
INFORMACJE OGÓLNE:
- Turniej klasy - Local
 - Wielkość armii - 2250 punktów
 - Data - 19.01.2008 (sobota)
 - Miejsce - Bunkier Alfa Strefy Zero, Klub Kopernik - ul. Galileusza 8, os. M. Kopernika - mapa
 - Gramy 3 bitwy
 - Wpisowe - 5zł dla klubowiczów Strefy Zero, 10zł dla pozostałych graczy
 - Rozpiski (w formacie txt, doc, xls lub html) + dane kontaktowe WRAZ Z PODANIEM ID ze strony proszę nadsyłać na adres: mateusz.szymkowiak@wp.pl do dnia 17 ; w tytule wiadomości należy wpisać: 
Turniej Eksperymentalny[imię ; nazwisko ; ksywa ; ID ; armia]; ( podkreślone zamienić na właściwe, w wypadku braku pozostawić puste) - Sędzia: Mateusz "Jupi" Szymkowiak
 - W sprawie pytań kontakt na klubowym forum dyskusyjnym Strefy Zero
 
PLAN IMPREZY:
- 09.30 - 10.00 - Zapisy i rozpoczęcie turnieju
 - 10.00 - 12.45 I Bitwa
 - 13.00 - 15.45 II Bitwa
 - 16.00 - 18.45 III Bitwa
 - ok. 19.00: ogłoszenie wyników, rozdanie nagród i zakończenie turnieju
 
- armie limited
 - obowiązują wszystkie wydane księgi armii
 - obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
 - obowiązują polskie uściślenia sędziowskie chyba, że poniżej wskazano inaczej
 - nie wolno używać bohaterów specjalnych z końca podręcznika
 - nie wolno używać bohaterów specjalnych z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
 - nie wolno używać alternatywnych armii z końca podręcznika
 - wolno używać Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera
 - wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...)
 - wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego we wszystkich armiach które mają taką wyraźną adnotacje
 - wolno używać jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004
 - wolno także używać Kislevu jako samodzielnej armii, a nie tylko jako kontyngentu sojuszniczego
 - armie ze Storm of Chaos są dozwolone, poza armiami z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...)
 - bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni
 - Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone
 - Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone
 - Lizardmen: Southlands dozwolone
 - Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone
 - Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 oraz Hydry z Annual 2002
 - kawaleria Rhinoxów dozwolona
 - Mountain Rangers dozwoleni
 - The Cult of Ulric dozwolone
 - Goblin Ecology dozwolone
 - Mutacje dla Chaosu zabronione
 - Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dozwolone
 - Chaos War Mammoth, Great Chaos Dragons oraz Emperor Fire Dragons ze strony Forge World zabronione
 - armie z Warhammer Realms: Lustria dozwolone
 - The Zombie Pirates of the Vampire Coast dozwolone
 - Gnoblar Hordes z amerykańskiego WD303 i brytyjskiego WD310 dozwolone
 - dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW
 - Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!
 
SCENARIUSZ:
Scenariuszy brak. Gramy 3 razy Pitched Battle.
EKSPERYMENT:
Każdy gracz jest zobowiązany do przygotowania dwóch rozpisek w obrębie jednej armii. Oznacza to że nie można mieć jednej rozpiski czysto Skavenskiej a drugiej Eshinowej z SoC. Wyboru rozpiski należy dokonać po rozlosowaniu par oraz po poznaniu jaką armią gra przeciwnik. Wyboru rozpiski należy przeprowadzić dyskretnie, proponuje wybrać jedną i zakrytą położyć na stole czekając aż przeciwnik dokona wyboru.
Dla przejrzystości sytuacji gracz zobligowany jest do posiadania dwóch rozpisek które należy podpisać odpowiednio A i B. Na kartach gracza będą odpowiednie miejsca na zaznaczanie jaką rozpiską w danej bitwie gracz grał.
OCENA MALOWANIA:
Należy zaprezentować figurki używane do obu rozpisek.
- Malowanie figurek ilość:
(im więcej tym lepiej; trzy kolorki muszą być)
0p. - od 0% do 32%
1p. - od 33% do 65%
2p. - od 66% do 99%
3p. - od 100% do 101% - Malowanie figurek jakość:
(chlapanie to nie malowanie)
0p. - jeśli jest poniżej 32% pomalowanych modeli
1p. - trzy kolorki muszą być
2p. - widać że się ktoś stara a nie maluje było
3p. - jest git, nic dodać nidz ująć - Podstawki malowanie, modelowanie, ilość:
( pomalowane i wymodelowane; zaliczamy tu także treye)
0p.- od 0% do 49%
1p.- od 50% do 99%
2p.- od 100% do 101% - Konwersje:
(oryginalność nade wszystko)
0p.- brak konwersji
1p.- parę konwersji
2p.- znaczna ilość konwersji - Traye:
(wszystko albo nic)
0p. - nie ma lub nie wszędzie gdzie powinny być
1p. - są wszędzie gdzie powinny być - Wysiwyg:
(wszystko albo nic)
0p. - nie ma lub nie wszędzie gdzie powinien być
1p. - pełen wysiwyng 
PUNKTY DO ZDOBYCIA:
- 60 za bitw
 - 12 za malowanie
 - 6 za za wcześniejsze przesłanie rozpisek
 - 1 za wcześniejsze zgłoszenie
 - 1 za przesłanie ID gracza
 
- 0p. = -2250-
 - 1p. = -2249 - -2025
 - 2p. = -2024 - -1800
 - 3p. = -1799 - -1575
 - 4p. = -1574 - -1350
 - 5p. = -1349 - -1125
 - 6p. = -1124 - -900
 - 7p. = -899 - -675
 - 8p. = -674 - -450
 - 9p. = -449 - -225
 - 10p. = -224 - 224
 - 11p. = 225 - 449
 - 12p. = 450 - 674
 - 13p. = 675 - 899
 - 14p. = 900 - 1124
 - 15p. = 1125 - 1349
 - 16p. = 1350 - 1574
 - 17p. = 1575 - 1799
 - 18p. = 1800 - 2024
 - 19p. = 2025 - 2249
 - 20p. = 2250+
 
