Nie no, to by była już perwersja Oczywiście, że nie. Tylko regeneracja i "ward na wszystko" działają.eNJac pisze:ech, kolejne pytanie przyszło mi do głowy. Czy rany za CR można sejwować na Wardzie przeciw strzelaniu? sorki, po prostu denerwuje mnie fakt, że nie mam jeszcze w łapce booka... argh...
Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach cz. 2
Moderator: misha
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Jutro gram sparing przed Wielką Inkwizycją VC+O&G vs HE na 4444 pts
Z braku 100% danych kilka drobnych pytań
1. ile kosztują i jak działają flayed hauberk i walachs bloody hauberk?
2. nekromancie można dokupować czary. ile kosztują i jakie to czary (wiem ze nkromanckie, ale czy gaze of nagash jest nekromancki, czy tylko leczenie i wskrzeszanie)?
To chyba tyle. Rozpy już prawie gotowe
Z braku 100% danych kilka drobnych pytań
1. ile kosztują i jak działają flayed hauberk i walachs bloody hauberk?
2. nekromancie można dokupować czary. ile kosztują i jakie to czary (wiem ze nkromanckie, ale czy gaze of nagash jest nekromancki, czy tylko leczenie i wskrzeszanie)?
To chyba tyle. Rozpy już prawie gotowe
Może ktoś odpowiedzieć na moje pytanie w sprawie nightshroud'a?
Jeszcze jedna sprawa: hełm działa jeśli wampir nie walczy, prawda? czyli jeśli jest w unicie, który się bije, a sam nie jest w walczacym szeregu to może wciąż dawać WS, nawet swojemu oddziałowi?
zakładam, że daje na początku swojej tury walki do początku swojej następnej, prawda?
z góry dzięki...
Jeszcze jedna sprawa: hełm działa jeśli wampir nie walczy, prawda? czyli jeśli jest w unicie, który się bije, a sam nie jest w walczacym szeregu to może wciąż dawać WS, nawet swojemu oddziałowi?
zakładam, że daje na początku swojej tury walki do początku swojej następnej, prawda?
z góry dzięki...
Ostatnio zmieniony 28 lut 2008, o 15:57 przez eNJac, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Na razie na LS wychodzi, że możesz dawać WS o ile nie jesteś w styku z wrogiem, ale nie brał bym tego za pewnik
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Zwrot "Combat Resolution" kłóci się z wyrazem "ranged", nie sądzisz ?eNJac pisze:ech, kolejne pytanie przyszło mi do głowy. Czy rany za CR można sejwować na Wardzie przeciw strzelaniu? sorki, po prostu denerwuje mnie fakt, że nie mam jeszcze w łapce booka... argh...
Ostatnio zmieniony 28 lut 2008, o 18:08 przez Eldritch, łącznie zmieniany 1 raz.
Jakby nie było jest to bardzo dobry przedmiot dla bohatera.. mało kto odważy się bić po nim. Jeżeli generał lord jest np. nastawiony na czarowanie (+2 do PD, wszystkie lory, któryś z bloodlines do przywołwań) to danie mu nightshround i słomki daje mu całkiem niezłą obronę przed samobójczymi szarżami. Jeszcze 10 ghouli do obstawy i jest git.
Albo wight king z killem na 5+. Kto się odważy się pytam?
Albo wight king z killem na 5+. Kto się odważy się pytam?
a jak wygladaja statsy nowych ghouli i ich zasady specjalne?
"Nigdy nie oszukuję i nie kradnę. Nie noszę także cylindra do płaszcza i nie wcinam bananów idąc ulicą, bo dżentelmen nie robi żadnej z tych rzeczy. Zrobiłbym jedno tak samo niechętnie jak drugie – bo jedno i drugie jest sprawą harmonii i dobrego smaku".
- Chaoschild
- Chuck Norris
- Posty: 534
- Lokalizacja: London Fa%^n City
Tak samo jak poprzednio z tym ze sa Undead i sa w rankach, reszta bez zmian.
A staty wraitów? Zapoda ktoś? Cena jest 55 za sztukę tak? I +25 za baśkę? 5 siły z gw, 6 mw, 1 w, 2 ataki? Coś takiego? Terror, eteryczni? Coś jeszcze?
koszt 50pts/sztuka +25pts za banshee (jako champion)
3siły z bazy+GW, 6M 2W 2/3A? (nie pamiętam) banshee ma 1 A na 100%
<edit> jako eterycy mają magiczne ataki
3siły z bazy+GW, 6M 2W 2/3A? (nie pamiętam) banshee ma 1 A na 100%
<edit> jako eterycy mają magiczne ataki
Ostatnio zmieniony 28 lut 2008, o 23:20 przez Izwor, łącznie zmieniany 1 raz.
WS oraz I 3??
EDIT: Mają kilinga?
EDIT: Mają kilinga?
Wrighty 3 ataki ws3 oraz I2 (banshi I3) 3 ataki normalni banshee 1. Czyli za 175 mamy 6 ataków siła 5 z GW i 1 atak siła 3 banshee. Żadnego KB
Drogie i chyba do 3k wole jednak zdecydowanie varga i bc (BC ze skavenami w mojej 2 turze - skaveny zaczynały - miał wszystkie dodatki i spisywał się naprawdę dobrze). Ale myślę że wszystkie nasze rary są grywalne.
Drogie i chyba do 3k wole jednak zdecydowanie varga i bc (BC ze skavenami w mojej 2 turze - skaveny zaczynały - miał wszystkie dodatki i spisywał się naprawdę dobrze). Ale myślę że wszystkie nasze rary są grywalne.
A co się dzieje jak ktoś wrzuca nie eteryczną postać (vampir) do eterycznego oddziału? Czy można po takim oddziale strzelać i wtedy wszystko idzie w tego vampira? Czy jak?
Co do wrightów, T 3 i żadnego save tak? Z góry dzięki.
Ja nie wiem, mam wrażenie, że jednak ten Vargulf jest lepszym wyborem: (za 175)
- Vargulf 5 ataków, wrighty 6 ataków + 1 od baśki
- Vargult przerzuty, kolesie nie
- Vargulf regeneracja, kolesie eteryczni
- Vargulf szybszy, oni zwrotniejsi
- Vargult więcej tafa, oni nie
- siła ta sama
- Vargulf sam sobie daje maszerowanie, oni nie
- Baśka krzyczy, Vargulf nie?
- Vargulf 4 W, oni w trójkę 6
- oboje terroryści
Chyba i tak Vargulfa będe wystawiał.
Co do wrightów, T 3 i żadnego save tak? Z góry dzięki.
Ja nie wiem, mam wrażenie, że jednak ten Vargulf jest lepszym wyborem: (za 175)
- Vargulf 5 ataków, wrighty 6 ataków + 1 od baśki
- Vargult przerzuty, kolesie nie
- Vargulf regeneracja, kolesie eteryczni
- Vargulf szybszy, oni zwrotniejsi
- Vargult więcej tafa, oni nie
- siła ta sama
- Vargulf sam sobie daje maszerowanie, oni nie
- Baśka krzyczy, Vargulf nie?
- Vargulf 4 W, oni w trójkę 6
- oboje terroryści
Chyba i tak Vargulfa będe wystawiał.