[Łódź] Macki Wojny 29-30.10.2022

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5113
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: [Łódź] Macki Wojny 29-30.10.2022

Post autor: Gasior »

czy zgodnie z tradycją, będą kufle do wygrania?
:twisted: always Vampire :twisted:

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3745
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

@Wojtus/@Azur - czy analizowaliście ile czasu na bitwę ? Nie ma jeszcze rozkładu jazdy więc tak podpytuje :)
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Heptun pisze: 16 paź 2022, o 14:11 @Wojtus/@Azur - czy analizowaliście ile czasu na bitwę ? Nie ma jeszcze rozkładu jazdy więc tak podpytuje :)
Właśnie trwają pracę co zrobić aby bitewki były dogrywane, bo tą kwestię porusza ze mną kilka osób ;)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Gasior pisze: 16 paź 2022, o 11:31 czy zgodnie z tradycją, będą kufle do wygrania?
Tak :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Poszła aktualizacja zgłoszeń. Ostatni dzień na przelewy. To co się jutro zaksięguje zamyka listę :)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
EveR
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 147
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: EveR »

W sensie nie można się już zapisać?
Ja jeszcze dzisiaj puszczę przelew za 2 osoby
Obrazek
Wiadomo śmierć frajerom. ~ As1, roku pańskiego 2020

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Heptun pisze: 16 paź 2022, o 14:11 @Wojtus/@Azur - czy analizowaliście ile czasu na bitwę ? Nie ma jeszcze rozkładu jazdy więc tak podpytuje :)
Hej, jak macie jakieśfajne pomysły jak to rozwiązać, to dajcie znać!
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3745
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Aktualnie graliśmy kilka gier w klubie i z Toruniem - wychodziło nam przy 3h40 min. max. 4 (może 5) tur.
Nie dograliśmy nigdy 6 tur. Nie wiem jak inni gracze, ale 4h wg mnie to chyba jednak minimum jakie musi być.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3745
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Azurix pisze: 9 wrz 2022, o 09:30 Co do Szczurków, tam Ślivek dobrze mówi, czyli randomizujemy trafienia między walczące jednostki, ignorując "friendly" w tekście :P
Tutaj chciałbym doprecyzować Callous na przykładzie Ignifier Grenadiersów.
Mamy sytuację na stole gdzie jest combat klocka przeciwnika oraz klocka mojego "partnera" z duetu.
Moi Grenadiersi mogą strzelać w combat i trafiają friendly na 5+. Czy w takiej sytuacji wszystko na 5+ idzie w oddział mojego "partnera" a reszta w przeciwnika ?
Czy jakoś inaczej widzicie rozpatrzenie tej zasady ?
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Heptun pisze: 17 paź 2022, o 14:06
Azurix pisze: 9 wrz 2022, o 09:30 Co do Szczurków, tam Ślivek dobrze mówi, czyli randomizujemy trafienia między walczące jednostki, ignorując "friendly" w tekście :P
Tutaj chciałbym doprecyzować Callous na przykładzie Ignifier Grenadiersów.
Mamy sytuację na stole gdzie jest combat klocka przeciwnika oraz klocka mojego "partnera" z duetu.
Moi Grenadiersi mogą strzelać w combat i trafiają friendly na 5+. Czy w takiej sytuacji wszystko na 5+ idzie w oddział mojego "partnera" a reszta w przeciwnika ?
Czy jakoś inaczej widzicie rozpatrzenie tej zasady ?
Pytanie, czy nowe skaveny traktują wszystkie życia, wedle myśli "Life is cheap".

Przytoczę zasadę, żebyście nie szukali:
Callous
Health Point losses of the model that are caused by friendly models are ignored for Panic (including units destroyed
due to attacks from friendly models). The model may use Shooting Attacks against enemy units Engaged in Combat,
with the following rules and restrictions:
• Friendly units Engaged in this Combat are ignored for Cover purposes (but not for drawing Line of Sight).
• Roll to hit as normal against the intended target. Immediately after determining the number of hits, roll a
D6 for each hit. On a roll of 4+, the hit is distributed onto a randomly chosen friendly unit Engaged with the
original target. Otherwise, proceed as normal.
Na potrzeby tej zasady jednostki armii sojuszniczej są traktowane jako "Friendly". Proszę o tym powiadomić przeciwników przed każdą bitwą, ponieważ to wyjątek.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Można strzelać w CC tylko Szczurami i tylko jak inne Szczury są w tym CC. Randomizacji podlegają wszystkie jednostki biorące udział w walce, czyli jeśli walczyć będą oddziały 3 graczy (nieważne którzy gracze), to 1-2, 3-4 i 5-6 losujesz :)

