[WARSZAWA] Drużynowe Mistrzostwa Polski 21-22.06.2025

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

[WARSZAWA] Drużynowe Mistrzostwa Polski 21-22.06.2025

Post autor: Myth »

W imieniu klubu 8 Bila i firmy Marna Drukarnia zapraszam Was serdecznie na

DMP T9A 2025!

Obrazek
Obrazek
www.marnadrukarnia.com

Termin: 21-22.06.2025
Miejsce: Hotel Kuźnia Napoleońska
Hotel Kuźnia Napoleońska
Sochaczewska 5
96-515 Paprotnia
https://kuzniahotel.pl

Format: turniej drużynowy 5 x 4000 pts, zakaz powtarzania armii
Master trzy bitwy w sobotę i dwie w niedzielę. Single trzy bitwy w piątek
Turnieje zgłoszone do ogólnopolskiej ligi T9A:

Sponsorzy:

Obrazek
https://www.facebook.com/MarnaDrukarnia-103470084884175
https://www.instagram.com/marnadrukarnia/

Tu zagramy:
Obrazek

Z czego mnie już znacie:

https://www.youtube.com/watch?v=f3KOkOJBnHI
https://www.youtube.com/watch?v=TvICNRDyAHQ&t=33s
https://www.youtube.com/watch?v=iKB_W_YjY0Q&t=206s
https://youtu.be/IRLB_9F6IBk

Zasady turnieju:
Rozpiski jawne
Zasady gry zgodne z najnowszą wersją The Ninth Age na dzień 7.06.2025
Scenariusze wskazane przez organizatora przed turniejem
Progi punktowe jak w podręczniku
Suplementy - TBD

Sędziowie od zasad:
Sędzia malarski:

Zgłoszenia:
Zgłoszenia na turniej master: nazwa, skład, klub / kluby, ID graczy, armie i poprawne rozpiski do 14.06.2025, premiowane +10 dużych punktów dla drużyny. Zgłoszenia będą zbierane za pośrednictwem NR: oraz na maila kozacki.zajazd@gmail.com.
Zgłoszenia na forum mają charakter informacyjny i nie gwarantują miejsca. Liczy się kolejność wpłat.
Rozpiski zostaną opublikowane na forum po terminie zgłoszeń.
New Recruit

Wejściówka:
150 zł od osoby, 750 zł od drużyny. UWAGA - wejściówka na stronie jest od razu od drużyny.
Wejściówki i zamówienia usług hotelowych: www.marnadrukarnia.com

W hotelu obowiązuje zakaz wnoszenia na salę swojego jedzenia i alkoholu.

Wpłata do 30.05.2025 będzie skutkować premią +5 pkt dla całej drużyny. Przedpłata jest bezzwrotna (można przepisać na inną drużynę bez konsekwencji punktowych).
W tytule proszę wpisać: Udział w turnieju DMP T9A 2025, (nazwa drużyny).

Limit drużyn na masterze: min. 200 pax, z możliwością dalszego rozszerzenia.

Drukuję rozpiski i karty do parowania.

Wstępny program:

Sobota
8:30 - Zgłaszanie obecności drużyn
9:00 - Otwarcie turnieju
09:15 - 12:45 Pierwsza bitwa
12:45 - 13:45 Obiad
13:45 - 17:15 Druga bitwa
17:30 - 21:00 Trzecia bitwa
Kolacja docelowo po III bitwie

Niedziela
8:15 Kapitanowie zgłaszają obecność drużyn
8:30 - 12:00 Czwarta bitwa (zdanie pokojów do 11:00)
12:45 - 16:15 Piąta bitwa
16:25 - Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród

Menu:
TBC

Interakcje między graczami przy stołach:
Bitwa to zmagania dwóch umysłów przy stole. Niedopuszczalne są wszelkie sugestie osób trzecich dotyczące sytuacji na tym stole, podpowiedzi dotyczące taktyki, sugestie dalszych ruchów. Sugestywne pytania o zasady też nie. Ogólnie podpowiadaniu mówimy nie. Dotyczy to sytuacji na żywo przy stole jak i używania komunikatorów w telefonach.

Dopuszczony jest czas kapitański - raz na grę do 3 minut. Musi być wyraźnie ogłoszony przeciwnikowi. W przypadku użycia zegarów szachowych, czas leci graczowi proszącemu o konsultacje. W tym czasie kapitan może skonsultować z graczem sytuację na stole i rekomendować rozwiązania taktyczne.

Poza czasem kapitańskim dopuszczone są ogólne pytania o potencjalny wynik w danej bitwie i odpowiedzi na nie oraz ogólne rozmowy o sytuacji na stołach w rundzie.

Dla przykładu:
"Ciśnij, przegrywamy na 3 stołach i potrzebujemy punktów" albo "grajcie, macie 20 minut na ostatnią turę" są dopuszczalne.
"Kawą jedź tam, a nie tu, przecież tu są punkty" to punkty karne i indywidualnie dostosowane reakcje sędziów.

Malowanie i proxy:
Można grać niepomalową armią. Otrzymuje ona 0 z Jakości malowania. Oczywiście można grać figurkami GW, wydrukami i modelami innych firm, wliczając konwersje. Drewnianym kukułkom i gumowym kaczuszkom dziękujemy.

