[Wrocław]02.02. Bolterowe Granie XII - "Lunare Eklipsium"
[Wrocław]02.02. Bolterowe Granie XII - "Lunare Eklipsium"
Mam zaszczyt zaprosić was na turniej: Bolterowe Granie XII - "Lunare Eklipsium" który odbędzie się 02.02.2019 (SOBOTA)
Termin: 02.02.2019
Miejsce: Bolter, ul. Podwale 6, 50-043 Wrocław
Organizatorzy: Sklep Bolter
Sędzia: Jarekk
Limit miejsc: 14
Stoły: 72” x 48”
WEJŚCIÓWKI I WYGRANE
Wejściówka: 20zł/osoby nagrody dla top 1-3 (w zależności od frekwencji) + nagrody losowe (zależne od zebranej puli).
POSIŁKI i NAPITKI
Na miejscu jest kawiarnia z kanapkami, tostami, przekąskami i napojami na ciepło i zimno. Zachęcamy do korzystania.
ZASADY OGÓLNE
1. Najważniejsza zasada: Sędzia służy rozstrzyganiu sporów i pomocy w interpretacji zasad, jeśli są niejasne. W przypadku nieznajomości zasad należy spojrzeć do podręcznika. Pytania typu "Jak działa teraz zasada X" lub "Co się dzieje na tabeli Miscast przy wyniku 9?" będą ignorowane - przy większej częstotliwości - karane ujemnymi Victory Points.
2. Format:
- 4500 pkt
3. Obowiązują zasady 0.205.1 (najnowszy patch)
4. Punktacja: wg Rule booka str. 85-86 Użyte poniżej skróty zgodnie z podręcznikiem:
VC - Victory Points
BP - Battle Points
5. Brak znajomości zasad nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
6. Jeżeli gracze rozegrają więcej tur, niż nakazał sędzia (np. kończy się czas i sędzia nakazał zakończyć przy 3 turze gracza X) - obaj otrzymują karne -3BP do turnieju.
7. Jeśli ktoś się zapowiedział, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejnym na który się zgłosi (i ma pierwszeństwo do BYE, jeśli nie będzie spóźnialskich).
8. Sędzia ma prawo przyznawać punkty karne za wprowadzanie przeciwnika w błąd. Przy najbardziej znaczących "wałach' sędzia może zadecydować o wpisaniu wyniku 20:0 na niekorzyść wprowadzającego w błąd.
ZASADY OCENIANIA MALOWANIA:
OCENA MALOWANIA (MAX 10):
malowanie:
% liczone od ilości modeli w rozpisce
0-50% - 0pkt
50-75% - 1pkt
75- 90% - 2pkt
90-99% - 3pkt
100% - 4pkt
poziom malowania:
!brany pod uwage tylko przy 75% lub wiecej pomalowanych modeli w armii!
słabe malowanie (np. 3 kolory) - 0pkt
poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne) - 1pkt
ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne) - 2pkt
spójność:
Uwaga! proxy powyżej 10% modeli w armii powodują 0 z modelarki!
0 - brak spójności lub jakiekolwiek proxy
1 - raczej spójna, pojedyncze modele odstają od reszty
2 - spójna armia
movement treye
0 - braki w treyach
1 - wszystkie oddziały, które tego sensownie potrzebują mają treye
2 - treje są modelowane
przygotowanie do gry
0 - nie posiadanie (kości, miarka, podręcznik armii)
1 - posiadanie wszystkich (kości, miarka, podręcznik armii)
2 - + wydrukowana rozpiska
ROZPISKI:
Należy mieć ze sobą w formie czytelnej. +1 Punkt do malowania za WYDRUKOWANĄ ROZPISKĘ ze statystykami!
PRZEBIEG TURNIEJU
09:45 – 10:00 Zapisy
10:00- 12:35 BITWA I
12:50 - 15:25 BITWA II
15:40 - 18:15 BITWA III
18:15 - Pakowanie się, sprzątanie stołów i ogłoszenie zwycięzców.
UWAGA!!! Bardzo proszę o egzekwowanie czasu gry, rozdawane będą karniaki za przedłużanie.
Przed każdą bitwą losowani są przeciwnicy i Ci, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się następujące wyjątki:
1. Challenge przed pierwszą bitwą jest dozwolony
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz
3. BYE:
- BYE to +15BP w 1 bitiwe +14BP w 2 bitwie i +13BP w 3 bitwie
- BYE można otrzymać tylko raz
- BYE otrzymują w pierwszej kolejności wolontariusze
Zwycięscy poprzednich edycji:
I - Jarekk
II - Szaitis
III - Slayer Zabójców
IV - Kangur
V - Szaitis
VI - Abrasus
VII - Jarekk
VIII - Podwys
IX - Podwys
X -Szaitis
XI - Podwys
Termin: 02.02.2019
Miejsce: Bolter, ul. Podwale 6, 50-043 Wrocław
Organizatorzy: Sklep Bolter
Sędzia: Jarekk
Limit miejsc: 14
Stoły: 72” x 48”
WEJŚCIÓWKI I WYGRANE
Wejściówka: 20zł/osoby nagrody dla top 1-3 (w zależności od frekwencji) + nagrody losowe (zależne od zebranej puli).
POSIŁKI i NAPITKI
Na miejscu jest kawiarnia z kanapkami, tostami, przekąskami i napojami na ciepło i zimno. Zachęcamy do korzystania.
ZASADY OGÓLNE
1. Najważniejsza zasada: Sędzia służy rozstrzyganiu sporów i pomocy w interpretacji zasad, jeśli są niejasne. W przypadku nieznajomości zasad należy spojrzeć do podręcznika. Pytania typu "Jak działa teraz zasada X" lub "Co się dzieje na tabeli Miscast przy wyniku 9?" będą ignorowane - przy większej częstotliwości - karane ujemnymi Victory Points.
