PYRKON 2008 29-30.03
PYRKON 2008 29-30.03
Turniej PYRKON 2008
Duży lokal na duże punkty
INFORMACJE OGÓLNE:
- Turniej klasy – Local- turniej aspiruje do rangi Platynowego w Lidze Wielkopolskiej
- Wielkość armii – 2150 punktów
- Data –29-30.03.08 (sobota i niedziela)
- Miejsce - Budynek B Pyrkonu: Gimnazjum nr 43, ul. Łozowa 53 www.pyrkon.pl/index.php?go=dojazd
- Gramy 5 bitwy
- Wpisowe – W trakcie ustaleń, ale zapewne 20 zł
Rozpiski (w formacie txt, doc, xls lub html) + dane kontaktowe WRAZ Z PODANIEM ID ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php proszę nadsyłać na adres: gajowym@wp.pl do dnia 27.03.08
- Sędzia: Wojtek WOJTASU Matelski oraz Michał LEŚNIK Jędrzejak
W sprawie pytań kontakt na klubowym forum dyskusyjnym Strefy Zero www.forum.strefazero.net
TURNIEJ SPONSOROWANY PRZEZ
SKLEP Z FIGURKAMI www.chaseminis.com
PRODUCENTÓW FIGUREK www.dwarftales.com
Sklep WILCZEK w Poznaniu www.wilczek.poznan.pl
PLAN IMPREZY:
Sobota:
- 9.30- 10.00 - Zapisy i rozpoczęcie turnieju
- 10.00-12.45 I Bitwa
- 13.00-15.45 II Bitwa
- 16.00-18.45 III Bitwa
Niedziela:
-10.00- 12.45 IV Bitwa
-13.00- 15.45 V Bitwa
-16.00- Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród.
REGULAMIN (v.2.13):
× armie limited
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/uscislenia0207.pdf chyba, że poniżej wskazano inaczej
× zabronieni bohaterowie specjalni z końca podręcznika
× zabronieni bohaterowie specjalni z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× zabronione alternatywne armie z końca podręcznika
× dozwolone Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× dozwolone jednostki Dogs of War jako wybór rzadki we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotacje http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× dozwolone jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× dozwolony Kislev jako samodzielna armia, a nie tylko jako kontyngent sojuszniczy
× armie ze Storm of Chaos są dozwolone, poza armiami z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) które są zabronione http://stormofchaos.uk.games-workshop.c ... efault.htm
× bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni http://nemesis.us.games-workshop.com/ho ... efault.htm
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone http://uk.games-workshop.com/warhammer/chaos-dwarfs/1/
× Lizardmen: Southlands dozwolone
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/1/
× Great Lizards zabronione http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=492
× Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 oraz Hydry z Annual 2002
× kawaleria Rhinoxów dozwolona http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=111
× Mountain Rangers dozwoleni http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=108
× The Cult of Ulric dozwolone http://uk.games-workshop.com/empire/cult-of-ulric/3/
× Goblin Ecology dozwolone http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=106
× Bone Giant dozwolony http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=626
× Mutacje dla Chaosu zabronione http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=105
× Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dozwolone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× Chaos War Mammoth, Great Chaos Dragons oraz Emperor Fire Dragons ze strony Forge World zabronione http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× armie z Warhammer Realms: Lustria dozwolone
× The Zombie Pirates of the Vampire Coast dozwolone http://conquest.uk.games-workshop.com/r ... efault.htm
× Gnoblar Hordes z amerykańskiego WD303 i brytyjskiego WD310 dozwolone
× Doomwheel i Vermin Lord zabronione http://uk.games-workshop.com/skaven/spe ... inlord.pdf
× dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=14
× Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!
Scenariusze:
W każdym scenariuszu za wyczyszczenie stołu przysługuje dodatkowy 1 duży punkt. Sędziowie zastrzegają sobie prawo do drobnych modyfikacji scenariuszy o całkowicie z dupy wzięte drobne dodatki takie jak 1 przerzut w 3 turze 4 bitwy na najtańszym oddziale na stole.
I Bitwa;
"Na grzdylki szkoda życia jak już coś walnąć to po grzdylu"
Wybrany przed rozstawieniem oddział strzelił grzdyla na całą bitwę ma zasadę drunken dokładnie jak centigory (centki są na tak sprute że efekty działaja odpowiednio na 1,2 i 5,6 a 3i 4 przerzucamy )
II Bitwa;
"Chcesz wywiadu? To klęknij!"
Raz na grę wybrany przed bitwą heros powoduje że jego przeciwnik w pojedynku musi przerzucić udane trafienia i zranienia. Efekt przestaje działać kiedy heros mimo tego straci ranę.
III Bitwa;
"Cudowna to jest woda z Lichenia"
Wybrany przed bitwą oddział dostaje zasadę blessing ze wszystkimi konsekwencjami jednak nie wymusza to oddania rozpoczęcia.
