Jaką armię wybrać... jako drugą?

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Orki mają ten problem, że tak naprawdę turniejowe rozpiski też wyglądają tak samo...

No chyba, że komuś nie przeszkadza zajmowanie pozycji środkowo-tylnych.

Na powyżej 2 kafle bez 6 chukk na large targety się daleko nie zajedzie.

A bez magii to już w ogóle żal.

Po prostu nie ma jak nabijać punktów bez pocisków/stóp/popychaczek i maszyn w postaci chukk i diverów.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

E tam Ksum. Nie zgadzam się z Tobą. 6 chukk to przesada, bo trafiasz na skirmishową armię i nic nimi nie zrobisz. A jednostki do walki mogące walczyć np. z driadami zajmują specjale.
W orkach są pewne zmieniające się trendy (np. teraz masowo się wystawia savage orków), ale z liczących się w lidze graczy turniejowych każdy ma inną rozpę, w przeciwieństwie do np. imperialistów.
Natomiast zgadzam się, że bez magii jest naprawdę trudno (chociaż da się przy lekkim szczęściu w doborze przeciwników zająć dobre miejsce na turnieju). Np raz udało mi się grając na 3DD i 1 scrollu zająć 4 miejsce na dużym warszawskim lokalu grając z Shino, Asassello i Trojkiem.
Orkasy i chyba imperium to najbardziej uniwersalne armie w battlu, dające najwięcej możliwości skombinowania rozpy. Dlatego mi się wogóle nie nudzą :)
Armia ta wymaga też naprawdę dużo kminienia nad rozpami i bardzo dużego ogrania, bo wiele rzeczy trzeba zgrać, żeby Da Plan się nie posypał ;)
O&G mają super klimat, każdy (prawie) lubi z nimi walczyć, mają wiele pięknych figurek i dają mnóstwo możliwości malarzom i rzeźbiarzom ;)
Armia dla hobbystów i ludzi z pewną dozą dystansu, gdyż czasem przy pechowych rzutach można się ograć samemu ;) Ale słaba nie jest, choć przepakowana też nie.

ps. Ale jeśli Tomashowi nie pasuje klimatem, to jego sprawa ;) Lepiej niech jej nie zbiera, bo zapomniałem dodać, że to też jedna z najdroższych w PLN armii (oczywiście jeśli chce się ją mieć zrobioną na wysoki połysk ;)).

Pozdr!

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

No dobra, ale 4 chukki to absolutne minimum i często nie będzie wystaczyło.

A na 2 kafle można właśnie dać 6 chukk i 10 hoppersów na skirmishe i inne.

A co do podobieństwa rozpisek mówię o tym właśnie, że speciale/rary w przeważającej większości muszą być zajęte przez maszyny żeby dawać radę na czołgi/drzewa/smoki.

Ja wiem, że jesteś mistrz i w ogóle:), ale widzę przecież jak kumpel gra i często sam gram przeciwko niemu i dopóki nie dał ostrej magii z szamanem na wronie i 6 chukk + hoppersi to po prostu śmieszna była ta jego armia.

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

ta?
ja mam 2 czaki akurat. nigdy wiecej nie wystawialem, ten sezon mam szanse w top5 OnG skonczyc. wiec chyba nie do konca.

glupoty ejjj i tyle; da sie grac bez magii, da sie grac na niej. w specialach da sie grac totalnym miksem.

Na ostatnim masterze spotkalem 3 rozne OnG (moje byly czwarte). I poza stalymi elementami (2 czaki, doom diver, 2-3 fasty) roznily sie praktycznie wszystkim.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Nie no jasne, ale ciekaw jestem jaką masz kontrę na smoki/czołgi/drzewa wobec tego.

ODPOWIEDZ