Tau :D
Moderatorzy: Ziemko, wind_sower
Tau :D
A wiec tak od kilku miechów zbieram Tau mam juz sporo (do tego co na zdjeciach jeszcze 3 hammerheady ale one nie były warte obejzenia ztandardowo sklejone)
natomiast co wy na crisisy (w tym 2 commandorów) stealthy i FW
Ogólnie to tak FW zaczne przerabiac równiez na krooty sa przykłady gości majacych miecze (jeden miesz ala katana drugi bedzie pomalowany na miecz świetlny chodzi o to ze chę miec tau kilerow takich Japonczyków)
Ogólnie starałemsie wszystko zrobić wymienne więc kazda czesc plasma rifle missle pod MT itp robione sa na drutach i wywiercane także kazdego crisisa można dowolnie uzbroić
Brodki przerobione ogólnie mase cięcia i tu mam jedno pytanko do modelarzy zrobiłem rakiety na drutach teraz czym je zamaskować?czy poprostu pomalowac na czarno moze bawić sie w robienie jakeiś bialej smugi moze wata nie mam pojęcia jak to wykończyć
No i ogólny charakter armi ma wyglądać jak Hounters Cadre czyli obdarci zalani olejem bdudni po prstu nie klocki lego tylko prawdziwe Tau
a tu fotki myśle ze sie spodobaja(zdjęcia były robione telefonem wiec nei zawsze są super dokladne):
natomiast co wy na crisisy (w tym 2 commandorów) stealthy i FW
Ogólnie to tak FW zaczne przerabiac równiez na krooty sa przykłady gości majacych miecze (jeden miesz ala katana drugi bedzie pomalowany na miecz świetlny chodzi o to ze chę miec tau kilerow takich Japonczyków)
Ogólnie starałemsie wszystko zrobić wymienne więc kazda czesc plasma rifle missle pod MT itp robione sa na drutach i wywiercane także kazdego crisisa można dowolnie uzbroić
Brodki przerobione ogólnie mase cięcia i tu mam jedno pytanko do modelarzy zrobiłem rakiety na drutach teraz czym je zamaskować?czy poprostu pomalowac na czarno moze bawić sie w robienie jakeiś bialej smugi moze wata nie mam pojęcia jak to wykończyć
No i ogólny charakter armi ma wyglądać jak Hounters Cadre czyli obdarci zalani olejem bdudni po prstu nie klocki lego tylko prawdziwe Tau
a tu fotki myśle ze sie spodobaja(zdjęcia były robione telefonem wiec nei zawsze są super dokladne):
fajnie. pobobaja mi sie ci "samurajowie" no aleee... to takie steczace makarony... to co to jest?
No szacunek stary, Mechy prawie jak Transformery Jedyne uwagi: musisz popracować nad końcówkami luf broadsidów, ale to raczej wina materiału (karton??dykta??), jeśli te miecze mają imitować miecze świetlne, ich ostrza są za długie, chyba że przedłużysz im rękojeści i będą to dwuraki ( w jednej z serii komiksowych Star Wars Legacy sith miał taki dwurak).
Super - podobają mi się zwłaszcza ci skaczący i odpalający rakietki - aż się prosi zrobić do nich dymek "Fire! Fire at wil!"
A jesli nie wiesz jak je zamaskować.... może tak np. jakaś wata barwiona na szaro?
A jesli nie wiesz jak je zamaskować.... może tak np. jakaś wata barwiona na szaro?
Chieftain (Skaven Hero - 45pkt.) Toughness: 4
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Goblin Big Boss (Goblin Hero - 35pkt.) Toughness: 4
Elf Prince (High Elf Lord - 150pkt.) Toughness: 3
I gdzie tu sprawiedliwość na świecie
Sorry, strasznie mi się nie podobają.
Wszędzie niedopracowanie, sterczące nacięcia, niewygładzone powierzchnie, karton/dykta jako materiał imitujący równe metaliczne powierzchnie nie przejdzie, wogóle jakikolwiek papier na figurkach to porażka.
W wielu miejscach widać konwersja na siłę, nie przemyślane - tylko żeby wepchnąć. Rakiety wylatujące są większe od wyrzutni, bronie 3 razy większe od trzymającego.
