Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach cz. 2

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

No dobra, i jaki jest sens wystawiania oddzialu "nie do ruszenia"?

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Nie tracisz punktow za niego i on sam cos przepycha zawsze :wink:

Pewnie ze odzial za 1500 pkt w armii na 2250 jest bez sensu, al skladajac Bk z regenka + duzym magiem wampirem zostaje jeszcze sporo punktow na inne oddzialy.

Pozostanie nauczenie sie gry przeciwko nowym wampirkom i tyle. Chociaz pewnie bedzie to taka przyjemna gra jak przeciw TK, zabijasz oddzial w calosci albo w kolejnej turze ci sie regeneruje lub dostajesz popchniecie w bok;/

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Fluffy pisze:No dobra, i jaki jest sens wystawiania oddzialu "nie do ruszenia"?
Żeby go przeciwnik nie ruszył. Proste :)
Coś mi się zresztą wydaje, że oddziały "nie do ruszenia" wcale takie "nie do ruszenia" nie będą.
Mega-turbo klocek Black Knights trafi na front dużego klocka szkieletów z wampirem i Belfire Spike, albo z bannerkiem Flaming Attacks i .....kupa.
BSB, choćby nie wiem jak twardy był, zdechnie od Belfire Spike w 1-2 tury, szkielety będą wskrzeszane D6 ran na 3+, a wighty 1 rana na 4+, oba oddziały będą miały WS7 od wampira z tyłu i...... wunderwaffe pójdzie do gazu. A do tego armia z gigantycznym klocem BK będzie miała mniej oddziałów do supportu niż armia z klocami szkieletów/ghouli.

Więc Fluffy, nie płacz!

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

I dlatego kloce BK z regeneracją nie są takie świetne. Jest dość rzezy zdolnych je mocno uszczknąć. Piechota wypada tutaj dużo lepiej. 25 szkieletów albo 20-25 GG nie jest bardzo drogie a z magią bardzo skuteczne.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Z góry powiem, że leczenie nie jest aż tak spektakularne i można się na nim przejechać. Wbrew pozorom D6 modeli to mało, jeśli mówimy o dowskrzeszaniu do kluczowego combatu, gdzie przeciwnik użyje całego dispela, by Ci bruździć.

Kawaleria ma jednak większą manewrowość, przeżywalność i hitpower, co czyni ją dużo bardziej uniwersalną.

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Pojedyncze leczenie moze i nie, ale jak wlaniesz je sobie 7-8 razy na 3+ to robi sie to juz nieprzyjemne.... pewnie ze czesc sie zdispeluje, czesc nie wejdzie, ale predzej czy pozniej 1-3 wejda czyli troche lepiej niz po staremu - wiecej rzutow - wieksza statystyczna przewidywalnosc, z jednej kosci = brak miscastow.

Kiepawo z tym recastem, jakby wstkrzeszanie tylko byloby recastowane to luzik, bo wiadomo, nie ma juz sredniego i duzego wskrzeszenia. Ale taniec z recastem na 6+ fuj - a fe.

eNJac
Pseudoklimaciarz
Posty: 34

Post autor: eNJac »

Witam!

Planuje zagrać jakąś bitewkę testową, ale mam kilka pytań związanych z interpretacją... Możecie pomoc?

- Nightshroud... Chodzi mi konkretnie o to, czy szarżujący poprzez działanie tego przedmiotu atakuje ostatni, czy traci tylko bonusy związane z broniami?
Czy to, że przeciwnik atakuje pierwszy też jest bonusem w szarży?:)

- sprawa BSB, czy w związku ze wskrzeszaniem, regenerowaniem i wardowaniem w combacie, o czym była wcześniej mowa, będzie wciąż dawał -1 przy rozpadaniu za CR? Znacie jakieś plotki? Z drugiej strony tylko to daje, więc pewnie bez zmian.

- wampiry mogą bez niczego brać magic armour, czy żeby nosić jakiekolwiek wdzianko trzeba mieć bloodline? Wkońcu teraz są magami, a o ile dobrze pamiętam to magowie nie mogą nosić zbroi, chyba że jest to zaznaczone w opisie przedmiotu, czyż nie?

