Imperium 9th ver. 1.1.0
Moderator: #helion#
Imperium 9th ver. 1.1.0
Witam
z uwagi , że lokalnie gramy w tą wersję, czy na forum są osoby którym również się ona najbardziej podoba jako up do 8 edycji bez aż takiego odchodzenia od standardowego młotka jak w następnych wersjach 1.2+
czyli koszt jednostek, zmiana lorów magii itp.
Po przerwie ok 6 miesięcznej powrót do hobby na razie mało skuteczny - czyli lanie ciągle.
macie jakieś porady dla Imperium + wsparcie na armie na tą wersję :
1.Lizardy
2.Vampiry
3.Skaveny
4.Wysokie Elfy
??
z uwagi , że lokalnie gramy w tą wersję, czy na forum są osoby którym również się ona najbardziej podoba jako up do 8 edycji bez aż takiego odchodzenia od standardowego młotka jak w następnych wersjach 1.2+
czyli koszt jednostek, zmiana lorów magii itp.
Po przerwie ok 6 miesięcznej powrót do hobby na razie mało skuteczny - czyli lanie ciągle.
macie jakieś porady dla Imperium + wsparcie na armie na tą wersję :
1.Lizardy
2.Vampiry
3.Skaveny
4.Wysokie Elfy
??
Helion, ale on pisze o v1.1, kolegium lighta, pancerny papa, taniutkie detki, bs do strzelania, gwardia i flagusi w najlepszym wydaniu.
Oczywiście, że imperialistom sie bardziej podobała armia w 1.1 niż teraz. Teraz jest daleko za innymi.
Na vc masz lighta, zawsze dobry i flagelantow.
Na lizaki masz lighta i flagelantow ew kawalerie lub demingi
Na skaveny masz lighta i flagusow
Na haje masz lighta i np kusze.
Nie musze chyba mowic ze 2 armaty to to co gra do wersji 1.2 wlacznie ZAWSZE!
Oczywiście, że imperialistom sie bardziej podobała armia w 1.1 niż teraz. Teraz jest daleko za innymi.
Na vc masz lighta, zawsze dobry i flagelantow.
Na lizaki masz lighta i flagelantow ew kawalerie lub demingi
Na skaveny masz lighta i flagusow
Na haje masz lighta i np kusze.
Nie musze chyba mowic ze 2 armaty to to co gra do wersji 1.2 wlacznie ZAWSZE!
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
E tam. Eltharion pocisnął w szczyrku, pewnie fartem,
ale wynik jest i się liczy. Imperium jest fajne, brakuje kogoś kto tym zagra sensownie. Lohost narzekał na brak fajnej zabawki, a wy po prostu macie ją rozbitą na 2-3 unity.

Naprawdę jest obecnie tak źle z emp?
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
Wyniki sugeruja ze jest to obecnie najslabsza armia w puli (razem z UD/TK lub niewiele przed).rob pisze:Naprawdę jest obecnie tak źle z emp?
Czy armia jest sama w sobie slaba...jest przecietna. Bolaczka jest brak gwiazdeczek i fajerwerkow jak w innych ksiazkach, nie zeby i w nich bylo ich duzo, ale w eos zwyczajnie nic takiego nie ma. Armia tez sama w sobie ma slabsze synergie niz poprzednio, gra sie ciezej. potencjal magiczny tez odszedl w zapomnienie.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.
Dziękuję Pawle za odpowiedź. Mam nadzieję, że nie jest to ostateczna wersja abooka do imperium. Jeżeli jednak będzie tak do końca to może faktycznie wyjściem jest powrót do jednej z wcześniejszych edycji wfb.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
nam ta wersja po prostu najbardziej odpowiada i jest najbardziej zbliżona do warhammera 8Th, traktujemy ja bardziej jako up zasad + każda armia dostała nowy podręcznik z kilkoma jednostkami.
A , że w okolicy jest nas już 7 to jest i tak z kim grac i rotacja armii fajna (większość ma po min 2 armie i tak)
Ostatnio moje imperium starło się z lizakami i bardzo fajnie poszło.
kloc halabard z WP i BSB
kawaleria z WP
Demisie
czołg
działo x2
łucznicy w skirmish z magiem na shadow.
Lizaki miały
Slana mocno napakowanego gratami z alchemiią w TG
mag sking na heaven
duży oddział saurusów
dwa oddziały skinków
stegodon dający 5++ na strzelanie bańkę
mniejsza bestia
jak zobaczyłem gdzie są skinki na rozstawieniu wiedziałem , że reszta będzie pomiędzy nimi i od razu resztę rozstawiłem gwarantując sobie pierwsza turę.
działa ładnie strzelały, czołg wpadł do walki w 3 turze tak to tez strzelał, udało się kombo na zmniejszeniem inicjatywy z Devour darknes i połowa oddziału TG poszła do piachu.
