Rozpiski Demonów

Daemons of Chaos

Moderator: KrzysiekW

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Rozpiski Demonów

Post autor: debelial »

Crushery są jak rydwan - musisz zaszarżować. Poza turą własnej szarży są słabi, choć oczywiście w samej szarży uderzenie mają konkretne.

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 866
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

Nawet nie myślcie o tych Eidolonach, grałem bez 500 pkt w rozpie. Fiendy za tę cenę to bandyctwo moim zdaniem, są zdecydowanie za drogie.
Obrazek

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 663
Lokalizacja: Katowice

Post autor: WarX »

jawor pisze: 11 lis 2019, o 08:38 Nawet nie myślcie o tych Eidolonach, grałem bez 500 pkt w rozpie. Fiendy za tę cenę to bandyctwo moim zdaniem, są zdecydowanie za drogie.
Trzeba było grać po 5 z podwójnym HT.

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 866
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

Nikt do nich nawet nie probówał strzelać, wystarczą pociski z magii. Są zdecydowanie lepsze jednostki do wyboru.
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Komu się chce strzelać do skirmisza z t4 i 5++ jak masz piechotę w core która pęka prawie jak elfy?
Obrazek

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 663
Lokalizacja: Katowice

Post autor: WarX »

jawor pisze: 11 lis 2019, o 15:05 Nikt do nich nawet nie probówał strzelać, wystarczą pociski z magii. Są zdecydowanie lepsze jednostki do wyboru.
Widzisz... Jakbyś miał tylko 5 w oddziale...
To dostają lepę z magii, ginie maks 3 od jednego zaklęcia. Czy w tedy są warci kolejnego? Jeśli przeciwnik tak uważa, to super - tracisz tych ziomeczków, zamiast coś innego. Jeśli jednak uzna, że nie to dalej już operują całkowicie poza zainteresowaniem przeciwnika.

Pamiętaj, że tej gry nie wygrywa się tym, że twoje oddziały nie giną, tylko tym, że giną z sensem!

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Co to znaczy że ginie maks 3? Zaklęcie robi d3 hitów czy co? :D

Ciężko powiedzieć czy są warci wtedy kolejnego pocisku, baniszmentu może nie, fireballa już owszem. Nawet można ich atrybutem z pyro punktować. Ostatniego frajera czy dwóch można dobić też chujowym strzelaniem żeby przypadkiem nie odginał czy coś ale to tylko przypuszczenie.
Obrazek

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 663
Lokalizacja: Katowice

Post autor: WarX »

Ciara pisze: 11 lis 2019, o 17:40 Co to znaczy że ginie maks 3? Zaklęcie robi d3 hitów czy co? :D

Ciężko powiedzieć czy są warci wtedy kolejnego pocisku, baniszmentu może nie, fireballa już owszem. Nawet można ich atrybutem z pyro punktować. Ostatniego frajera czy dwóch można dobić też chujowym strzelaniem żeby przypadkiem nie odginał czy coś ale to tylko przypuszczenie.
Jak zaklęcie ma 2d6 hitów, to średnio trafia 7 hitów. Eidolonki mają R4 więc wiele lorów ranni na 4+. Potem jeszcze sejwik na 5+ i zostaje 1-2 ziomeczków.

I teraz zabawa polega na tym, że rzucenie na nich czegokolwiek to będzie niezły overkill - strzelanie w HT(2) to wiadomo - lepiej strzelać w coś bez HT, a z magii... Też chyba byłyby lepsze cele.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Dzięki za wyjaśnienie ziomek ale trochę z dupy stwierdzenie że ginie maks 3, średnia to 3~ trupy. Maks 12 typa od takiego pocisku.

Czytałeś co napisałem? Zależy jaki pocisk. Fireball, master of earth etc na dobicie czegoś takiego to nie jest overkill. Duży baniszment to już tak.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Też miałem dziś okazję grać na 9 flamerach z HT i niestety popieram powyższego kolegę. Nie zrobiły totalnie nic. Ponad 300pkt robiące nic.

Tylko skoro:
- nie Fiendy
- nie Hoaterzy
- nie Cruserzy
- nie Muchy

to czym mamy grać?
Może to naiwne ale wierzę w crushery i czy sądzicie, że da się na nich grać? np 2x5? albo ekstremalnie 3x5(ew.4)?

