[Gorzów Wlkp.] MAŁA KREMÓWKA #2 NIEDZIELA 12.11.2023

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Justyna_89
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 45

[Gorzów Wlkp.] MAŁA KREMÓWKA #2 NIEDZIELA 12.11.2023

Post autor: Justyna_89 »

KGB Rogaty Szczur i ZKF AdAstra zapraszają na turniej klasy lokal:

MAŁA KREMÓWKA #2

który otwiera lokalną ligę, szczegóły wkrótce.

Kiedy:
12.11.2023
Godzina 9:00

Gdzie:
Klub Gier Bitewnych "Rogaty Szczur"
https://goo.gl/maps/wTHvMSdfwpjN34AP8
Borowskiego 31, 66-400 Gorzów Wielkopolski

Format:
2137p Warbands
Minimalny rozmiar armii to 3 jednostki.
Wszystkie limity "0-X na armię" zostają zmniejszone o połowę, zaokrąglając w górę.
Magia - obowiązują Flux Cards Supplement do warband (do pobrania tutaj -> https://www.the-ninth-age.com/community ... -1-en-pdf/)

Mapy i Scenariusze:
Mapki -> https://drive.google.com/file/d/1Hp9D5p ... drive_link
Wystawienie i scenariusz losujemy przed każdą bitwą.
Gramy na małe stoły - 48″ szerokości i 48″ długości.
Capture the Flags - minimalna ilość scoringów to 2 zamiast 3.
Spoils of War - na stole umieszczamy 2 markery zamiast 3.


Zasady:
Gramy cztery bitwy na najbardziej aktualne zasady The Ninth Age na dzień 9.11.2023
Armie z Suplementów dopuszczone
Suplement Giants dopuszczony

Wpisowe:
30zł (do 10.11 możliwa jest przedpłata na blik-kom (609519066) lub na konto Justyna Brzozowska 26 1140 2004 0000 3202 7708 0394 - Proszę podać imię, nazwisko oraz ID ligowe).

Ranking/NR:
Turniej zgłoszony do ligi ogólnopolskiej.
Będzie prowadzony za pomocą NR.
Link:https://www.newrecruit.eu/app/tournydet ... 581a&new=1

Rozpiski:
Rozpiski zgłaszamy za pośrednictwem NR, Termin do 10.11.2023 24:00.

Pairingi:
Będą udostępnione 11.11.2023 na NR

Rozpiska czasowa:
Na bitwę przewidziane jest 2h
08:30-9:00 zapisy
09:00-11:00 Bitwa I
11:10-13:10 Bitwa II
13:20-14:00 Przerwa kebabowa
14:00-16:00 Bitwa III
16:10-18:10 Bitwa IV
18:20 Rozdanie nagród


Ocena hobbystyczna:
Jakość pomalowania
0 - paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
3 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)

Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności
1 - raczej spójna, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii
2 - armia spójna, jeden styl malowania, takie same traye, oddziały tworzą jedną armię

Podstawki modeli i oddziałów
1 - oddziały mają traye
+1 - modele mają modelowane podstawki

WYSIWYG
0 - rażące braki WYSIWYG na oddziałach (jakikolwiek proks w armii)
1 - WYSIWYG na większości oddziałów (pojedyncze odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)

Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - pełne przygotowanie do gry (dopuszczalny jeden brak)

Maksimum: 9p

Punkty do zdobycia:
max 95
+3 - przedpłata (pojawienie się kasy do 26.10).
+0/2/3 - wpisanie rozpiski na NR (+2) i podanie ID ligowego w terminie (+1).
+0-80 - punkty z gier
+9 - hobbystka

Awatar użytkownika
Szmajson
Postownik Niepospolity
Posty: 5104
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"
Kontakt:

Post autor: Szmajson »

bede
Spokój to kłamstwo, jest tylko pasja. Dzięki pasji, osiągam siłę. Dzięki sile, osiągam potęgę. Dzięki potędze, osiągam zwycięstwo.

Obrazek

ODPOWIEDZ