Tomb Kings 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Tomb Kings 2250

Post autor: Szymek »

Ta rozpiska jest przeznaczone przeciwko grze na armie leśnych stworków(wood elves)

Tomb King- chariot
-chariot of fire, 5 wound, ward 4+

Liche priest- hierophant
-hieratic jar, cloak of the dunes

Liche priest
-dispel scroll
-dispel scroll

Liche priest
-dispel scroll

10 skeleton
bow

24 skeleton
bow, FCG
- the undying legion

3 chariots
-war banner

4 ushabti

5 carrion

20 tomg guard
- Icon of rakaph

1 scorpion

1 skreaming skull katapult

1 skreaming skull katapult


A więc: łucznicy mają za zadanie zestrzelić jak najwięcej driad zanim te do mnie dojdą(mają magiczne ataki więc driady nie będą miały ward sava). Carriony mają dzięki mojej (dobrej magii) zaszarżować na łuczników w 1 turze i przy okazjii wyskrollwać przeciwnika. oddział tomb guard ma na klatę przyjąć ataki ofensywnych jednostek( tancerze wojny, czy jakaś szybka kawalerie), a puźniej mają go wspomóc mocne jednostki m.in. ushabti. Katapulty z ogniowymi i magicznymi atakami mają zestrzelić drzewca, a jeśli im się to nie powiedzi to jeszcze mam 3 rydwany do których dołączam rydwan tomb Kinga z chariot of fire.

Teraz moje pytania:
Czy nie lepiej zamiast scorpiona wziąćś 2 swarmy które wykopią się tuż pod łucznikami?
Co zmienilibyście w mojej rozpie i czy taktyka ktorą przybrałem jest odpowiednia?
Pozdr.

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

mają magiczne ataki więc driady nie będą miały ward sava)
a to niby czemu :wink:

p.s-Testowalem kiedys wpadanie TP z chariot of fire + oddzial rydwanów i była kupa :lol2: Klopy imho to njlepsza bron na bydlaka ...
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Klopy albo czaszki jak chcesz od razu.

Jak jesteś sadystą to distrojerem tak ~ 3 rundy musisz go chlastać.

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

@ szczurek
Bo chyba skoro zawsze trafiają na 5 to jest w tym jakaś magia?
@ ksuM
O co chodzi z tym distrojerem? co to?

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Abyś miał magiczne ataki, musisz to mieć wyraźnie napisane.

Tu nie ma miejsca na fluffowe pierdzenie, to jest wojna :evil:

A co do distrojera, to jest taka fajna droga broń, destroyer of eternities, aka kosiarka :wink:

Captain Kocoń
Mudżahedin
Posty: 250
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Captain Kocoń »

Szymek pisze:

O co chodzi z tym distrojerem? co to?
magiczny przedmiot :P

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Jak działa ten distrojer, co daje?????

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

nie mam kodeksu i nie moge sprawdzić...

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

Szymek pisze:Jak działa ten distrojer, co daje?????
ArmyBook

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Grasz TK nie mając kodeksu?

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Mam u kolegii, a bitwa tuż, tuż więc oświeć mnie o co chodzi z tym distrojerem?

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

No dobra.

Bron za 70 punktów, bierzesz to z plewnym wardem za 25.

Każdy model w kontakcie dostaje 2 automatyczne trafienia z S7 z killing blowem.

Tak więc jak szarżujesz i wybierasz jak się dostawić to zazwyczaj trzy jednostki 20 X 20 i dwie 25 X 25 lub więcej.

Smiting w magii tak samo - też wypłacasz automatyczne hity.

Zawsze możesz też zaatakować normalnie 4 atakami, ale jeśli nie jesteś of flanki i nie musisz ryzykować, żeby wygrać walkę to lepiej zawsze włączyć opcję koszenia:)

Captain Kocoń
Mudżahedin
Posty: 250
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Captain Kocoń »

liczy sie jako GW z kiling blowem, ma jeszcze oprócz tego specjalny atak (musisz wybierać) wszystkie modele stykające sie z nim dostają dwa automatyczne hity ( liczą sie jako GW i kiling blow) i chyba wszystko
pzdr

Captain Kocoń
Mudżahedin
Posty: 250
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Captain Kocoń »

znów mnie ktoś wyprzedził

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Bywa Łukaszku, a tobie ksuM dzięki że przybliżyłeś mi działanie tej kosiarki.

Rafał
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163
Lokalizacja: Nasielsk Terror Boyz

Post autor: Rafał »

Moim zdaniem taki king to plewa na WE daj latacza ( ward na 4+, latanie, +1Wo ). Latacz daje sobie rade. Ushatki raczej się nie sprawdzą za wolne będzie biegał jak tylko zechce twój przeciwnik dookoła nich. Tg tak samo (może to dlatego, że na nich nie gram) ja bym dal więcej rydwanów i zamiast katapy gigi'ego mi dużo pomógł wjechałem w treeman'a a potem jeszcze king pomógł.

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

JAk gralem na takim zestawie (TG + 4 Uszaty) bylo okej :D WE baly sie podejsc do takiego timu :wink:

ps.-nie lube rozp robionych tylko pod jedna armie :P
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Ja też. Dlatego daje rozpy na forum pod każdą armię po koleii ,a jak wyciągne wnioski to zrobie taką uniwersalną.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

TG to najszybsza jednostka w armii:)

Szymek: ale taką rozpiskę powinieneś stworzyć w oparciu o własne doświadczenia w walce z tymi armiami, a nie w oparciu o arbitralne opinie różnych forumowiczów :wink:

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

Ale ja niekoniecznie musze się stosować do waszych "sugestii"- napisałem rozpiskę którą zagram z kolegą, a wasze rady są dla mnie wskazówką do której powróce jeżeli wynik bitwy będzie niezadawalający i wynikający ze złego doboru jednostek, a nie mojej słabej gry. Pozdr.

ODPOWIEDZ