Klub Jeźdźcy Hardkoru ma zaszczyt zaprosić na turniej
Blaty: Wakacyjna Parówka
Serdecznie, uprzejmie zapraszamy do Otwocka na rozrywkowy turniej par (ile można grać na 4000?!).
Format: 9th Age, 1800+1800 pkt
Stoły: 72" x 48"
Gdzie: Otwock, ul. Tysiąclecia 79
Kiedy: Niedziela 24.08.2025
Wstęp: 40 zł od osoby (osoby niepełnoletnie gratis)
Limit miejsc: 14 par
Turniej zostanie zgłoszony do Ligi.
Zgłoszenia:
Zgłoszenie na turniej tylko przez New Recruit. Prosimy o dodatnie ID ligowego przy nazwie gracza!
Każdy gracz proszony jest o dodanie dwóch rozpisek - dla siebie, i dla partnera.
Zgłoszenia do czwartku 21.08.2025.
Rozpiski zostaną opublikowane w piątek 22.08 wraz z paringami na 1 bitwę.
Tournament Link
https://www.newrecruit.eu/app/tournydet ... 165c9f895a
Zapraszam również wszystkich korzystających z FB do dołączenia do grupy Planszówkowy Otwock (https://www.facebook.com/groups/planszowkowyotwock). Tam będzie również umieszczone info o turnieju oraz wspólny czat dla wszystkich uczestników. Wyszukujcie na FB Planszówkowy Otwock, dołączajcie do grupy i eventu.
Rozkład jazdy:
8:45 - 9:00 zapisy
9:00 - 12:20 pierwsza bitwa
12:30 - 15:50 druga bitwa
16:00 - 19:20 trzecia bitwa
Scenariusze i rodzaje wystawienia:
Deployment: Według RB. Żaden gracz nie może zagrać dwukrotnie tego samego deploymentu.
Scenariusz główny: Według RB. Żaden gracz nie może zagrać dwukrotnie tego samego scenariusza.
Scenariusz dodatkowy: Według RB.
Zasady dodatkowe:
Sojusze nie traktują się wzajemnie jako friendly ani jako enemy - "neutralne sojusze".
Wtedy nie można na siebie rzucać czarów, nie panikują się wzajemnie sojusznicy, nie dzielą się liderkami, nie działają buff wagony jeśli mówią "friendly" (altary i inne takie). Generalnie nie ma niczego i po prostu na stole są 4 oddzielne armie przy czym współpracują w parach (sojusznik nie jest też enemy więc nie można w niego szarżować czy rzucać czarów typu hex).
Podczas składania rozpisek na potrzeby limitów powtórzeń liczą się jako jedna armia (czyli powtórzenia przedmiotów - scroll na przykład albo dostęp do przedmiotów które mają ograniczenie jak np. brak wizardów - wtedy jeśli w jednej armii jest wizard to już nie może druga armia wziąć).
Obowiązują specjalne zasady składania rozpisek:
Gracze przygotowują rozpiskę złożoną z dwóch armii złożonych na 1800 pkt każda. Armie muszą być różne (różne frakcje).
W rozpisce nie można powtarzać przedmiotów magicznych - ich ograniczenia są wspólne (jeśli w jednej armii zostanie wybrany przedmiot magiczny to nie może występować w drugiej chyba, że jest np. 0-3 to łącznie w sojuszu nie można tego limitu złamać)
Podczas gry obowiązują specyficzne zasady sojuszy:
Generating Spells: Sojuszniczy Wizards liczą się jakby byli z jednej armii na potrzeby generowania zaklęć.
Magic Phase: Sojuszniczy Wizards mogą dowolnie dzielić się Power Dice podczas fazy.
Characters: Postacie mogą dołączać tylko do friendly unit czyli nie do sojusznika.
Deployment Phase: Na potrzeby deploya obie armie tworzące sojusz sa liczone jako jedna pula oddziałów do wystawienia.
Who is the Winner?: Sojusz ma łącznie 3600 punktów i na takie punkty gramy na potrzeby obliczania wyniku walki.
Lista zgłoszonych:
1. Kołata + Maks