Idąc dalej macie jakieś porady taktyczne na tą edycję albo fajnie działające razem comba jak imperialna gwardia z 2h razem z arcane engine co daje bańkę z lightnig reflexes.
Największa zagwozdkę mam na skaveny
A , że w okolicy jest nas już 7 to jest i tak z kim grac i rotacja armii fajna (większość ma po min 2 armie i tak)
Ostatnio moje imperium starło się z lizakami i bardzo fajnie poszło.
kloc halabard z WP i BSB
kawaleria z WP
Demisie
czołg
działo x2
łucznicy w skirmish z magiem na shadow.
Lizaki miały
Slana mocno napakowanego gratami z alchemiią w TG
mag sking na heaven
duży oddział saurusów
dwa oddziały skinków
stegodon dający 5++ na strzelanie bańkę
mniejsza bestia
jak zobaczyłem gdzie są skinki na rozstawieniu wiedziałem , że reszta będzie pomiędzy nimi i od razu resztę rozstawiłem gwarantując sobie pierwsza turę.
działa ładnie strzelały, czołg wpadł do walki w 3 turze tak to tez strzelał, udało się kombo na zmniejszeniem inicjatywy z Devour darknes i połowa oddziału TG poszła do piachu.
Idąc dalej macie jakieś porady taktyczne na tą edycję albo fajnie działające razem comba jak imperialna gwardia z 2h razem z arcane engine co daje bańkę z lightnig reflexes.
Największa zagwozdkę mam na skaveny
poniżej dwie rozpiski na 1500.
dajcie znać co o nich sądzicie.
1 Lord: Prelate @ 140.0 Pts
General; Blessings
Screaming Swords [10.0]
Blessed Armour of Frederic the Great [35.0]
Lucky Charm [5.0]
1 Hero: Captain @ 145.0 Pts
Plate Armour; Battle Standard
Banner of Speed [25.0]
Hardened Shield [5.0]
Hero's Sword [20.0]
1 Hero: Wizard of Light @ 105.0 Pts
Magic Level 2; Path of Light
Tome of Arcane Lore [15.0]
1 Hero: Wizard of Life @ 100.0 Pts
Magic Level 1; Path of Life
Dispel Scroll [35.0]
46 Heavy Infantry - Halberdiers @ 317.0 Pts
Halberds; Light Armour; Veteran Magic Standard; Musician
Banner of Discipline [25.0]
1 Champion @ [10.0] Pts
5 Imperial Rangers @ 50.0 Pts
Normal Bow
10 State Militia with Bows Skirmishers @ 70.0 Pts
Bow; Skirmishers
1 Artillery - Cannon @ 100.0 Pts
Cannon
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Artillery - Cannon @ 100.0 Pts
Cannon
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Arcane Engine of Foreseeing @ 140.0 Pts
Foreseeing
2 Crew @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Knights of the Sun Griffon @ 232.0 Pts
Lance & Shield; Plate Armour; Standard; Musician; Young Griffon
Gleaming Icon [5.0]
4 Young Griffon @ [0.0] Pts
Models in Army: 74
Total Army Cost: 1499.0
----
1 Lord: Prelate @ 198.0 Pts
General; Barding; Blessings; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Blade of Battle [25.0]
The Black Helm [15.0]
Dusk Stone [30.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Hero: Captain @ 162.0 Pts
Barding; Plate Armour; Shield; Battle Standard; Warhorse
Banner of Speed [25.0]
Hero's Sword [20.0]
Lucky Charm [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Hero: Wizard of Light @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Path of Light
Dispel Scroll [35.0]
11 State Militia with Bows Skirmishers @ 77.0 Pts
Bow; Skirmishers
10 State Militia with Bows Skirmishers @ 70.0 Pts
Bow; Skirmishers
11 Electoral Cavalry @ 295.0 Pts
Barding; Lance; Plate Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician;
Warhorse
Banner of Discipline [25.0]
1 Champion @ [10.0] Pts
12 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Artillery - Cannon @ 100.0 Pts
Cannon
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Artillery - Cannon @ 100.0 Pts
Cannon
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Arcane Engine of Foreseeing @ 140.0 Pts
Foreseeing
2 Crew @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Knights of the Sun Griffon @ 232.0 Pts
Lance & Shield; Plate Armour; Standard; Musician; Young Griffon
Gleaming Icon [5.0]
4 Young Griffon @ [0.0] Pts
Models in Army: 45
Total Army Cost: 1499.0
Dodatkowo ma ktoś wszystkie podręczniki do 1.1 w wersji ang?
dajcie znać co o nich sądzicie.
