Tomb Kings 2250
Tomb Kings 2250
Ta rozpiska jest przeznaczone przeciwko grze na armie leśnych stworków(wood elves)
Tomb King- chariot
-chariot of fire, 5 wound, ward 4+
Liche priest- hierophant
-hieratic jar, cloak of the dunes
Liche priest
-dispel scroll
-dispel scroll
Liche priest
-dispel scroll
10 skeleton
bow
24 skeleton
bow, FCG
- the undying legion
3 chariots
-war banner
4 ushabti
5 carrion
20 tomg guard
- Icon of rakaph
1 scorpion
1 skreaming skull katapult
1 skreaming skull katapult
A więc: łucznicy mają za zadanie zestrzelić jak najwięcej driad zanim te do mnie dojdą(mają magiczne ataki więc driady nie będą miały ward sava). Carriony mają dzięki mojej (dobrej magii) zaszarżować na łuczników w 1 turze i przy okazjii wyskrollwać przeciwnika. oddział tomb guard ma na klatę przyjąć ataki ofensywnych jednostek( tancerze wojny, czy jakaś szybka kawalerie), a puźniej mają go wspomóc mocne jednostki m.in. ushabti. Katapulty z ogniowymi i magicznymi atakami mają zestrzelić drzewca, a jeśli im się to nie powiedzi to jeszcze mam 3 rydwany do których dołączam rydwan tomb Kinga z chariot of fire.
Teraz moje pytania:
Czy nie lepiej zamiast scorpiona wziąćś 2 swarmy które wykopią się tuż pod łucznikami?
Co zmienilibyście w mojej rozpie i czy taktyka ktorą przybrałem jest odpowiednia?
Pozdr.
Tomb King- chariot
-chariot of fire, 5 wound, ward 4+
Liche priest- hierophant
-hieratic jar, cloak of the dunes
Liche priest
-dispel scroll
-dispel scroll
Liche priest
-dispel scroll
10 skeleton
bow
24 skeleton
bow, FCG
- the undying legion
3 chariots
-war banner
4 ushabti
5 carrion
20 tomg guard
- Icon of rakaph
1 scorpion
1 skreaming skull katapult
1 skreaming skull katapult
A więc: łucznicy mają za zadanie zestrzelić jak najwięcej driad zanim te do mnie dojdą(mają magiczne ataki więc driady nie będą miały ward sava). Carriony mają dzięki mojej (dobrej magii) zaszarżować na łuczników w 1 turze i przy okazjii wyskrollwać przeciwnika. oddział tomb guard ma na klatę przyjąć ataki ofensywnych jednostek( tancerze wojny, czy jakaś szybka kawalerie), a puźniej mają go wspomóc mocne jednostki m.in. ushabti. Katapulty z ogniowymi i magicznymi atakami mają zestrzelić drzewca, a jeśli im się to nie powiedzi to jeszcze mam 3 rydwany do których dołączam rydwan tomb Kinga z chariot of fire.
Teraz moje pytania:
Czy nie lepiej zamiast scorpiona wziąćś 2 swarmy które wykopią się tuż pod łucznikami?
Co zmienilibyście w mojej rozpie i czy taktyka ktorą przybrałem jest odpowiednia?
Pozdr.
a to niby czemumają magiczne ataki więc driady nie będą miały ward sava)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
p.s-Testowalem kiedys wpadanie TP z chariot of fire + oddzial rydwanów i była kupa
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
@ szczurek
Bo chyba skoro zawsze trafiają na 5 to jest w tym jakaś magia?
@ ksuM
O co chodzi z tym distrojerem? co to?
Bo chyba skoro zawsze trafiają na 5 to jest w tym jakaś magia?
@ ksuM
O co chodzi z tym distrojerem? co to?
-
- Mudżahedin
- Posty: 250
- Lokalizacja: Szybki Szpil
magiczny przedmiotSzymek pisze:
O co chodzi z tym distrojerem? co to?
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jak działa ten distrojer, co daje?????
nie mam kodeksu i nie moge sprawdzić...
- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
ArmyBookSzymek pisze:Jak działa ten distrojer, co daje?????
Mam u kolegii, a bitwa tuż, tuż więc oświeć mnie o co chodzi z tym distrojerem?
No dobra.
Bron za 70 punktów, bierzesz to z plewnym wardem za 25.
Każdy model w kontakcie dostaje 2 automatyczne trafienia z S7 z killing blowem.
Tak więc jak szarżujesz i wybierasz jak się dostawić to zazwyczaj trzy jednostki 20 X 20 i dwie 25 X 25 lub więcej.
Smiting w magii tak samo - też wypłacasz automatyczne hity.
Zawsze możesz też zaatakować normalnie 4 atakami, ale jeśli nie jesteś of flanki i nie musisz ryzykować, żeby wygrać walkę to lepiej zawsze włączyć opcję koszenia:)
Bron za 70 punktów, bierzesz to z plewnym wardem za 25.
Każdy model w kontakcie dostaje 2 automatyczne trafienia z S7 z killing blowem.
Tak więc jak szarżujesz i wybierasz jak się dostawić to zazwyczaj trzy jednostki 20 X 20 i dwie 25 X 25 lub więcej.
Smiting w magii tak samo - też wypłacasz automatyczne hity.
Zawsze możesz też zaatakować normalnie 4 atakami, ale jeśli nie jesteś of flanki i nie musisz ryzykować, żeby wygrać walkę to lepiej zawsze włączyć opcję koszenia:)
-
- Mudżahedin
- Posty: 250
- Lokalizacja: Szybki Szpil
liczy sie jako GW z kiling blowem, ma jeszcze oprócz tego specjalny atak (musisz wybierać) wszystkie modele stykające sie z nim dostają dwa automatyczne hity ( liczą sie jako GW i kiling blow) i chyba wszystko
pzdr
pzdr
Bywa Łukaszku, a tobie ksuM dzięki że przybliżyłeś mi działanie tej kosiarki.
Moim zdaniem taki king to plewa na WE daj latacza ( ward na 4+, latanie, +1Wo ). Latacz daje sobie rade. Ushatki raczej się nie sprawdzą za wolne będzie biegał jak tylko zechce twój przeciwnik dookoła nich. Tg tak samo (może to dlatego, że na nich nie gram) ja bym dal więcej rydwanów i zamiast katapy gigi'ego mi dużo pomógł wjechałem w treeman'a a potem jeszcze king pomógł.
JAk gralem na takim zestawie (TG + 4 Uszaty) bylo okej
WE baly sie podejsc do takiego timu
ps.-nie lube rozp robionych tylko pod jedna armie![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
ps.-nie lube rozp robionych tylko pod jedna armie
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ja też. Dlatego daje rozpy na forum pod każdą armię po koleii ,a jak wyciągne wnioski to zrobie taką uniwersalną.
Ale ja niekoniecznie musze się stosować do waszych "sugestii"- napisałem rozpiskę którą zagram z kolegą, a wasze rady są dla mnie wskazówką do której powróce jeżeli wynik bitwy będzie niezadawalający i wynikający ze złego doboru jednostek, a nie mojej słabej gry. Pozdr.