Karty fluksów ;)
Re: Karty fluksów ;)
Już rozmawiałem - kupa roboty przy dość małym popycie.
Na forum t9a jest wspominana firma, która robi w USA karty i wysyła w świat za mniej niż 30$. Kart jest ponad 120 w komplecie. Niestety nie kojarzę ile 'różnych' kart tam jest, bo niektóre potrzeba w kilku kopiach, najlepiej różniących się w widoczny sposób
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1051
Dowolna drukarnia raczej - bierzesz grubszy papier (taki jak pod wizytówki), wycinasz, laminujesz i wsio. Dosyć sztywne, zajmujące mało miejsca, odporne na zadrapania i zamoczenia. Koszt bliski zerowemu, zależy też od samej drukarni. Osobiście polecam.
Zastanawiam się czy nie dodać kart do podręcznika (profesjonalnie robionych, nie do samodzielnego wycięcia). Tylko pytanie - jeden czy dwa zestawy? I bardziej potrzebne są karty czy jednak jakieś żetony np z oznaczeniami Fleeing, Shaken, Decimated, Lost Scoring, Already Shot, Already Moved, Charging, HP Loss...?
Według mnie każdy powinien mieć po dwa zestawy fluksów, choćby po to, aby się podzielić z kolegą, który zapomniał.JimMorr pisze:Zastanawiam się czy nie dodać kart do podręcznika (profesjonalnie robionych, nie do samodzielnego wycięcia). Tylko pytanie - jeden czy dwa zestawy? I bardziej potrzebne są karty czy jednak jakieś żetony np z oznaczeniami Fleeing, Shaken, Decimated, Lost Scoring, Already Shot, Already Moved, Charging, HP Loss...?
Co do tokenów, to mnie się najczęściej zapomina o efektach zaklęć. Tylko zaklęć jest milion i zrobienie odpowiedniej liczby tokenów per zaklęcie jest raczej niewykonalne. Chyba lepiej byłoby z 5-10 generycznych tokenów, po 5 z każdego sortu, aby gracze mogli ich używać jak im wygodnie
Zaklęć które pozostają w grze jest chyba 35, część z nich z Aurą więc może objąć kilka jednostek. Pewnie do tego jeszcze kilka w AB.WarX pisze: Co do tokenów, to mnie się najczęściej zapomina o efektach zaklęć. Tylko zaklęć jest milion i zrobienie odpowiedniej liczby tokenów per zaklęcie jest raczej niewykonalne. Chyba lepiej byłoby z 5-10 generycznych tokenów, po 5 z każdego sortu, aby gracze mogli ich używać jak im wygodnie
Wykonalne, tylko boję się, że worek różnych żetonów zamiast pomagać będzie przeszkadzał...
Można by faktycznie zrobić dwa zestawy żetonów ponumerowanych 1-6, 2-stronnych (Awers: Spell: I, Player 1, Rewers Spell: I, Player 2). Zrobić tak z 6 sztuk każdego.
Zaklęć w grze raczej nie ma nigdy aż tyle naraz.
Ja bym zrobił 8 dwustronnych żetonów, symbol augment z jednej strony, hex z drugiej, dodatkowo ponumerowane 1-6 oraz 2 z numerem 0 lub A (dla atrybutów)
Ja bym zrobił 8 dwustronnych żetonów, symbol augment z jednej strony, hex z drugiej, dodatkowo ponumerowane 1-6 oraz 2 z numerem 0 lub A (dla atrybutów)
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Myślę, że gracz zapamięta - jeśli rzuci na siebie to raczej jako augment, a jak na wroga to pewnie z niecnym zamiarem i ustawi jako hex
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Lepiej mieć wyróżnik. W tedy token kładziesz na karcie zaklęcia, a pozostałe na oddziałach. Dzięki temu nie ma głowienia co i jak.JimMorr pisze:Racja, czy w ogóle jest sens numerować? Po prostu znaczniki HEX / AUGUMENT jako przypomnienie, że coś było rzucane.
Do tego część armii ma pasywne buffy, które nie są aurami (np. Dominion z DL), które też fajnie by było oznaczyć
Jest jeszcze jeden typ zaklęć który będzie problematyczny, boundy. W DH i BH jest ich zwykle dużo, może się zdarzyć(i często się zdarza) że są 2 takie same boundy rzucone na 1den oddział. Tylko problem jak to zaznaczyć.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
A nie lepiej po 2 z każdego? Wyjdzie tyle samo, a 4 takie same spelle na raz to już drobna przesada. O, można też zrobić 6(A-F) jednego koloru(np. niebieski) a drugie innego(np. czerwony) żeby móc od razu zaznaczać efekty przeciwnika, dla tych co mają tylko po jednej kopi zaklęcia.JimMorr pisze:Żetony Awers: Augument (czemu nie BUFF...), Rewers: HEX + Litera A...F
4 x A,B
1 x C,D,E,F
Starczy?
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
Jeżeli będzie jeden zestaw żetonów na stół to może się okazać, że wcale nie przesada gdy obaj gracze będą mieli po 3-4 zaklęcia pozostające w grze, w tym po jednym typu aura.Mamut pisze: A nie lepiej po 2 z każdego? Wyjdzie tyle samo, a 4 takie same spelle na raz to już drobna przesada.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
To jak sie rzuci zaklęcie na oddział to nie można położyć obok niego karty Tokeny najczęściej używane są do zaznaczania woundów. Od zeszłego roku jeszcze w modzie są kątowniki to zaznaczania pozycji oddziału
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com