Wielka Armia Leśnych Elfów (2000 punktów)
Wielka Armia Leśnych Elfów (2000 punktów)
Witam,
Postanowiłem poważnie poeksperymentować i pójść w horde doskonałą w wydaniu leśnych elfów . W sobotę będę tą rozspiską grał z imperium na czołgach. Ogólnie chciałem się pobawić dużą ilością regimentów, a armia ta jest specjalnie tak skontruowana na 2000 punktów, gdyż są to najtrudniejsze punkty do złożenia w pełni "satysfakcjonującej" rozpiski . Siłą rozpiski jest taktyczna przewaga liczby regimentów. Rozpiska posiada ich 16. Narazie sprawdzę rozpe w konfgiracji średniej obrony przeciw magicznej. Jak sobie nie będzie radziła to wtedy spróboje na caddym arcymagu, chociaż rozpiska jest stworzona do łapania magów przeciwnika.
Mag 1lvl
- 2xDS
8 Driad
8 Driad
8 Driad
8 Driad
10 Łuczników
10 Łuczników
10 Łuczników
5 Glade Riders
5 Glade Riders
6 Wild Riders
- War Banner
6 Wild Riders
- Chorąży
4 Warhawk
4 Warhawk
6 Waywatchers
Wielki Orzeł
Postanowiłem poważnie poeksperymentować i pójść w horde doskonałą w wydaniu leśnych elfów . W sobotę będę tą rozspiską grał z imperium na czołgach. Ogólnie chciałem się pobawić dużą ilością regimentów, a armia ta jest specjalnie tak skontruowana na 2000 punktów, gdyż są to najtrudniejsze punkty do złożenia w pełni "satysfakcjonującej" rozpiski . Siłą rozpiski jest taktyczna przewaga liczby regimentów. Rozpiska posiada ich 16. Narazie sprawdzę rozpe w konfgiracji średniej obrony przeciw magicznej. Jak sobie nie będzie radziła to wtedy spróboje na caddym arcymagu, chociaż rozpiska jest stworzona do łapania magów przeciwnika.
Mag 1lvl
- 2xDS
8 Driad
8 Driad
8 Driad
8 Driad
10 Łuczników
10 Łuczników
10 Łuczników
5 Glade Riders
5 Glade Riders
6 Wild Riders
- War Banner
6 Wild Riders
- Chorąży
4 Warhawk
4 Warhawk
6 Waywatchers
Wielki Orzeł
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
a gdzie są te wszystkie punkty ?? Niby Ciebie dużo ale zważywszy na brak herosów to mało. Hordowe armie WE na Lublin wyglądały groźniej choc turniej był na 1650
Niby rospa na 2000 (ale i tak przekroczyłeś o 11 pkt) ale nie ma żadnego + wynikającego z takich pkt ani lorda ani 2 porządnych rarów, jak dla mnie to złożyłeś to trochę ni w kij ni w oko na te pkt widziałem dużo lepsze rospy na hordzie.
Osobiście bym chętnie chciał to spotkać na jakimś turnieju moimi HE
A co do walki z imperium to nie masz czym przejechać czołgi, ale co prawda bez problemu wystrzelasz canony Ciężko widzę ta twoją bitwę
p.s. Pamiętaj to tylko moje zdanie, najważniejsze żebyś miał jakiś zajebisty plan jak tym grać. POWODZENIA
Osobiście bym chętnie chciał to spotkać na jakimś turnieju moimi HE
A co do walki z imperium to nie masz czym przejechać czołgi, ale co prawda bez problemu wystrzelasz canony Ciężko widzę ta twoją bitwę
p.s. Pamiętaj to tylko moje zdanie, najważniejsze żebyś miał jakiś zajebisty plan jak tym grać. POWODZENIA
" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
Czym chcesz pokroić czołgi?
standard imperium na te punkty zarzuci cie conajmniej 3 płonącymi pociskami na ture.
Orła ci odstrzelą.
IMHO słaba armia bo nie masz niczego co moze nabijać solidny CR(że niby Wildzi?).
standard imperium na te punkty zarzuci cie conajmniej 3 płonącymi pociskami na ture.
Orła ci odstrzelą.
IMHO słaba armia bo nie masz niczego co moze nabijać solidny CR(że niby Wildzi?).
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Reyki i Seti czołgów elfami się nie kroi, chyba że przeciwnik pozwoli. Ja zawsze czołgi omijałem, no chyba ze sie odstrzeli wszystkie działa i wyskoczy dwoma drzewcami/lub i smokiem aby sklepac czolg...
A i nie rozumiem samotnego stwierdzenia "orła ci odstrzelą" - no moga odstrzelić, tak samo jak mogą odstrzelic driady, GR czy warhawki czy cokolwiek innego - tylko nie mam pojecia co z tego miala wynikac
Zamysł grania tą rozpiską jest oczywiście. Gram zawsze WE na 1 lub dwoma herosami. Stad doświadczenie jest. Poprostu w tej jest o 2 scrolle mniej i nieco wiecej punktow niz zwykle - stad rozpiska jest bardziej ekstremalna ale chce przez min. kilkanascie bitew zobaczyc czy roznica bedzie duza.
