Jeżeli masz 6 to jasne.Tirit pisze:Aether Battery mówi o odrzuceniu 1-3 veil tokenów za dodatkowe pociski.
czy jak mam 2 unity z tą zasadą to mogę odrzucić 6 veili (po 3 na każdy)?
Pytania dotyczące wersji 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Czy jak jednostka daje flee i ją złapię, to mam post-combat reform? Analogicznie z łapaniem zbrejkowanej jednostki? I gdzie się zatrzymuję? Tam, gdzie złapana, czy tam, gdzie wskażą kostki? Czy jednostka z light troops/light cavalry i quick to fire może strzelać po marszu? Z minusem/bez? Dzięki
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Jak przeciwnik da flee (samowolnie lub nie) i go złapiesz to po zdaniu LDka możesz zrobić post combat pivota. Zatrzymujesz się w dowolnym miejscu w którym dojdzie do styku z wrogiem, nie musi to być jak normalna szarża, można się styknąć gdzieś na rogu kantem w kant.
Po brejku zawsze lecisz tyle ile kostki pokazują, nie ważne czy złapiesz przeciwnika czy nie. Ofc można się zatrzymać na swoim czy impasie czy wjechać w przeciwnika.
Light troops mogą strzelać po marszu. Light cavalry nie istnieje już ale jest feight flight czy jak to się nazywa i daje ruch/strzelanie po dobrowolnym flee. Zwykle każdy fast ma dodatkowo light troopsa. Masz normalnie karę za ruch.
Quick to fire nie strzela po marszu ale nie ma kary za ruch.
Chyba odpowiedziałem na wszystko.
Po brejku zawsze lecisz tyle ile kostki pokazują, nie ważne czy złapiesz przeciwnika czy nie. Ofc można się zatrzymać na swoim czy impasie czy wjechać w przeciwnika.
Light troops mogą strzelać po marszu. Light cavalry nie istnieje już ale jest feight flight czy jak to się nazywa i daje ruch/strzelanie po dobrowolnym flee. Zwykle każdy fast ma dodatkowo light troopsa. Masz normalnie karę za ruch.
Quick to fire nie strzela po marszu ale nie ma kary za ruch.
Chyba odpowiedziałem na wszystko.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1046
Raczej nie. Ambushe w tej armii nie istnieją, reszta specjalnego deploya jest upchnięta w jednym slocie - Guerilla 30%, oprócz jednej jednostki: Snake Swarmów z opcją scouta. Oprócz tego:Merrol pisze:Ktora armia jest najbardziej vangardowa I ambushow czy SA mozna zaliczyc do takiej taktyki ?
-Kapitanowie na Alpha Terce/Rampampamdonie -> Vanguard
-Terki, Rampampadony -> Vanguard
-Hunterzy z ulepszeniem -> Vanguard
-Kameleony -> Scout
Więc nawet z wymaksowanym slotem pozostałe ~70% rozpy wystawia i rusza się normalnie.
Najbardziej BH(bisty), z tego co wiem da się zrobić około 80% rozpiski z vanguardem albo ambushem[na którego jest reroll] na którego rzucasz od pierwszej tury.Merrol pisze:Ktora armia jest najbardziej vangardowa I ambushow czy SA mozna zaliczyc do takiej taktyki ?
SA to jest raczej trzon saurusowy wspomagany magią i szybkimi skinkami(często z vanguardem/scoutem - patrz ptoki i skinki z plujkami).
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
Można wrzucić całą armię demonów do scouta, ale wychodzą wyłącznie w swoim deployu Jak możesz wystawić się pierwszy to automatycznie zaczynasz i wystawiasz się po przeciwniku.
Ostatnio zmieniony 12 sty 2019, o 22:45 przez jawor, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszytko by strzelalo I wkurzalo biegajac do okola a dwie , trzy beste robily by ciezkie atakiMerrol pisze:Wiec tylko BH . Da sie zrobic u lizakow tylko skinki I magie moze z bestiami czy nie dali by rady
Demony to by bylo dobre
eMperem
Fear is the path to the dark side
Fear is the path to the dark side
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1046
Da się co tylko chcesz. Tylko saurusy, tylko skinki, mix bou, kajmany dla smaku. Do tego większe potworki jak Alpha Carno lub Taurosaur i jazda :^)Merrol pisze:Wiec tylko BH . Da sie zrobic u lizakow tylko skinki I magie moze z bestiami czy nie dali by rady
Jeśli szukasz armii typowo partyzanckiej - wszystko mobilne, dużo strzelania, latasz naokoło, wkurzasz przeciwnika i dobijasz go dobrze ustawionymi szarżami - do niestety żadna w 9th age nie jest w 100% taka.
