Carnosaur
Moderator: Ziemko
Zaczynam nekromancj uwaga.
Pograłem trochę slanem, fajny kolo ale stwierdziłem, że w sumie magię mocarną mam u tomb kingów, a jak grać lizakami to kurde na dinozaurach, bo inaczej nie ma zabawy i klimatu.
Wykminiłem coś takiego:
-------------------------------------------------------------------------------
SPAWNING QUETZLA.
-------------------------------------------------------------------------------
Kolo na tyranozaurze z sejvem 2+/4+ i S6 bez sejva + sotek (więc z frenzy 7 ataków ma + 5 tyranozaura).
Weteran BSB - adidasy, płonący miecz, sotek (sejv 3+ lamerski, nie wiem co z tym zrobić, na cold łana go może?).
Ksiądz z dwoma egzemplarzami zwoju rozproszenia.
-------------------------------------------------------------------------------
Dziesięc skinków Quetzla z oszczepami.
Dziesięc skinków Quetzla z oszczepami.
Dziesięc skinków Quetzla z oszczepami.
Dziesięc skinków Quetzla z oszczepami.
Dziesięc scoutów Quetzla z oszczepami.
Dziesięc scoutów Quetzla z oszczepami.
-------------------------------------------------------------------------------
Cztery terradony.
Cztery terradony.
Cztery terradony.
Cztery terradony.
-------------------------------------------------------------------------------
Stegadon.
Stegadon.
-------------------------------------------------------------------------------
2248 równo, 3 DD i 2 skrole.
-------------------------------------------------------------------------------
Sytuacja tak wygląda: z dinozaurami wiadomo jak jest.
Obrona magiczna leży i na imperium i pokurcze jest ujowo.
Postanowiłem zatem dać 16 terek - z hit and run dadzą radę na magów i maszyny na pewno (60 skinków, w tym 20 scoutów też w tym pomaga nieźle).
Nie zdawałem sobie dotąd sprawy, że terki w sumie to potrafią łamać kloce całe dzięki S4 np. z biegaczem czy skinkami z sejvem 4+.
16 terek to też 16 oszczepów trafiających na 4+ z pojsonem i S4.
Generalnie fajna opcja myślę.
Po wyczyszczeniu maszyn wyłazimy dinusiami i biegaczem i miażdżymy wroga:)
Biegacz stara się dawać re-rolle szczególnie stegasiom, sam też ostro wali : 5 ataków z S5 z -4 do sejva.
Na ofensy jak kornici czy breta są też niezłe terki - z s4 potrafią zaskoczyć kawę z 2+ od flanki.
Czołgi oczywiście blokujemy skinkami (6 oddziałów mam nie) i zajmuje się nimi tyranozaur - tak z 7/8 ran zazwyczaj wbijam jakoś.
3 gości z terrorem też potrafi napsuć krwi wielu armiom.
Trochę niestety trzeba myśleć tą armią, to nie jest slann + kroxy, ale co zrobić.
Myślę, że z 16 terkami i 3 dinozaurami daje radę rozpa zarówno na mocne ofensy i mocne defensy.
Co myślicie?
Pograłem trochę slanem, fajny kolo ale stwierdziłem, że w sumie magię mocarną mam u tomb kingów, a jak grać lizakami to kurde na dinozaurach, bo inaczej nie ma zabawy i klimatu.
Wykminiłem coś takiego:
-------------------------------------------------------------------------------
SPAWNING QUETZLA.
-------------------------------------------------------------------------------
Kolo na tyranozaurze z sejvem 2+/4+ i S6 bez sejva + sotek (więc z frenzy 7 ataków ma + 5 tyranozaura).
Weteran BSB - adidasy, płonący miecz, sotek (sejv 3+ lamerski, nie wiem co z tym zrobić, na cold łana go może?).
Ksiądz z dwoma egzemplarzami zwoju rozproszenia.
-------------------------------------------------------------------------------
Dziesięc skinków Quetzla z oszczepami.
Dziesięc skinków Quetzla z oszczepami.
