TK na 2,3 kafla

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

TK na 2,3 kafla

Post autor: szczurek »

No dobra ;D rozpa na nasz klubowy ranking ;) :roll:
Co sadzicie ??? (nie jestem przekonany do FCG na tych 15 lucznikach :D)


Tomb King @ 279 Pts
General; Great Weapon; Shield
Golden Ankrha [45]
Armour of the Ages [35]
Cloak of the Dunes [20]

Liche Priest @ 165 Pts
Hierophant
Hieratic Jar [25]
Dispel Scroll [25]

Liche Priest @ 165 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

Liche Priest @ 165 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

20 Skeleton Warriors @ 185 Pts
Bow; FCG

15 Skeleton Warriors @ 145 Pts
Bow; FCG

Tomb Swarm @ 45 Pts

3 Skeleton Chariots @ 120 Pts

3 Skeleton Chariots @ 120 Pts

3 Skeleton Chariots @ 120 Pts

3 Skeleton Chariots @ 120 Pts

Tomb Scorpion @ 85 Pts

Tomb Scorpion @ 85 Pts

Tomb Scorpion @ 85 Pts

Tomb Scorpion @ 85 Pts

Bone Giant @ 220 Pts

Screaming Skull Catapult @ 110 Pts

Skulls of the Foe



Casting Pool: 2
Dispel Pool: 5
Models in Army: 61
Total Army Cost: 2299
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Nie wiem jak jest u was z magią, ale po cholerę ci tyle DS?? Wiesz nic się takiego nie stanie jak od czasu do czasu przeciwnikowi te d6 S3 wejdzie :P
Armię masz teretycznie naporową, więc i też tur czarowania przeciwnik nie powinien mieć dużo, że już nie wspomnę o 4 skorpach.
FCG na łucznikach to imho strata punktów, wychodzą drożej a i tak za bardzo nie zwiększa to ich przeżywalności. A chyba raz na milon gier zdarzy ci się, że akurat o tej jeden punkt wygrasz i złamiesz coś. Sensowene jest 15 z championem, albo 25 FCG Undying legion (jak już mają coś trzymać).
Powtarzam się, ale co tam, 1 swarm to dupa wołowa. Pisałeś o zabijaniu magów, ale jak ci poisony nie wejdą to zwykłego maga T3 możesz nie zabić, że nie wspomnę o maszynach (o krasiowych to totalnie zapomnij). 2 to podstawa, która dodatkowo daje możliwość korygowania miejsca wykopania. Po co ograniczać ich funkcje do zabijania skink priestów??
Ogólnie to fajna armia, bardzo odważna i mocno naporowa, chcociaż mało różnorodna.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Nie wiem jak jest u was z magią, ale po cholerę ci tyle DS?? Wiesz nic się takiego nie stanie jak od czasu do czasu przeciwnikowi te d6 S3 wejdzie Razz

nie zapominaj ,ze to jest 2300 ,a na te pkt. na bank u lizakow jest zaba (nie licze juz HE na magii czy elektrowni skavenow :D)
FCG na łucznikach to imho strata punktów, wychodzą drożej a i tak za bardzo nie zwiększa to ich przeżywalności. A chyba raz na milon gier zdarzy ci się, że akurat o tej jeden punkt wygrasz i złamiesz coś. Sensowene jest 15 z championem, albo 25 FCG Undying legion (jak już mają coś trzymać).
ta 20 bedzie z FCG tylko co do tej 15 mam obiekcje :D :roll:
Powtarzam się, ale co tam, 1 swarm to dupa wołowa. Pisałeś o zabijaniu magów, ale jak ci poisony nie wejdą to zwykłego maga T3 możesz nie zabić, że nie wspomnę o maszynach (o krasiowych to totalnie zapomnij). 2 to podstawa, która dodatkowo daje możliwość korygowania miejsca wykopania. Po co ograniczać ich funkcje do zabijania skink priestów??
ee tam przesadzasz ;) 2 swarmy to wiecej pkt. niz skorp :D poza tym mam w tej rozpie 5 wyopywaczek wiec 1 moze byc uboga :D:D
Ogólnie to fajna armia, bardzo odważna i mocno naporowa, chcociaż mało różnorodna.
Ja mysalem bardziej o pseudo ;) defensie ze spora kontra tzn. strzelamy z klopy i l;ucznikow 2 razy na ture ,a to co dojedzie kontrujemy chariotami ,skorpami i kingiem oraz gigsonem :D Na defensy 5 wykopywaczek :P:D magia tez dobra (w zwyklym ofensie mam 2xTP ,Kinga i liczke i od 2-3 tury mam zwykle przewage w magii [przy przeciwnikach z jednym magiem ze zwojami]) wiec powinno byc ok :D mysalem o 2 klopach ale jak ze strzelaniem nie pojdzie albo sie ropadna ..........Gigson jest pewniejszy ;) Klopa i gigson to chyab optimum jezeli idzie o rary :D Jak jedno zawiedzie to moze drugie sie spisze :D
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Skaven
Masakrator
Posty: 2987
Lokalizacja: Wrocław/Kraków
Kontakt:

Post autor: Skaven »

Jest tu mały wałek to znaczy kinga masz latającego więc rydwany masz w specjalach, co za tym idzie ze skorpami masz 8 specjali :wink:

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Skaven pisze:Jest tu mały wałek to znaczy kinga masz latającego więc rydwany masz w specjalach
:shock: :shock: kto ci takich rzeczy naopowiadal?

co do samej rozpy:

- 20 szkieletow to za duzo... jeslije zmniejszyc ich do 15 i dolozyc kolejenego scorpa (jeszcze zjac sztandary 3ew. z nich) ale zawszemoze zostac

- 2 swarmy to najlepsza wykopka w taj armii a ty tego nie uzywasz...

- 4x charioty.... jesli gracie na 72x48 z 5 terenami to juz mozesz miec cdiezko z manewrowoscia... poza tym sa zbyt 0-1 na biegaczy i tym podobne ustojstwa...

- brak carrionow

poza tym ok :>

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Skaven ty nekromanto :P:P

@Shino
To stara rozpa .... :)

Obecnie na te pkt. mam 2 klopy ,4 uszaty i 2 swarmy :) no i tylko 3 odzialy chariotow :) tak gwoli scislosci :wink:
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nie zauwazylem daty.... popatrzylem tylko na ta ostatniego posta

ODPOWIEDZ