1 Lord: Prelate @ 140.0 Pts
General; Blessings
Screaming Swords [10.0]
Blessed Armour of Frederic the Great [35.0]
Lucky Charm [5.0]
1 Hero: Captain @ 145.0 Pts
Plate Armour; Battle Standard
Banner of Speed [25.0]
Hardened Shield [5.0]
Hero's Sword [20.0]
1 Hero: Wizard of Light @ 105.0 Pts
Magic Level 2; Path of Light
Tome of Arcane Lore [15.0]
1 Hero: Wizard of Life @ 100.0 Pts
Magic Level 1; Path of Life
Dispel Scroll [35.0]
46 Heavy Infantry - Halberdiers @ 317.0 Pts
Halberds; Light Armour; Veteran Magic Standard; Musician
Banner of Discipline [25.0]
1 Champion @ [10.0] Pts
5 Imperial Rangers @ 50.0 Pts
Normal Bow
10 State Militia with Bows Skirmishers @ 70.0 Pts
Bow; Skirmishers
1 Artillery - Cannon @ 100.0 Pts
Cannon
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Artillery - Cannon @ 100.0 Pts
Cannon
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Arcane Engine of Foreseeing @ 140.0 Pts
Foreseeing
2 Crew @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Knights of the Sun Griffon @ 232.0 Pts
Lance & Shield; Plate Armour; Standard; Musician; Young Griffon
Gleaming Icon [5.0]
4 Young Griffon @ [0.0] Pts
Models in Army: 74
Total Army Cost: 1499.0
----
1 Lord: Prelate @ 198.0 Pts
General; Barding; Blessings; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Blade of Battle [25.0]
The Black Helm [15.0]
Dusk Stone [30.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Hero: Captain @ 162.0 Pts
Barding; Plate Armour; Shield; Battle Standard; Warhorse
Banner of Speed [25.0]
Hero's Sword [20.0]
Lucky Charm [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Hero: Wizard of Light @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Path of Light
Dispel Scroll [35.0]
11 State Militia with Bows Skirmishers @ 77.0 Pts
Bow; Skirmishers
10 State Militia with Bows Skirmishers @ 70.0 Pts
Bow; Skirmishers
11 Electoral Cavalry @ 295.0 Pts
Barding; Lance; Plate Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician;
Warhorse
Banner of Discipline [25.0]
1 Champion @ [10.0] Pts
12 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Artillery - Cannon @ 100.0 Pts
Cannon
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Artillery - Cannon @ 100.0 Pts
Cannon
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Arcane Engine of Foreseeing @ 140.0 Pts
Foreseeing
2 Crew @ [0.0] Pts
2 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Knights of the Sun Griffon @ 232.0 Pts
Lance & Shield; Plate Armour; Standard; Musician; Young Griffon
Gleaming Icon [5.0]
4 Young Griffon @ [0.0] Pts
Models in Army: 45
Total Army Cost: 1499.0
Dodatkowo ma ktoś wszystkie podręczniki do 1.1 w wersji ang?
-
- Plewa
- Posty: 9
Lizardmeni: Są znani ze swojej wytrzymałości i potężnej magii. Kluczowe jest neutralizowanie ich magów Slann oraz unikanie starć z ich najpotężniejszymi jednostkami. Skoncentruj się na eliminacji ich wsparcia i wykorzystuj mobilność swojej armii.
Wampiry: Armie wampirów opierają się na przywoływaniu jednostek i potężnych bohaterach. Celuj w eliminację nekromantów i wampirów, aby osłabić ich zdolność do wskrzeszania. Jednostki z wysokim morale są kluczowe, aby przeciwstawić się efektom terroru.
Skaveni: Są liczebni, ale często mają niską wartość morale. Skoncentruj ogień na ich kluczowych jednostkach, takich jak broń masowego rażenia, i staraj się wywołać panikę w ich szeregach.
Wysokie Elfy: Posiadają wysoką inicjatywę i skutecznych magów. Warto inwestować w obronę przeciwmagiczna i starać się związać ich jednostki w walce, gdzie twoje liczniejsze oddziały mogą przeważyć.
_____________________________
https://www.medipakiet.pl/lux-med/pakie ... 252f18747c
Wampiry: Armie wampirów opierają się na przywoływaniu jednostek i potężnych bohaterach. Celuj w eliminację nekromantów i wampirów, aby osłabić ich zdolność do wskrzeszania. Jednostki z wysokim morale są kluczowe, aby przeciwstawić się efektom terroru.
Skaveni: Są liczebni, ale często mają niską wartość morale. Skoncentruj ogień na ich kluczowych jednostkach, takich jak broń masowego rażenia, i staraj się wywołać panikę w ich szeregach.
Wysokie Elfy: Posiadają wysoką inicjatywę i skutecznych magów. Warto inwestować w obronę przeciwmagiczna i starać się związać ich jednostki w walce, gdzie twoje liczniejsze oddziały mogą przeważyć.
_____________________________
https://www.medipakiet.pl/lux-med/pakie ... 252f18747c