Dziesięc skinków Quetzla z oszczepami.
Dziesięc skinków Quetzla z oszczepami.
Dziesięc scoutów Quetzla z oszczepami.
Dziesięc scoutów Quetzla z oszczepami.
-------------------------------------------------------------------------------
Cztery terradony.
Cztery terradony.
Cztery terradony.
Cztery terradony.
-------------------------------------------------------------------------------
Stegadon.
Stegadon.
-------------------------------------------------------------------------------
2248 równo, 3 DD i 2 skrole.
-------------------------------------------------------------------------------
Sytuacja tak wygląda: z dinozaurami wiadomo jak jest.
Obrona magiczna leży i na imperium i pokurcze jest ujowo.
Postanowiłem zatem dać 16 terek - z hit and run dadzą radę na magów i maszyny na pewno (60 skinków, w tym 20 scoutów też w tym pomaga nieźle).
Nie zdawałem sobie dotąd sprawy, że terki w sumie to potrafią łamać kloce całe dzięki S4 np. z biegaczem czy skinkami z sejvem 4+.
16 terek to też 16 oszczepów trafiających na 4+ z pojsonem i S4.
Generalnie fajna opcja myślę.
Po wyczyszczeniu maszyn wyłazimy dinusiami i biegaczem i miażdżymy wroga:)
Biegacz stara się dawać re-rolle szczególnie stegasiom, sam też ostro wali : 5 ataków z S5 z -4 do sejva.
Na ofensy jak kornici czy breta są też niezłe terki - z s4 potrafią zaskoczyć kawę z 2+ od flanki.
Czołgi oczywiście blokujemy skinkami (6 oddziałów mam nie) i zajmuje się nimi tyranozaur - tak z 7/8 ran zazwyczaj wbijam jakoś.
3 gości z terrorem też potrafi napsuć krwi wielu armiom.
Trochę niestety trzeba myśleć tą armią, to nie jest slann + kroxy, ale co zrobić.
Myślę, że z 16 terkami i 3 dinozaurami daje radę rozpa zarówno na mocne ofensy i mocne defensy.
Co myślicie?
Masz rację co do kroxów.
Co do no armor save pozwolę się nie zgodzić.
Teraz jest super mi się zdaje:
-------------------------------------------------------------------------------
SPAWNING QUETZLA.
-------------------------------------------------------------------------------
CZŁAPIĄCY TYRANOSAURUS REX.
SKACZĄCY GOŚCIU-PUMA.
Ksiądz.
-------------------------------------------------------------------------------
Dziesięciu łoszczepników.
Dziesięciu łoszczepników.
Dziesięciu łoszczepników.
Dziesięciu łoszczepników.
Dziesięciu kitrających się łoszczepników.
Dziesięciu kitrających się łoszczepników.
-------------------------------------------------------------------------------
Trzy terki.
Trzy terki.
Cztery terki.
Cztery napakowane koksy z bejsbolami.
------------------------------------------------------------------------------
Staś.
Stefan.
-------------------------------------------------------------------------------
W walce jestem teraz naprawdę mocny, jednocześnie zachowując 3 oddziały terek, które szybko kilem maszyny.
Nie mogę się doczekać, żeby przetestować.
Przede wszystkim się cieszę, że z bretą można powalczyć jak równy z równym bym rzekł.
Najpierw chcę właśnie na dwarfy iść i bretę, jak z tymi pójdzie dobrze, to znaczy że można to zbierać.
Co do no armor save pozwolę się nie zgodzić.
Teraz jest super mi się zdaje:
-------------------------------------------------------------------------------
SPAWNING QUETZLA.
-------------------------------------------------------------------------------
CZŁAPIĄCY TYRANOSAURUS REX.
SKACZĄCY GOŚCIU-PUMA.
Ksiądz.
-------------------------------------------------------------------------------
Dziesięciu łoszczepników.
Dziesięciu łoszczepników.
Dziesięciu łoszczepników.
Dziesięciu łoszczepników.
Dziesięciu kitrających się łoszczepników.
Dziesięciu kitrających się łoszczepników.