Ogólnie chciałem pocwiczyć manerwowanie i wykorzystania wszytskich liczby jednostek w bitwie, a imperium z czolgami i dodatkowo duza iloscia ciezkiej kawalerii to wymarzony trudny przeciwnik dla tej rozpy. Drugim przecienikiem beda nowe VC - z uwagi na ich potencjal magiczny znowu bardzo trudna gra.
Po kilkunastu bitwach powinienem sie z ta rozpa oswoic.
Aczkolwiek mysle 1 drzewko w razie czego dodac.
A tak ostatnio grywałem mniej więcej czymś takim:
Arcymag 3 lvl
- 4xDS
Noble BSB
- Hail
- Asyendis
8 Driad
8 Driad
8 Driad
10 Łuczników
10 Łuczników
5 Glade Riders
6 Wild Riders
- WarBanner
6 Wild Riders
- Chorąży
4 Warhawk Riders
6 Waywatcherów
Drzewo
A i nie rozumiem samotnego stwierdzenia "orła ci odstrzelą" - no moga odstrzelić, tak samo jak mogą odstrzelic driady, GR czy warhawki czy cokolwiek innego - tylko nie mam pojecia co z tego miala wynikac
Zamysł grania tą rozpiską jest oczywiście. Gram zawsze WE na 1 lub dwoma herosami. Stad doświadczenie jest. Poprostu w tej jest o 2 scrolle mniej i nieco wiecej punktow niz zwykle - stad rozpiska jest bardziej ekstremalna ale chce przez min. kilkanascie bitew zobaczyc czy roznica bedzie duza.
Ogólnie chciałem pocwiczyć manerwowanie i wykorzystania wszytskich liczby jednostek w bitwie, a imperium z czolgami i dodatkowo duza iloscia ciezkiej kawalerii to wymarzony trudny przeciwnik dla tej rozpy. Drugim przecienikiem beda nowe VC - z uwagi na ich potencjal magiczny znowu bardzo trudna gra.
Po kilkunastu bitwach powinienem sie z ta rozpa oswoic.
Aczkolwiek mysle 1 drzewko w razie czego dodac.
A tak ostatnio grywałem mniej więcej czymś takim:
Arcymag 3 lvl
- 4xDS
Noble BSB
- Hail
- Asyendis
8 Driad
8 Driad
8 Driad
10 Łuczników
10 Łuczników
5 Glade Riders
6 Wild Riders
- WarBanner
6 Wild Riders
- Chorąży
4 Warhawk Riders
6 Waywatcherów
Drzewo
zamien tych załosnych GR na cos konstruktywnego.
Ps tez chciałbym Cie spotkac na stole ^^ z moimi WE czyms takim nie dał bys rady
Ps tez chciałbym Cie spotkac na stole ^^ z moimi WE czyms takim nie dał bys rady
oj kolejny gracz ktory uwaza ze GR sa zalosni
Moją ulubioną rozpiską jest granie na 3-4 lub więcej GR w corach, warhawkach i wildridersach, smoku lub drzewcach na cos ciezkiego tzw. tatarska rozpiska.
Jeśli twierdzisz, że GR są żałośni, to tak jakbyś twierdził że DR też są.
Moją ulubioną rozpiską jest granie na 3-4 lub więcej GR w corach, warhawkach i wildridersach, smoku lub drzewcach na cos ciezkiego tzw. tatarska rozpiska.
Jeśli twierdzisz, że GR są żałośni, to tak jakbyś twierdził że DR też są.
GR kosztują w sam raz tyle co DR z kuszami (2 razy mniej strzał, ale podwojona celność). Bez łuków pewnie by kosztowali +/- 90 punktów. No ew. patrzac na nowych ellyrianów nawet z łukami mogliby teraz nieco potanieć tak na 110-105. 120 punktów powinni kosztować ale umiejętnością GG - czyli siłą 4 na bliski, ale i bez tego dają świetnie rade.
Co do Warhawków to również bardzo niedoceniana jednostka. Moj ulubiony zestaw speciali to 2x4 Warhawki i 2x6 Wild Ridersi, do tego 2xGR. Razem Tworzą świetny zespół. W tej drugiej rozpie miało być 2xGR nie jeden regiment . Ogólnie to zastanawiam sie jak dokręcić 2 oddział Warhawków .
Co do Warhawków to również bardzo niedoceniana jednostka. Moj ulubiony zestaw speciali to 2x4 Warhawki i 2x6 Wild Ridersi, do tego 2xGR. Razem Tworzą świetny zespół. W tej drugiej rozpie miało być 2xGR nie jeden regiment . Ogólnie to zastanawiam sie jak dokręcić 2 oddział Warhawków .