Najbliżej chyba są SE (leśne elfy) ale wciąż będziesz miał raczej kiepsko mobilne oddziały łuczników w corach (one przynajmniej spoko strzelają ).
Drugie imo są VS (skaveny) na msu choć z każdym kolejnym patchem ciężej tak je zlozyc. Należy też pamiętać że w ich przypadku dość ciężko się to gra na stole ze względu na ogromną zależność od generala-demona (obowiązkowo w tego typu rozpie).
Demony mogą być spoko jako takie złożenie ale imo jeszcze za wcześnie by w pełni ocenić cokolwiek.
SA jak w 8ed były typowo partyzanckie tak teraz zostały tak ograniczone że lekkie jednostki mogą grać tylko jako support (po prostu za mało ich zdołasz wepchnac). Najbardziej boli strata skinkow skirmishow w corach. Lizaki teraz imo albo monster truck albo klocki saurusow ze wsparciem albo wariacje tego.
Bestie fakt mają dużo specjalnego rozstawienia i ruchu. Niestety ich strzelanie i magia jest raczej wspierająca i żeby nabić sensowne punkty muszą to zrobić w walce.
Sam wybierz co ci odpowiada. Pozdrawiam
Najbliżej chyba są SE (leśne elfy) ale wciąż będziesz miał raczej kiepsko mobilne oddziały łuczników w corach (one przynajmniej spoko strzelają ).
Drugie imo są VS (skaveny) na msu choć z każdym kolejnym patchem ciężej tak je zlozyc. Należy też pamiętać że w ich przypadku dość ciężko się to gra na stole ze względu na ogromną zależność od generala-demona (obowiązkowo w tego typu rozpie).
Demony mogą być spoko jako takie złożenie ale imo jeszcze za wcześnie by w pełni ocenić cokolwiek.
SA jak w 8ed były typowo partyzanckie tak teraz zostały tak ograniczone że lekkie jednostki mogą grać tylko jako support (po prostu za mało ich zdołasz wepchnac). Najbardziej boli strata skinkow skirmishow w corach. Lizaki teraz imo albo monster truck albo klocki saurusow ze wsparciem albo wariacje tego.
Bestie fakt mają dużo specjalnego rozstawienia i ruchu. Niestety ich strzelanie i magia jest raczej wspierająca i żeby nabić sensowne punkty muszą to zrobić w walce.
Sam wybierz co ci odpowiada. Pozdrawiam
Zapomniałeś chyba o Darkach...MikiChol pisze:Jeśli szukasz armii typowo partyzanckiej - wszystko mobilne, dużo strzelania, latasz naokoło, wkurzasz przeciwnika i dobijasz go dobrze ustawionymi szarżami - do niestety żadna w 9th age nie jest w 100% taka.
Najbliżej chyba są SE (leśne elfy) ale wciąż będziesz miał raczej kiepsko mobilne oddziały łuczników w corach (one przynajmniej spoko strzelają ).
Drugie imo są VS (skaveny) na msu choć z każdym kolejnym patchem ciężej tak je zlozyc. Należy też pamiętać że w ich przypadku dość ciężko się to gra na stole ze względu na ogromną zależność od generala-demona (obowiązkowo w tego typu rozpie).
Demony mogą być spoko jako takie złożenie ale imo jeszcze za wcześnie by w pełni ocenić cokolwiek.
SA jak w 8ed były typowo partyzanckie tak teraz zostały tak ograniczone że lekkie jednostki mogą grać tylko jako support (po prostu za mało ich zdołasz wepchnac). Najbardziej boli strata skinkow skirmishow w corach. Lizaki teraz imo albo monster truck albo klocki saurusow ze wsparciem albo wariacje tego.
Bestie fakt mają dużo specjalnego rozstawienia i ruchu. Niestety ich strzelanie i magia jest raczej wspierająca i żeby nabić sensowne punkty muszą to zrobić w walce.
