Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
W poszukiwaniu czegoś co można nazwać WE defencem
Unnamed1350 Pts - Wood Elves Army
1 Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 175 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow;
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow;
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow;
19 Eternal Guard @ 283 Pts
Standard; Musician; Guardian
War Banner [25]
6 Wild Riders @ 156 Pts
Spear; Light Armour; Musician
6 Wild Riders @ 156 Pts
Spear; Light Armour; Musician
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 68
Total Army Cost: 1347
Strzelanie jest. Kontra w postaci Wildów jest. Klocek do obrony strzelania jest. Nawet machinę mam . Ogólnie szukam alternatyw do standardu. Pogram czymś takim i zdam raport. Może WE jednak nadają się do defenców.
I co myślicie Ma to jakiś sens
Unnamed1350 Pts - Wood Elves Army
1 Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 175 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow;
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow;
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow;
19 Eternal Guard @ 283 Pts
Standard; Musician; Guardian
War Banner [25]
6 Wild Riders @ 156 Pts
Spear; Light Armour; Musician
6 Wild Riders @ 156 Pts
Spear; Light Armour; Musician
1 Cannon @ 85 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 68
Total Army Cost: 1347
Strzelanie jest. Kontra w postaci Wildów jest. Klocek do obrony strzelania jest. Nawet machinę mam . Ogólnie szukam alternatyw do standardu. Pogram czymś takim i zdam raport. Może WE jednak nadają się do defenców.
I co myślicie Ma to jakiś sens
"Athel Loren nie ścierpi bytności no Człowieka, ni Orka, ni Krasnoluda, ni Zwierzoczłeka. Pierwszy krok wroga na świętej ziemi, będzie jego ostatnim"
Scarloc, Kroczący Śród Mgły z Athel Loren
Mam magiczne kamyczki ze Słowacji przynoszące szczęcie
Scarloc, Kroczący Śród Mgły z Athel Loren
Mam magiczne kamyczki ze Słowacji przynoszące szczęcie
Tego BSBka stracisz szybciej niz ci sie wydaje:) Ja bym jednak dal mu sword of might i warda na 3+. Byle oddzial ci wejdzie w niego i stracisz ponad 200pts i stubborna. No i moze dalbym 5 plus sztandary do wildow, w 80% zchodza ze strzelania, chociaz ostatnio moja trojke ze sztandarem i war bannerem 7 krasnoludzkich kusznikow pogonilo w walce wrecz:)
Wiesz co? jak juz bierzesz 20 Eternali to wez Bsb a jak masz Bsb to az sie prosi wziac Treemana. Prawda jest taka ze jak jakas kawaleria w niego wpada a ja mam Bsb to jestem o niego spokojny, natomiast w dalszych turach to ta kawaleria bedzie miała coraz gorzej a moj treeman coraz lepiej. Podsumuwujac, treeman do defensa z Bsb - ideał.
Druga opcja- Waywatcherzy badz scouci kasujacy ruch- ewentualnie orzelek, drugi mag i mozesz probowac blokowac ruch przesuwaniem lasu .
ach...widze ze masz Bsb ale w takim razie musisz mu pozmieniac koniecznie przedmioty- Eternale musza miec nobla zeby miec Stubborn a ten Noble to padnie przy pierwszej szarzy
Druga opcja- Waywatcherzy badz scouci kasujacy ruch- ewentualnie orzelek, drugi mag i mozesz probowac blokowac ruch przesuwaniem lasu .
ach...widze ze masz Bsb ale w takim razie musisz mu pozmieniac koniecznie przedmioty- Eternale musza miec nobla zeby miec Stubborn a ten Noble to padnie przy pierwszej szarzy
Ok pytanie z innej beczki.Rozpa na krasnale.Postanowiłem zastąpić jeden oddział wildów, glade riderami.Zastanawiam sie tylko czy nie lepiej usunąć Wild Nobla i wrzucić 5*wildów.
Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army
1 Spellweaver @ 350 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Deepwood Sphere [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 140 Pts
Battle Standard
Oaken Armour [50]
1 * Wild Rider Noble @ 172 Pts
Wild Rider; Spear; Longbow; Light Armour
Sword of Might [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
1 Elf Steed @ [0] Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician
5 Elf Steed @ [0] Pts
4 Wild Riders @ 191 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Wild Hunter @ [18] Pts
5 Elf Steed @ [0] Pts
6 Wardancers @ 140 Pts
Wardancer Weapons
1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2248
Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army
1 Spellweaver @ 350 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Deepwood Sphere [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 140 Pts
Battle Standard
Oaken Armour [50]
1 * Wild Rider Noble @ 172 Pts
Wild Rider; Spear; Longbow; Light Armour
Sword of Might [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
1 Elf Steed @ [0] Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
10 Glade Guard @ 126 Pts
Longbow; Musician
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
5 Glade Riders @ 129 Pts
Spear; Longbow; Musician
5 Elf Steed @ [0] Pts
4 Wild Riders @ 191 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
1 Wild Hunter @ [18] Pts
5 Elf Steed @ [0] Pts
6 Wardancers @ 140 Pts
Wardancer Weapons
1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 76
Total Army Cost: 2248
- slyslaysson
- Mudżahedin
- Posty: 230
- Lokalizacja: Kraków
Wild Noble nie może brać magicznch broni poza dwoma spearami, więc SoM odpada, traci też (chyba) longbow'a.
a. Zamiast na konika można go (Nobla) wsadzić na jelonka, wtedy SotCM lepiej zadziała. Wtedy trzeba też skasować Wild Hunter'a (punkty).
b. Zamiast jelonka można też dopakować WD
c. tu był babol
a. Zamiast na konika można go (Nobla) wsadzić na jelonka, wtedy SotCM lepiej zadziała. Wtedy trzeba też skasować Wild Hunter'a (punkty).
b. Zamiast jelonka można też dopakować WD
c. tu był babol
Ostatnio zmieniony 2 sty 2008, o 22:16 przez slyslaysson, łącznie zmieniany 1 raz.
- slyslaysson
- Mudżahedin
- Posty: 230
- Lokalizacja: Kraków
O kurczę, mój błąd. Sry
A tak ładnie to wyglądało.
A tak ładnie to wyglądało.
Witam.
Takie Dwie rozpy wymodziłem : http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?p=155349#155349
Pozdrawiam.
Takie Dwie rozpy wymodziłem : http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?p=155349#155349
Pozdrawiam.
,, ... I zesłał ich Pan by siali zamęt i zniszczenie ... "
Od dłuższego czasu mam zamiar zacząć grać samymi elfami, bez duchów lasu.
Co sądzicie o takiej rozpisce:
Generał - Highborn na orle, włócznia, zbroja, enchanted shield, bow of loren, strzały bez save'a, glamourweave
Noble BSB sword of might, stone of crystal mere
Noble z great weapon, amaranthine brooch, gwytherc's horn (akurat zostaly punkty a może się przydać)
mag z 2 scrollami
---
19 eternal guard + fcg
19 eternal guard + fcg
6glade riders + muzyk
6glade riders + muzyk
11 glade guard
---
9 tancerzy z fcg
9 tancerzy z fcg
3 warhawki
---
orzeł
orzeł
razem 2250
Ostrzał z bow of loren powinien pozwolić troszkę uszczuplić kawalerie przeciwnika, ewentualnie zdjąć coś upierdliwego typu eterycznego jak i polować na samotnych magów lub jakieś skavenskie muszkiety za pawężami...
BSB i Noble idą do Eternali prąc do zwarcia.
mag w łucznikach tworzy 12 groźnych elfów i wzbudza lęk w przeciwniku z racji wyroku jaki mogą wydać...
Tancerze jako wsparcie, kawalerii być może uda się wpaść komuś w zwarciu na bok lub plecy.
podobnie warhawki - a oprócz tego polowanie na magów.
Niestety, problemem stają się smoki i steamtanki.
Co sądzicie o takiej rozpisce:
Generał - Highborn na orle, włócznia, zbroja, enchanted shield, bow of loren, strzały bez save'a, glamourweave
Noble BSB sword of might, stone of crystal mere
Noble z great weapon, amaranthine brooch, gwytherc's horn (akurat zostaly punkty a może się przydać)
mag z 2 scrollami
---
19 eternal guard + fcg
19 eternal guard + fcg
6glade riders + muzyk
6glade riders + muzyk
11 glade guard
---
9 tancerzy z fcg
9 tancerzy z fcg
3 warhawki
---
orzeł
orzeł
razem 2250
Ostrzał z bow of loren powinien pozwolić troszkę uszczuplić kawalerie przeciwnika, ewentualnie zdjąć coś upierdliwego typu eterycznego jak i polować na samotnych magów lub jakieś skavenskie muszkiety za pawężami...