2. Format:
- 4500 pkt
3. Obowiązują zasady 0.205.1 (najnowszy patch)
4. Punktacja: wg Rule booka str. 85-86 Użyte poniżej skróty zgodnie z podręcznikiem:
VC - Victory Points
BP - Battle Points
5. Brak znajomości zasad nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
6. Jeżeli gracze rozegrają więcej tur, niż nakazał sędzia (np. kończy się czas i sędzia nakazał zakończyć przy 3 turze gracza X) - obaj otrzymują karne -3BP do turnieju.
7. Jeśli ktoś się zapowiedział, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejnym na który się zgłosi (i ma pierwszeństwo do BYE, jeśli nie będzie spóźnialskich).
8. Sędzia ma prawo przyznawać punkty karne za wprowadzanie przeciwnika w błąd. Przy najbardziej znaczących "wałach' sędzia może zadecydować o wpisaniu wyniku 20:0 na niekorzyść wprowadzającego w błąd.
ZASADY OCENIANIA MALOWANIA:
OCENA MALOWANIA (MAX 10):
malowanie:
% liczone od ilości modeli w rozpisce
0-50% - 0pkt
50-75% - 1pkt
75- 90% - 2pkt
90-99% - 3pkt
100% - 4pkt
poziom malowania:
!brany pod uwage tylko przy 75% lub wiecej pomalowanych modeli w armii!
słabe malowanie (np. 3 kolory) - 0pkt
poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne) - 1pkt
ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne) - 2pkt
spójność:
Uwaga! proxy powyżej 10% modeli w armii powodują 0 z modelarki!
0 - brak spójności lub jakiekolwiek proxy
1 - raczej spójna, pojedyncze modele odstają od reszty
2 - spójna armia
movement treye
0 - braki w treyach
1 - wszystkie oddziały, które tego sensownie potrzebują mają treye
2 - treje są modelowane
przygotowanie do gry
0 - nie posiadanie (kości, miarka, podręcznik armii)
1 - posiadanie wszystkich (kości, miarka, podręcznik armii)
2 - + wydrukowana rozpiska
ROZPISKI:
Należy mieć ze sobą w formie czytelnej. +1 Punkt do malowania za WYDRUKOWANĄ ROZPISKĘ ze statystykami!
PRZEBIEG TURNIEJU
09:45 – 10:00 Zapisy
10:00- 12:35 BITWA I
12:50 - 15:25 BITWA II
15:40 - 18:15 BITWA III
18:15 - Pakowanie się, sprzątanie stołów i ogłoszenie zwycięzców.
UWAGA!!! Bardzo proszę o egzekwowanie czasu gry, rozdawane będą karniaki za przedłużanie.
Przed każdą bitwą losowani są przeciwnicy i Ci, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się następujące wyjątki:
1. Challenge przed pierwszą bitwą jest dozwolony
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz
3. BYE:
- BYE to +15BP w 1 bitiwe +14BP w 2 bitwie i +13BP w 3 bitwie
- BYE można otrzymać tylko raz
- BYE otrzymują w pierwszej kolejności wolontariusze
Zwycięscy poprzednich edycji:
I - Jarekk
II - Szaitis
III - Slayer Zabójców
IV - Kangur
V - Szaitis
VI - Abrasus
VII - Jarekk
VIII - Podwys
IX - Podwys
X -Szaitis
XI - Podwys
Ostatnio zmieniony 29 sty 2019, o 18:55 przez Podwys, łącznie zmieniany 1 raz.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Jak wygląda możliwość gry w sklepie w tygodniu. od połowy lutego przenoszę się do pracy do Wrocławia i chętnie pogram.beda chętni?w pt sobotę i niedzielę nie mogę grać
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
WYNIKI:
miejsce/nick/armia/malowanie/punkty z bitew/suma
1. Podwys UD 7 47 54
2. Jarekk HE 12 41 53
3. Bober DL 9 37 46
4. Marcins VS 10 35 45
5. Penzli WDG 11 34 45
6. Wojtuś HE 10 34 44
7. Kangur DE 12 32 44
8. Nebiros UD 6 25 31
9. Maciom OG 6 13 27
10. Czerwo VC 3 23 26
11. Świerszcz HE 6 13 19
Bardzo dziękujemy za tak liczne przybycie. Widzimy się na kolejnym turnieju już niedługo!
EDIT: wyniki poszły do ligi
miejsce/nick/armia/malowanie/punkty z bitew/suma
1. Podwys UD 7 47 54
2. Jarekk HE 12 41 53
3. Bober DL 9 37 46
4. Marcins VS 10 35 45
5. Penzli WDG 11 34 45
6. Wojtuś HE 10 34 44
7. Kangur DE 12 32 44
8. Nebiros UD 6 25 31
9. Maciom OG 6 13 27
10. Czerwo VC 3 23 26
11. Świerszcz HE 6 13 19
Bardzo dziękujemy za tak liczne przybycie. Widzimy się na kolejnym turnieju już niedługo!
EDIT: wyniki poszły do ligi
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Czy 16.02 ktoś coś planuje zorganizować?będę mieć całą sobotę na granie wolna o chce ją efektywnie,zdrowo i wesoło wykorzystać
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Ze strony Orando niestety nie. Turnieje odbywają się raz na miesiąc. Do tej pory Twierdza jeszcze nie ogłosiła turnieju na luty, więc może oni. Polecam śledzić ten dział: https://www.the-ninth-age.com/index.php ... 57-poland/ tu się chłopaki ogłaszają.