19 stycznia 2008 "Turniej Eksperymentalny" Strefa

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
jupi
Warzywo
Posty: 16
Lokalizacja: Kościan

19 stycznia 2008 "Turniej Eksperymentalny" Strefa

Post autor: jupi »

Turniej Strefa Zero "Turniej Eksperymentalny"


Obrazek

INFORMACJE OGÓLNE:
  • Turniej klasy - Local
  • Wielkość armii - 2250 punktów
  • Data - 19.01.2008 (sobota)
  • Miejsce - Bunkier Alfa Strefy Zero, Klub Kopernik - ul. Galileusza 8, os. M. Kopernika - mapa
  • Gramy 3 bitwy
  • Wpisowe - 5zł dla klubowiczów Strefy Zero, 10zł dla pozostałych graczy
  • Rozpiski (w formacie txt, doc, xls lub html) + dane kontaktowe WRAZ Z PODANIEM ID ze strony proszę nadsyłać na adres: mateusz.szymkowiak@wp.pl do dnia 17 ; w tytule wiadomości należy wpisać:
    Turniej Eksperymentalny[imię ; nazwisko ; ksywa ; ID ; armia]; ( podkreślone zamienić na właściwe, w wypadku braku pozostawić puste)
  • Sędzia: Mateusz "Jupi" Szymkowiak
  • W sprawie pytań kontakt na klubowym forum dyskusyjnym Strefy Zero
TURNIEJ SPONSOROWANY PRZEZ REWELACYJNY SKLEP Z FIGURKAMI www.chaseminis.com

PLAN IMPREZY:
  • 09.30 - 10.00 - Zapisy i rozpoczęcie turnieju
  • 10.00 - 12.45 I Bitwa
  • 13.00 - 15.45 II Bitwa
  • 16.00 - 18.45 III Bitwa
  • ok. 19.00: ogłoszenie wyników, rozdanie nagród i zakończenie turnieju
REGULAMIN (v.2.11):
  • armie limited
  • obowiązują wszystkie wydane księgi armii
  • obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
  • obowiązują polskie uściślenia sędziowskie chyba, że poniżej wskazano inaczej
  • nie wolno używać bohaterów specjalnych z końca podręcznika
  • nie wolno używać bohaterów specjalnych z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
  • nie wolno używać alternatywnych armii z końca podręcznika
  • wolno używać Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera
  • wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...)
  • wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego we wszystkich armiach które mają taką wyraźną adnotacje
  • wolno używać jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004
  • wolno także używać Kislevu jako samodzielnej armii, a nie tylko jako kontyngentu sojuszniczego
  • armie ze Storm of Chaos są dozwolone, poza armiami z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...)
  • bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni
  • Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone
  • Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone
  • Lizardmen: Southlands dozwolone
  • Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone
  • Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 oraz Hydry z Annual 2002
  • kawaleria Rhinoxów dozwolona
  • Mountain Rangers dozwoleni
  • The Cult of Ulric dozwolone
  • Goblin Ecology dozwolone
  • Mutacje dla Chaosu zabronione
  • Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dozwolone
  • Chaos War Mammoth, Great Chaos Dragons oraz Emperor Fire Dragons ze strony Forge World zabronione
  • armie z Warhammer Realms: Lustria dozwolone
  • The Zombie Pirates of the Vampire Coast dozwolone
  • Gnoblar Hordes z amerykańskiego WD303 i brytyjskiego WD310 dozwolone
  • dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW
  • Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!

SCENARIUSZ:
Scenariuszy brak. Gramy 3 razy Pitched Battle.

EKSPERYMENT:

Każdy gracz jest zobowiązany do przygotowania dwóch rozpisek w obrębie jednej armii. Oznacza to że nie można mieć jednej rozpiski czysto Skavenskiej a drugiej Eshinowej z SoC. Wyboru rozpiski należy dokonać po rozlosowaniu par oraz po poznaniu jaką armią gra przeciwnik. Wyboru rozpiski należy przeprowadzić dyskretnie, proponuje wybrać jedną i zakrytą położyć na stole czekając aż przeciwnik dokona wyboru.
Dla przejrzystości sytuacji gracz zobligowany jest do posiadania dwóch rozpisek które należy podpisać odpowiednio A i B. Na kartach gracza będą odpowiednie miejsca na zaznaczanie jaką rozpiską w danej bitwie gracz grał.

OCENA MALOWANIA:
Należy zaprezentować figurki używane do obu rozpisek.
  • Malowanie figurek ilość:
    (im więcej tym lepiej; trzy kolorki muszą być)
    0p. - od 0% do 32%
    1p. - od 33% do 65%
    2p. - od 66% do 99%
    3p. - od 100% do 101%
  • Malowanie figurek jakość:
    (chlapanie to nie malowanie)
    0p. - jeśli jest poniżej 32% pomalowanych modeli
    1p. - trzy kolorki muszą być
    2p. - widać że się ktoś stara a nie maluje było
    3p. - jest git, nic dodać nidz ująć
  • Podstawki malowanie, modelowanie, ilość:
    ( pomalowane i wymodelowane; zaliczamy tu także treye)
    0p.- od 0% do 49%
    1p.- od 50% do 99%
    2p.- od 100% do 101%
  • Konwersje:
    (oryginalność nade wszystko)
    0p.- brak konwersji
    1p.- parę konwersji
    2p.- znaczna ilość konwersji
  • Traye:
    (wszystko albo nic)
    0p. - nie ma lub nie wszędzie gdzie powinny być
    1p. - są wszędzie gdzie powinny być
  • Wysiwyg:
    (wszystko albo nic)
    0p. - nie ma lub nie wszędzie gdzie powinien być
    1p. - pełen wysiwyng

PUNKTY DO ZDOBYCIA:
  • 60 za bitw
  • 12 za malowanie
  • 6 za za wcześniejsze przesłanie rozpisek
  • 1 za wcześniejsze zgłoszenie
  • 1 za przesłanie ID gracza
PUNKTACJA:
  • 0p. = -2250-
  • 1p. = -2249 - -2025
  • 2p. = -2024 - -1800
  • 3p. = -1799 - -1575
  • 4p. = -1574 - -1350
  • 5p. = -1349 - -1125
  • 6p. = -1124 - -900
  • 7p. = -899 - -675
  • 8p. = -674 - -450
  • 9p. = -449 - -225
  • 10p. = -224 - 224
  • 11p. = 225 - 449
  • 12p. = 450 - 674
  • 13p. = 675 - 899
  • 14p. = 900 - 1124
  • 15p. = 1125 - 1349
  • 16p. = 1350 - 1574
  • 17p. = 1575 - 1799
  • 18p. = 1800 - 2024
  • 19p. = 2025 - 2249
  • 20p. = 2250+
LISTA ZGŁOSZONYCH:
Obrazek

ODPOWIEDZ