Nikt narazie nie bedzie potrafil odopowiedziec ci na to pytanie.Tullaris pisze:Mam małe pytanko apropo Afi, czy ma to wpływ na walkę przy pomocy GW, jeśli dzięki temu walczyło by się dwurakim zgodnie z inicjatywą to było by fajnie.
Plotki na temat army booka do 7. edycji
Moderator: Yudokuno
Ok to pytanko z innej beczki: czy wiadomo może coś o możliwości utrzymania ulepszeń dla hydr w nowym AB. Królewska Hydra z regeneracją była by naprawdę dobra.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."
Płakać nad rozlanym mlekiem nie powinniśmy jak już ktoś wspomniał ale trzeba wyciągnąć wnioski i uważać podczas kolejnego nalewania Mnie osobiście denerwuje kretyńskie przydzielanie całej armii jednego efektu. Za jakiś czas każda armia będzie cieszyć się swoim AFS , API , AP , Hate itp. itd. Delfy moim zdaniem powinno się przebudować i ugrywalnić juz istniejące jednostki oraz dodać jakieś nowe dla których znajdzie się ciekawe zastosowanie. To poświęcanie jest być może ok ale imo tylko raz na turę jednego kolesia bo inaczej to jest dla mnie żenada bo kto by nie chciał dostawać PD za jakieś marne 15 czy nawet wiecej pkt? I to kilkukrotnie podczas jednej tury bo pewnie każda soska moze poswiecic jednego kolesia w turze ze swojego regimentu.
-
- Mudżahedin
- Posty: 252
Watpie czy kazda to dostanie imho ograniczy sie to tylko do elfow. No i walka po inicjatywie jest w miare sensowna , chociaz wolalbym ,zeby obowiazywala jako zasada w calym systemie a nie tylko dla jednej armii (z jakimis bonusami za szarze itp)Toudi pisze:Płakać nad rozlanym mlekiem nie powinniśmy jak już ktoś wspomniał ale trzeba wyciągnąć wnioski i uważać podczas kolejnego nalewania Mnie osobiście denerwuje kretyńskie przydzielanie całej armii jednego efektu. Za jakiś czas każda armia będzie cieszyć się swoim AFS , API , AP , Hate itp. itd.
Tak sobie pomyślałem że w gruncie rzeczy każda armia ma jakąś zasadę globalną. (chyba) a jeśli nawet nie to powinna tak żeby ją coś odróżniało. Tj zobaczcie VC i TK mają zasadę undead, bretka może się modlić, HE asf, dwarfy +2 do dispela zawsze maszerują, skaveny life is cheap i to z bohaterami + do uciekania, itp. Więc penie do tego to zmierza żeby każda armia miała coś swojego + jakieś typowe oddziały
Camel-IL: No my mamy +1 do castingu. Chodzi o to zeby kazda armia nie miala czegos takiego jak ASF dla calej armi (juz niestety ma), poison dla calej armii, killing blow dla calej armi, magic resistance itd. Zeby te zasady dla calej armii byly bardziej wyszukane takie jak podales powyzej, czy takie jak detachement w imperium czy waghhh u orkow.
O ile to zrównoważy rozgrywkę, to nie mam nic przeciwko. Do tej pory tylko breta miała ward na całej armii i wszyscy marudzili. Zdaje się, że GW idzie w kierunku "równi w przegięciu". No to zaproponujmy jakieś przegięcie dla DE: podobno są doskonale wyszkolonymi wojownikami, czyż nie? No to niech każdy oddział/szwadron raz na bitwę (po zdaniu liderki) ma możliwość wykonania jednej z podanych akcji:Toudi pisze:Płakać nad rozlanym mlekiem nie powinniśmy jak już ktoś wspomniał ale trzeba wyciągnąć wnioski i uważać podczas kolejnego nalewania Mnie osobiście denerwuje kretyńskie przydzielanie całej armii jednego efektu. Za jakiś czas każda armia będzie cieszyć się swoim AFS , API , AP , Hate itp. itd.
a) +k6 do ruchu
b) +1 atak dla każdego w oddziale (nie dotyczy koników/zimnych jedynaków)
c) unbreakable (tylko oddziały special i rare).
Żeby było weselej, możnaby dać dwa takie bonusy na bitwę jednostkom specjal i trzy jednostce rare, czyli BG. I już się robi ciekawiej. No i jakieś bonusy dla herosów DE: do wyboru darmowy KB, +1 atak, -1 do trafienia dla wroga, +1 do save.
Lidder pisze:To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.-There's something large & nurgle-y coming first
po co ? nad wyraz wydumane
Chociażby z tego co czytalem w booku do He do smoki De byly wspomniane jako nienawidzace wszystko bestie, i jest tez wspomniane o jakiś urokach na nie rzuconych wiec moze dadza wykupy roznorakich upgradow dla smoczka (cos jak blood line,y)...
korsarze w skirmishu tez byliby op niebo leprzym wyborem niz dotychczas....
i dwa ataki na CoK z hatem.... (nie na jezdzcach).....
korsarze w skirmishu tez byliby op niebo leprzym wyborem niz dotychczas....
i dwa ataki na CoK z hatem.... (nie na jezdzcach).....
Hahaha a może tańsi o 10 pkt? DP za +1A podrożeli o 5 pkt, to nie sądzę żeby w przypadku COC było inaczej...Groma pisze:Jak dla mnie jeźdźcy COK mogliby mieć te Hatred (Eternal Hatred na HE)a same CO dwa ataki. Reszta zostaje tak samo, łącznie z kosztem.
Tylko DP dostali atak z gory... plus nie sa juz 01- plus maja ASF ( gowno daje ale co tam;p;p) Fakt stracili ruchu, ale za te 30 pkt maja strasznego kopa teraz. COK z 2 atakami doly, 8 ruchu fearem i glupota + hatredem byliby identyczni niemal jak DP jezeli chodzi o powera. Hatred/ASF na jedno wychodzi. Roznica to glupota + fear i atak gora/dol. Imo fair.