4500 Equitaine
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
4500 Equitaine
4498 pkt.
Damsel [495pts]: Barded Warhorse, Druidism/Divination Wizard Master
. Special Equipment: 2x Binding Scroll
Duke [685pts]: Army General, Audacity, Hippogriff, Questing Oath, Shield
. Special Equipment: Blessed Inscriptions, Crusader's Salvation - Dominant, Dragonfire Gem
Paladin [325pts]: Barded Warhorse, Battle Standard Bearer, Paired Weapons
. Special Equipment: Ghostly Guard, Hero's Heart
Knights Aspirant [250pts]: Champion, 5x Knight Aspirant
Knights Aspirant [250pts]: Champion, 5x Knight Aspirant
Knights of the Realm [643pts]: Champion, 12x Knight of the Realm, Musician, Standard Bearer: Banner of Discipline
Knights of the Quest [830pts]: Champion, 15x Knight of the Quest, Musician, Standard Bearer: Banner of Speed
Siege War Machine [120pts]: Scorpion (4+)
Siege War Machine [120pts]: Scorpion (4+)
Yeoman Outriders [135pts]: Bow (4+), Light Armour, Shield, 5x Yeoman Outrider
Yeoman Outriders [135pts]: Bow (4+), Light Armour, Shield, 5x Yeoman Outrider
Pegasus Knights [510pts]: Musician, 4x Pegasus Knight, Standard Bearer: Flaming Standard
Some idea?
Damsel [495pts]: Barded Warhorse, Druidism/Divination Wizard Master
. Special Equipment: 2x Binding Scroll
Duke [685pts]: Army General, Audacity, Hippogriff, Questing Oath, Shield
. Special Equipment: Blessed Inscriptions, Crusader's Salvation - Dominant, Dragonfire Gem
Paladin [325pts]: Barded Warhorse, Battle Standard Bearer, Paired Weapons
. Special Equipment: Ghostly Guard, Hero's Heart
Knights Aspirant [250pts]: Champion, 5x Knight Aspirant
Knights Aspirant [250pts]: Champion, 5x Knight Aspirant
Knights of the Realm [643pts]: Champion, 12x Knight of the Realm, Musician, Standard Bearer: Banner of Discipline
Knights of the Quest [830pts]: Champion, 15x Knight of the Quest, Musician, Standard Bearer: Banner of Speed
Siege War Machine [120pts]: Scorpion (4+)
Siege War Machine [120pts]: Scorpion (4+)
Yeoman Outriders [135pts]: Bow (4+), Light Armour, Shield, 5x Yeoman Outrider
Yeoman Outriders [135pts]: Bow (4+), Light Armour, Shield, 5x Yeoman Outrider
Pegasus Knights [510pts]: Musician, 4x Pegasus Knight, Standard Bearer: Flaming Standard
Some idea?
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Fajna... jedź z tym na DMP
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Nie wiem czy damselka nie lepszym generałem, gościa na gryfie da się łatwo odstrzelić, czy maszyną czy spellem, a ona nie dość że mniejsza więc nawet za jomenami ukryjesz czy to przed maszyną czy evo, a do tego ma MR1.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
Ok, sprawdziłem liderke w tej armii, jednak graj na duku XD Chyba że go na konika dasz to może lepiej będzie.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Zmiana podejścia, co dwa diuki to nie jeden
Damsel [385pts]: Barded Warhorse, Druidism, Wizard Master
Duke [565pts]: Army General, Barded Warhorse, Grail Oath, Lance, Might, Shield
. Special Equipment: Divine Judgement, Fortress of Faith, Potion of Swiftness
Duke [615pts]: Hippogriff, Questing Oath, Shield
. Special Equipment: Blessed Inscriptions, Crusader's Salvation - Dominant
Paladin [235pts]: Barded Warhorse, Battle Standard Bearer, Lance, Shield
Knights Aspirant [712pts]: 14x Knight Aspirant, Musician, Standard Bearer
. Banner Enchantment: Banner of the Last Charge
Knights of the Realm [658pts]: Champion, 12x Knight of the Realm, Musician, Standard Bearer
. Banner Enchantment: Banner of Speed
Knights of the Grail [814pts]: 9x Knight of the Grail, Musician, Standard Bearer
. Banner Enchantment: Banner of Roland
Siege War Machine [120pts]: Scorpion (4+)
Siege War Machine [120pts]: Scorpion (4+)
Yeoman Outriders [135pts]: Bow (4+), Light Armour, Shield, 5x Yeoman Outrider
Yeoman Outriders [135pts]: Bow (4+), Light Armour, Shield, 5x Yeoman Outrider
++ Total: [4494pts] ++
Damsel [385pts]: Barded Warhorse, Druidism, Wizard Master
Duke [565pts]: Army General, Barded Warhorse, Grail Oath, Lance, Might, Shield
. Special Equipment: Divine Judgement, Fortress of Faith, Potion of Swiftness
Duke [615pts]: Hippogriff, Questing Oath, Shield
. Special Equipment: Blessed Inscriptions, Crusader's Salvation - Dominant
Paladin [235pts]: Barded Warhorse, Battle Standard Bearer, Lance, Shield
Knights Aspirant [712pts]: 14x Knight Aspirant, Musician, Standard Bearer
. Banner Enchantment: Banner of the Last Charge
Knights of the Realm [658pts]: Champion, 12x Knight of the Realm, Musician, Standard Bearer
. Banner Enchantment: Banner of Speed
Knights of the Grail [814pts]: 9x Knight of the Grail, Musician, Standard Bearer
. Banner Enchantment: Banner of Roland
Siege War Machine [120pts]: Scorpion (4+)
Siege War Machine [120pts]: Scorpion (4+)
Yeoman Outriders [135pts]: Bow (4+), Light Armour, Shield, 5x Yeoman Outrider
Yeoman Outriders [135pts]: Bow (4+), Light Armour, Shield, 5x Yeoman Outrider
++ Total: [4494pts] ++
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Zamiast jednej dużej lancy dałbym 3x5 aspirantów.