Pozycje dziwne, pierwsze kilka crisisów wygląda jakby siadało na dildo...
Ale największym problemem jest to, że figurki - już dość duże - zajmują tak niebotyczne powierzchnie, że są absolutnie nie grywalne, bo będą się wypieprzać przy każdym ruchu na stole, nie będzie sie ich dało dostawić itp. itd.
Rady:
- wywal te "makarony"
- zrób środek ciężkości w dobrym miejscu
- wygładź powierzchnie, zlikwiduj nacięcia i szpary powstałe po ryciu
- wywal papier i zrób co trzeba z GSu i plasticardu
- więcej dokładności, rób 2 razy dłużej ale dokładnie
- jak gdzieś coś z figurki odcinasz, to wymodeluj to miejsce tak, żeby wyglądało naturalnie, a nie jak dziura po nożu
- wywierć otwory w lufach
- usuń moldy.
Pozdro.
Wszędzie niedopracowanie, sterczące nacięcia, niewygładzone powierzchnie, karton/dykta jako materiał imitujący równe metaliczne powierzchnie nie przejdzie, wogóle jakikolwiek papier na figurkach to porażka.
W wielu miejscach widać konwersja na siłę, nie przemyślane - tylko żeby wepchnąć. Rakiety wylatujące są większe od wyrzutni, bronie 3 razy większe od trzymającego.
Pozycje dziwne, pierwsze kilka crisisów wygląda jakby siadało na dildo...
Ale największym problemem jest to, że figurki - już dość duże - zajmują tak niebotyczne powierzchnie, że są absolutnie nie grywalne, bo będą się wypieprzać przy każdym ruchu na stole, nie będzie sie ich dało dostawić itp. itd.
Rady:
- wywal te "makarony"
- zrób środek ciężkości w dobrym miejscu
- wygładź powierzchnie, zlikwiduj nacięcia i szpary powstałe po ryciu
- wywal papier i zrób co trzeba z GSu i plasticardu
- więcej dokładności, rób 2 razy dłużej ale dokładnie
- jak gdzieś coś z figurki odcinasz, to wymodeluj to miejsce tak, żeby wyglądało naturalnie, a nie jak dziura po nożu
- wywierć otwory w lufach
- usuń moldy.
Pozdro.
Fajne pomysły
Te rakiety bardzo mi się podobają (tylko na dwóch jest ich za dużo i mają zbyt proste druty, ja bym to trochę zmienił) - możesz to pomalować na biało-szaro, a potem porobić jakimś np. jasnoniebieskim takie linie dookoła druta - że niby smuga dymu po odpaleniu rakiety i do tego spiralne smugi niebieskiego czegoś wiadomo o co chodzi
Stealthsuity wyglądają trochę dziwnie, niezbyt naturalnie (miały chyba lądować, ale wyszli... no, dziwnie
Pamiętaj żeby usunąć nadlewki Bo jeszcze są w paru miejscach
Jak chcesz zrobić usyfionych Tau, to możesz dodatkowo porobić uszkodzenia na pancerzach - jakieś rysy, zadrapania, wgniecenia itd.
Te rakiety bardzo mi się podobają (tylko na dwóch jest ich za dużo i mają zbyt proste druty, ja bym to trochę zmienił) - możesz to pomalować na biało-szaro, a potem porobić jakimś np. jasnoniebieskim takie linie dookoła druta - że niby smuga dymu po odpaleniu rakiety i do tego spiralne smugi niebieskiego czegoś wiadomo o co chodzi
Stealthsuity wyglądają trochę dziwnie, niezbyt naturalnie (miały chyba lądować, ale wyszli... no, dziwnie
Pamiętaj żeby usunąć nadlewki Bo jeszcze są w paru miejscach
Jak chcesz zrobić usyfionych Tau, to możesz dodatkowo porobić uszkodzenia na pancerzach - jakieś rysy, zadrapania, wgniecenia itd.