IV Bitwa;
"Panowie to jest jakaś masakra"
Jeśli założysz maskę dostajesz +2 duże punkty, a przeciwnik na odblok zamiast 0 ma 2 duże punkty.
V Bitwa;
"Niby taki pokurcz a jakie ma pierdolnięcie"
Wybrany champion na początku bitwy otrzymuje do wyboru +1 do Siły lub Atak. Jego zabicie można skomentować chamskim parsknięciem śmiechem, a jeżeli zabójca przeżyje do końca bitwy to gracz otrzymuje 25 małych punktów.
0-200=10:10 Remis
201-400=11:9 Prawie remis
401-600=12:8 Plewne zwycięstwo
601-800=13:7 Małe zwycięstwo
801-1000=14:6 Prawie duże zwycięstwo
1001-1200=15:5 Duże zwycięstwo
1201-1400=16:4 Zdecydowane Zwycięstwo
1401-1600=17:3 Mega zwycięstwo
1601-1800=18:2 Mega duże zwycięstwo
1801-2000=19:1 Prawie masakra
2001+ =20:0 Masakra
Ocena malowania:
Ilość pomalowanych modeli
1: 25%
2: 50%
3: 75%
4: 100%
Jakość pomalowania
1: Naniesione podstawowe kolory
2: Widoczne podstawowe techniki (drybrush, wash)
3: Widoczne na niektórych modelach bardziej zaawansowane techniki
4: Cała armia sprawia piorunujące wrażenie
Szczegóły
1: Na figurce widać wszelkiego rodzaju paski, można odróżnić poszczególne części ubioru/ekwipunku
2: Mniejsze szczegóły, takie jak oczy czy klejnoty, są również widoczne
Podstawki
1: Pomalowane 50%
2: Pomalowane więcej niż 50%
3: Pomalowane i wymodelowane
Traye
1: Po prostu są
2: Są pomalowane i wymodelowane w spójnym schemacie
Konwersje:
1: Co najmniej jedna zauważalna konwersja
2: Co najmniej 5 zauważalnych konwersji
3: Co najmniej 10 zauważalnych konwersji
4: Ponad polowa armii jest skonwertowana na wysokim poziomie
Wysiwyg:
1p za bohaterów
1p za oddziały
zgłoszeni;
1. Marcin Handl R 2124
2. Artur Marciniak R 2207
3. Bartłomiej Fedyczak R 2470
4. Semir El-Ahmar R 1172
5. Lukasz Zylka R
6. Michał Konieczny R 1401
7. Marcin Krzyżański R 1456
8. Grzegorz Nowakowski R
9. Łukasz Ho Thanh R 2568
10. Konrad Kulpiński R 1465
11. Wojtek Dubaniewicz R 1154
12. Przemek Kowalczyk R 2521
13. Mateusz Kurowski R 1473
14. Wojciech GŁADYSIAK R 1218
15. Bartek Grzanka R 1261
16. Maciej Molczyk R 2634
16. Szymon Łężniak 1516
17. Maciej Molczyk R 2634
18. Mateusz Szymkowiak R 1938
19. Daniel Wysocki R 2567
20. Jakub Kaczmarek R
21. Radek Bednarski R 2639
22. Bartłomiej Stroiński R 1888
23. Mateusz Kempiński R
24. Aleksander Wasita R 2005
25. Tomek Łuczkowski R 1524
26. Robert Łuczkowski R 1523
27. Jakub Augustyn R
28. Paweł Kurpiel R 1474
29. Dominik Kozłowski R 2644
30. Michał Kozak R 2588
31. Bartosz Leszczyński R 2147
32. Piotr Filipiak R 1184.
33. Filip Atamański R 1189
34. Radke Michał R
35. Marcin Gizara R
Duży lokal na duże punkty
INFORMACJE OGÓLNE:
- Turniej klasy – Local- turniej aspiruje do rangi Platynowego w Lidze Wielkopolskiej
- Wielkość armii – 2150 punktów
- Data –29-30.03.08 (sobota i niedziela)
- Miejsce - Budynek B Pyrkonu: Gimnazjum nr 43, ul. Łozowa 53 www.pyrkon.pl/index.php?go=dojazd
- Gramy 5 bitwy
- Wpisowe – W trakcie ustaleń, ale zapewne 20 zł
Rozpiski (w formacie txt, doc, xls lub html) + dane kontaktowe WRAZ Z PODANIEM ID ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php proszę nadsyłać na adres: gajowym@wp.pl do dnia 27.03.08
- Sędzia: Wojtek WOJTASU Matelski oraz Michał LEŚNIK Jędrzejak
W sprawie pytań kontakt na klubowym forum dyskusyjnym Strefy Zero www.forum.strefazero.net
TURNIEJ SPONSOROWANY PRZEZ
SKLEP Z FIGURKAMI www.chaseminis.com
PRODUCENTÓW FIGUREK www.dwarftales.com
Sklep WILCZEK w Poznaniu www.wilczek.poznan.pl
PLAN IMPREZY:
Sobota:
- 9.30- 10.00 - Zapisy i rozpoczęcie turnieju
- 10.00-12.45 I Bitwa
- 13.00-15.45 II Bitwa
- 16.00-18.45 III Bitwa
Niedziela:
-10.00- 12.45 IV Bitwa
-13.00- 15.45 V Bitwa
-16.00- Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród.