Sam wybierz co ci odpowiada. Pozdrawiam
Miałem właśnie pisać, jak można pisać o partyzantce i nie wspomnieć o rozpie z suką na smoku - armii która wbija machy bez wchodzenia do combatu XD Przysięgam że Laik to się uczył grać w VietnamieTirit pisze:Zapomniałeś chyba o Darkach...MikiChol pisze:Jeśli szukasz armii typowo partyzanckiej - wszystko mobilne, dużo strzelania, latasz naokoło, wkurzasz przeciwnika i dobijasz go dobrze ustawionymi szarżami - do niestety żadna w 9th age nie jest w 100% taka.
Najbliżej chyba są SE (leśne elfy) ale wciąż będziesz miał raczej kiepsko mobilne oddziały łuczników w corach (one przynajmniej spoko strzelają ).
Drugie imo są VS (skaveny) na msu choć z każdym kolejnym patchem ciężej tak je zlozyc. Należy też pamiętać że w ich przypadku dość ciężko się to gra na stole ze względu na ogromną zależność od generala-demona (obowiązkowo w tego typu rozpie).
Demony mogą być spoko jako takie złożenie ale imo jeszcze za wcześnie by w pełni ocenić cokolwiek.
SA jak w 8ed były typowo partyzanckie tak teraz zostały tak ograniczone że lekkie jednostki mogą grać tylko jako support (po prostu za mało ich zdołasz wepchnac). Najbardziej boli strata skinkow skirmishow w corach. Lizaki teraz imo albo monster truck albo klocki saurusow ze wsparciem albo wariacje tego.
Bestie fakt mają dużo specjalnego rozstawienia i ruchu. Niestety ich strzelanie i magia jest raczej wspierająca i żeby nabić sensowne punkty muszą to zrobić w walce.
Sam wybierz co ci odpowiada. Pozdrawiam
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
Formalnie jeżeli chodzi tylko o wystawienie wszystkiego w Vanguard/Ambush/Scout to DH może tak zrobić w całości
Czy to ma sens, to inna historia:
* 30 Clan Warriors / 20 Greybeards (1 z tych dwóch oddziałów, tyle brodaczy) może kupić Vanguard
* Runic Standard of Swiftness daje Vanguard całemu oddziałowi. Razem z 20GB można miec całe core (2 oddziały) z Vanguard
* Każdy oddział Seekerów może mieć Vanguard. A jest to 0-3 i 25 zabójców w każdym
* Dwa oddziały Minerów mają Ambush wbudowany. Maks 20 górników na oddział. Nie ważne który zestaw broni, ale nawet 10 jest straszna, bo to silne chłopaki są!
* Dwa oddziały Rangerów mają wbudowany Scout (dowolny). Maks 20 leśników każdy - Strider(Forest) w komplecie. Można im dać kusze, aby sobie postrzelali na trzyplusie.
* Bolec ma Scout jeśli wykupi się upgrade. Cztery sztuki maks, z ograniczeniem na własną strefę.
* Dragon Seeker ma Vanguard wbudowany.
* Każdy inny bohater może kupić za 20 punktów Rune of Kinship. Dostaje w tedy Scout i Ambush do wyboru w czasie wystawiania. Nie dotyczy króla na tronie.
Do tego jeden oddział Seekerów i dwa oddziały Rangerów mogą mieć Skirmish jeżeli jest ich mniej niż 16.
Więc technicznie rzecz biorąc da się 4500 punktów przepalić tak, aby nic nie miało zwykłego deploymentu...
Czy tym się da grać? Nie wiem, na pewno jest trochę smaczków możliwych:
* Thane z 2x Rune of Lightning, Rune of Returning i Rune of Kinship (95/150punktów w itemkach) wychodzi razem z górnikami z TW w ambushu. Oni mają po dwie rzutki na 5+ z S4 AP1. On trafia na 2+, jak trafi ma 2D3+1 hitów z S4 AP1 i Magical Attacks.
* Inżynier z Rune of Kinship i Forge Repeater (broń od żyrków), lub Wyrm-Slayer Rocket (3+, S6, AP3, MW(D3), Flaming Attack, 24") wychodzi albo z ambusha, albo ze Scouta i robi zadymę. Można takich dwóch złożyć.
* Król-Morderca wychodzi razem z górnikami
* Król-Morderca wychodzi razem z Rangerami od boku, a Dragon Seeker z Vanguardem od przodu.
Ps. Górnicy z pistoletami (niektórzy ponoć je biorą mają w 10 efektywny zasięg 17" od krawędzi. Jak się weźmie kilku więcej to pewnie można na spokojnie dołożyć 2 cale...