Popieram to co napisał Fedek. Dużo niedokładności. Tak jakbyś szybko chciał osiągnać zamierzony efekt, niestety kosztem jakości. Kartoniki i koncówki broadsidów są fatalne, to sie nigdy nie sprawdza. Użyj plasticardu, jest łatwy w obróbce i gładki. Opiłuj wszystkie plastikowe części, mozesz zrobić kosmiczną konwersje ale i tak będzie do bani jesli nie opiłujesz elementów z których jąrobisz. Rakiety są niestety do bani, zostaw po prostu same skrzynki albo zrób jakoś te druciki cieńsze i krótsze, nie takie przekombinowane bo tego nigdy ładnie nie zamaskujesz, z zamaskowaniem takich rzeczy jest problem jak są proste a co dopiero tak powyginane. Suity są troche dziwne... koles robi jedno patrzy w jedno a strzela w drugą... moze jego technologie mu na to pozwalajaale nie wyglada to zbyt przekonywująco, troche jakby miał wirusa w systeme i każdy podzespół robi swoje a koles tego nie zauwaza/ nie opanowuje tu rakietu tu cośtam a tu oooo kamyk! Zdjecie drugiego battlesuita mnie troche rozbawiło, kopjaży mi sie z kaczorem Daffym który jak sie cieszył to podskakiwał i stukał kostkami nóg o siebie :D:D Troche to pokraczne jak na poważne Tau. No i powtarzając przedmówców niektóre bronie są zdecydowanie za duze. Popraw póki możesz a będzie dobrze i postępuj z wskazówkami
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
Primo chyba nie widzieliscie tau GW..
po drugie uważam ze sa dynamicznie ustawieni bo sa na jump packach oni sie odbijaja od ziemi skacza sa bardzo poręczni po cały bajer w tau polega na tym ze sieżko ich złapać do walki.
A temu kazdy system robi co innego bo ich technolagia jest na tyle zaawansowana (jak żadna inna w 40k poza Eldarami) ze mogą swobodnie patrzeć w inna strone a bro wypala w druga jak bysci enei wiedzieli to jest tam taki ziomek z Casty ognia i praktycznie suit sam za niego pracuje
figsy sa stabilne wbrew pozorom co do luf to mozliwe że wymienie na plastic card a rakietki uwazam za najlepsze w tych modelach nikt nie ma takiego tau
Co do dziur w pancerzu to owszem, napewno zrobie
jeśli chodzi o zamysł to ma wygladac armia mniej wiecej tak: Hunters Cadre
dynamicznego tau niezwykla poza i ustawienie po prostu wypas! i to chyba najlepsze ustawienie crisisa bez ciecia
Dieki Lun że wieżysz w moje pomysły
po drugie uważam ze sa dynamicznie ustawieni bo sa na jump packach oni sie odbijaja od ziemi skacza sa bardzo poręczni po cały bajer w tau polega na tym ze sieżko ich złapać do walki.
A temu kazdy system robi co innego bo ich technolagia jest na tyle zaawansowana (jak żadna inna w 40k poza Eldarami) ze mogą swobodnie patrzeć w inna strone a bro wypala w druga jak bysci enei wiedzieli to jest tam taki ziomek z Casty ognia i praktycznie suit sam za niego pracuje
figsy sa stabilne wbrew pozorom co do luf to mozliwe że wymienie na plastic card a rakietki uwazam za najlepsze w tych modelach nikt nie ma takiego tau
Co do dziur w pancerzu to owszem, napewno zrobie
jeśli chodzi o zamysł to ma wygladac armia mniej wiecej tak: Hunters Cadre
dynamicznego tau niezwykla poza i ustawienie po prostu wypas! i to chyba najlepsze ustawienie crisisa bez ciecia
Dieki Lun że wieżysz w moje pomysły
Dynamika dynamiką, ale nie można kolesiowi od razu zakładać nogi za głowę i zasłaniać dynamiką IMO
Zresztą, wszystko gust, jeden lubi pomarańcze, drugi railgun z kartonu. Dostałeś sugestie, a czy się do nich zastosujesz Twoja sprawa.
Coś co waży 3 gramy i ma wystające na 20 km druty jest stabilne do pierwszego ruchu powietrza w pomieszczeniu.figsy sa stabilne wbrew pozorom
Zresztą, wszystko gust, jeden lubi pomarańcze, drugi railgun z kartonu. Dostałeś sugestie, a czy się do nich zastosujesz Twoja sprawa.