REGULAMIN (v.2.13):
× armie limited
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/uscislenia0207.pdf chyba, że poniżej wskazano inaczej
× zabronieni bohaterowie specjalni z końca podręcznika
× zabronieni bohaterowie specjalni z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× zabronione alternatywne armie z końca podręcznika
× dozwolone Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× dozwolone jednostki Dogs of War jako wybór rzadki we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotacje http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× dozwolone jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× dozwolony Kislev jako samodzielna armia, a nie tylko jako kontyngent sojuszniczy
× armie ze Storm of Chaos są dozwolone, poza armiami z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) które są zabronione http://stormofchaos.uk.games-workshop.c ... efault.htm
× bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni http://nemesis.us.games-workshop.com/ho ... efault.htm
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone http://uk.games-workshop.com/warhammer/chaos-dwarfs/1/
× Lizardmen: Southlands dozwolone
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/1/
× Great Lizards zabronione http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=492
× Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 oraz Hydry z Annual 2002
× kawaleria Rhinoxów dozwolona http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=111
× Mountain Rangers dozwoleni http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=108
× The Cult of Ulric dozwolone http://uk.games-workshop.com/empire/cult-of-ulric/3/
× Goblin Ecology dozwolone http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=106
× Bone Giant dozwolony http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=626
× Mutacje dla Chaosu zabronione http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=105
× Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dozwolone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× Chaos War Mammoth, Great Chaos Dragons oraz Emperor Fire Dragons ze strony Forge World zabronione http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× armie z Warhammer Realms: Lustria dozwolone
× The Zombie Pirates of the Vampire Coast dozwolone http://conquest.uk.games-workshop.com/r ... efault.htm
× Gnoblar Hordes z amerykańskiego WD303 i brytyjskiego WD310 dozwolone
× Doomwheel i Vermin Lord zabronione http://uk.games-workshop.com/skaven/spe ... inlord.pdf
× dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=14
× Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!
Scenariusze:
W każdym scenariuszu za wyczyszczenie stołu przysługuje dodatkowy 1 duży punkt. Sędziowie zastrzegają sobie prawo do drobnych modyfikacji scenariuszy o całkowicie z dupy wzięte drobne dodatki takie jak 1 przerzut w 3 turze 4 bitwy na najtańszym oddziale na stole.
I Bitwa;
"Na grzdylki szkoda życia jak już coś walnąć to po grzdylu"
Wybrany przed rozstawieniem oddział strzelił grzdyla na całą bitwę ma zasadę drunken dokładnie jak centigory (centki są na tak sprute że efekty działaja odpowiednio na 1,2 i 5,6 a 3i 4 przerzucamy )
II Bitwa;
"Chcesz wywiadu? To klęknij!"
Raz na grę wybrany przed bitwą heros powoduje że jego przeciwnik w pojedynku musi przerzucić udane trafienia i zranienia. Efekt przestaje działać kiedy heros mimo tego straci ranę.
III Bitwa;
"Cudowna to jest woda z Lichenia"
Wybrany przed bitwą oddział dostaje zasadę blessing ze wszystkimi konsekwencjami jednak nie wymusza to oddania rozpoczęcia.
IV Bitwa;
"Panowie to jest jakaś masakra"
Jeśli założysz maskę dostajesz +2 duże punkty, a przeciwnik na odblok zamiast 0 ma 2 duże punkty.
V Bitwa;
"Niby taki pokurcz a jakie ma pierdolnięcie"
Wybrany champion na początku bitwy otrzymuje do wyboru +1 do Siły lub Atak. Jego zabicie można skomentować chamskim parsknięciem śmiechem, a jeżeli zabójca przeżyje do końca bitwy to gracz otrzymuje 25 małych punktów.
