogi, czesto musialem nim ostatecznie odginac ;(
brakuje mi troche kontry na 2 ture cc jak juz wardeni wezma cos na klate, a speary nie zawsze sa odpowiednia kontra...
wiec feniks odlatuje i wchodzi orzel i 2 lion charioty dla wiekszej kontroli stolu i calkiem niezla kontra ktora nie wymaga duzo miejsca.
bolce jakos mnie nie porwaly wiec wracaja tez sloopy czyli jeszcze wiecej kontry
niestarczylo nawet na gw dla BSB i dostal speara ;/
Magia na 3 maluchach spisuje sie wysmienicie, tego nie zmieniam.
1 Mage Adept @ 225 Pts
General; Wizard Adept; The Cosmology
1 Mage Adept @ 225 Pts
Wizard Adept; The Divination
1 Commander Adept @ 410 Pts
Master of Canreig Tower; Wizard Adept; Spear; Light Armour; Battle Standard
Banner of Becalming [70]
30 Citizen Spears @ 505 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Rending Banner [45]
20 Citizen Spears @ 260 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
2x5 Elein Reavers @ 180 Pts
Light Lance; Light Armour
2x20 Flame Wardens @ 605 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Rending Banner [45]
2x1 Sky Sloop @ 265 Pts
2x1 Lion Chariot @ 215 Pts
10 Lion Guard @ 245 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Fur; Skirmishers; Valiant
1 Giant Eagle @ 100 Pts
Models in Army: 112
Total Army Cost: 4500
brakuje mi troche kontry na 2 ture cc jak juz wardeni wezma cos na klate, a speary nie zawsze sa odpowiednia kontra...
wiec feniks odlatuje i wchodzi orzel i 2 lion charioty dla wiekszej kontroli stolu i calkiem niezla kontra ktora nie wymaga duzo miejsca.
bolce jakos mnie nie porwaly wiec wracaja tez sloopy czyli jeszcze wiecej kontry
niestarczylo nawet na gw dla BSB i dostal speara ;/
Magia na 3 maluchach spisuje sie wysmienicie, tego nie zmieniam.
1 Mage Adept @ 225 Pts
General; Wizard Adept; The Cosmology
1 Mage Adept @ 225 Pts
Wizard Adept; The Divination
1 Commander Adept @ 410 Pts
Master of Canreig Tower; Wizard Adept; Spear; Light Armour; Battle Standard
Banner of Becalming [70]
30 Citizen Spears @ 505 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Rending Banner [45]
20 Citizen Spears @ 260 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Musician
2x5 Elein Reavers @ 180 Pts
Light Lance; Light Armour
2x20 Flame Wardens @ 605 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Rending Banner [45]
2x1 Sky Sloop @ 265 Pts
2x1 Lion Chariot @ 215 Pts
10 Lion Guard @ 245 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Fur; Skirmishers; Valiant
1 Giant Eagle @ 100 Pts
Models in Army: 112
Total Army Cost: 4500
Sry, ale mega słabo to wygląda. Jakbym chciał złożyć funową rozpę do wprowadzeniowej gry ze bratem/znajomym to może bym coś takiego złożył.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Właśnie!
A nie mało tych PG? Jest różnica miedzy 2x20 a 2x25 znaczna? Jakoś tak mi się intuicyjnie zdaje, że mogłoby to wiele zmienić, nawet kosztem 1 lion chariota/ może rendingów?
Albo te 10 skirmiszowych WL, konieczne aż tak aby kadra w nich łaziła? Speary z tyłu nie spełnią tego zadania?
A nie mało tych PG? Jest różnica miedzy 2x20 a 2x25 znaczna? Jakoś tak mi się intuicyjnie zdaje, że mogłoby to wiele zmienić, nawet kosztem 1 lion chariota/ może rendingów?
Albo te 10 skirmiszowych WL, konieczne aż tak aby kadra w nich łaziła? Speary z tyłu nie spełnią tego zadania?