BSB i Noble idą do Eternali prąc do zwarcia.
mag w łucznikach tworzy 12 groźnych elfów i wzbudza lęk w przeciwniku z racji wyroku jaki mogą wydać...
Tancerze jako wsparcie, kawalerii być może uda się wpaść komuś w zwarciu na bok lub plecy.
podobnie warhawki - a oprócz tego polowanie na magów.
Niestety, problemem stają się smoki i steamtanki.
Ja bym to widzial raczej tak:)
1 * Alter Highborn @ 284 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Annoyance of Netlings [25]
Hail of Doom Arrow [30]
Glamourweave [30]
Enchanted Shield [10]
1 Noble @ 140 Pts
Battle Standard
Sword of Might [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
1 * Noble @ 118 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Amaranthine Brooch [35]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Glade Guard
10 Glade Guard
10 Glade Guard
5 Glade Riders
22 Eternal Guard
Standard; Musician; Guardian
16 Eternal Guard
Standard; Musician; Guardian
7 Wardancers
Musician; Bladesinger
7 Wardancers
Musician; Bladesinger
7 Waywatchers
1 Great Eagle
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 103
Total Army Cost: 2250
Eternale po 6sciu w rance, bow of loren z no armour save jest niby ok, ale moze sie zdazyc ze nic nie zabijesz, potem pojdziesz do walki i 55 punktow idzie w piach, a to duzo, dlatego wolalbym alterka z HoDa, wystrzeli co ma wystrzelic, nawet moze smoka zwiazac do walki i wtedy cos z boku moze wejsc zeby combata nabijac:)
1 * Alter Highborn @ 284 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Annoyance of Netlings [25]
Hail of Doom Arrow [30]
Glamourweave [30]
Enchanted Shield [10]
1 Noble @ 140 Pts
Battle Standard
Sword of Might [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
1 * Noble @ 118 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Amaranthine Brooch [35]
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
10 Glade Guard
10 Glade Guard
10 Glade Guard
5 Glade Riders
22 Eternal Guard
Standard; Musician; Guardian
16 Eternal Guard
Standard; Musician; Guardian
7 Wardancers
Musician; Bladesinger
7 Wardancers
Musician; Bladesinger
7 Waywatchers
1 Great Eagle
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 103
Total Army Cost: 2250
Eternale po 6sciu w rance, bow of loren z no armour save jest niby ok, ale moze sie zdazyc ze nic nie zabijesz, potem pojdziesz do walki i 55 punktow idzie w piach, a to duzo, dlatego wolalbym alterka z HoDa, wystrzeli co ma wystrzelic, nawet moze smoka zwiazac do walki i wtedy cos z boku moze wejsc zeby combata nabijac:)
szarża alterem na smoka... no cóż... mając pecha i nie zadając żadnej rany tracę cały model, a nie jest to trudne biorąc pod uwagę, że pan na smoku jest dość dobrze opancerzony i owardowany... a smokowi statystycznie zadaję 1,5 rany..., podczas gdy on powinien jedną wklepać.
chyba wolę nie angażować generała do walki tylko zostawić go w ramach supportu. dlatego ma orła, by strzelić po przebyciu sporej odległości i tak by dać swoje 10ld gdyby było potrzebne.
hail jest fajny, to fakt, ale często mnie zawodził, więc też odpada - wolę pewne 24 strzały bez save'a
reszta propozycji jest dobra, ale wyszedłem z założenia, że powinno ginąć mnie jak najmniej. łucznicy niestety są dość łatwym łupem dla czegoś szybkiego czego akurat nie ustrzeliłem, wykopywaczek itp.
reszta jednostek w mojej rozpisce jest mobilna i stara się nie wejść do walki, chyba, że to konieczne. eternale natomiast powinni przyjąć wszystko z racji stubborn, a jeszcze nigdy nie zdażyło mi się, żeby za szybko zeszli z tego świata. (chociaż nie... zdażyło się )
twoje propozycje wydały mi się dość defensywnym podejściem. ale koncepcja też jest dobra. podoba mi się.
chyba wolę nie angażować generała do walki tylko zostawić go w ramach supportu. dlatego ma orła, by strzelić po przebyciu sporej odległości i tak by dać swoje 10ld gdyby było potrzebne.
