O&G 1350

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Szypul
Mudżahedin
Posty: 283

O&G 1350

Post autor: Szypul »

Rozpiska jest na ograniczenie 1-2 herosów, 0-3 rare, 0-1 rare
myślę ze na takie punkty można pograć czymś takim
2 magów można przeboleć jak ma się 5DD, defensy z górka będą boleć ale teoretycznie w 2 turze mam 3oddziały i 2 herosów z zasięgiem szarży i wszystko w.w. ma niezłe pierdolnięcie, oprócz tego cos do przyjmowania szarży i przeszkadzajki, najbardziej niepokoić mnie będa latacze, ale pare pomysłów na nie mam :wink: i działa(tu już gorzej)

1 Black Orc Big Boss @ 141 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha
Ironback Boar
1 Black Orc Big Boss @ 224 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Warboss Um's Best Big Boss At
1 Boar Chariot @ [80] Pts

20 Night Goblins @ 85 Pts
Shortbow
1 Fanatic
25 Night Goblins @ 155 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician; Night Goblin Boss
1 Fanatic
24 Orc Big 'Uns @ 305 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield

1 Wolf Chariot @ 60 Pts
1 Wolf Chariot @ 60 Pts
6 Savage Boar Boyz @ 188 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician; Boss

Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2-5
Models in Army: 92
Total Army Cost: 1348

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

co masz zamiar zrobic z dowolnym large targetem np drzewem?

Awatar użytkownika
JaSk
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 133
Lokalizacja: Black Orc Gliwice

Post autor: JaSk »

Weź maszyny (spear chukki x2 lub Doom-a) zamiast goblińskich chariotów.

Szypul
Mudżahedin
Posty: 283

Post autor: Szypul »

drzewca akurat się nie boję bo drzewiec na te pkty=niedużo reszty woodow, mam 3 klocki (dodatkowo jak jest drzewiec to nie ma magii) więc go łapię (mam waaagh) no i mam czym przejechać po innych oddziałach (ludzie mają tendencję do wystawiania w woodach samych jednostek do walki co flee nie mogą dać, i dlatego mam te rydwany)
nawet jak drzewiec się nie złamie, to będzie tłukł np gobosy przez całą gre. a moja w tym głowa żeby dopaść ewentualnego bsb

maszyny..myslałem myslałem i specjalnie zrezygnowałem z nich na rzecz rydwanów bo:
-rydwany wychodza taniej niż zestaw 2x chukka i dood diver
-tak naprawde machiny orków robią rzeźnie large targetom i ciężkiej konnicy(a jak na to grać to mam pomysł), na wiele jednostek są jednak słabawe. do zabezpieczenia tyłów się zdecydowanie nie nadają a właśnie okrążenie będzie mnie najbardziej boleć, a rydwanami mogę zabezpieczać dość duży obszar stołu dzieki 18"szarży (dlatego właśnie nie wstawiałem orkowych)
-na defensy machiny wogle są bezsensu :?

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

1)doom diver-recepta na wiele zla
2)po kiego grzyba kupowac magicznego dzika?-out;gienislaw jest IMO cienki->SoM+entch shield+collar? na swince...w jednostce piechoty-daje rade
albo przy brakach w slotach special dac mu wlasny samochodzik
3)niestety 2x chukka to wymog-pojawil sie czolg,jest mantysia,jest smoczurek HE...drzewiec to i tak slaby przyklad-WE graja nim bardzo zachowawczo i nigdy go chukki nie widza
(choc teraz bedzie kozaczyl)
wymiana 1 rydwanu na 2x chukka
4)osobiscie wywalilbym kawalerie...jest za bardzo niestabilna
herd/hoppers
5)bsb-ja w 5+warda nie wierze(wymog formalny na wyvernie)
albo dac mu war bannera albo martoga(wtedy uderzanie w rydwan to bicie w 7WS i 5T)
na effigy juz pewnie pktow braknie
6)rydwan goblinski bez herosa to jakis odrzut trzeciego sortu...nie ma ani Ld,ani T,do tego 3W i praktycznie zadnych atakow poza impactem
zdecydowanie lepiej dac orczy (M nie ma znaczenia jak ci go odstrzeli 10 lucznikow WE)

Szypul
Mudżahedin
Posty: 283

Post autor: Szypul »

2)świnka wcale nie jest taka zła (przetestowana) bo za 19 pts masz d3 impacty (stawiam na mocne pierdolnięcie, chronic go maja siaty i boss w gobolach, a w ważnym momencie może wyszarżować i mam 4a s5 + d3 impacty

5)jeśli mozna bsbkiem używać 2raka(ja tak gram) to imho ward5+ to dobry wybór bo i tak dobrego save'a nie wyciągnę(generalnie to zestawienie to najbardziej ograny przeze mnie heros i świetnie się sprawdza, zazwyczaj nie mam potrzeby rzucać na tego warda) a -1 do trafiania jest o głupie 5 pkt droższe i działa tylko w CC a z rydwanu można spaść i tzreba dozyć żeby się dołączyć do oddziału

reszta) może tak:
2x orczy rydwan
2X chukka
diver
cory i herosi tak samo tylko już nie mam takiego ofensywnego pierdolnięcia :roll:

trzymam się rydwanów bo dobrze mi współpracują z klockami i jak na możliwośc walnięcia to są tanie

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

jasne ze BOBB-BSB moze 2raka uzywac...
na strzelanie ma sporego warda w postaci rydwanu
pieknie mi sie sprawdza z warbannerem-przepchnie solo wiekszosc piechoty od frontu;
a effigy jest w HtH duzo bardziej przydatne od warda...szczegolnie jak ten ward ma chronic 2 rany a nie 3

swinka jest taka se-slabo komponuje sie z piechota gdzie to raczej ja mam przyjac szarze

"reszta"
IMO duzo lepsze zestawienie;szczegolnie w warunkach turniejowych

ODPOWIEDZ