-------------------------------------------------------------------------------
Trzy terki.
Trzy terki.
Cztery terki.
Cztery napakowane koksy z bejsbolami.
------------------------------------------------------------------------------
Staś.
Stefan.
-------------------------------------------------------------------------------
W walce jestem teraz naprawdę mocny, jednocześnie zachowując 3 oddziały terek, które szybko kilem maszyny.
Nie mogę się doczekać, żeby przetestować.
Przede wszystkim się cieszę, że z bretą można powalczyć jak równy z równym bym rzekł.
Najpierw chcę właśnie na dwarfy iść i bretę, jak z tymi pójdzie dobrze, to znaczy że można to zbierać.
Nie mówię, że, no armor save's jest złe. Wręcz przeciwnie jest świetne, szkoda, że kosztuje 65 pkt. . Mi się np. świetnie sprawdza Bane head. Jakiś porządny lord wroga nie jest już taki chętny na szarże, a jak się wbije w naszego oldblooda, to może się zdziwić. Przydatny jest również spawning: old ones. No i mnie zainspirowała ta tarcza z reboundem czarów. Jak nie wyjdzie dispell, to zawsze jest szansa na 4+, a różne ciekawe zaklęcia mogą w naszego lorda polecieć.
Kurde walnąłem się o dwadzieścia punktów poprzednio, teraz już wszystko pasuje:
-------------------------------------------------------------------------------
SPAWNING QUETZLA.
-------------------------------------------------------------------------------
Tyranozaur - S6 bez sejvów, 4+ ward, quetzl, itzl, przerzuty.
Biegacz BSB z płonącym mieczem, quetzlem i sotekiem.
Ksiądz kadi.
-------------------------------------------------------------------------------
10 oszczepników.
10 oszczepników.
10 oszczepników.
10 oszczepników.
10 oszczepników scoutów.
10 oszczepników scoutów.
-------------------------------------------------------------------------------
3 terki.
3 terki.
3 terki.
4 koksy.
-------------------------------------------------------------------------------
Staś.
Stefan.
-------------------------------------------------------------------------------
I jak?
-------------------------------------------------------------------------------
SPAWNING QUETZLA.
-------------------------------------------------------------------------------
Tyranozaur - S6 bez sejvów, 4+ ward, quetzl, itzl, przerzuty.
Biegacz BSB z płonącym mieczem, quetzlem i sotekiem.
Ksiądz kadi.
-------------------------------------------------------------------------------
10 oszczepników.
10 oszczepników.
10 oszczepników.
10 oszczepników.
10 oszczepników scoutów.
10 oszczepników scoutów.
-------------------------------------------------------------------------------
3 terki.
3 terki.
3 terki.
4 koksy.
-------------------------------------------------------------------------------
Staś.
Stefan.
-------------------------------------------------------------------------------
I jak?
nie lepiej biegacz BSB z:
adidasy, bitting blade, enchated shield
sotek, quetzl i ofc light armour
adidasy, bitting blade, enchated shield
sotek, quetzl i ofc light armour
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
<wstydzi> zapomnialem ze to bsb
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
E tam.
Na bretę czwórki terek mogą wwalać się w szóstki errantów same od flanki albo z pomocą biegacza w dziewiątki.
S4 naprawdę potrafi zaskoczyć, bo nagle robi się sejv 3+ a 1, 1, 2, 4, 6 czasem się rzuca.
Furie i skrimery szachują też skutecznie.
No i z czterema oddziałami magowie mają naprawdę przerąbane.
Ale narazie potestuję z kroxami i 9 terkami.
Na bretę czwórki terek mogą wwalać się w szóstki errantów same od flanki albo z pomocą biegacza w dziewiątki.
S4 naprawdę potrafi zaskoczyć, bo nagle robi się sejv 3+ a 1, 1, 2, 4, 6 czasem się rzuca.
Furie i skrimery szachują też skutecznie.
No i z czterema oddziałami magowie mają naprawdę przerąbane.
Ale narazie potestuję z kroxami i 9 terkami.