0-200=10:10 Remis
201-400=11:9 Prawie remis
401-600=12:8 Plewne zwycięstwo
601-800=13:7 Małe zwycięstwo
801-1000=14:6 Prawie duże zwycięstwo
1001-1200=15:5 Duże zwycięstwo
1201-1400=16:4 Zdecydowane Zwycięstwo
1401-1600=17:3 Mega zwycięstwo
1601-1800=18:2 Mega duże zwycięstwo
1801-2000=19:1 Prawie masakra
2001+ =20:0 Masakra
Ocena malowania:
Ilość pomalowanych modeli
1: 25%
2: 50%
3: 75%
4: 100%
Jakość pomalowania
1: Naniesione podstawowe kolory
2: Widoczne podstawowe techniki (drybrush, wash)
3: Widoczne na niektórych modelach bardziej zaawansowane techniki
4: Cała armia sprawia piorunujące wrażenie
Szczegóły
1: Na figurce widać wszelkiego rodzaju paski, można odróżnić poszczególne części ubioru/ekwipunku
2: Mniejsze szczegóły, takie jak oczy czy klejnoty, są również widoczne
Podstawki
1: Pomalowane 50%
2: Pomalowane więcej niż 50%
3: Pomalowane i wymodelowane
Traye
1: Po prostu są
2: Są pomalowane i wymodelowane w spójnym schemacie
Konwersje:
1: Co najmniej jedna zauważalna konwersja
2: Co najmniej 5 zauważalnych konwersji
3: Co najmniej 10 zauważalnych konwersji
4: Ponad polowa armii jest skonwertowana na wysokim poziomie
Wysiwyg:
1p za bohaterów
1p za oddziały
zgłoszeni;
1. Marcin Handl R 2124
2. Artur Marciniak R 2207
3. Bartłomiej Fedyczak R 2470
4. Semir El-Ahmar R 1172
5. Lukasz Zylka R
6. Michał Konieczny R 1401
7. Marcin Krzyżański R 1456
8. Grzegorz Nowakowski R
9. Łukasz Ho Thanh R 2568
10. Konrad Kulpiński R 1465
11. Wojtek Dubaniewicz R 1154
12. Przemek Kowalczyk R 2521
13. Mateusz Kurowski R 1473
14. Wojciech GŁADYSIAK R 1218
15. Bartek Grzanka R 1261
16. Maciej Molczyk R 2634
16. Szymon Łężniak 1516
17. Maciej Molczyk R 2634
18. Mateusz Szymkowiak R 1938
19. Daniel Wysocki R 2567
20. Jakub Kaczmarek R
21. Radek Bednarski R 2639
22. Bartłomiej Stroiński R 1888
23. Mateusz Kempiński R
24. Aleksander Wasita R 2005
25. Tomek Łuczkowski R 1524
26. Robert Łuczkowski R 1523
27. Jakub Augustyn R
28. Paweł Kurpiel R 1474
29. Dominik Kozłowski R 2644
30. Michał Kozak R 2588
31. Bartosz Leszczyński R 2147
32. Piotr Filipiak R 1184.
33. Filip Atamański R 1189
34. Radke Michał R
35. Marcin Gizara R
Ostatnio zmieniony 28 mar 2008, o 10:58 przez Leśnik, łącznie zmieniany 3 razy.
Co do terminu - taki mamy narzucony - ekipa organizująca konwent dała nam dobre warunki na turniej , mamy do dyspozycji całą aule w budynku odzielonym od reszty konwentu! i kilka innych bonusów...dlatego pomimo niekorzystnego terminu postanowilismy wykorzystac te okazje zrobic lokala 2 dni , duzy format , zapraszamy
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Bardzo mozliwe, ze przyjade. Kto z Warszawy by sie ewentualnie fatygowal?
swieta.. to WI masz zamiar opuscic? jest w tym samym terminie.swieta_barbara pisze:Bardzo mozliwe, ze przyjade. Kto z Warszawy by sie ewentualnie fatygowal?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
O lol, faktycznie - ale zbyt. Z WI juz potwierdzony termin na 100%?
spojrz na przyklejony temat w tym dzialeswieta_barbara pisze:O lol, faktycznie - ale zbyt. Z WI juz potwierdzony termin na 100%?
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
spoko termin spoko format i soko odległość!
jaka jest opcja noclegu?:D
jaka jest opcja noclegu?:D
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
Mam nadzieję że szefostwo wielkiej nie poczuje się oszukane - ale zasady sa diametralnie inne, i jak juz było wspomniane, nie możemy ekipy pyrkonowej zrobic w jajo i nic nie robić.
Co do noclegu - na pewno będzie typowe konwentowe na hali zbiorowej.
Co do noclegu - na pewno będzie typowe konwentowe na hali zbiorowej.
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
i to mi się podoba
Wojtasu szykuj browar jademy do ciebie ja i moja armyyyyja!!
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Hm moje dylematy z WI zostały rozwiązane. Wolę przyjechać na Pyrkon niż do Wawy gdzie mam bliżej a gdzie bym musiał pewnie użerać się z jakiś potworkowym "klimatycznym" sojuszem na który pewnie bym trafił z klasycznym arcylektorem sigmara w przyjaźni z chaosem czy martwiakami czy czymś równie miłym do tego wymaksowanym do granic możliwości.