Zgadzam się z andzejem i Kosą. Wymieniasz dodatki, a to sylwetka jest do poprawy. Kloce FW przy takiej magii powinny kroić same. Problem jest z cowboyami, a ty nie masz bolców ani alchemii, czyli liczysz na brejkowanie crem a jak sie nie da to pupa. Lionsy do lepszych zasiegow spoko, ale to znaczy, że robisz błedy w ruchu przez co wywalasz 250 na ich naprawe. Divinacja bez kloca ze strzelaniem tez średnia. Niby fajnie walic hard target albo hereditke, ale wtedy po co tyle czarow? Duzo odginaczek tez fajnie, tylko po co odginac jak zasiegowo malo robisz?
Najszybciej ta rozpe mozna naprawic wrzucajac w core 30 sea guardow zamiast 50 spearow i 5 dpkow zamiast orla i jedego czariotu. Pomoze wystarczajaco dużo zebys poczuł różnice i wiedział w którą strone kierował się dalej.
Najszybciej ta rozpe mozna naprawic wrzucajac w core 30 sea guardow zamiast 50 spearow i 5 dpkow zamiast orla i jedego czariotu. Pomoze wystarczajaco dużo zebys poczuł różnice i wiedział w którą strone kierował się dalej.
seaguardzi moze faktycznie warci przetestowania, w cenie 50 spearow wchodzi 30 z distractingiem, ale w sumie tylko dlatego aby zapchac cory bo juz nie mialem pomyslu. Najchetniej dalbym ich z rendingiem albo flamingiem, ale wtedy cory sie ciezko sklada;)
Podbilem Wardenow kosztem rydwanu i orla, starczylo nawet na void talisman na maga.
1 Mage Adept @ 275 Pts
General; Wizard Adept; The Cosmology
Talisman of the Void [50]
1 Mage Adept @ 225 Pts
Wizard Adept; The Divination
1 Commander Adept @ 415 Pts
Master of Canreig Tower Wizard Adept; Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Banner of Becalming [70]
30 Sea Guard @ 750 Pts
Spear; Bow (3+); Light Armour; Shield; Standard; Musician; Cover Volley;
Steady Aim
Navigator's Banner [75]
2x5 Elein Reavers @ 190 Pts
Light Lance; Bow (3+); Light Armour
25 Flame Wardens @ 745 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Rending Banner [45]
24 Flame Wardens @ 717 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Rending Banner [45]
10 Lion Guard @ 245 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Fur; Skirmishers; Valiant
2 Sky Sloop @ 265 Pts
1 Lion Chariot @ 215 Pts
Models in Army: 99
Total Army Cost: 4497
jak dobrze rozumiem zasade seagardow to oni robia ss zanim np fast zrobi flee?
Podbilem Wardenow kosztem rydwanu i orla, starczylo nawet na void talisman na maga.
1 Mage Adept @ 275 Pts
General; Wizard Adept; The Cosmology
Talisman of the Void [50]
1 Mage Adept @ 225 Pts
Wizard Adept; The Divination
1 Commander Adept @ 415 Pts
Master of Canreig Tower Wizard Adept; Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Banner of Becalming [70]
30 Sea Guard @ 750 Pts
Spear; Bow (3+); Light Armour; Shield; Standard; Musician; Cover Volley;
Steady Aim
Navigator's Banner [75]
2x5 Elein Reavers @ 190 Pts
Light Lance; Bow (3+); Light Armour
25 Flame Wardens @ 745 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Rending Banner [45]
24 Flame Wardens @ 717 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Rending Banner [45]
10 Lion Guard @ 245 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Fur; Skirmishers; Valiant
2 Sky Sloop @ 265 Pts
1 Lion Chariot @ 215 Pts
Models in Army: 99
Total Army Cost: 4497
jak dobrze rozumiem zasade seagardow to oni robia ss zanim np fast zrobi flee?
tak, odnośnie SG, najpierw przeciwnik deklaruje szarżę np. właśnie na ER, teraz możemy zrobić SS z LSG, i po salwie dopiero zadeklarować reakcję fastem, może się zdarzyć, że już nie trzeba będzie bo szarżujący obleje panikę
Trochę pograłem na LSG ale zawsze siedział tam jakiś hero z quick to fire. Byli całkiem okej, nie wiem jak bez tego się będą spisywać.
Trochę pograłem na LSG ale zawsze siedział tam jakiś hero z quick to fire. Byli całkiem okej, nie wiem jak bez tego się będą spisywać.