Saurian Ancients 2.0

Lizardmen

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Re: Saurian Ancients 2.0

Post autor: Dancaarkiiel »

@Abra @Qc
Zgadza się, z poprzedniego (2018). My bad boys
-Qc- pisze:z zeszlorocznego, na etc tez tak gral. Ma to zalety pod teamowki, ja sobie teraz rozkminiam singlowy potencjał.

w caimanka w kohorcie mozna walic dzialem? wiem ze to w booku ale nie mam jak zerknac :P

Inne pytanie bo nie kumam - biore ancient knowledge i co, moge sobie dodac za telepathic link +3. Ale to jest tak ze wtedy za skinka mam +6 czy raz +3? bo nie widze modeli z telepathic link bez wizarda :P
1. Wszystkie hity losujesz. 1-4 skink, 5-6 krokodyl.
2. Za gołego priesta masz +3 (model part z telelink). Model part jest liczony raz, zasada ta tylko wlicza Engine do zasięgów.
Priest, inna Żaba, heros z Koroną, Engine dają +3,
Priest na Engine daje +6 bo to dwa osobne model party.
Mega słaba btw
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

do twoich zamierzen lepsza opcja dwa, sam to czujesz xD

male sauruski i tak tylko woza zabe jak cos w nia wpada tzn ze zepsuty plan :P
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

kolejny test, ale zupelnie czegos innego:

slann, esence (divi / alchemia), grasp, symbiosis, bsb
heros na terku, zianie
skink captain, wildfire burst

16 skinkow, muzyk, czempion
27 serpent saurus, fcg, spear, relentless
8 kroksow czempion

2x2 razordony
2x3 terki

stegadon
stegiosaur czarujacy

gralem wczoraj ze szczurami. rozpiska ma calkiem fajne strzelanie i przyzwoity wygar w kombacie. jak jest?

pytanie - czy przy rzuceniu aury reroll to hit i divine, rerolle trafien dostaja unity w kombacie oraz te ktore strzelaja?
Obrazek

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Aura nie daje rerollów na shooting.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Post autor: Dancaarkiiel »

Jak wyżej. Non-aura to Melee i Shooting attacks, Aura to tylko Melee. Zwróć uwagę na kolory, konkretny casting (kolor) posiada atrybuty z odpowiednim kolorem.
Rozpa wygląda spoko, chociaż osobiście za Wildfire Shit nie przepadam.
Obrazek

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Czyli nikogo nie zwałowałem! Dzięki ;)

Ale chyba był taki moment, że aura działała też na shooting?

Wildfire burst w fazie testów. Jak będzie plewił to wskoczy salka / jungle swarm albo inna przeszkadzajka.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Post autor: Dancaarkiiel »

Nie potrafię sobie przypomnieć, czy był czy nie. Skłaniam się ku opcji, że raczej był.
Największą wadą dla mnie jest niemożność wrzucenia drugiego przydatnego przedmiotu na gościa z łukiem (Scroll czy Talisman na przykład). Dla samego łuku najzwyczajniej szkoda mi go brać - chociaż sam łuk jest w porządku.
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Całkiem spoczko. Ja po herford planuje pobawić się 2 x kohorta z kroxami i w dłuższym okresie gwardia z lordem z wykalaczka pozdro Danca :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Cuendae
Wałkarz
Posty: 85

Post autor: Cuendae »

Big Boss, coś dla Ciebie

https://www.the-ninth-age.com/index.php ... &pageNo=43

Lizaki w końcu w topce, cieszy mnie to tym bardziej, że koleś gra podobna rozpiską do mojej.

Co myślicie ogolnie o rozpach? I zastanawiam się czy faktycznie ta 11 rapotorow była skuteczna

Plus mam pytanie, wolę się upewnić. Czy Alpha z impactów i stompów ma D3 woundy? Czy to tylko że zwykłych ataków

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Post autor: Dancaarkiiel »

Cuendae pisze:[...]
Plus mam pytanie, wolę się upewnić. Czy Alpha z impactów i stompów ma D3 woundy? Czy to tylko że zwykłych ataków
Tylko zwykłe ataki (Close Combat Attacks).
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Ja mam nową koncepcje na single ale pierw coś wygram potem opublikuje
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Czy Engine rozdaje aury z dywinacji w 6 calach jeśli czar jest rzucany przez Slanna z Symbiosis?
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Post autor: Dancaarkiiel »

goboss pisze:Czy Engine rozdaje aury z dywinacji w 6 calach jeśli czar jest rzucany przez Slanna z Symbiosis?
Zakładając bazowe zasięgi (brak innych magów w 12") to rozdaje aurę w 3". Symbiosis tnie wszystkie zasięgi na pół oprócz Damage bez aury (więc np. Salvo z Pyro też będzie miało połowę zasięgu).
Obrazek

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Napisałeś tak jakby aura się powiększała jeśli obok byłby skink priest. Jak jest w takim razie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Post autor: Dancaarkiiel »

goboss pisze:Napisałeś tak jakby aura się powiększała jeśli obok byłby skink priest. Jak jest w takim razie?
Ponieważ tak jest :)
Wszystkie czary dostają 3" za każdego dodatkowego maga w 12". Pocisk rośnie z 18>21", atrybut 12>15", aura 6>9".
Wtedy przykładowo przez Silnik aury byłyby na 4.5".
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2019, o 14:20 przez Dancaarkiiel, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

a nie na 6"?

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Post autor: Dancaarkiiel »

W sumie tak też może być, zgodnie z Priority of Modifiers. Chociaż zakładam, że dzieli się ostateczny zasięg zaklęcia. =P~
Obrazek

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Jest tak jak sugeruje Shino i według tego co powiedziałeś Dancaa, czyli priority of modifiers.

W przypadku telepathic link najpierw dzielisz zasięg przez połowę, a potem dodajesz +3 za każdego maga w pobliżu jeżeli masz dywinacje.
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

BTW Danca bo ty obrptny jesteś, albo ktokolwiek. Znacie w internetach dobry kontent o lizakach? Blogi fora tematy na 9th age ogólnodostępne Twitter you tube?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3098
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Post autor: lwieserce85 »

Lustria online
Obrazek

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki

ODPOWIEDZ