Co do czasu gry. Matematyka mówi 3:28 na bitwę. Proponuję dać 3:30 żeby był czas na wpisanie wyników ;)
Ostatnio zmieniony 17 paź 2022, o 17:24 przez Azurix, łącznie zmieniany 1 raz.
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

EveR pisze: 17 paź 2022, o 12:39 W sensie nie można się już zapisać?
Ja jeszcze dzisiaj puszczę przelew za 2 osoby
Można. Są przelewy natychmiastowe :P
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
EveR
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 147
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: EveR »

Nie świruj już wysłałem kasę, dopisuj nas do listy xd
Obrazek
Wiadomo śmierć frajerom. ~ As1, roku pańskiego 2020

Mamut
Oszukista
Posty: 794
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Post autor: Mamut »

Azurix pisze: 17 paź 2022, o 16:35 Można strzelać w CC tylko Szczurami i tylko jak inne Szczury są w tym CC. Randomizacji podlegają wszystkie jednostki biorące udział w walce, czyli jeśli walczyć będą oddziały 3 graczy (nieważne którzy gracze), to 1-2, 3-4 i 5-6 losujesz :)

Dziwnie te zasady interpretujesz, grając RAW:
Strzelam do czegokolwiek co jest w CC,
Na 4+ trafia w sojusznika, na 123 w przeciwnika
Jak w sojusznika to losuje zaleznie od tego ile jest unitow

Przykład
Oddzial black orków(A) przeciwnika bije się z sojuszniczym oddziałem Chosen knightow(B) I feldrakow(C)
Strzelam oddziałem hulkow z rotary gunami(D) do black orków
D->A
Rzucam na trafienia, trafiam X, następnie losuje. Na 4+ trafiam w "swoich", na 123 trafiam w orki
A 456
BC 123

Jeżeli BC, to potem rozdzielam przydzielając równe wyniki do każdego oddziału, np. 4+ w Feldraki(moze też byc 123 w feldraki, albo pazyste/nieparzyste, d20 w/e)

B123
C456
Wg mnie jest to bardzo oczywiste i zgodne z zasadami rozwiązanie
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3745
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Wojtuś pisze: 17 paź 2022, o 16:10 Przytoczę zasadę, żebyście nie szukali:
Callous
Health Point losses of the model that are caused by friendly models are ignored for Panic (including units destroyed
due to attacks from friendly models). The model may use Shooting Attacks against enemy units Engaged in Combat,
with the following rules and restrictions:
• Friendly units Engaged in this Combat are ignored for Cover purposes (but not for drawing Line of Sight).
• Roll to hit as normal against the intended target. Immediately after determining the number of hits, roll a
D6 for each hit. On a roll of 4+, the hit is distributed onto a randomly chosen friendly unit Engaged with the
original target. Otherwise, proceed as normal.
Na potrzeby tej zasady jednostki armii sojuszniczej są traktowane jako "Friendly". Proszę o tym powiadomić przeciwników przed każdą bitwą, ponieważ to wyjątek.
Wg mnie to co napisał Wojtus jest najbardziej logiczne czyli moje oddziały oraz mojego sojusznika na poczet tej zasady są "friendly".
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

rainqer
Pseudoklimaciarz
Posty: 20

Post autor: rainqer »

Azurix pisze: 17 paź 2022, o 16:38
EveR pisze: 17 paź 2022, o 12:39 W sensie nie można się już zapisać?
Ja jeszcze dzisiaj puszczę przelew za 2 osoby
Można. Są przelewy natychmiastowe :P
Siemano,
Rzutem na taśmę dopiszcie jeszcze dwóch gamoni co zapomnieli że termin na zgłoszenia już minął. Puściłem przelew właśnie.
Z nami będzie parzyście.

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Zeszłoroczne Macki były ostatnim turniejem tragicznie zmarłego Janka Ginkowskiego. Kumpla, kompana, gracza. Proponuję na turnieju uczcić jego pamięć symboliczną minutą ciszy.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Żyraf
Wałkarz
Posty: 80

Post autor: Żyraf »

Żyraf i Dajeda grają czelendż z Żukiem i Muńkiem

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Żyraf pisze: 19 paź 2022, o 11:28 Żyraf i Dajeda grają czelendż z Żukiem i Muńkiem
przyjęte?
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3745
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Azurix pisze: 17 paź 2022, o 16:35 Co do czasu gry. Matematyka mówi 3:28 na bitwę. Proponuję dać 3:30 żeby był czas na wpisanie wyników ;)
Przemyślcie to, bo te 3:30 to naprawdę mało - wg mnie 4h byłoby takie minimum. Macie miejsce z nieograniczonym czasem, a w niedzielę można zacząć wcześniej więc pomyślcie i dajcie jakiś harmonogram.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

ODPOWIEDZ