Chętnie poznam zdanie bardziej doświadczonych kolegów.


a tak z innej beczki. Czy czampion może odmówić challange Omenowi? dziś miałem taki "dylemat" podczas gry.

Z góry dzięki.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Imo wytestuj sobie brazzersów z +1 move, jeden oddział na start i zobacz jak Ci się sprawdzają.

Przyjmować muszą tylko postacie chyba że czempion to zrobi pierwszy. Sam czempion może odmówić.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Dzięki za odpowiedź w sprawie Omena.

Jeśli chodzi o BB to obawiam się że jeden oddział to za mało ponieważ naturalnie ściąga całe strzelanie i odginanie. Dwóch już trudniej zatrzymać.

Z moich dzisiejszych doświadczeń mogę powiedzieć że świetnie sprawdzają się harvestery w impach. Tanie rozwiązanie a świetnie straszą potencjalnych agresorów jak elfy czy nawet dwarfy. Dziś grałem na 2 harvesterach i jak bym nie był warzywem to pewnie by się pięknie spłaciły.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Akurat w demonach to wszystko jest "papierowe". Nie zabije brazzersów dojedzie coś innego. Jeden oddział na flance czy jak przeciwnik nie ma mocnego strzelania na środku pozwoli Ci rozeznać się czy ten unit Ci odpowiada, czy jest mocny czy nie etc zamiast od razu pakować dwa unity za ponad 1k.
Obrazek

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 866
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

Sam nie wiem, brakuje pewnego oddziału ze stabilnym wygarem. Trzeba chyba spamować te psy i do tego jakieś mongolskie taktyki do zmniejszania liderki ala evo plus płaszczki.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Liczyć na leathal strike w psach to troche mało.
To świetny unit i np Andrzej udowodnił, że można masę na nim ugrać jednak...
wystarczy, że ktoś ma przeciętnie dobre strzelanie to zdejmujesz unit za unitem. A tak realatywnie patrząc to raptem parę armii nie ma takiego strzelania (przychodzą mi do głowy tylko ogry, woch, bestie, undeady).

No i wystarczy, że coś ma np 4+ armora a nie zobaczysz sporo 6tek to się robi kupa. To wciąż S3....

Tak jak nakreślił Jawor, brakuje jakiegoś uniwersalnego unitu wokół którego można budować resztę. Wszystkie unity są 0/1. titanslayer swiętny na giganty na resztę kupa. Rydwany Slaanesha świetne do zdejmowania armora a później S3, czy np cory albo silnie i mało ataków albo wiadro kostek z S3.

Z crusherami jest taki problem, że jak jest mało (3 i mniej) to już boją się w cokolwiek wpadać).

Dziś grałem na HBE i tak na prawdę to od 3 dni mysłałem na czym budować rozpę bo KAŻDY unit w naszej armii dostaje w dupę od phoenix guardów/SM/Lion guardów... żaden nasz unit (niezależnie od kosztu) nie ma co z nimi startować (no chyba że crushery ale biorąc pod uwagę siłę strzelania HBE to i tak nie dożyją. No i LionGuardzi aż się cieszą na myśl o nich).


I'm confused.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 866
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

Na elfy najlepszy będzie spam, wszystkich nas nie zastrzelą ( ͡° ͜ʖ ͡°) i do tego kometa. Zakochałem się w Sentinelu po turze, dostał przez 4 gry może maks dwa woundy, w samej grze z DE zrobił 3k pkt. Strasznie silna jest ta magia, cały czas minimum 3 dodatkowe kostki, zazwyczaj 4, opcja ze sprawdzaniem super bo wiadomo na co możemy sobie pozwolić podczas ruchu, no i war dodatkowy ward na stompy, impacty i breathy. Kometa, snajpa, pocisk, obniżenie resa i hera, zajebista kombinacja. Pocisk bardzo losowy i zazwyczaj wszyscy go wpuszczają a jest w stanie zerować pojedyncze modele na strzała. Snajpera niby też mocno losowa ale spoko spamuje się ją w pojedyncze cele z dwóch kości. W grze z SA w drugiej turze wbiłem nią 2w w herosa w oddziale i już przeciwnik miał mokro. Zastanawiam się nad opcją Sentinel plus Omen adept. W ogóle to polecam jedene pinki, to zawsze oddział który możemy zostawić z tyłu na znacznik, ma dodatkową here i może zrobić jakieś woundy na śmieciach.
Obrazek

