VC 9th age

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
katerek
Masakrator
Posty: 2745
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Re: VC 9th age

Post autor: katerek »

Takie być może głupie pytanie czy V Knights Dragon w szarży mają 7Str 4AP i +1A? Bo w zasadach mają ten +1A z Devastating charge i lance +2S +2AP też ma z DC czy te dwa DC się kumulują?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3269
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Lanca daje DC ale w nawiasie w zasadzie lancy masz właśnie "tylko" +2S i +2AP czyli nie ma co się kumulować. Mają tylko z Blood Ties ten dodatkowy attack ale gdyby w zasadzie Lancy był dodatkowy Attack to by się kumulowały :)
Wg mnie mają w szarży 3 ataki S7 AP4 i tyle albo aż tyle :P
Armie- Sylvan (Wood) Elves /Vermin Swarm
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
sezon 2021 VS - W:3/D:0/L:4
sezon 2021 SE - W:3/D:1/L:2

Mamut
Wodzirej
Posty: 721
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Post autor: Mamut »

Wszystkie devastating charge się kumulują.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos

katerek
Masakrator
Posty: 2745
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Dzienk ju
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

katerek
Masakrator
Posty: 2745
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Czy Arcane Knowledge ma wpływ też na zasięgi w "klamerakch" w Okultyźmie? Chodzi o wersje czarów po poświęceniu chopaczków :)
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Bela
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Bela »

Jeśli chodzi ci o to, czy zwiększa zasięg możliwego Breat Weapon lub rzucanie snajperki na 18" zamiast na 12" to nie. Te wartości to zasięgi dotyczące efektów czarów, a nie zasięgi rzucenia czaru. Arcane Knowledge wpływa na Range, czyli w profilach czarów tylko na wartości w kolumnie Range, natomiast na efekty nie wpływa w żaden sposób. Tak samo zostało to wyjaśnione dla Familiara od DE oraz Veil Walkera od WDG, które również mają dostęp do okultyzmu i możliwość zwiększania zasięgu czarów.

katerek
Masakrator
Posty: 2745
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Dzięki
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

katerek
Masakrator
Posty: 2745
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Nie wiem czy to było, ale jaki wpływm na rank bonus ma court of the damned wstawiony no. do jednostki 5x5 szkieletów?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5143

Post autor: Stan »

Jak go wstawisz do 8 szkieletów to masz 3 pełne szeregi i +3 do wyniku walki.
Jak wstawisz do 25 szkieletów to wyjdzie 6 pełnych szeregów.

katerek
Masakrator
Posty: 2745
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Dzienk ju :)
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3269
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Dobra nie wiem czy głupie ale nie chciałbym wałować więc jak w końcu działa Hand of Glory z Occultismu ?
Czy jak rzucę na oddział czy pojedynczy model bez żadnego Aegisa to będę miał Aegis 5+ czy tylko Aegis 6+ ?
W wordingu czaru mamy "gain Aegis (6+) and Aegis (+1, max. 3+)"
Armie- Sylvan (Wood) Elves /Vermin Swarm
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
sezon 2021 VS - W:3/D:0/L:4
sezon 2021 SE - W:3/D:1/L:2

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1440
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Zaklęcie bazowo daje 6++ i podbija warda do 5++. Jak masz lepszego warda na 5 lub 4 do go także podbija do max 3++.
Obrazek

Awatar użytkownika
Karbowy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160
Lokalizacja: Zagonowe Szaraki

Post autor: Karbowy »

witam.
Jak działa zasada "Żniwiarz" w oddziałach Widmowych łowców(spectral hunters), , bo jakoś tak mi się wzajemnie wyklucza ta zasada z tym że to kawaleria....
jeśli można to po polsku proszę...
Tworzone przez Polaków uściślenia oraz wszelkie inne zasady i FAQi dla Polaków - powinno opracować się po polsku - cholerne anglickie lizusy :!: :!: :!:

katerek
Masakrator
Posty: 2745
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Karbowy pisze: 7 lis 2019, o 21:59 witam.
Jak działa zasada "Żniwiarz" w oddziałach Widmowych łowców(spectral hunters), , bo jakoś tak mi się wzajemnie wyklucza ta zasada z tym że to kawaleria....
jeśli można to po polsku proszę...
EEeeee ale oni nie mają zasady żniwiarz ;)
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Mamut
Wodzirej
Posty: 721
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Post autor: Mamut »

Upewnij się czy masz dobry book, spektrale nie mają tej zasady od ponad roku już chyba.
Sama zasada została na duszkach, w skrócie, podczas ruchu ignorują wszystko, jeżeli przynajmniej jeden model z oddziału wejdzie w styk z oddziałem przeciwnika to cały oddział wypłaca po autohicie na model z S5 ap10. Ważne żeby podczas takiego ruchu mierzyć start -> dotknięcie -> pozycja finalna, oraz to że nie można przelecieć oddziału przeciwnika który jest dalej niż 11 cali(z powodu ograniczenia cala między oddziałami).
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos

Awatar użytkownika
Bela
Falubaz
Posty: 1241
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Bela »

Przyznaje się do błędu, w profilu Widmowi Łowcy (Spectral Hunters) jest linijka z profilu Upiory (Wriths). Za jakieś 15 min zostanie to poprawione :)

Edit: no może po 20, ale już poprawione :) w temacie z polskim tłumaczeniem poprawiona wersja VC

Awatar użytkownika
Karbowy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160
Lokalizacja: Zagonowe Szaraki

Post autor: Karbowy »

Witam. Mam pytanie, czy Banshee może wyć w reakcji stój i strzelaj?
Tworzone przez Polaków uściślenia oraz wszelkie inne zasady i FAQi dla Polaków - powinno opracować się po polsku - cholerne anglickie lizusy :!: :!: :!:

Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5061
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Gasior »

nie
:twisted: always Vampire :twisted:

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5143

Post autor: Stan »

Zawsze musisz deklarować hold nie możesz żadnej innej reakcji.

katerek
Masakrator
Posty: 2745
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Tak z ciekawości czy to nie jest błąd że SH jako wierzchowiec jest inny niż biegający luzem? Nie powinno to być tak, że oba są identyczne?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

ODPOWIEDZ