Jakość malowania 0/6/10
0: Armia jest niepomalowana lub częściowo pomalowana. Widoczne są ewidentne braki w zakresie rozpoczęcia lub dokończenia malowania modeli i oddziałów.
6: Cała armia jest pomalowana. Każdy element każdego modelu posiada poprawnie nałożoną warstwę kolorystyczną różną od koloru podkładu. Oczy oraz podobnej wielkości detale nie muszą być pomalowane na osobne kolory względem elementów przyległych.
10: Cała armia jest pomalowana na poziomie Table Top. Table Top oznacza przynajmniej jeden kolor bazowy na każdym elemencie (włączając oczy i inne detale) oraz cieniowanie lub rozjaśnienie tych elementów za pomocą przynajmniej jednej warstwy farby lub washa.

Podstawki i traye 0/2
0: Nie wszystkie modele mają modelowane podstawki lub nie wszystkie oddziały o liczebności przynajmniej 2 modeli posiadają traye.
2: Wszystkie modele mają podstawki modelowane, lub z przyklejonym przynajmniej piaskiem / kępkami traw / elementami dekoracyjnymi. Wszystkie oddziały w liczebności przynajmniej 2 modeli mają treye, które albo są modelowane zgodnie z tonem kolorystycznym i teksturowym podstawek. Traye magnetyczne cięte bez rantów lub traye MDF są zaliczane. Oddziałom na kawałku tektury lub kartkach mówimy nie.

WYSIWYG 0/1/2/3
+1: Wszystkie oddziały, które w rozpisce mają grupy dowodzenia, posiadają swoje odpowiedniki muzyka, sztandarowego i czempiona wśród modeli w oddziale. Modele te są łatwe do rozróżnienia względem innych modeli tego oddziału.
+1: Bohaterowie są reprezentowani przez wyróżniające się modele, łatwe do rozróżnienia, gdy dołączają do oddziałów.
+1: Wszystkie oddziały są łatwe do rozróżnienia względem innych oddziałów w rozpisce. Broń rozpoznawalna na oddziałach w przypadku powtórzeń.

Maksimum: 15

Drużyna otrzymuje średnią ze swoich ocen jako bonus do wyniku końcowego.

Parowanie, mapki i scenariusze:

System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 35-65 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki graczy sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 64 DP punkty z bitew otrzymuje 65 DP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 36 DP, otrzymuje 35 DP. Pozostałe drużyny otrzymują liczbę DP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie.
W skrócie - widełki 65-35
Baj w poszczególnych rundach będzie punktowany:
64 pkt za 1 rundę
63 pkt za 2 rundę
62 pkt za 3 rundę
61 pkt za 4 rundę
60 pkt za 5 rundę

Parowanie drużyn:
- zapewniam, że teamy z tego samego klubu nie zagrają przeciwko sobie w pierwszej bitwie
- losowanie par na pierwszą bitwę zostanie przeprowadzone po terminie nadesłania rozpisek
- w kolejnych bitwach będziemy korzystać ze "szwajcarskiego" systemu parowania
- challenge NIEDOZWOLONE, mimo wszystko mieszają w paringach

Tie-breakery: ustawienia NR: BP+Obj > Uncapped > VP Diff > Wins > Random

Karne

Za oddanie wyników do NR odpowiedzialny jest kapitan drużyny. Taryfikator spóźnień:
0-2 min: 5 DP,
2-5 min: 10 DP,
5-10 min: 20 DP,
10+ min: wynik 0:0, 35 DP.

Parowanie graczy

1. (1&2th match up of Team A v. Team B)
Both Teams put up 1 army.
Both Teams put up 2 opponents
Both Teams choose their match

2. (3&4)
Both Teams put up 1 army.
Both Teams put up 2 opponents
Both Teams choose their match

5. (5)
Team A last army («in hand»)
Team B last army («in hand»)
Parowanie powinno zająć drużynom łącznie maksymalnie 15 minut.

Stoły i mapki:

Po wybraniu par należy wylosować stoły, na których każda z nich rozegra swoja bitwę. Deployment type jest losowy.

GRAMY NA NOWE MAPKI, SCENARIUSZE I DEPLOYE Z SCENARIO PACKA

Scenariusze TBD


Osoby nieletnie bez opiekunów prawnych proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju The 9th Age DMP 2025 w dniach 21-22.06.2025 w Paprotni k./ Warszawy oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego ewentualne szkody.
Podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna."

Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność za swoje zachowanie i ewentualne szkody. Organizator zastrzega prawo do usunięcia agresywnych, awanturujących się osób.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Post roboczy

Chętni:

1. The Gentlemen’s Club
2. 8 Bila 1
3. JH1
4. JH3
5. Drobne Wałeczki
6. RS 1
7. RS 2
8. MeowWay! 1
9. MeowWay! 2
Ostatnio zmieniony 29 lis 2024, o 12:53 przez Myth, łącznie zmieniany 6 razy.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Adam
Chuck Norris
Posty: 388

Post autor: Adam »

Zapisz 1 skład gentlemenów

Góral86
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 178

Post autor: Góral86 »

8. Bila na razie ostrożnie jeden skład zapisz proszę;)

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14646
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

JH1 i JH3

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

Drobne Waleczki poprosze wpisac
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3362
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Mysle ze spokojnie mozna dopisać RS1 i RS2

Awatar użytkownika
Jorkstra
Wałkarz
Posty: 57

Post autor: Jorkstra »

MeowWay! 1 i MeowWay! 2 zgłaszają gotowość
Klub MeowWay! Warszawa

ODPOWIEDZ