Czy to ma sens, to inna historia:
* 30 Clan Warriors / 20 Greybeards (1 z tych dwóch oddziałów, tyle brodaczy) może kupić Vanguard
* Runic Standard of Swiftness daje Vanguard całemu oddziałowi. Razem z 20GB można miec całe core (2 oddziały) z Vanguard
* Każdy oddział Seekerów może mieć Vanguard. A jest to 0-3 i 25 zabójców w każdym
* Dwa oddziały Minerów mają Ambush wbudowany. Maks 20 górników na oddział. Nie ważne który zestaw broni, ale nawet 10 jest straszna, bo to silne chłopaki są!
* Dwa oddziały Rangerów mają wbudowany Scout (dowolny). Maks 20 leśników każdy - Strider(Forest) w komplecie. Można im dać kusze, aby sobie postrzelali na trzyplusie.
* Bolec ma Scout jeśli wykupi się upgrade. Cztery sztuki maks, z ograniczeniem na własną strefę.
* Dragon Seeker ma Vanguard wbudowany.
* Każdy inny bohater może kupić za 20 punktów Rune of Kinship. Dostaje w tedy Scout i Ambush do wyboru w czasie wystawiania. Nie dotyczy króla na tronie.
Do tego jeden oddział Seekerów i dwa oddziały Rangerów mogą mieć Skirmish jeżeli jest ich mniej niż 16.
Więc technicznie rzecz biorąc da się 4500 punktów przepalić tak, aby nic nie miało zwykłego deploymentu...
Czy tym się da grać? Nie wiem, na pewno jest trochę smaczków możliwych:
* Thane z 2x Rune of Lightning, Rune of Returning i Rune of Kinship (95/150punktów w itemkach) wychodzi razem z górnikami z TW w ambushu. Oni mają po dwie rzutki na 5+ z S4 AP1. On trafia na 2+, jak trafi ma 2D3+1 hitów z S4 AP1 i Magical Attacks.
* Inżynier z Rune of Kinship i Forge Repeater (broń od żyrków), lub Wyrm-Slayer Rocket (3+, S6, AP3, MW(D3), Flaming Attack, 24") wychodzi albo z ambusha, albo ze Scouta i robi zadymę. Można takich dwóch złożyć.
* Król-Morderca wychodzi razem z górnikami
* Król-Morderca wychodzi razem z Rangerami od boku, a Dragon Seeker z Vanguardem od przodu.
Ps. Górnicy z pistoletami (niektórzy ponoć je biorą mają w 10 efektywny zasięg 17" od krawędzi. Jak się weźmie kilku więcej to pewnie można na spokojnie dołożyć 2 cale...
Nie zapomnij proszę o Holdach z Vanguardem.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
Piszę 30 minut elaborat o tym jakie to są wspaniałe krasnoludy i za pominam o Hold Guardianach z Vanguardem - dzięki Mamut!
* Hold Guardiany (Large Infantry) mogą przed wystawianem wybrać czy mają +1S +1AP (do 6), +2Agi (do 4), Vanguard. 2 oddziały, po 8 sztuk w każdym. To jest jedyny oddział, w którym bym radził przemyśleć tego Vanguarda - 5S to trochę mało, aby można było powiedzieć, że wchodzą z przytupem do walki
* Hold Guardiany (Large Infantry) mogą przed wystawianem wybrać czy mają +1S +1AP (do 6), +2Agi (do 4), Vanguard. 2 oddziały, po 8 sztuk w każdym. To jest jedyny oddział, w którym bym radził przemyśleć tego Vanguarda - 5S to trochę mało, aby można było powiedzieć, że wchodzą z przytupem do walki
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Jak widzę rozpy DH na MSU to mi się to kojarzy właśnie z takim guerilla warfare Szkoda tylko, że nie o takie DH walczyliśmy.
Dokładnie! Jak widzę MSU to mi przykroSlayer Zabójców pisze:Jak widzę rozpy DH na MSU to mi się to kojarzy właśnie z takim guerilla warfare Szkoda tylko, że nie o takie DH walczyliśmy.
Nie chcę MSU, chcę mordercze klocki!
Ale tak się DH obecnie nie da grać. Kompletnie. Nie da się też robić kilku innych rzeczy, które robią inne armie, a w czym Krasnoludy powinny być najlepsze :p