- sprawa Wraithów... mają mieć po 3 ataki - ok, a siła bazowo 3? To będzie oznaczało, że kołczyk bedzie cały czas miał siłe 4? lipa... No i sprawa Baśki... Gdzieś czytałem, że ma krzyczeć po wszystkim żywym, nawet ItP... czy może to ktoś potwierdzić? Sposób krzyczenia i zasięg się nie zmienia?

- +2 kości PD są do puli wampirka, prawda?

To chyba na razie wszystko... Sorki, za ten wysyp :D
Może nienajlepiej wchodzę w temat, ale będę wdzięczny za jakieś odpowiedzi...

Pozdrawiam...

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

Hmm. Jakos TK potrafi dowskrzeszac do kluczowego combata. A ma mniej kosci w porownaniu do tego co tu proponujecie ...

teraz wogle Tk w porownaniu do VC znaacznie bledna ... Magia slabsza, ale bezpieczniejsza. Ma niby strzelanie, ale mniejsza sile w combacie...

Szamanie wiadomo cokolwiek o TK nowych?>

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8020
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

Pedros pisze:Szamanie wiadomo cokolwiek o TK nowych?>
na pewno nie w ciagu najblizszego 1,5 roku...
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Podobnie jak napisał Narożny sądze, że nie da się zablokować każdego dożywiania GG albo szkieletów w walce. 7 kości wampira i ze 2-3 kości małych wampirów zrobią swoje, tym bardziej że będzie to w 2-3 turze dopiero i przeciwnik będzie miał mniej scroli. Ponadto, wraz z hełmem oddziały te nie będą chciały ginąć. GG już teraz jest trudno posłać powrotnie do piachu zarówno wręcz jak i strzelaniem. A z jednego wskrzeszenia powróci ich średnio 3.

Zorba_the_Greek
Wałkarz
Posty: 65

Post autor: Zorba_the_Greek »

August pisze:A z jednego wskrzeszenia powróci ich średnio 3.
A nawet 3,5 ;-)

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Skoro wiemy ze box do demonow: 25 kwietnia, do de w lipcu/sierpniu/wrzesniu ? Szamanie poweidz kiedy DE ;p?

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8020
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

Narożny pisze:Szamanie poweidz kiedy DE ;p?
nie moge. na razie :wink:
"I fart in your general direction" :mrgreen:

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

Count 205 + 50 + 35 + 15 + 30 + 30 + 15 + 50 = 430
master
forbiden
szkielety
ward +3 na strzelanie
helm
black periapt
+ 1 lvl

wamp 100 + 25 + 15 + 25 + 50 = 215
BSB
creatures of the night
walkind death
+2 sv bieganie i slomka

wamp 100 + 30 + 15 + 35 = 180
+ 1 lvl
ghoule
boa

wamp 100 + 30 + 15 + 2x 25 = 195
+ 1 lvl
ghoule
2x DS

herosi 1020 ptk

15 szkielety FCG 15 x 8 + 25 + 25 = 170
warbaner

2 x 10 ghouli 20 x 8 = 160

1 corpse cart z upg do wskrzeszania 2 czysty 2 x 75 + 1 x 25 - 175

core 505

2 x 5 BK 10x 24 + 2x8 = 256
z muzykiem bez bardingu
2x 3 fell baty 6 x 20 = 120

speciale 376 ptk

2 warghulfs 175 x 2 = 350

rare 350 ptk

razem 2251 jezeli wszystko sie zgadza

12 kostek + book + BP
7 kostek Dispela
i az 59 jednostek podstawowych z ktorymi startuje gre :(

zawsze staram sie budowac "symetryczne" armie jakos mi sie podobaja - dlatego taka a nie inna armia,

12 kostek uwzgledniajac polskie realia obcinania magi ale moze to byc dalej za duzo dlatego trzeba bedzie caddy wampira zmienic na necrosa - nie zmienialem teraz bo nie wiem dokladnie jak z tymi necro jest za 55 ptk jest sobie koles i wybiera 1 czar czy zawssze ma 0 czar a za 15 ptk dokupuje jaki chce ? bo o ile wybiera 1 darmowy czar to jeszcze mozna jakos przebolec brak tego wampira

niestety nie ma ptk na wilczasy - tzn jak to jest z tym summoningiem nowych oddzialow ? tylko zombie co nie ? mozna wywalic 5 szkielcow i dodac 5 wilkow ale mysle ze wole miec te 5 szkielcow wiecej i odciazyc troche counta z jego obowiazkow