Nikt ich nie docenia dzięki czemu efekt zaskoczenia jest ogromny + masz czym ogarniać śmietnik przeciwnika.
Nikt ich nie docenia dzięki czemu efekt zaskoczenia jest ogromny + masz czym ogarniać śmietnik przeciwnika.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Też mi się wydaje, że największą siłą Knight Aspirants jest to, że mają Devastating Charge(+1 Att), więc klocki z więcej niż jednym szeregiem to marnowanie punktów.
Lepiej mieć 3x5 niż raz 14+drogi baner. Ewentualnie 2x7 aby skompensować to, że zostaną odsrzeleni zanim dojadą (ktoś do nich strzela widząc patatajającą 9 graili?).
Lepiej mieć 3x5 niż raz 14+drogi baner. Ewentualnie 2x7 aby skompensować to, że zostaną odsrzeleni zanim dojadą (ktoś do nich strzela widząc patatajającą 9 graili?).
Nie do końca się zgodzę. Sztandar z impactami bardzo fajnie działa na aspirantach. Po pierwsze masz na dużym oddziale przerzut szarzy co maksymalizuje szansę na skuteczne dostarczenie wpierniczu. Dodatkowo bierzesz 13 i wystawiasz ich w formacji 5 5 3. Dzięki czemu masz 15 impactow i 18 atakow. Czysta moc.
Ja tam od roku gram na 15 plus impakty i prawie nikt do nich nie strzela bo mam obok jeszcze 2xgrali, oraz 2x5 errantow. Tak samo mam 15 impow i 18 ataczorów za cenę większą co prawda o dwa ludki. Grając z druidyzmem tych grali sobie wracam jak ktoś mi nie wpuści heredity, lub na odwrót nie da mi ich wskrzesic ale wejda rerolle i gdzieś mi tam to wychodzi na to samo.
Plus dwa hipki.
Tak wiem... straszny czołg bez polotu.
Mnie tam ta rozpa się podoba. Nie sklejam jednak tych skorpionow gdzie trzeba kulać na 5+ ale co kto lubi
Plus dwa hipki.
Tak wiem... straszny czołg bez polotu.
Mnie tam ta rozpa się podoba. Nie sklejam jednak tych skorpionow gdzie trzeba kulać na 5+ ale co kto lubi
Ale strata jednego już zmniejsza liczbę Impaktów do 10Rilam pisze:Nie do końca się zgodzę. Sztandar z impactami bardzo fajnie działa na aspirantach. Po pierwsze masz na dużym oddziale przerzut szarzy co maksymalizuje szansę na skuteczne dostarczenie wpierniczu. Dodatkowo bierzesz 13 i wystawiasz ich w formacji 5 5 3. Dzięki czemu masz 15 impactow i 18 atakow. Czysta moc.
To prawda, ale to już zależy od reszty listy. Jeżeli grasz druidyzm to nei aż taki problem. Jeżeli szarża się opłaca to nadal 10 impactów jest syte, jeżeli nie szarżujesz zbijasz się w 4 szeregi i masz impactów 12. Oczywiście można grać pełną 15, ale mi zazwyczaj brakuje punktów by aż tak pakować je w jeden klocek.WarX pisze:Ale strata jednego już zmniejsza liczbę Impaktów do 10Rilam pisze:Nie do końca się zgodzę. Sztandar z impactami bardzo fajnie działa na aspirantach. Po pierwsze masz na dużym oddziale przerzut szarzy co maksymalizuje szansę na skuteczne dostarczenie wpierniczu. Dodatkowo bierzesz 13 i wystawiasz ich w formacji 5 5 3. Dzięki czemu masz 15 impactow i 18 atakow. Czysta moc.
-
- Plankton
- Posty: 1
I don't know if a damsel is a better general, a guy on a fingerboard can be easily shot off with a machine or a spell, and it is not only smaller, so you can hide even behind yomen, whether it is in front of a machine or evo, and it has MR1.
Information for international Travelers to avail Sri Lanka Visa on Arrival.