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Też ostatnio próbowałem Eidolonów i to przeciwko celowi idealnemu, czyli rycerzom wdg.
Żałosna celność sprawia, że ogólną skuteczność mają tragiczną. Nie tykam póki co.

Trójeczka Brazzersów, jak ich Ciara wdzięcznie nazywa, nie jest taka zła. Uderzenie mają naprawdę solidne, ale jest mała szansa, że w coś soczystego wpadną, bo przeciwnicy bardzo się pilnują. To jednak coś co można wykorzystać, bo skoro skupiają się na strzelaniu/czarowaniu/odginaniu Brazzerów, to może im nie starczyć na coś innego.

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1666
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

Pora rozruszać trochę forum :)

Planuję wrócić na jakiś czas do demonów.
Nie grałem nimi jakieś 3-4 lata, trochę się zmieniło ;)

Koncepcja którą zamierzam ogrywać. co sądzicie?

1 Omen of Savar Master @ 815 Pts
Wizard Master; The Thaumaturgy; Divine Right; Dominion of Pride
Chitinous Scales [25]
Charged Tendrills [15]
Dexterous Tentacles [15]
Mirrored Scales [45]

1 Harbinger Adept of Father Chaos @ 320 Pts
General; Wizard Adept; The Divination; Show Hereditary spell
Mark of the Eternal Champion [45]
#Spear of Infinity [0]

19 Myrmidons @ 575 Pts
Standard; Musician; Whipcrack Tail
Aether Icon [10]
1 Champion @ [20] Pts

12 Lemures @ 305 Pts
1 Champion @ [20] Pts

10 Succubi @ 225 Pts
Talon Scythes; Musician

10 Succubi @ 225 Pts
Talon Scythes; Musician

10 Imps @ 225 Pts
Energy Bolts (4+); Musician

5 Clawed Fiends @ 530 Pts
Musician; Mesmerizing Plumage; Smother
#Mesmerizing Plumage [0]

5 Sirens @ 195 Pts
Elusive
5 Symbiotic Steed @ [0] Pts

2 Mageblight Gremlins @ 175 Pts
Spell Craving; Veil Stalker

5 Furies @ 170 Pts
Venom Sacs
#Venom Sacs [0]

5 Furies @ 170 Pts
Venom Sacs
#Venom Sacs [0]

1 Hope Harvester @ 285 Pts
Aether Battery (3+)

1 Hope Harvester @ 285 Pts
Aether Battery (3+)

Models in Army: 87


Total Army Cost: 4500

nienajgorsza magia, demon który klepie się bardzo przyzwoicie. strzelanie w postaci 2 dział.
klocek do bicia (myrmidiony), dwa małe oddziały do flankowania (succubi) i lemury dla małego maga generała.

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

ojej....nie znam się więc się wypowiem :)

Na omenie daj guilding parry (działa na mirmony i znacząco zwiększa ich przeżywalność).
Na Mirmony warto dać lightning reflex.
Przemyśl fiendy. Może hoatery?
Gremliny koniecznie z poisonem.
Furie gołe.
Na maga daj przechowanie 6 veili jeśli grasz na hope harvesterach. Troche szkoda trzymać harbringera w lemurach. On całkiem niezle się też bije. Może w sukuby?
Na impy warto dać czempa z ethernalem i sztandar (masz +2 czary)
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Offspringman
Kretozord
Posty: 1666
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Offspringman »

Fiendy mocno sytuacyjne się wydają.
Niby szybkie, ale uderzenie raczej średnie.
Przechowywanie tokenów warte rozważenia, faktycznie.
Lemury wydają mi się oddziałem który spokojnie postoi na znaczniku a przy odrobinie szczęścia może wspomóc inne oddziały w walce, wbijając się od boku.

ODPOWIEDZ