corpse carty to swietna rzecz :D szkoda ze nie kosztuje te 40 ptk jak zapowaiadali :D no a za zaoszczedzone 50 ptk to mozna nakupic corow duzo :D
na czym bazuje moje przypuszczenia to 2d6 atakow z sila 2 t4 3w +5 sv regenka 4 m, daja w 6 calach ASF , no i jeden pomaga dowskrzeszac [ jezeli bonus sie bedzie kumulowal to 2 beda pomagac :D ] cos tam jeszcze ktos mowil o impaktach ale i tak duzo zasad specialnych ma ten oddzial, ktos mowil ze necrosa tam mozna jeszcze wpakowac :D a to by byla heca dopiero - jakby jeszcze regenke dostal :D

BK z etreycznym ruchem i warghulfem wspomagajacym maszerowanie bez bardingu w liczbie 5-6 to wg mnie hit sezonu jezeli chodzi o flankowanie:P jeszcze mozna wskrzeszac ale na to bym z ich strony nie liczyl bo beda poza zasiegiem - chyba ze jakis bsb sie tam przebiegnie :P

a i jak dziala popychaczka ? dalej 8 cali czy cos ruszylo z miejsca ?

uff ale sie opisalem :D co myslicie ?
Ostatnio zmieniony 4 lut 2008, o 22:17 przez war2bone, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Tak 8 cali. Z tanca.

Tak patrze na te rozpiski i widze malo scrolli. Wybrecona magia itd, ale malutko obrony poza dobra iloscia kostek. Kuznie i inne ciekawostki beda bolaly. Bo albo mamy super skonfigurowane uniwersalne wampirki i 2 scrolle(chyba ze wersja 3x wampir + nekrus SC + jakis scroll luzem na ktorym wampirze).

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

a czy jest to potwierdzone, że wampiry beda mogły recastowac owe necromanckie spelle?

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

a kto to wie :D ale i tak wg mnie necromanci maja jeszcze jedna wade w postaci braku mozliwosci dowskrzeszania ponad poczatkowa liczbe szkieletow i innych badziewi
a jezeli maja oni tylko mozliwosc przerzucania to i tak wampiry przy wykupie summoningu maja + 1 do casta na 0 czar wiec mozna powiedziec ze roznica miedzy +3 a +4 z przerzutem to tylko kilka procent (okolo 9 % ) straty na udany casting a korzysci znacznie wieksze plynace z mozliwosci powiekszania naszej maloliczebnej armi

Narożny : z tymi DS to jak kto lubi 2 DS przy 7 kosciach powinny styknac - jak widzisz mozna jeszcze bez niczego lordowi wepchac 1 ds a przy wyrzuceniu BP mozna wepchac 2 przy lekkiej zmianie kombinacji , nalezy pamietac ze herosi i tak kosztuja prawie 50 % tej armii bardziej bym sie sklanial w odchudzaniu pewnych zjawisk :P [ po co komu ward na generale ? o_O hehe ]

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

1, 2, 3 mogą być recastowane - nieważne kto rzuca.

Ważne jest czy czar zalicza się do "nekromanckich" czy nie.

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Szmajson mi podsunał pomysł..

20 Blood Knights full wypas za 1230 pkt :D

Czy Black Knights z Regnereracja mają jakiś start :D?


A tak serio, to chyba 2x5 Blood Knights wyjdzie taniej i będzie ciekawsze niż ten wielki kloc. Ale troszke ciężej się bedzie grało.

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

mam nadzieje ze znajdzie sie tam zapisek mowiacy o skonczonosci BK - rozpa nie masakurje z takim klockiem - po prostu sam klocek nie zje wszystkiego, a mozliwe ze przy wielkim nakladzie magi na klocek zombie to mozna by bylo powstrzymac takie cos na dosc dlugo wystarczy tylko wskrzeszac 42 zombich na ture magi :D co przy wskrzeszaniu d6 + 4 nie powinno byc zbyt trudne - a co na ten kloc maja inne armie ? pewnie jeszcze mniej niz na kloc zwyklych BK

a z drugiej storny sa to pewne ptk ktorych nie ma jak ugrysc i powoduje to ze rozpa z tym bedzie przewaznie ugrywac od 5 do 15 ptk

Zablokowany