hail jest fajny, to fakt, ale często mnie zawodził, więc też odpada - wolę pewne 24 strzały bez save'a
reszta propozycji jest dobra, ale wyszedłem z założenia, że powinno ginąć mnie jak najmniej. łucznicy niestety są dość łatwym łupem dla czegoś szybkiego czego akurat nie ustrzeliłem, wykopywaczek itp.
reszta jednostek w mojej rozpisce jest mobilna i stara się nie wejść do walki, chyba, że to konieczne. eternale natomiast powinni przyjąć wszystko z racji stubborn, a jeszcze nigdy nie zdażyło mi się, żeby za szybko zeszli z tego świata. (chociaż nie... zdażyło się )
twoje propozycje wydały mi się dość defensywnym podejściem. ale koncepcja też jest dobra. podoba mi się.
Ja myslalem o alterku - lapaczu smokow - na turnieje 2500 co nas czekaja;) I chcialem dac Annoyance plus regenka, powinien taki lord przegrac tylko o outnumber, jak zada wounda to juz jest remis:) 300 pts zeby tylko strzelac... nie wiem Z cheica uslysze opinie jak zagrasz tym czy sie spisalo:) Hail mi sie nie spisywal jak nie bylo w co strzelac i trzeba bylo wybrac cos po prostu Ale wlasnie wpadlem na inna troche koncepcje
1 Spellweaver @ 343 Pts
Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Power Stone [25]
1 Elf Steed @ [0] Pts
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 140 Pts
Battle Standard
Sword of Might [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
1 * Noble @ 118 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Amaranthine Brooch [35]
10 Glade Guard
10 Glade Guard
10 Glade Guard
5 Glade Riders
17 Eternal Guard fcg
17 Eternal Guard fcg
8 Wardancers champ, mus
8 Wardancers champ, mus
6 Waywatchers
1 Great Eagle @ 50 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2248
1 Spellweaver @ 343 Pts
Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Power Stone [25]
1 Elf Steed @ [0] Pts
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Calaingor's Stave [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 140 Pts
Battle Standard
Sword of Might [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
1 * Noble @ 118 Pts
General; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Amaranthine Brooch [35]
10 Glade Guard
10 Glade Guard
10 Glade Guard
5 Glade Riders
17 Eternal Guard fcg
17 Eternal Guard fcg
8 Wardancers champ, mus
8 Wardancers champ, mus
6 Waywatchers
1 Great Eagle @ 50 Pts
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 96
Total Army Cost: 2248
gram eternalami od dość dawna, jakoś chłopaki dają radę. niezależnie od tego czy jest drzewo czy nie - jak masz do wyboru zastrzelić kilku eternali czy fasty i orły które zaraz wyeliminują ostrzał, to zazwyczaj wybiera się opcję drugą...Vanirh pisze:etetnale to poprostu łatwy kąsek, trudno ich się chow a przyciągają ostrzał jak magnez bo nie ma drzewa/drzew
i niezależnie od tego czy jakiś eternal zginie od ostrzału, to i tak mają stubborna
a co altera łapacza smoków, to jeżeli mam liczyć na fuksa, żeby nie złamać się strachem, to chyba coś jest nie tak
magów nie lubię, zawsze mnie zawodzą.
a 300 punktów które lata i jest w stanie być tam gdzie potrzeba a do tego jeszcze całkiem nieźle strzela wydaje mi się ok...
będę chciał to przetestować ale nie wiem jeszcze kiedy... mam nadzieję że w tym miesiącu
małą siłę nadrabiają statycznym CR, a wklepanie 4 ran (3ranki + sztandar, ew. przewaga liczebna) to nie jest hop siup nawet mając sporo siły.Robak pisze:No niestety zapomnialem o fear outnumber, niestety sie nie nadaje do tego taki alterek Na eternalach gralem troche i sa wporzadku, ale mala sila niestety jest duzym minusem...
no i multum ataków. a jeżeli do tego doliczyć herosa, z powiedzmy jakimiś fajnymi gadżetami, to robią się naprawdę twardzi.
pamiętam swego czasu jak klocek eternali z highbornem grającym na harfie okazał się nie do przejścia przez pół armii przeciwnika. w koncu polegli, ale zwracając się z nawiązką
a wracając do tematu - potrzebna większa liczba łuków, tak jak wspominałeś w swoich propozycjach. Jeden oddział to mało. muszę trochę pomyśleć jeszcze nad tym...