Chociaż ja nie w tych klimatach to od razu spodobał mi się pomysł z misslami odpalonymi i pierwsze co pomyślałem, że świetnie wyglądają, tyle, no rzeczywiście będzie trzeba je dobrze zamaskować, bez green staffu się nie obejdzie. Mi się podoba, teraz tylko czekam na dalsze etapy
Fedek pisze:Pozycje dziwne, pierwsze kilka crisisów wygląda jakby siadało na dildo...
Te rakiety - fajny pomysł, ale wykonanie gorzej. Generalnie wszystko w tych konwersjach jest takie - pomysły są dobre, ale wykonanie - kiepściutkie.
Arabesca - Dark Fantasy, Epic Action
Nietykalny pisze:Lakieru pernamentnego ( permanentny znaczy co innego)
- Chaoschild
- Chuck Norris
- Posty: 534
- Lokalizacja: London Fa%^n City
Bardzo fajne konwersje. Wiem na jakiej armii sie wzorowales. Anime w czystym wydaniu, jak dla mnei bomba. Te rakiety tez swietny pomysl, tyle ze moze troszke ich za duzo, a jesli to mniejsza ilosc... jak to transportowac??
Podsumowujac - WIELKIE brawa!!
Podsumowujac - WIELKIE brawa!!
Na mój gust rakietki wylatujące z MP by starczyły jedna-dwie i na prostych drucikach. Co innego SMS'y, tu bym zawinął jeszcze bardziej A na maskowanie dobra jest wata zrobiona na dym.
Jednak Fire Warriors bezkonkurencyjnie rządzą Inna sprawa, ze taka perfidna aluzja do ich WS 2 wywoła niemałe salwy śmiechu - chyba, że to zamierzone. Wtedy mamy śliczne konwersje, klimatyczny wygląd (no prawie, o'Shovachowy klimatyczny wygląd, ale cii) i niewybredny żart sytuacyjny. Słowem - brawa za pomysł i wykonanie
Pytanie do crysisów - te tekturki na nadgarstkach, w które się patrzą strzelając to bedą jakieś ekraniki? Jeśli tak, to az prosi się o domalowanie tam pojazdu/ludka i celownik na tym jak z komputerowych shooterów A resztę omówili już poprzednicy
Jednak Fire Warriors bezkonkurencyjnie rządzą Inna sprawa, ze taka perfidna aluzja do ich WS 2 wywoła niemałe salwy śmiechu - chyba, że to zamierzone. Wtedy mamy śliczne konwersje, klimatyczny wygląd (no prawie, o'Shovachowy klimatyczny wygląd, ale cii) i niewybredny żart sytuacyjny. Słowem - brawa za pomysł i wykonanie
Pytanie do crysisów - te tekturki na nadgarstkach, w które się patrzą strzelając to bedą jakieś ekraniki? Jeśli tak, to az prosi się o domalowanie tam pojazdu/ludka i celownik na tym jak z komputerowych shooterów A resztę omówili już poprzednicy
Pomysł zajefajny! Pozycje są do przyjęcia, tylko że te kartony to na prawdę kaszana. Sam musisz przyznać, że postrzępionych krawędzi nawet malowanie nie zamaskuje... Spróbuj zrobić elementy z czegoś innego.
Ronaldinho też tak robiSuity są troche dziwne... koles robi jedno patrzy w jedno a strzela w drugą...
ha ha ha .. chyba jeszcze nikt nie komentowal pozycji figurki pod wzgledem pilki noznejde Ville pisze:Ronaldinho też tak robiSuity są troche dziwne... koles robi jedno patrzy w jedno a strzela w drugą...
http://us.games-workshop.com/games/40k/ ... conv/3.htm
dół strony... nie żebym coś sugerował ale jak widać nie jest to taki jedyny pomysł z tymi rakietami...
dół strony... nie żebym coś sugerował ale jak widać nie jest to taki jedyny pomysł z tymi rakietami...
http://picasaweb.google.pl/vocart - moja galeria