Pytania początkujących i niepewnych

Dark Elves

Moderator: Yudokuno

Zablokowany
Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

oczywiście chodziło ci o powtarzalne...
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
Mikusz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 106
Lokalizacja: Pueblo polaco
Kontakt:

Post autor: Mikusz »

Na pewno chodziło mu o powtarzalne, bo pytałby się zwykłe?
Kusze powtarzalne 24", s3, 2x multiple shoot.
Kusze zwykłe 30", s4, move or fire.
A co do balisty, nie da się podnieść siły w żaden sposób u tej machiny. Wyjątek krasie.

Awatar użytkownika
Jarlaxle
Kretozord
Posty: 1651
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jarlaxle »

Mam pytanko :D czy halabarda pozwala walczyć z 2 szeregów ?

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

nie
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Bison
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 179

Post autor: Bison »

jarlaxle17 pisze:Mam pytanko :D czy halabarda pozwala walczyć z 2 szeregów ?
Polecam lekture RB, dział broń

Awatar użytkownika
Ritchie
Wodzirej
Posty: 710
Lokalizacja: Provinz Posen

Post autor: Ritchie »

tej, powiedzcie mi pokrótce jak działa czołg imperialny i czy grając DE na 1600 pkt należy go raczej omijać czy może da radę go czymś zlać - jeśli tak to jak :)

Z Imperium tej edycji grałem może z 2-3 bitwy, ale na czołg nigdy nie trafiłem :P A booka imperium nie mam, ab mi się skasował po formacie. . . więc pytam :P

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Hmm lord na smoku z rękawiczką powinien ubić po ostrzale z bolców rzecz jasna :P

Awatar użytkownika
Ritchie
Wodzirej
Posty: 710
Lokalizacja: Provinz Posen

Post autor: Ritchie »

to to ja wiem, ale na 1600 pkt. smoka nie wystawie :P

Tych wardancerów też nie Ty malowałeś ? ;P Bo jak z nich farba mi nie zejdzie to będę zły :P
"weź ten miecz i odnieś go swemu panu, niech go uważa za znak zwycięstwa i niech przyśle cesarzowi, swemu przyjacielowi, by się dowiedział, że może wyśmiać zabitego nieprzyjaciela albo opłakiwać krewnego"

Widukind z Korwei, Kronika Saska

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

to w zasadzie zostają Ci tylko bolce, ale to w zupełnosci wystarcza :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Tullaris
Masakrator
Posty: 2177
Lokalizacja: Solec nad Wisłą

Post autor: Tullaris »

Bison pisze:
jarlaxle17 pisze:Mam pytanko :D czy halabarda pozwala walczyć z 2 szeregów ?
Polecam lekture RB, dział broń
Lektura by się przydała, a walczyć z dwóch szeregów to można tylko włócznią na piechotę, halabarda dodaje +1 do siły, walczy się zgodnie z inicjatywą.
Tullaris Dredbringer was dying. He knew this, and he cared not.... At last, he knew the truth that Khain had tried to share with him all theas years, and it was glorius.
"Kings of Ulthuan!" the Pheniks King spat the words sa a curse. "You are usurpres and thieves. You owne me a debt. In my name, and thad of my fadher, I call upon you to repey it now."

Awatar użytkownika
Ritchie
Wodzirej
Posty: 710
Lokalizacja: Provinz Posen

Post autor: Ritchie »

Kosa pisze:to w zasadzie zostają Ci tylko bolce, ale to w zupełnosci wystarcza :)
no w sumie 2 bolce mogą coś zrobić. Z tego co wiem ten czołg jakoś gorzej działa po wbiciu kilku ran - czym to się objawia ?

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

wolniej się toczy :P a jak chce szybko to istnieje ryzyko, że wybuchnie (nie, nie cały!! :P )
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Ritchie
Wodzirej
Posty: 710
Lokalizacja: Provinz Posen

Post autor: Ritchie »

a za nabicie mu np. połowy woundów dostane za niego połowę punktów ? :p
"weź ten miecz i odnieś go swemu panu, niech go uważa za znak zwycięstwa i niech przyśle cesarzowi, swemu przyjacielowi, by się dowiedział, że może wyśmiać zabitego nieprzyjaciela albo opłakiwać krewnego"

Widukind z Korwei, Kronika Saska

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Ritchie pisze:a za nabicie mu np. połowy woundów dostane za niego połowę punktów ? :p
O to czy tak powinno być jest wielki spór i nie wiem na czym w końcu stanęło.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

ajpinus
Chuck Norris
Posty: 415

Post autor: ajpinus »

za polowe ran jak najbardziej masz polowe punktow

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

ajpinus pisze:za polowe ran jak najbardziej masz polowe punktow
Tak w końcu chyba zostało przyjęte, ale to mocno kontrowersyjne i wkurza Imperialistów, bo nie ma pokrycia w zasadach, a czołg z połową punktów jest jak, ktoś z Imperialistów stwierdził, "warzywem" :)
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Chcę do rydwanu wsadzić maga z Deathmask i tu się rodzi pytanie: Jak oddział przeciwnika będzie chciał mi zaszarżować ów rydwan, to gdy znajdzie się w obszarze 6" będzie musiał najpierw wykonać test na opanowanie?

Wybaczcie głupie pytanie, ale nie mam jeszcze skserowanego podręcznika z zasadami :<.
Obrazek

Awatar użytkownika
Mike
Mudżahedin
Posty: 343
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Mike »

Pomijając fakt,że nie możesz wsadzić czarki na rydwan, to jeśli chciał by ktoś zaszarżować twoją soskę to musiałby zdać terror(niezależnie od tego czy było 6"), jeśli by się nie udał to ucieka, jeśli uda mu się to szarżuje.

Awatar użytkownika
Corvus Albus
Kretozord
Posty: 1960
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Post autor: Corvus Albus »

Czyli co nie można żadnego charaktera do rydwanu w zamian za jednego członka załogi? Czy tylko magów nie można?
Obrazek

Awatar użytkownika
pepe
Mudżahedin
Posty: 212
Lokalizacja: Kęty

Post autor: pepe »

Możesz nobla wsadzić na rydwan, maga niestety nie. Jeżeli dasz mu deathmask to w momencie deklaracji szarży przeciwnik rzuca kośćmi na test Ld jeżeli zda to szarżuje jeżeli nie to ucieka w kierunku przeciwnym :)

Zablokowany